Dat heb ik al gedaan :squote:Op maandag 29 februari 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voetbal Inside #? - Hoi
Gooi deze even dicht en link naar dit topic.
Goede mods weten dat Rene, goede mods weten dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat iemand een post verwijderde nadat het topic dicht was.
IEDEREEN WEET, DAN EDIT JE!
Zie ik daar een crewbash?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voetbal Inside #? - Hoi
Gooi deze even dicht en link naar dit topic.
Geen probleemquote:Op maandag 29 februari 2016 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks Cocoen leuk gifje
met dank aan Davy
bedankt Davy!
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:54 schreef PSVCL het volgende:
Klaasen beter dan Guardado HAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Kieft zat niet op 1 lijn met zijn verslaving.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde een nieuw topic openen.
Ik had trouwens Kieft verwacht.
Die was toch geblesseerd hoor ik net?quote:
Wiel Coerverquote:
Koos Albertsquote:Op maandag 29 februari 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GGMM zette iedereen op het verkeerde been!
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kieft zat niet op 1 lijn met zijn verslaving.
Droge ogen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef groteknakworst het volgende:
Hansie hansie knippert altijd knet-ter-veel. Is dat een teken van overmatig drugsgebruik in zijn leven?
Nou echt, het is net alsof het van heeeeel ver moet komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef Zorro het volgende:
Waarom klinkt De Boer altijd net alsof hij zojuist hersteld is van een beroerte?
Ken je Snuf ?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.8/10 grapquote:Op maandag 29 februari 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ookquote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef groteknakworst het volgende:
Hansie hansie knippert altijd knet-ter-veel. Is dat een teken van overmatig drugsgebruik in zijn leven?
In 2009 toen iedereen hem al kende van een hattrick tegen real maar toch heb ik hem persoonlijk ontdketquote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik heb als eerste het Messi-topic geopend.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef Zorro het volgende:
Waarom klinkt De Boer altijd net alsof hij zojuist hersteld is van een broertje?
En Dafne Schippers.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik heb als eerste het Messi-topic geopend.
WOWquote:
Knap van je.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:57 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
In 2009 toen iedereen hem al kende van een hattrick tegen real maar toch heb ik hem persoonlijk ontdket
Maar hij doet het ALTIJDquote:Op maandag 29 februari 2016 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege zijn lenzen denk ik dus. Wat lavenderr zegt, meer druppelen.
Volgende keer beter druppelen, Lavquote:Op maandag 29 februari 2016 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht, was scheel. Dacht 8/10
Altijd droge lenzen? Ja ok joh okquote:Op maandag 29 februari 2016 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ALTIJD lenzen in dusOf hij probeert te knipogen naar leuke dames
SOWWWWquote:Op maandag 29 februari 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer beter druppelen, Lav
Of een soort tikquote:Op maandag 29 februari 2016 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ALTIJD lenzen in dusOf hij probeert te knipogen naar leuke dames
De scout van RKC is Willem Leushuis. Een geweldige scout. Door vele clubs gewild.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:58 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
WOW
GEEF DEZE MAN EEN BAAN BIJ RKC ALS SCOUT
(alleen al zodat hij zijn klauw niet op hoeft te blijven houden)
Welke bijdehand ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:59 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Altijd droge lenzen? Ja ok joh ok
goed gegoogledquote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
De scout van RKC is Willem Leushuis. Een geweldige scout. Door vele clubs gewild.
tong80 en Tongquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer beter druppelen, Lav
oooooohquote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker de koran lezen ofzo.
Ofzoquote:
Die knikkende lach ook soms. Enge bek trekt ie dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook nog. Het is wel een nerveus type.
Ja, dat probeert hij te verbloemen met zijn overacting.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook nog. Het is wel een nerveus type.
HMFquote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bijdehand ben jij eigenlijk?
De man met de jetpack.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bijdehand ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen 10 secondenquote:
Ow van hem herinner ik me wat langere posts eigenlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF
Na zijn dramatische afscheid kwam hij een uur later terug op een ander account.
Heb je dan een spannend leven
Kreeg hij nou alweer een ban?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF
Na zijn dramatische afscheid kwam hij een uur later terug op een ander account.
Heb je dan een spannend leven
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was dit topic gezelliger kan ik me herinneren.
Over een paar uurtjes InschAllahquote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en ze lokken hem ook constant uit.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, dat probeert hij te verbloemen met zijn overacting.
Nee, hij nam zelf afscheid.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg hij nou alweer een ban?
Net was het nog Ofzo, met hoofdletter. Hoeveel Ofzo's ken je ?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was dit topic gezelliger kan ik me herinneren.
Da's buitenlands voor ofzo ?quote:
Pilletjequote:Op maandag 29 februari 2016 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net was het nog Ofzo, met hoofdletter. Hoeveel Ofzo's ken je ?
Afgelopen vrijdag zijn er 8 van die matties van je afgemaakt in Syrië.quote:
Dan ken je mijn PC nietquote:
In b4 piep.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch vreemd, koploper maar bijna nooit iemand in de top 5.
Het is dan ook geen top 5.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch vreemd, koploper maar bijna nooit iemand in de top 5.
Omdat niemand hem nog serieus nam. Zijn nieuwe username is wel een hele vooruitgang wat dat betreft.quote:
Graag. Wel pure XTC.quote:
streakerquote:Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef Karina het volgende:
Damn ik hoopte op een demonstrant of zo.
Ga denk ik mijn abo opzeggen. Niks meer over van het blad.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het anders over VI hebben.
Ik hoopte op een NOSje.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef Karina het volgende:
Damn ik hoopte op een demonstrant of zo.
Vast niet afgesproknequote:Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
niet lezen. Wat is dit voor jurist?
jaquote:Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Is dit de man van de zak kibbeling aan de deur?
een pondquote:Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Is dit de man van de zak kibbeling aan de deur?
Twee ton per jaar denk ikquote:
niet meer?quote:
Sierd de Vos kennisquiz mag ik hopenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
een kennisquiz
dat lijkt me wat voor tong
NEVER SURRENDERquote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef luckass het volgende:
Zullen we mee doen met de #VIHOOLIGANS?
Dat lijkt me wat voor mezelf.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sierd de Vos kennisquiz mag ik hopen
Eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij. Over 10 jaar heb je het niet meer en dan denken we er met weemoed aan terug.
Tong heeft al eens aan een quiz meegedaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
een kennisquiz
dat lijkt me wat voor tong
Tong en Caland voor de gezelligheidquote:Op maandag 29 februari 2016 21:05 schreef Coco98 het volgende:
Tong en Stijn moeten daar aan meedoen als 1 team.
Goh, zou johannes het daarom zeggen?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong heeft al eens aan een quiz meegedaan.
Wist je dat?
Als zij om de week omwisselen zou ik top vinden.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Koert zou het toch leuker doen dan Wilfred denk ik
Meer woordgrappen
Oh ja beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong en Caland voor de gezelligheid
Nou vooruit, voor deze keer zien we het door de vingersquote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik prefereerde het seizoenseinde van Homeland
Zijn daar beelden van?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat?
Kijk dit bedoel ik nou, niet gezellig Rene.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, zou johannes het daarom zeggen?
Tering, jij bent ook niet de allersnelste meer he?
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 februari 2016 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer zien we het door de vingers
Vertelquote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat?
Sofie zegt altijd, nooit gemaakt gezellig zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou, niet gezellig Rene.
Zou best wel eens een match kunnen zijn. Het moet dan wel van twee kanten komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong en Caland voor de gezelligheid
Krexxxquote:Op maandag 29 februari 2016 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heette die quiz waar Tong aan meedeed ook alweer? Voetbalgek ofzo
wat rijmt er op posts?quote:
Sneu is dat, als mensen opeens op een ander account gaan posten.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat nu als "Koffieplanter" door het leven
Neuken ?quote:
Jullie gezamenlijke voorliefde voor het reageren in jouw topics zal jullie vast nader tot elkaar brengenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou best wel eens een match kunnen zijn. Het moet dan wel van twee kanten komen.
Goeie spatiefoutquote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Gijp:
"Klaassen is een verbeterde uitvoering van Witsel"
"Klaassen is beter dan Guardado"
![]()
![]()
Dieptepunt uit de geschiedenis van VI.totaal niet meer serieus te nemen die kast homo.
OK goed punt. EIgenliujk ben ik natuurlijk ook nooit gezellig.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sofie zegt altijd, nooit gemaakt gezellig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Beter ga je dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Gijp:
![]()
![]()
Dieptepunt uit de geschiedenis van VI.totaal niet meer serieus te nemen die kast homo.
Een homo zeg jequote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Gijp:
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens graag zou ik even van de gelegenheid gebruik maken om een zeer belangrijke gebeurtenis aan te kondigen. Feliciteren mag vooraf, maar natuurlijk ook achteraf.
Maar;KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht heel even wat anders natuurlijk
![]()
Heeft mijn voorliefde niet. Doe het tegen heug en meug.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie gezamenlijke voorliefde voor het reageren in jouw topics zal jullie vast nader tot elkaar brengen
Ik dacht over de kleinequote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
KlootzakIk dacht heel even wat anders natuurlijk
Jongens graag zou ik even van de gelegenheid gebruik maken om een zeer belangrijke gebeurtenis aan te kondigen. Feliciteren mag vooraf, maar natuurlijk ook achteraf.
Maar;Ik dacht dat je dochter een mokkabroertje kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat er niet ver naast.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar welke thee je zet
Satéquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar welke thee je zet
Dit geef ik door aan je lover!quote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Onnoik had in je topic gepost hoor. Dat ik je lief vond
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dochter een mokkabroertje kreeg.
Zat er niet ver naast.
Dat weet hij al hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit geef ik door aan je lover!
ja dat klopt.. vergeten terug iets terug te zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Onnoik had in je topic gepost hoor. Dat ik je lief vond
Maar;Feli met de aankomende drollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Nee en nu weet ik waaromquote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een homo zeg je
Die zou jij niet aannemen he?
Ja ik ben niet zo van het verklappen van geheimen, maar voor deze gebeurtenis maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
KlootzakIk dacht heel even wat anders natuurlijk
Ik heb een nieuwe bank inmiddelsquote:Op maandag 29 februari 2016 21:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja dat klopt.. vergeten terug iets terug te zeggen
heb je die 5.1 nog steeds achter de bank liggen? whahaha
Het gaat er om dat je haar neemt.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vrouwelijke collega me dit in dank af zal nemen
haha..quote:
tong... heb jij eigenlijk een baan?quote:
Ja hoor helemaal goedquote:Op maandag 29 februari 2016 21:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha..
alles goed in de liefde verder?
Kabelbaanquote:Op maandag 29 februari 2016 21:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tong... heb jij eigenlijk een baan?
wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
net zo kut als altijd..quote:
En voor Kieftquote:Op maandag 29 februari 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een film over Colombia? Dat lijkt me wat voor Koffieplanter
Nee man helemaal niet. Duurt gewoon wat langer bij jequote:Op maandag 29 februari 2016 21:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
net zo kut als altijd..
ik ben gewoon een mongool
Hij is cunnilinguist.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag zat Koert erquote:Op maandag 29 februari 2016 21:14 schreef luckass het volgende:
RTL noemt Lewis - Taylor een klassieker : ')
haha.. wie weetquote:Op maandag 29 februari 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man helemaal niet. Duurt gewoon wat langer bij je
wat is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |