abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160679898
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Als de folder nou voor de rest enkel over Pasen zou gaan had je misschien nog gelijk gehad. De folder gaat echter nog over een boel andere dingen die niks met Pasen te maken hebben, dus het woordje voorjaar is gewoon een goed gekozen woordje dat de lading dekt.
Je gaat niet in op de rest van de inhoud. Je doet aan discussievermijding door telkens te hameren op pagina 2 van de folder. De social media ontplofte vol verontwaardigde reacties om pagina 1, de voorpagina. Daar gaat de discussie over.
pi_160679942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je gaat niet in op de rest van de inhoud. Je doet aan discussievermijding door telkens te hameren op pagina 2 van de folder. De social media ontplofte vol verontwaardigde reacties om pagina 1, de voorpagina. Daar gaat de discussie over.
Ik ga juist wel in op de inhoud van de folder. Zouden meer mensen moeten doen, ipv gaan strooien met termen als 'cultureel verraad' :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160679945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is kinderachtig gehuil in de marge. Hoezeer jij en anderen, op social media of hier, er ook een punt van willen maken. Niks meer dan dat. Je stelt je aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:23:45 #154
37769 erodome
Zweefteef
pi_160679965
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zet jezelf niet zo voor schut. Het gaat om de voorpagina. Dat is wat de toon zet.

Waar het hierom gaat is dat ten gunste van allochtonen (vaak van islamitische afkomst) onze tradities worden aangepast om ze niet teveel voor het hoofd te stoten. Dat is principieel fout, ook al spelen commerciėle motieven een rol. Daarover gaan die discussies. Die worden gevoerd, ongeacht je het hier wel of niet mee eens bent. Je ziet dat de discussies in omvang oplaaien en dat de toonzetting verhard. Dat zijn maatschappelijke ontwikkelingen waar jij en ik geen invloed op hebben. Maar ze vinden wel plaats.

Nogmaals, het is geen Nederlands probleem maar een tendens die je ook in andere West-Europese landen ziet. Waar het falende multiculturele beleid burgers door de strot wordt geduwd en waar ze steeds minder zeggenschap krijgen over het behoud van hun eigen culturele identiteit. Dat verklaart de opkomst van nationalistische partijen in landen als Duitsland en Frankrijk. Het is zoals het is.
De voorpagina, waar een kind in een paashaaskostuum op staat... Ja, daarmee hou je moslims wel voor de gek, die willen nu ook gelijk zo'n vetcool hazenpak, associeren dat echt niet met pasen!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160679983
Als we de social media mogen gebruiken als afspiegeling van de werkelijke #ophef in een maatschappij blijven we bezig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160680015
Ik kwam toch al weinig bij de Hema...
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:26:03 #157
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_160680016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:50 schreef JeMoeder het volgende:
Gisteren nog nieuws dat er nog maar 18% van de Nederlanders naar de kerk gaat. Hypocriet om je dan druk te maken over het verdwijnen van de naam 'pasen' bij een paar chocolade-eitjes.
En dit.

Alles verandert met de tijd overigens.
pi_160680084
ik ben geen christen maar wel blij met het voorjaar.
dat hema zich neutraal opstelt vind ik juist goed.
genoeg van dat verplichte pasen en kerstmis.
nederland seculier het is 2016.
pi_160680173
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ga juist wel in op de inhoud van de folder. Zouden meer mensen moeten doen, ipv gaan strooien met termen als 'cultureel verraad' :')
Veel Nederlanders vinden dat blijkbaar wel, anders was gisteren social media niet ontploft met allerlei boze Nederlanders. Ik heb de discussie niet bedacht, maar ik begrijp hem wel. Eigen culturele tradities ongewenst veranderen om een andere cultuur niet voor het hoofd te stoten. Heel veel Nederlanders gebruiken hiervoor termen als cultuurverraad. Je kunt het daar wel of niet mee eens zijn, dat doet er niet toe. De discussie leeft, net zoals de Zwarte Pieten discussie al jaren leeft op social media. Dat hou je echt niet tegen door het belachelijk te noemen.
pi_160680241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:34 schreef Elzies het volgende:

[..]
Heel veel Nederlanders gebruiken hiervoor termen als cultuurverraad.
Dit valt reuze mee:

https://www.google.nl/web(...)F-8#q=cultuurverraad

https://twitter.com/hashtag/cultuurverraad

https://www.google.nl/web(...)ltuurverraad+twitter

Maar goed, aangezien je er vrij bedreven in bent om alles op te blazen tot enorme proporties snap ik wel dat je hierin een tsunami van medestanders kan zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160680256
Dit topic is de eerste keer ooit dat ik merk dat er lieden bestaan die zich druk kunnen maken om die chocolaatjes.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:38:29 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160680279
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Veel Nederlanders vinden dat blijkbaar wel, anders was gisteren social media niet ontploft met allerlei boze Nederlanders. Ik heb de discussie niet bedacht, maar ik begrijp hem wel. Eigen culturele tradities ongewenst veranderen om een andere cultuur niet voor het hoofd te stoten. Heel veel Nederlanders gebruiken hiervoor termen als cultuurverraad. Je kunt het daar wel of niet mee eens zijn, dat doet er niet toe. De discussie leeft, net zoals de Zwarte Pieten discussie al jaren leeft op social media. Dat hou je echt niet tegen door het belachelijk te noemen.
Een paar tokkies die overal aanstoot aan nemen noem jij veel Nederlanders :') ?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:40:17 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160680310
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:38 schreef Drinky het volgende:

Ja, want hij heeft wel twintig reacties op Facebook gelezen! Daar zitten de echte cultuurvoorvechters.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:43:45 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160680373
volgens mij zit (dom) rechts in een psychose als je die achterdocht en overnamewaanzin leest
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:43:45 #165
37769 erodome
Zweefteef
pi_160680374
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, want hij heeft wel twintig reacties op Facebook gelezen! Daar zitten de echte cultuurvoorvechters.
Het volk heeft gesproken!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160680377
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:38 schreef Drinky het volgende:

[..]

Gaan we weer op de Tokkie-toer? :)

Opmerkelijk hoeveel deelnemers aan discussievermijding doen. De daadwerkelijke inhoud waarom social media gisteren ontplofte (en daardoor zelfs een item bij het acht uur journaal kreeg) wordt systematisch vermeden. Ik lees alleen maar scheldreacties, maar geen inhoudelijke reacties. Dan ook nog de ander bestempelen als Tokkie? Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:44:32 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160680395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Opmerkelijk hoeveel deelnemers aan discussievermijding doen. De daadwerkelijke inhoud waarom social media gisteren ontplofte (en daardoor zelfs een item bij het acht uur journaal kreeg) wordt systematisch vermeden. Ik lees alleen maar scheldreacties, maar geen inhoudelijke reacties. Dan ook nog de ander bestempelen als Tokkie? Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
die linkse propaganda van de NOS ook al joh :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160680456
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:44 schreef Re het volgende:

[..]

die linkse propaganda van de NOS ook al joh :o
Als een linkse nieuwszender het al uitzend. Tja....
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:49:02 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160680473
Sorry dat ik een enkel op hysterie gebaseerde, zelfverzonnen 'discussie' vermijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160680474
quote:

[..]

Het is geen discussievermijding, er is simpelweg geen discussie. Hoe graag jij hem ook wilt voeren.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160680506
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is geen discussievermijding, er is simpelweg geen discussie. Hoe graag jij hem ook wilt voeren.
Dus niemand heeft bezwaar gemaakt op social media en het acht uur journaal heeft er geen aandacht aan besteed? Dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid reactie binnen deze topic waar geen discussie plaats vind. Zo lust ik er nog wel een paar. _O-
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:52:31 #172
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160680531
quote:

[..]

Ach man ga nou niet doen alsof er hier op echte discussies inhoudelijk wordt ingegaan :') . De tijden dat je hier een discussie kon houden zijn al lang vervlogen.
Drinky is een baas
pi_160680639
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus niemand heeft bezwaar gemaakt op social media en het acht uur journaal heeft er geen aandacht aan besteed? Dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid reactie binnen deze topic waar geen discussie plaats vind. Zo lust ik er nog wel een paar. _O-

Oh, dat er bezwaar is gemaakt klopt wel. Het is alleen op volkomen niks gebaseerd. Dat er bezwaar is gemaakt betekent niet dat het het waard is om erop in te gaan. Zoals ik al zei, het is kinderachtig gehuil in de marge.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:59:52 #174
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160680653
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, want de PVV staat op 45 zetels en die vinden dit allemaal.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:02:02 #175
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160680692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, want de PVV staat op 45 zetels en die vinden dit allemaal.
binnekort kun je dit ook in hun verkiezingsprogramma terugvinden "Weg met de islamitische Hema en hun verstopeieren. Eieren verstoppen is een Nederlandse paastraditie en nu komen die Nederlandse policor moslims dat ook van ons afpakken!"
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')