karina.. leg mij eens wat uit!quote:
beetje ordinair moet kunnenquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan het niet weer ordinair maken
We kunnen wel even de andere kant opkijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Google het maar anders krijg ik van roland op mijn kop vanwege ordinair.
heej.. wie ben jij?quote:
100 keer niets mis meequote:Op maandag 29 februari 2016 21:17 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak gaan we dit gifje nog te zien krijgen vraag ik me af.
Anders snel weghalen daarna, kan onno het even lezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen wel even de andere kant opkijken.
Tenzij er een TR wordt geplaatst natuurlijk.
das toch niet ordinair?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, beftekkelnou ja geen tekkel. Befferd.
Het woord beffen klinkt iig wel ordinair vind ikquote:Op maandag 29 februari 2016 21:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
das toch niet ordinair?
das gewoon mooi..
is helemaal mooi man..
is natoerrrr
nee.. maar ik dacht.. je stelt jezelf even voorquote:
Allesquote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat heeft GGMM hier mee te maken?
ik kan het nog best een stukje ordinairderder zeggen..quote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Het woord beffen klinkt iig wel ordinair vind ik
Is likken meer jouw woordquote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Het woord beffen klinkt iig wel ordinair vind ik
Nu ben ik nieuwgierig natuurlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 21:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik kan het nog best een stukje ordinairderder zeggen..
maar dat doe ik niet.. want ik ben braaf
hou op nou anders kan ik me niet beheersen hahahaquote:
tong..quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou op nou anders kan ik me niet beheersen hahaha
Dat was wel geweldigquote:Op maandag 29 februari 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Boekhoorn gaat spelers halen van het niveau Niedzielan
Oh zoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. maar ik dacht.. je stelt jezelf even voor
zolang je je kleren maar aan laatquote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh zoexcuus.
Volgens mij is dit niet het moment. Is het goed als ik mijzelf een andere keer voorstel?
Nee, ik had een afspraak na mijn stage waardoor ik geen zin meer had om naar de super te gaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen chips vanavond Roland? Waarom? Ben je op dieet?
Neeskens met de geweldige uitspraak :'' Van de eerste helft de tweede helft maken''quote:
Ik kan niets beloven.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zolang je je kleren maar aan laat
Had hij toch Stief als assistent moeten hebben. Dan had hij geweten dat de eerste helft de tweede helft niet isquote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neeskens met de geweldige uitspraak :'' Van de eerste helft de tweede helft maken''
Hij is de beste mod van de eredivisie.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. maar ik dacht.. je stelt jezelf even voor
Wat heb jij voor spul op, of spoor je gewoon niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou op nou anders kan ik me niet beheersen hahaha
Had een familielid niet nog wat over na een saaie aflevering van GTST?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, ik had een afspraak na mijn stage waardoor ik geen zin meer had om naar de super te gaan.
Nu is je avond niet compleet hequote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, ik had een afspraak na mijn stage waardoor ik geen zin meer had om naar de super te gaan.
allebeiquote:Op maandag 29 februari 2016 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb jij voor spul op, of spoor je gewoon niet?
Ronnie de Grootgodquote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had hij toch Stief als assistent moeten hebben. Dan had hij geweten dat de eerste helft de tweede helft niet is
Samen met paultje?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:25 schreef Onnoman het volgende:
ik ga woensdag naar FC Utrechttt
Hieperdepiep staat op de stiep!
Hoi hoi hoi
![]()
Nee hoor. Niet gebruiken op FOK! als userikoontje.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tong..
zit er copyright op jouw plaatje?
wie is paultje?quote:
Zou zij weleens een kutscheet laten?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wil haar kruis wel eens verhoren
Mijn schoonzus loopt hier dus met haar vriendinnen die rotzooi hier te kijken. Ik word hier echt helemaal gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had een familielid niet nog wat over na een saaie aflevering van GTST?
leeft Vork nog?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet gebruiken op FOK! als userikoontje.
Ooit gemaakt door Vork.
Gruwelijk hè ?quote:
Van mij mag zequote:Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zij weleens een kutscheet laten?
in dat geval.. neen.. ik ga met bassie..quote:
Jullie zijn erquote:Op maandag 29 februari 2016 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu is je avond niet compleet he
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haags_kwartiertje vond dat een leuke opmerking
Waarom zeik je iedereen af?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die andere user voor Utrecht met down.
lolquote:Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die andere user voor Utrecht met down.
Ik heb er niet om kunnen lachen. Sorryquote:Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Faber draait als een drol in een pispot.
Zonet was je nog van de poep en plas humor.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niet om kunnen lachen. Sorry
ja, niet intensief op FOK!quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jullie zijn erdus eigenlijk wel.
Ik vraag me af wat de langste ''pursenelitie'' combo wasquote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet was je nog van de poep en plas humor.
Hoe weet jij dat ik tijdens het poepen ook stiekem een straaltje met urine heb losgelaten?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet was je nog van de poep en plas humor.
Ik wil haar kruis wel eens likken.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
is het een jongen?quote:
Waarom loop je iedereen af te zeiken?quote:
Van je vriendin.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik tijdens het poepen ook stiekem een straaltje met urine heb losgelaten?
Karina.. mag ik je vriend zijn voor 1 nacht?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:29 schreef Karina het volgende:
Het wordt weer behoorlijk ordinair hier roland. Zeg er wat van.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:29 schreef Karina het volgende:
Het wordt weer behoorlijk ordinair hier roland. Zeg er wat van.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik wil haar kruis wel eens likken.
jullie hebben het gehoord jongens.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Alleen als het platonisch isquote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Karina.. mag ik je vriend zijn voor 1 nacht?
Golden showers lijken mij ongemakkelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vuile slet! Zal d'r nog eens een golden shower geven
Vergeet je broekie niet omhoog te trekken anders lig je gestrekt op je muil na 1 stap.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Mijn drinken is op.
Ik kom zometeen terug.
Lekker in de douche.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Golden showers lijken mij ongemakkelijk.
doe ik niet aanquote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lekker in de douche.
Is goed tegen voetschimmel.
ja dan houdt het op onnoquote:
We kunnen wel iemand benoemenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:32 schreef luckass het volgende:
[..]
We missen wel een VBL-sletje hier.
Komt er toch nietquote:Op maandag 29 februari 2016 21:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Calandquote:Op maandag 29 februari 2016 21:32 schreef luckass het volgende:
[..]
die chick bij vi achter de barquote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Lav en Karina zijn braaf. Wie heb je in gedachten?
Ik krijg altijd een warm onthaal van Caland. Dit doet mij deugd.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland en ik hebben je vreselijk gemist.
Laten we zeggen dat er wel een user aanwezig is met het iq van een blond wijf met cup d die iedere 5 minuten een ander heeftquote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind Helene ook een leuke meid.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
Kijk hansie glimmen toen het over helene ging.
Cavaliers schijnt er ook een oogje op te hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Helene ook een leuke meid.
Universitaire personen zijn dat. Een dokter en een rechter zou ik gokken bij hun.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Ow ik trap ook overal in hequote:Op maandag 29 februari 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was een heel slecht grapje van mij, Karina.
Jojoortjequote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn voor de mannen hier idd.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Sensi een account hier maken.
Vooral die wedstrijd tegen Moldequote:Op maandag 29 februari 2016 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Alleen in Europese wedstrijden al
Kan ik me best voorstellen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cavaliers schijnt er ook een oogje op te hebben.
Niemand gaat dat geloven verder.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn voor de mannen hier idd.
Maar we waarderen jou net zo zeerquote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze was er wel mee bezig dacht ik. Niet met werpen maar met een kindje.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels ook al geworpen neem ik aan
Kan in veel competities uit de voeten denk ikquote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
Klaassen kan wellicht wel een mooiere carriere krijgen dan die Guardado.
Ik las deze zin verkeerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze was er wel mee bezig dacht ik. Niet met werpen maar met een kindje.
Moet ie naar PSV , de absolute topquote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb haar wel op snapchat.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hersenchirurg.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Universitaire personen zijn dat. Een dokter en een rechter zou ik gokken bij hun.
Als die een basisplaats kan krijgen bij Leverkusen dan is die sowieso al beterquote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
ik wil haar bijgeven ipv bijtekenenquote:
Stfu.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
Escha heeft wel heeeel veel make-up op.
Dan moet je dus gewoon zorgen dat je er niet naast wakker wordtquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
Duh, als je op je 29ste nog bij PSV loopt te voetballen is er ergens iets misgegaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
Jaloers?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
Nominatie voor VBL-sletquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
Daaromquote:Op maandag 29 februari 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die een basisplaats kan krijgen bij Leverkusen dan is die sowieso al beter
Ze doet me denken aan de Nederlandse versie van die barvrouw bij Spike waar ze altijd een lied playbacken.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Karina het volgende:
Dat is lief . Dat waardeer ik en ik denk Karina ookquote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar we waarderen jou net zo zeer
8e finalst van de CLquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, als je op je 29ste nog bij PSV loopt te voetballen is er ergens iets misgegaan.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom
Als je op je 28e als 'wereldtopper' in de eredivisie speelt dan is er ergens iets gruwelijk mis gegaan
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, als je op je 29ste nog bij PSV loopt te voetballen is er ergens iets misgegaan.
Hey René.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Chrissy, die vind ik zo irritant. Wat een domme trut is dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan de Nederlandse versie van die barvrouw bij Spike waar ze altijd een lied playbacken.
Maar dat is de schuld van de clubs hoor, Dat Guardado nooit mee mocht doen tegen bijv Barcelona of Real .quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom
Als je op je 28e als 'wereldtopper' in de eredivisie speelt dan is er ergens iets gruwelijk mis gegaan
wil jij onze nieuwe vi snollie worden?quote:
Kutnijd of een pleonasme ?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Chrissy, die vind ik zo irritant. Wat een domme trut is dat.
Dat heb ik bij Spike. Wat vind ik dat een engerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet mij smaak, maar om zo naar te kijken is het primaquote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
OwNou ja als dat je smaak is, maakt mij niet uit hoor.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Spike. Wat vind ik dat een engerd.
Ik vind Victoria Justice heel leukquote:Op maandag 29 februari 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Spike. Wat vind ik dat een engerd.
Interesseert me geen zak.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat vinden jullie van het feit dat Di Caprio een Oscar heeft gewonnen![]()
?
Erg racistischquote:Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
?
Geweldigquote:Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
?
OK dat snap ikquote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet mij smaak, maar om zo naar te kijken is het prima.
too little too latequote:Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
?
Nou dit eigenlijk. Kan me niet zoveel schelen.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit eigenlijk. Kan me niet zoveel schelen.
Oe London has fallen lijkt wel wel wat trouwens.
samen gaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef luckass het volgende:
London has fallen lijkt mij een toffe film
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
?
neequote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil jij onze nieuwe vi snollie worden?
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit eigenlijk. Kan me niet zoveel schelen.
Oe London has fallen lijkt wel wel wat trouwens.
Is dat een vervolg op Olympus?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:42 schreef luckass het volgende:
London has fallen lijkt mij een toffe film
Lijkt er wel een beetje op ja. Die vond ik ook tof.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Is dat een vervolg op Olympus?
Karina heeft het er maar druk mee. Eerder probeerde die ommonoaman ofzo al op een vrij kansloze manier in haar broekje te komen.quote:
Terwijl ze toch vrij oud is.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Karina heeft het er maar druk mee. Eerder probeerde die ommonoaman ofzo al op een vrij kansloze manier in haar broekje te komen.
Ja, zelfde karaktersquote:Op maandag 29 februari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Is dat een vervolg op Olympus?
Het lukt me ook nooit.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nuj kwaad worden maar je hebt natuurlijk gewoon gelijk./
Ik heb zo'n tatooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |