Je gaat niet in op de rest van de inhoud. Je doet aan discussievermijding door telkens te hameren op pagina 2 van de folder. De social media ontplofte vol verontwaardigde reacties om pagina 1, de voorpagina. Daar gaat de discussie over.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als de folder nou voor de rest enkel over Pasen zou gaan had je misschien nog gelijk gehad. De folder gaat echter nog over een boel andere dingen die niks met Pasen te maken hebben, dus het woordje voorjaar is gewoon een goed gekozen woordje dat de lading dekt.
Ik ga juist wel in op de inhoud van de folder. Zouden meer mensen moeten doen, ipv gaan strooien met termen als 'cultureel verraad'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je gaat niet in op de rest van de inhoud. Je doet aan discussievermijding door telkens te hameren op pagina 2 van de folder. De social media ontplofte vol verontwaardigde reacties om pagina 1, de voorpagina. Daar gaat de discussie over.
Het is kinderachtig gehuil in de marge. Hoezeer jij en anderen, op social media of hier, er ook een punt van willen maken. Niks meer dan dat. Je stelt je aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je gaat niet in op de rest van de inhoud. Je doet aan discussievermijding door telkens te hameren op pagina 2 van de folder. De social media ontplofte vol verontwaardigde reacties om pagina 1, de voorpagina. Daar gaat de discussie over.
De voorpagina, waar een kind in een paashaaskostuum op staat... Ja, daarmee hou je moslims wel voor de gek, die willen nu ook gelijk zo'n vetcool hazenpak, associeren dat echt niet met pasen!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo voor schut. Het gaat om de voorpagina. Dat is wat de toon zet.
Waar het hierom gaat is dat ten gunste van allochtonen (vaak van islamitische afkomst) onze tradities worden aangepast om ze niet teveel voor het hoofd te stoten. Dat is principieel fout, ook al spelen commerciėle motieven een rol. Daarover gaan die discussies. Die worden gevoerd, ongeacht je het hier wel of niet mee eens bent. Je ziet dat de discussies in omvang oplaaien en dat de toonzetting verhard. Dat zijn maatschappelijke ontwikkelingen waar jij en ik geen invloed op hebben. Maar ze vinden wel plaats.
Nogmaals, het is geen Nederlands probleem maar een tendens die je ook in andere West-Europese landen ziet. Waar het falende multiculturele beleid burgers door de strot wordt geduwd en waar ze steeds minder zeggenschap krijgen over het behoud van hun eigen culturele identiteit. Dat verklaart de opkomst van nationalistische partijen in landen als Duitsland en Frankrijk. Het is zoals het is.
En dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:50 schreef JeMoeder het volgende:
Gisteren nog nieuws dat er nog maar 18% van de Nederlanders naar de kerk gaat. Hypocriet om je dan druk te maken over het verdwijnen van de naam 'pasen' bij een paar chocolade-eitjes.
Veel Nederlanders vinden dat blijkbaar wel, anders was gisteren social media niet ontploft met allerlei boze Nederlanders. Ik heb de discussie niet bedacht, maar ik begrijp hem wel. Eigen culturele tradities ongewenst veranderen om een andere cultuur niet voor het hoofd te stoten. Heel veel Nederlanders gebruiken hiervoor termen als cultuurverraad. Je kunt het daar wel of niet mee eens zijn, dat doet er niet toe. De discussie leeft, net zoals de Zwarte Pieten discussie al jaren leeft op social media. Dat hou je echt niet tegen door het belachelijk te noemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga juist wel in op de inhoud van de folder. Zouden meer mensen moeten doen, ipv gaan strooien met termen als 'cultureel verraad'
Dit valt reuze mee:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:34 schreef Elzies het volgende:
[..]
Heel veel Nederlanders gebruiken hiervoor termen als cultuurverraad.
Een paar tokkies die overal aanstoot aan nemen noem jij veel Nederlandersquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:34 schreef Elzies het volgende:
[..]
Veel Nederlanders vinden dat blijkbaar wel, anders was gisteren social media niet ontploft met allerlei boze Nederlanders. Ik heb de discussie niet bedacht, maar ik begrijp hem wel. Eigen culturele tradities ongewenst veranderen om een andere cultuur niet voor het hoofd te stoten. Heel veel Nederlanders gebruiken hiervoor termen als cultuurverraad. Je kunt het daar wel of niet mee eens zijn, dat doet er niet toe. De discussie leeft, net zoals de Zwarte Pieten discussie al jaren leeft op social media. Dat hou je echt niet tegen door het belachelijk te noemen.
Ja, want hij heeft wel twintig reacties op Facebook gelezen! Daar zitten de echte cultuurvoorvechters.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:38 schreef Drinky het volgende:
Een paar tokkies die overal aanstoot aan nemen noem jij veel Nederlanders?
Het volk heeft gesproken!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft wel twintig reacties op Facebook gelezen! Daar zitten de echte cultuurvoorvechters.
Gaan we weer op de Tokkie-toer?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een paar tokkies die overal aanstoot aan nemen noem jij veel Nederlanders?
die linkse propaganda van de NOS ook al johquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Gaan we weer op de Tokkie-toer?![]()
Opmerkelijk hoeveel deelnemers aan discussievermijding doen. De daadwerkelijke inhoud waarom social media gisteren ontplofte (en daardoor zelfs een item bij het acht uur journaal kreeg) wordt systematisch vermeden. Ik lees alleen maar scheldreacties, maar geen inhoudelijke reacties. Dan ook nog de ander bestempelen als Tokkie? Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
Als een linkse nieuwszender het al uitzend. Tja....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:44 schreef Re het volgende:
[..]
die linkse propaganda van de NOS ook al joh
Het is geen discussievermijding, er is simpelweg geen discussie. Hoe graag jij hem ook wilt voeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoeveel deelnemers aan discussievermijding doen. De daadwerkelijke inhoud waarom social media gisteren ontplofte (en daardoor zelfs een item bij het acht uur journaal kreeg) wordt systematisch vermeden. Ik lees alleen maar scheldreacties, maar geen inhoudelijke reacties. Dan ook nog de ander bestempelen als Tokkie? Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
Dus niemand heeft bezwaar gemaakt op social media en het acht uur journaal heeft er geen aandacht aan besteed? Dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid reactie binnen deze topic waar geen discussie plaats vind. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen discussievermijding, er is simpelweg geen discussie. Hoe graag jij hem ook wilt voeren.
Ach man ga nou niet doen alsof er hier op echte discussies inhoudelijk wordt ingegaanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Oh, dat er bezwaar is gemaakt klopt wel. Het is alleen op volkomen niks gebaseerd. Dat er bezwaar is gemaakt betekent niet dat het het waard is om erop in te gaan. Zoals ik al zei, het is kinderachtig gehuil in de marge.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dus niemand heeft bezwaar gemaakt op social media en het acht uur journaal heeft er geen aandacht aan besteed? Dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid reactie binnen deze topic waar geen discussie plaats vind. Zo lust ik er nog wel een paar.
Dat zie je verkeerd, want de PVV staat op 45 zetels en die vinden dit allemaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft wel twintig reacties op Facebook gelezen! Daar zitten de echte cultuurvoorvechters.
binnekort kun je dit ook in hun verkiezingsprogramma terugvinden "Weg met de islamitische Hema en hun verstopeieren. Eieren verstoppen is een Nederlandse paastraditie en nu komen die Nederlandse policor moslims dat ook van ons afpakken!"quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, want de PVV staat op 45 zetels en die vinden dit allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |