quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Nederland is rijk geworden door naar buiten te treden. Als Nederland altijd een gesloten eilandje was geweest hadden we hier een inteeltzooi van jewelste gehad die nog in rieten hutjes leefde.
Wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een bioloog heeft dan ook helemaal niets in deze discussie, die nogmaals, niets met genetica te maken heeft, te zoeken. Fijne middag.
Zoals Zwitserland bedoel je? Die hebben ook geen koloniaal verleden en zijn altijd gesloten geweest, en je kan dat toch moeilijk een inteeltzooi in rieten hutjes noemen. Je uitspraak is dan ook niet meer dan een holle kreet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Nederland is rijk geworden door naar buiten te treden. Als Nederland altijd een gesloten eilandje was geweest hadden we hier een inteeltzooi van jewelste gehad die nog in rieten hutjes leefde.
Ik snap echt niets van dit asielbeleid.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:34 schreef Confetti het volgende:
Nederland is inderdaad rijk geworden in het buitenland. Niet door mensen van buiten ongelimiteerd toegang te geven tot het thuisfront. Openheid betekent niet dat je aan iedere debiel een paspoort moet uitdelen.
Je verwijst alleen naar een verdrag. Als twee mensen een slecht huwelijk hebben, heeft het ook weinig zin om naar het trouwboekje te wijzen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:53 schreef Gutmensch het volgende:
We houden ons alleen aan het VN vluchtelingenverdrag, zoals alle beschaafde landen doen.
Lees het anders nog eens na: http://wetten.overheid.nl/BWBV0001002/1956-08-01
Oh ja nee, dan moet je stoppen met nadenken en gewoon klakkeloos in de pas lopen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:53 schreef Gutmensch het volgende:
We houden ons alleen aan het VN vluchtelingenverdrag,
Het vluchtelingenverdrag is in mijn ogen een vod. Het kan niet zo zijn dat we mensen van over de hele wereld hier moeten opvangen, zelfs huurhuizen en uitkeringen moeten geven omdat het in één of ander verdrag staat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan moet je stoppen met nadenken en gewoon klakkeloos in de pas lopen.
Nee, maar om een VN-verdrag aan de kant te schuiven moet je wel heel erg goeie argumenten hebben. En die heb ik in dit debat nog niet gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan moet je stoppen met nadenken en gewoon klakkeloos in de pas lopen.
Wat dacht je van bescherming van de burger? Volgens mij hebben wij een grondwet waarin dat ligt vastgelegd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar om een VN-verdrag aan de kant te schuiven moet je wel heel erg goeie argumenten hebben. En die heb ik in dit debat nog niet gehoord.
Ja die hebben we nog steeds.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat dacht je van bescherming van de burger? Volgens mij hebben wij een grondwet waarin dat ligt vastgelegd.
.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja die hebben we nog steeds.
Maar het opnemen van vluchtelingen bedreigt de belangen van onze burgers totaal niet omdat we zo rijk zijn.
Kerel, zoek anders gewoon effe een baan. Jezelf vermaken met dit soort gelul slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
.
Merkel wordt aangeklaagd om het nalaten van het beschermen vd eigen burger en de burger zelfs moedwillig en bewust in gevaar brengt: economisch maar ook fysiek (verkrachtingen, moord, andere criminaliteit). Wat mij betreft hoogverraad en daarmee reden voor de doodstraf.
Daar ben ik ook mee bezig. Dat ze aangeklaagd wordt is overigens geen grap. De legitimiteit daarvan valt verder ook niet te betwisten door mijn andere topic er bij te betrekkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, zoek anders gewoon effe een baan. Jezelf vermaken met dit soort gelul slaat nergens op.
Dat gesloten Zwitserland met 3 officiële talen? Dat pas in de huidige vorm bestaat sinds 1848? Dat een knooppunt is voor internationale instellingen, banken en multinationals? Dat bij de laatste voetbalinterland startte met in de basis spelers van Albanese (2x), Bosnische, Duitse, Ivoriaanse, Kameroense, Kroatische, Macedonische en Turkse afkomst?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals Zwitserland bedoel je? Die hebben ook geen koloniaal verleden en zijn altijd gesloten geweest, en je kan dat toch moeilijk een inteeltzooi in rieten hutjes noemen. Je uitspraak is dan ook niet meer dan een holle kreet.
Opblazen van het eigen sociale stelsel ten gunste van al die immigranten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar om een VN-verdrag aan de kant te schuiven moet je wel heel erg goeie argumenten hebben. En die heb ik in dit debat nog niet gehoord.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Opblazen van het eigen sociale stelsel ten gunste van al die immigranten.
Kijk even waarop ik reageer, op iemand die niet wil dat er gemixt wordt. Vanuit dat oogpunt zeg ik dat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]Je mag mij het verband tussen inteeltzooi, gesloten grenzen en rieten hutjes wel eens uitleggen.
We zijn rijk geworden door naar buiten te treden, maar ook door het heft in eigen hand te houden.
Niet door grote groepen met een andere cultuur binnen te laten en ze vervolgens huizen en uitkeringen te geven.
Als elke werkloze NWS poster zijn/haar energie zou stoppen in het zoeken van werk, in plaats van alle frustraties hier uit te poepen, zou het een win-win situatie voor iedereen opleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, zoek anders gewoon effe een baan. Jezelf vermaken met dit soort gelul slaat nergens op.
Maar in het midden oosten zijn ze maar primitief zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
.
Merkel wordt aangeklaagd om het nalaten van het beschermen vd eigen burger en de burger zelfs moedwillig en bewust in gevaar brengt: economisch maar ook fysiek (verkrachtingen, moord, andere criminaliteit). Wat mij betreft hoogverraad en daarmee reden voor de doodstraf.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig. Dat ze aangeklaagd wordt is overigens geen grap. De legitimiteit daarvan valt verder ook niet te betwisten door mijn andere topic er bij te betrekken
Ja en we bannen gewoon alle pensioengerechtigden en alle koters die nog op school zitten net als alle reaguurders die stelselmatig offtopic c.q. denigrerend te werk gaan ook even. Mooi rustigquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als elke werkloze NWS poster zijn/haar energie zou stoppen in het zoeken van werk, in plaats van alle frustraties hier uit te poepen, zou het een win-win situatie voor iedereen opleveren.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als elke werkloze NWS poster zijn/haar energie zou stoppen in het zoeken van werk, in plaats van alle frustraties hier uit te poepen, zou het een win-win situatie voor iedereen opleveren.
Nederland heeft ook met gesloten landsgrenzen eeuwenlang een goede export gekend.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |