Haten op Limbolandquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ligt onder de grote riolen he.. daar gaat fout
mischien kennen ze de stok er in flikkeren.. kan je hem bij zee wel weer opvissenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haten op Limboland
Maar gelijk heb je.
Denk niet dat ik daar het geduld voor heb.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien kennen ze de stok er in flikkeren.. kan je hem bij zee wel weer opvissen
dat is jou probleemquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar het geduld voor heb.
Straks komt ie in een aftakking van de Rijn terecht, dan heeft vissen vandaf de Wilheminabrug in Leiden weinig zin.quote:
dan is hetquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks komt ie in een aftakking van de Rijn terecht, dan heeft vissen vandaf de Wilheminabrug in Leiden weinig zin.
Of nog in 't Wild, of tailfox heeft hem vanavond gehaaldquote:
Rustig jonguh, niet iedereen heeft haast.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Komt ie nog een keer naar de goede kant van het land? Of laten we hem gewoon vergaan in deze trage uithoek.
géééééén ideequote:
Wow een Fok-datequote:Op donderdag 3 maart 2016 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
géééééén idee
maar ik zie Tailfox vanavond, ik laat het wel weten
jep, het moest er maar eens van komenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ook nog gewoon in het Fokstok topic.
en wat zeggen de regels danquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk is het een FOK!meet, dus zijn ook nog anderen bij betrokken
Vind je dat vreemd?quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet uitgenodigd.
Ja die trage uithoek is wel irritantquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Komt ie nog een keer naar de goede kant van het land? Of laten we hem gewoon vergaan in deze trage uithoek.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die trage uithoek is wel irritant
Trage hoeken zijn wel vermakelijker in het topic.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die trage uithoek is wel irritant
Ik vind meerdere verplaatsingen per dag eigenlijk leuker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage hoeken zijn wel vermakelijker in het topic.
dank u meneerquote:
En nu niet nog een keer de boel laten ontsporen he?quote:
Alsof het mijn schuld was...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En nu niet nog een keer de boel laten ontsporen he?
Ik heb hun allebei gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:20 schreef Maanvis het volgende:
Justme heeft tailfox gezien maar ligt de stok nog in het wild?
Ik heb tailfox in het wild gezien maar hij had de fok!stok niet bij zichquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:20 schreef Maanvis het volgende:
dus waar ligt ie nu? of is dit een coverup? Kan me niet voorstellen dat je het niet gevraagd hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tailfox in het wild gezien maar hij had de fok!stok niet bij zich
Stok ligt waar die lag. Nee dit is wat mij betreft geen coverup.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus waar ligt ie nu? of is dit een coverup? Kan me niet voorstellen dat je het niet gevraagd hebt
Als je niet zou zeggen waar die lag was het wel een coverup.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Stok ligt waar die lag. Nee dit is wat mij betreft geen coverup.
Jupquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je niet zou zeggen waar die lag was het wel een coverup.
Anyway, morgen ligt ie er een week.
jup wilde stokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:20 schreef Maanvis het volgende:
waarom heb je die code uberhaupt gevraagd als je hem niet ophaaltquote:
Ik was het van plan en ga in de toekomst zeker een keer de stok halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom heb je die code uberhaupt gevraagd als je hem niet ophaalt
Ga je hem nou wel pakken of niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik was het van plan en ga in de toekomst zeker een keer de stok halen.
Voor mij wordt het iig lastig dit weekeindequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb bronnen dat iemand 'm vandaag gaat halen.
Arme justme.. staat ze daar voor niets bij het plaatsnaambord.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef tailfox het volgende:
Misschien heeft fogel hem wel. Dat ik hem stiekem in mijn tas had.
Als mijn bronnen niet kloppen, ga ik vandaag misschien zelf nog wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor mij wordt het iig lastig dit weekeinde
Kanovinnie? Het ligt aan de maas dus je kunt er lekker heen kanoën.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als mijn bronnen niet kloppen, ga ik vandaag misschien zelf nog wel.
Als je maar van de bronnen in lith af blijftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als mijn bronnen niet kloppen, ga ik vandaag misschien zelf nog wel.
Ik ben gewoon in Delft en blijf daar de rest van de dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arme justme.. staat ze daar voor niets bij het plaatsnaambord.
Wat jammer, ik hoopte dat jij zo lief zou zijn om even naar Oss te komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Delft en blijf daar de rest van de dag.
Ik ben wel lief maar ik ga niet naar Oss.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat jammer, ik hoopte dat jij zo lief zou zijn om even naar Oss te komen.
* Maanvis is in Oss geboren by the way, in het ziekenhuis. Ik moest zelf de keizersnee maken.
Straks was er een nieuw iemand, die daar ergens in de buurt woont en overwoog hem te halen. Dat vage gedoe van jou zorgt ervoor dat ie niet meer durftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:36 schreef tailfox het volgende:
Misschien heeft fogel hem wel. Dat ik hem stiekem in mijn tas had.
Al onderweg?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks was er een nieuw iemand, die daar ergens in de buurt woont en overwoog hem te halen. Dat vage gedoe van jou zorgt ervoor dat ie niet meer durft
Ik ken je al wat langer, dus ik weet dat ie er nog ligt
Leg je 'm vandaag nog weg?quote:
Interessantquote:
\quote:
Alle ossenaren zijn messentrekkers, dus ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wel lief maar ik ga niet naar Oss.
Jij bent geboren met een scalpel in de hand
Vergeet de QR code niet!quote:
Ik ben eerst nog werken tot 'n uur of vierquote:
Werken? dacht dat jiij allang met pensioen was?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben eerst nog werken tot 'n uur of vier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |