Jaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het beeld is uit verhouding. Bij jullie ook?
Wie de fuck ben jij nou weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJAJAJA ONVOORSTELBAAR
Hier ook, lijkt wel dat ze het in 4:3 opnemen ofzo.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het beeld is uit verhouding. Bij jullie ook?
Oké, nou doei.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik ben een beetje voetbal inside moe eerlijk gezegd.
Bij mij ook jaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het beeldformaat nou raar of ligt het aan mijn tv?
Dan rot je lekker opquote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
kijk dan nietquote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Same here!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Abed het volgende:
Is er trouwens iets met het beeldformaat aan de hand?
zo dat is snel, binnen seconde reageren.quote:
Op de HD zenders doet tie t wel goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook, lijkt wel dat ze het in 4:3 opnemen ofzo.
Hij was net in beeld, Geert Schaaijgodquote:Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die man van de mop er ook?
Dat hopen we dan maar jaquote:
Yo!quote:
Ik denk dat Willem er genoeg euro's voor krijgt om er de humor van in te zienquote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Dat een grootheid als Van Hanegem zich hiervoor leent
Echt wel de laatste keer dat ie daar zat. Kan mij echt niet voorstellen dat ie nog een keer daar gaat zitten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoorder is mad hieroquote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef tong80 het volgende:
Derksen hou je muil over Willem. Je slaat nu de plank mis. Het gaat over Harrie Mens die faalt. De Kromme deed niks verkeerd. Wat een rancune weer.
Oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef tong80 het volgende:
Derksen hou je muil over Willem. Je slaat nu de plank mis. Het gaat over Harrie Mens die faalt. De Kromme deed niks verkeerd. Wat een rancune weer.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je dat nieuwsbericht gezien over die matras vol dildo's?
Dat Derksen onterecht van Hanegem vernedert.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Zoveel reclame maken voor FOX maar als ze een fragment willen laten zien moeten ze met een zak geld komen.quote:
Nou poe hee.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Derksen onterecht van Hanegem vernedert.
Ik mis je aanwezigheid in de SC. Wat hebben we je misdaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie een heleboel gekke users vandaag.
inb4 een topic over de kromme.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Derksen onterecht van Hanegem vernedert.
Nu je het zegtquote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie een heleboel gekke users vandaag.
Het zal wel goed betalen en als ik er zat zou ik me rot lachen manquote:Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Mijn god.quote:
Niks hoor ben iets minder online geweest de afgelopen tijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis je aanwezigheid in de SC. Wat hebben we je misdaan?
Dat ga je niet doenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou je bek Rene. Ik ga je slaan.
Gelukkigquote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks hoor ben iets minder online geweest de afgelopen tijd.
Pure poëzie.quote:
Die was zeker van JR-Style.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je dat nieuwsbericht gezien over die matras vol dildo's?
Ik word nooit voor bejaarde uitgemaakt, ik ben zeer jeugdig.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pure poëzie.
Jij wordt graag onterecht voor bejaarde uitgemaakt ?
Jij bent geen tikkie voor de knip waard.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel, kom naar jonge gaan we efkes tikkies uitdelen
Nee. Willem is een groot Feyenoorder en een held van de bovenste plank. Alleen Willem moet zich niet meer met Feyenoord en bestuurlijke dingen bemoeien. Die man kraamt veel onzin uit.quote:
Ah okéquote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent geen tikkie voor de knip waard.
Haha.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal af en toe weer eens langswippen
Helemaal niet. Willem kraamt louter zinnige dingen uit.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Willem is een groot Feyenoorder en een held van de bovenste plank. Alleen Willem moet zich niet meer met Feyenoord en bestuurlijke dingen bemoeien. Die man kraamt veel onzin uit.
Gestopt met roken ?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word nooit voor bejaarde uitgemaakt, ik ben zeer jeugdig.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Willem kraamt louter zinnige dingen uit.
En ook nog een seniele oude pannekoek op FOK! die het meeste heeft gepost.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
We hebben inmiddels een pannenkoek en twee seniele oude gekken als legendes in Nederland.
Wip je ook een keer.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal af en toe weer eens langswippen
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Je irriteert je niet Johan, je ergert je.
Primaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga weer zonder jullie kijken, veel leuker.
Achja, Argentinië heeft ook een seniele oude gekquote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
We hebben inmiddels een pannenkoek en twee seniele oude gekken als legendes in Nederland.
Niet weggaanquote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Willem kraamt louter zinnige dingen uit.
Miauw miauw pussycatquote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beste Lucky in tijden![]()
http://www.luckymedia.nl/(...)n-gaal-shapeshifter/
Je kunt je ook irriteren. Net zoals je je kan ergeren.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Je irriteert je niet Johan, je ergert je.
Fantastischquote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Jullie gaan eerst maar even wachten.
Even het toilet dan pas ben ik er weer en kijk ik ook mee.
be right back
Pannenkoek, met een 'n'. Je mag pofferen dat ik je spaar.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog een seniele oude pannekoek op FOK! die het meeste heeft gepost.
Oh ik dacht dat je altijd op het toilet zat met al je posts...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Jullie gaan eerst maar even wachten.
Even het toilet dan pas ben ik er weer en kijk ik ook mee.
be right back
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Zorro het volgende:
Sinds Advocaat ongeslagen, wat zeuren ze nou.
Nee dat klopt niet. Je ergert je aan iets en dat is irritant.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt je ook irriteren. Net zoals je je kan ergeren.
Wat hoorde je ?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hield me in maar hoorde het ook ja
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pannenkoek, met een 'n'. Je mag pofferen dat ik je spaar.
Waardeloze analyse. Het is gewoon exact verteld hoe het is gegaan, maar ze lezen daar geen kranten.quote:
TOPSJOOquote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou ik ga ook maar eens kijken dan.
ADO komt ook nog aan de beurt hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al 13 minuten geen verhalen over psv. Gaat het nog goed met je?
Dat weten ze daar ook wel. Maar dat zeggen ze uit respect niet tegen hem.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, Argentinië heeft ook een seniele oude gek
quote:
Jij gelooft feyenoord-koreaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waardeloze analyse. Het is gewoon exact verteld hoe het is gegaan, maar ze lezen daar geen kranten.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt niks te lullen over PSVquote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt weinig zinnigs over te zeggen. Verwacht wel een item over Malone met zijn overtreding op Willems.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
ADO komt ook nog aan de beurt hoor.
En dat over de vader van onze koningin.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weten ze daar ook wel. Maar dat zeggen ze uit respect niet tegen hem.
Mag allebei, taalwonder.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pannenkoek, met een 'n'. Je mag pofferen dat ik je spaar.
Dat zijn andere vergelijkingen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Je ergert je aan iets en dat is irritant.
Ik zei het ook alleen om je te troosten natuurlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt weinig zinnigs over te zeggen. Verwacht wel een item over Malone met zijn overtreding op Willems.
Maar dat is juist erger, aangezien hij steeds erger aan het worden is. Top voetballer alleen gedraagt ie zich als een ezel.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weten ze daar ook wel. Maar dat zeggen ze uit respect niet tegen hem.
En dat ?quote:
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb een overtreding gezien op Willems die ik persoonlijk wel een topic waard vond.
Dat komt hierna.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen om je te troosten natuurlijkIk wacht op een ajax itempje.
Niet op een Zlatan itempje?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen om je te troosten natuurlijkIk wacht op een ajax itempje.
Als Willems de dader was hadden ze er wel tijd voor vrij gemaakt nu niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb een overtreding gezien op Willems die ik persoonlijk wel een topic waard vond.
Smoel houden lampie. Laten we via dm maar een keertje afspreken hoerenzoon.quote:
Gaat het?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Smoel houden lampie. Laten we via dm maar een keertje afspreken hoerenzoon.
Ik kan tegenwoordig niet genoeg over Feyenoord horenquote:
Vervolgens deed Haags steeds alsof Higler een thuisfluiter wasquote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe normaalquote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
okjohquote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig niet genoeg over Feyenoord horen
piep piep halloquote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als Willems de dader was hadden ze er wel tijd voor vrij gemaakt nu niet.
Nee, alleen Gio.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Jij gelooft feyenoord-korea
Onzin.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vervolgens deed Haags steeds alsof Higler een thuisfluiter was
Is goed man, neem je wel wat wijn mee, zorg ik voor de bloemetjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Te veel eer. Gewoon een uniek taaltalent.quote:
Jammer dit weer van Haags.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vervolgens deed Haags steeds alsof Higler een thuisfluiter was
Ja ik had haags nogal hoog zitten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dit weer van Haags.
Karina en ik zijn beide teleurgesteld.
Wat heeft ie het laatste jaar gedaan ?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dat is juist erger, aangezien hij steeds erger aan het worden is. Top voetballer alleen gedraagt ie zich als een ezel.
Haha.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had haags nogal hoog zitten.
okjohquote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat Ado moest kappen met die smerige overtredingen.
Valt echt tegen dit idd. Ik twijfel op een note.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had haags nogal hoog zitten.
Wellusquote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat Ado moest kappen met die smerige overtredingen.
Ik luister.quote:
Hij had laatst wel goede teksten over de FIFAquote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ie het laatste jaar gedaan ?
Muzieknote?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt echt tegen dit idd. Ik twijfel op een note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |