Omdat er mannetjes zijn die bang zijn geen vrouwtjes meer te kunnen krijgen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk. Maar waarom zouden we dat moeten willen?
M.a.w waarom cohesie (of de kans op bewaring/vergroting) er van wenselijk is?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk. Maar waarom zouden we dat moeten willen?
Moeten ze gaan studeren. Er is een steeds groter tekort aan hoogopgeleide mannetjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat er mannetjes zijn die bang zijn geen vrouwtjes meer te kunnen krijgen waarschijnlijk
Inderdaad. Waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
M.a.w waarom cohesie (of de kans op bewaring/vergroting) er van wenselijk is?
Randstad natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Lijkt me eng. In welk deel van Nederland gaat dit zo?
Ik ben een beetje bang dat je een soort sociale stoornis recht probeert te lullen. Ik heb vrijwel mijn hele leven in de Randstad gewoond en heb nog nooit naar de grond moeten kijken.quote:
Nogal een eenzijdig socratisch gesprek is dit aan het worden. Of is dat hoe een socratisch gesprek behoort te zijn? Vergeten.quote:
Ach, het is natuurlijk overtrokken. En ik refereer natuurlijk aan dat jonge mocro-tuig dat geen absolute weerspiegeling is dan de Marokkaanse gemeenschap. Zijn vraag ging namelijk langs mijn punt heen. Vond het niet zo interessant daar verder serieus op in te gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:37 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat je een soort sociale stoornis recht probeert te lullen. Ik heb vrijwel mijn hele leven in de Randstad gewoond en heb nog nooit naar de grond moeten kijken.
Ik probeer je punt te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nogal een eenzijdig socratisch gesprek is dit aan het worden.
Ik denk dat individualisme dat ook kan. Ik heb ook helemaal geen zin om me te vereenzelvigen met een of andere 'etnische' groep.quote:Ik denk dat cohesie belangrijk is omdat het stabiliteit bewaard, het de kans op de opkomst van populisten als Wilders verkleint en de aandacht op andere (meer) belangrijke zaken gericht kan blijven.
Mensen hebben altijd al gemixed (uiteraard), alleen dit proces zal enkel versnellen en zich uiteindelijk verspreiden naar niet-Westerse gebieden. Op kleine schaal gebeurt dit al met importbruidjes etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mensen blijven zich uitsluitend in het Westen mixen. Geef mij een reden om er vanuit te gaan dat het een globale trend wordt.
Nu zeg je dat natuurlijk op humoristische wijze, maar ik denk niet dat je moet onderschatten hoe reeel dat probleem is of kan zijn. Of je het nou 'sneu' vindt of niet, het is, mogelijk ook zeer problematisch. Als Zweden, zoals berichten te kennen geven, met een onbalans tussen aantal vrouwen en mannen te maken krijgt, en daarmee de competitie vergoot en de kans op het vinden van een partner (voor autochtone Zweden) verkleint als gevolg is van de import van een groep 'andere' mannen, moeten ze voorbereid zijn op een weerzin.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat er mannetjes zijn die bang zijn geen vrouwtjes meer te kunnen krijgen waarschijnlijk
Ah, ja, het ''mensen hebben altijd al..''-argument.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd al gemixed (uiteraard), alleen dit proces zal enkel versnellen en zich uiteindelijk verspreiden naar niet-Westerse gebieden. Op kleine schaal gebeurt dit al met importbruidjes etc.
Nou. In een discussie over de PVVquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:21 schreef D1990 het volgende:
Hele discussie over Hitler, lijkt me nogal off-topic.
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar je kan moeilijk ontkennen dat er steeds meer halfbloedjes geboren worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, het ''mensen hebben altijd al..''-argument.
Mensen hebben altijd al;
- Grenzen bewaakt
- Oorlog gevoerd
- Genocide gepleegd (kleine stammen die elkaar uitmoorden tot Hitler en z'n treintjes)
- Seksuele oorlogsvoering gehanteerd
- Vrouwen van 'de andere' verkracht
Maar leg het me eens uit. Wat is er zo erg aan dat "verdwijnen" van het blanke "ras"? Mits dit dus niet met dwang gebeurd, als dat gewoon een natuurlijk verloop door vrijwillige mengen is?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:20 schreef LelijKnap het volgende:
Wat in Europa gebeurt komt voort uit beleid; het openhouden van deuren, het accepteren van migranten.En zo voert ook een land als Japan een beleid, een van gesloten deuren. Het verschil in demografische opmaak valt niet te ontkennen.
e spreekt jezelf tegen trouwens. ''De westerse is leidinggevend.'' v.s. ''het is geen beleid, het gebeurt gewoon.''
Als gevolg van beleid (het toelaten van zij die halfbloedjes maken). Het toelaten en het niet toelaten kunnen beide beargumenteerd worden met 'mensen hebben altijd al...''. Argument heft zichzelf op.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar je kan moeilijk ontkennen dat er steeds meer halfbloedjes geboren worden.
Op naar een universeel diarreebruin rasquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar je kan moeilijk ontkennen dat er steeds meer halfbloedjes geboren worden.
Lekkere halfbloedchicksquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Op naar een universeel diarreebruin ras
Er komt weinig beleid aan te pas als twee mensen elkaar leuk vinden en vervolgens kinderen gaan maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als gevolg van beleid (het toelaten van zij die halfbloedjes maken). Het toelaten en het niet toelaten kunnen beide beargumenteerd worden met 'mensen hebben altijd al...''. Argument heft zichzelf op.
Ja want witte mannen hebben nooit in verre landen vrouwen zwanger gemaakt. Kom nou.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als gevolg van beleid (het toelaten van zij die halfbloedjes maken). Het toelaten en het niet toelaten kunnen beide beargumenteerd worden met 'mensen hebben altijd al...''. Argument heft zichzelf op.
Nadat men is toegelaten (op basis van bep. beleid) komt er verder niet veel beleid meer aan te pas nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Er komt weinig beleid aan te pas als twee mensen elkaar leuk vinden en vervolgens kinderen gaan maken.
Ja, maar we moeten die getinten buiten de deur houden zodat onze vrouwen enkel voor witmannen kunnen kiezen, want zo blijft het avondland gezond en wit!111quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Er komt weinig beleid aan te pas als twee mensen elkaar leuk vinden en vervolgens kinderen gaan maken.
Zo staat het in de planningquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Op naar een universeel diarreebruin ras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |