abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160357877
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Nederland is rijk geworden door naar buiten te treden. Als Nederland altijd een gesloten eilandje was geweest hadden we hier een inteeltzooi van jewelste gehad die nog in rieten hutjes leefde.
:') Je mag mij het verband tussen inteeltzooi, gesloten grenzen en rieten hutjes wel eens uitleggen.

We zijn rijk geworden door naar buiten te treden, maar ook door het heft in eigen hand te houden.

Niet door grote groepen met een andere cultuur binnen te laten en ze vervolgens huizen en uitkeringen te geven.
pi_160358022
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een bioloog heeft dan ook helemaal niets in deze discussie, die nogmaals, niets met genetica te maken heeft, te zoeken. Fijne middag.
Wat?

Hoe heeft dit niets met genetica te maken
pi_160358078
Nederland is inderdaad rijk geworden in het buitenland. Niet door mensen van buiten ongelimiteerd toegang te geven tot het thuisfront. Openheid betekent niet dat je aan iedere debiel een paspoort moet uitdelen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 00:37:05 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_160358119
quote:

[..]

Nederland is rijk geworden door naar buiten te treden. Als Nederland altijd een gesloten eilandje was geweest hadden we hier een inteeltzooi van jewelste gehad die nog in rieten hutjes leefde.
Zoals Zwitserland bedoel je? Die hebben ook geen koloniaal verleden en zijn altijd gesloten geweest, en je kan dat toch moeilijk een inteeltzooi in rieten hutjes noemen. Je uitspraak is dan ook niet meer dan een holle kreet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160358307
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:34 schreef Confetti het volgende:
Nederland is inderdaad rijk geworden in het buitenland. Niet door mensen van buiten ongelimiteerd toegang te geven tot het thuisfront. Openheid betekent niet dat je aan iedere debiel een paspoort moet uitdelen.
Ik snap echt niets van dit asielbeleid.

Het komt erop neer dat iemand die zielig is, uit een zielig land komt of zich zielig voordoet Nederlander wordt en het totale pakket van uitkering, gezondheidszorg en huurhuis krijgt.

Er wordt niet geselecteerd en er is nauwelijks een financiële prikkel om te werken. Je moet mensen bij binnenkomst een wortel voorhouden, werken moet lonen. Niet eerst een huis en uitkeringen + toeslagen geven.

Met het huidige beleid doen we als land gewoon steeds een stapje terug.
  woensdag 2 maart 2016 @ 00:53:35 #181
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160358380
We houden ons alleen aan het VN vluchtelingenverdrag, zoals alle beschaafde landen doen.

Lees het anders nog eens na: http://wetten.overheid.nl/BWBV0001002/1956-08-01
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160358463
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:53 schreef Gutmensch het volgende:
We houden ons alleen aan het VN vluchtelingenverdrag, zoals alle beschaafde landen doen.

Lees het anders nog eens na: http://wetten.overheid.nl/BWBV0001002/1956-08-01
Je verwijst alleen naar een verdrag. Als twee mensen een slecht huwelijk hebben, heeft het ook weinig zin om naar het trouwboekje te wijzen.

En hoezo 'beschaafde landen'? Zijn Japan en Australië geen beschaafde landen?

Daarnaast impliceert het woordje 'beschaafd' dat mensen die kritisch zijn op deze instroom niet beschaafd zijn. Erg vermoeiend.
pi_160358472
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:53 schreef Gutmensch het volgende:
We houden ons alleen aan het VN vluchtelingenverdrag,
Oh ja nee, dan moet je stoppen met nadenken en gewoon klakkeloos in de pas lopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160358586
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan moet je stoppen met nadenken en gewoon klakkeloos in de pas lopen.
Het vluchtelingenverdrag is in mijn ogen een vod. Het kan niet zo zijn dat we mensen van over de hele wereld hier moeten opvangen, zelfs huurhuizen en uitkeringen moeten geven omdat het in één of ander verdrag staat.

Een verdrag dat met een hele andere achtergrond bedacht is. Juist voor lokale vluchtelingenopvang.
  woensdag 2 maart 2016 @ 01:05:40 #185
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160358628
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, maar om een VN-verdrag aan de kant te schuiven moet je wel heel erg goeie argumenten hebben. En die heb ik in dit debat nog niet gehoord.
pi_160359086
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee, maar om een VN-verdrag aan de kant te schuiven moet je wel heel erg goeie argumenten hebben. En die heb ik in dit debat nog niet gehoord.
Wat dacht je van bescherming van de burger? Volgens mij hebben wij een grondwet waarin dat ligt vastgelegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 01:35:58 ]
  woensdag 2 maart 2016 @ 01:37:34 #187
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160359116
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat dacht je van bescherming van de burger? Volgens mij hebben wij een grondwet waarin dat ligt vastgelegd.
Ja die hebben we nog steeds.

Maar het opnemen van vluchtelingen bedreigt de belangen van onze burgers totaal niet omdat we zo rijk zijn.
pi_160359164
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ja die hebben we nog steeds.

Maar het opnemen van vluchtelingen bedreigt de belangen van onze burgers totaal niet omdat we zo rijk zijn.
.

Merkel wordt aangeklaagd om het nalaten van het beschermen vd eigen burger en de burger zelfs moedwillig en bewust in gevaar brengt: economisch maar ook fysiek (verkrachtingen, moord, andere criminaliteit). Wat mij betreft hoogverraad en daarmee reden voor de doodstraf.
pi_160359184
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

.

Merkel wordt aangeklaagd om het nalaten van het beschermen vd eigen burger en de burger zelfs moedwillig en bewust in gevaar brengt: economisch maar ook fysiek (verkrachtingen, moord, andere criminaliteit). Wat mij betreft hoogverraad en daarmee reden voor de doodstraf.
Kerel, zoek anders gewoon effe een baan. Jezelf vermaken met dit soort gelul slaat nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160359236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, zoek anders gewoon effe een baan. Jezelf vermaken met dit soort gelul slaat nergens op.
Daar ben ik ook mee bezig. Dat ze aangeklaagd wordt is overigens geen grap. De legitimiteit daarvan valt verder ook niet te betwisten door mijn andere topic er bij te betrekken
pi_160359454
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoals Zwitserland bedoel je? Die hebben ook geen koloniaal verleden en zijn altijd gesloten geweest, en je kan dat toch moeilijk een inteeltzooi in rieten hutjes noemen. Je uitspraak is dan ook niet meer dan een holle kreet.
Dat gesloten Zwitserland met 3 officiële talen? Dat pas in de huidige vorm bestaat sinds 1848? Dat een knooppunt is voor internationale instellingen, banken en multinationals? Dat bij de laatste voetbalinterland startte met in de basis spelers van Albanese (2x), Bosnische, Duitse, Ivoriaanse, Kameroense, Kroatische, Macedonische en Turkse afkomst?

Dat vind jij een land dat altijd gesloten is geweest?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_160362491
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Opblazen van het eigen sociale stelsel ten gunste van al die immigranten.
pi_160362592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Opblazen van het eigen sociale stelsel ten gunste van al die immigranten.
:')
  woensdag 2 maart 2016 @ 11:20:46 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_160362725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 00:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

:') Je mag mij het verband tussen inteeltzooi, gesloten grenzen en rieten hutjes wel eens uitleggen.

We zijn rijk geworden door naar buiten te treden, maar ook door het heft in eigen hand te houden.

Niet door grote groepen met een andere cultuur binnen te laten en ze vervolgens huizen en uitkeringen te geven.
Kijk even waarop ik reageer, op iemand die niet wil dat er gemixt wordt. Vanuit dat oogpunt zeg ik dat.

Verder, sorry, kan er niet teveel op in gaan, verzoek van mod.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160362744
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als elke werkloze NWS poster zijn/haar energie zou stoppen in het zoeken van werk, in plaats van alle frustraties hier uit te poepen, zou het een win-win situatie voor iedereen opleveren.
pi_160362863
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

.

Maar in het midden oosten zijn ze maar primitief zeker? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160362870
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 01:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar ben ik ook mee bezig. Dat ze aangeklaagd wordt is overigens geen grap. De legitimiteit daarvan valt verder ook niet te betwisten door mijn andere topic er bij te betrekken
_O-
  Moderator woensdag 2 maart 2016 @ 11:30:01 #198
8781 crew  Frutsel
pi_160362913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als elke werkloze NWS poster zijn/haar energie zou stoppen in het zoeken van werk, in plaats van alle frustraties hier uit te poepen, zou het een win-win situatie voor iedereen opleveren.
Ja en we bannen gewoon alle pensioengerechtigden en alle koters die nog op school zitten net als alle reaguurders die stelselmatig offtopic c.q. denigrerend te werk gaan ook even. Mooi rustig

Laten we het gewoon weer ontopic houden. Gezien de beperkte hoeveelheid reacties in de afgelopen 24 uur lijkt iedereen inmiddels wel weer uitgekletst.
pi_160362924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

_O_
pi_160363009
quote:

[..]

Nederland heeft ook met gesloten landsgrenzen eeuwenlang een goede export gekend.

Je kunt niet onbeperkt immigranten blijven opnemen als dit ten koste gaat van ons sociale stelsel, onze pensioenen, onze gezondheidszorg, onze huizenmarkt, onze banen, onze veiligheid, ons behoud van onze sociale en culturele belangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')