Klopt, zijn wel wel meer beelden vanquote:
Ik ben behoorlijk jelly op zes oscarsquote:
Mijn post was juist leuk omdat ik na jou postte, dus Mad Maxquote:Op maandag 29 februari 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry ik kon het niet laten
True, maar 6 oscars slaat ook nergens op.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef superniger het volgende:
0,0 aandacht voor Mad Max.
Tyf een eind op.
Laat je naam wijzigen bij die burgerlijke stand in Oscar.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk jelly op zes oscars
Oscar wilde dit niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je naam wijzigen bij die burgerlijke stand in Oscar.
Dan hoef je niet meer jelly te zijn.
Ik ga nog heel even iets voor school doen, maar dat doe ik met het NOS Journaal op de achtergrond. Om 20:45 Fiorentina - Napoli.quote:
Mijn god.quote:
WITNESS MEquote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef superniger het volgende:
0,0 aandacht voor Mad Max.
Tyf een eind op.
Nederlanders met een mening.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef Zipportal het volgende:
Nederlandse "acteurs" over Hollywood acteurs. Opflikkeren.
Mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nederlanders met een mening.
Leven.quote:
Jij begrijptquote:
Eh, nee?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:01 schreef derLudolf het volgende:
Ga vanaf niet eens kijken... Zal denk ik alleen maar over Super Tuesday gaan
wanneer komt die?quote:
Ja, leuk, ik bedoel natuurlijk als hoeveelste item?quote:
Als ik dat had geweten had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik bedoel natuurlijk als hoeveelste item?
Ik heb 1000 euro per maand.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Het is me met alle flexcontracten nog niet gelukt de armoedegrens te ontstijgen.
Je hebt geen idee man.quote:
En als we het niet gewoon afschaffen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:07 schreef superniger het volgende:
Koningshuis moeten we gewoon afschaffen.
Ha ha ha ha haquote:
Hij moet wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Even gezapt, reclame op de andere zender. Dit is de nieuwe grootmeester?
Nee, Piet keizer na z'n botox.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Even gezapt, reclame op de andere zender. Dit is de nieuwe grootmeester?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:07 schreef superniger het volgende:
Koningshuis moeten we gewoon afschaffen.
Tuurlijk, maar blijft cool.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is een prima schaaknatie, maar Giri gaat Carlsen normaal gesproken niet verslaan.
Ah OK ik volg dit helemaal niet. Tex ken ik ook niet, nou ja aardige knul wel zo te zien meer kan ik er niet over zeggenquote:
Ben je seriees ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:10 schreef richolio het volgende:
Twee FOK!kertjes naast elkaar. Het schaakmeneertje zit veel in POL en Tex zit veel in KLB de auti uit te hangen
En toch word je voetbalmod.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK ik volg dit helemaal niet. Tex ken ik ook niet, nou ja aardige knul wel zo te zien meer kan ik er niet over zeggen
Tex lijkt me wel een FOK!kerquote:
Welke schaker was zowel voetbalprof als schaakgrootmeester ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK ik volg dit helemaal niet. Tex ken ik ook niet, nou ja aardige knul wel zo te zien meer kan ik er niet over zeggen
Agdestijn (spelling moet je me vergevenquote:
Met die kerel van de AH, hoe heet hij nou ook alweer?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:12 schreef tralalala het volgende:
Ik kan schaken door de film Lang leve de koningin.
Ik vind dit een interessant item. Leuke jonge die Giski. Zo heet ie toch ? Verder vin ik een lekkerbekje van de zaterdag-en dinsdagmarkt niet te versmaken. Maar haring me er niet aan op. Met of zonder uitjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Praat gewoon over het televisieprogramma of houd anders lekker je bek
Piekemaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Met die kerel van de AH, hoe heet hij nou ook alweer?
Harry Piekema.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Met die kerel van de AH, hoe heet hij nou ook alweer?
Omdat hij een redelijk goede schaker is.quote:
Ha ha ha ha. Cool. Ik leerde op m'n 12de schaken door een straatschoffie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:12 schreef tralalala het volgende:
Ik kan schaken door de film Lang leve de koningin.
Dan ben je gewoon een redelijke clubschaker, maar dat terzijdequote:
Dooie mus.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Tex lijkt me wel een FOK!kerEn in POL zitten is alleen maar positief natuurlijk
Ik versloeg met mijn 10de mijn vader (en ja hij moest echt moeite doen om me bij te houden)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Cool. Ik leerde op m'n 12de schaken door een straatschoffie.
Wat is jouw hoogste ranking?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een redelijke clubschaker, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Agdestijn (spelling moet je me vergeven)
Ha, Agdestein is het
Iets lager.quote:
Ik kon het vroeger vrij goed, maar ik weet nu nog maar net de spelregels.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
Heb het ooit geprobeerd maar kan er geen zak van
"Synoniemen van kattenquote:
De spelregels weet ik nog net maar dan houdt het ook wel op idd. Het vooruitdenken was in ieder geval niet mijn ding.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon het vroeger vrij goed, maar ik weet nu nog maar net de spelregels.
Ik won ooit altijd van m'n opa met dammen. Kon ik plots 6 dammen slaan op het eind. Later leerde ie me ook verliezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik versloeg met mijn 10de mijn vader (en ja hij moest echt moeite doen om me bij te houden)
2x midden limburgs kampioen b groep in de jaren 80
Om een schaakgevoel te krijgen!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dat schaakbord daar eigenlijk?
Dubbel rodelen echter.quote:
Goed verhaal..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik won ooit altijd van m'n opa met dammen. Kon ik plots 6 dammen slaan op het eind. Later leerde ie me ook verliezen.
Lang over gepuzzled ?quote:
Als ie ligt valt ie in slaap.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dat schaakbord daar eigenlijk?
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Karina het volgende:
Het vooruitdenken was in ieder geval niet mijn ding.
Van de toren ?quote:
Zou jij je ervoor schamen als het je moeder was?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Wat een aparte kledingstijl heeft deze mevrouw.
Het beste van beiden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat nou een trainingspak? Of een oud gordijn?
DIT IS MIJN MOEDER NIET!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij je ervoor schamen als het je moeder was?
Ik woon op 50 meter van de Jumbo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik woon honderd meter van de geboorteplaats van de tekenares van Jip en Janneke.
50 meter van het geboortehuis van de eerste philips.
Mensen die boeken lezen zijn sowieso nare mensen. Ik wil er niks mee te maken hebben.quote:
moderne versie van zo'n wegwerk hesje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat nou een trainingspak? Of een oud gordijn?
Sylvana had ooit een boekenprogramma op tv.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Een volledig blank panel. Alsof Sylvana niet leest
Hield ze van boeken met zwarte kaften?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Sylvana had ooit een boekenprogramma op tv.
Gewoon laten bezorgenquote:
Ze zal Jip en Janneke waarschijnlijk wel racistisch vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Sylvana had ooit een boekenprogramma op tv.
renske cuijpersquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Wie was dat eigenlijk? Ik wil haar steunen via Twitter. Daar is ze wel aan toe
Sorry ik ben haar naam alweer vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Wie was dat eigenlijk? Ik wil haar steunen via Twitter. Daar is ze wel aan toe
Net goed, weg met de rechtschmenschquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:33 schreef superniger het volgende:
Linkse VARA gaat nu Trump belachelijk maken.
Maar het is helemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Dit is alleen grappig omdat deze man een gek accent heeft.
Dat is ook wat rigoureus. Neem gewoon vier jaar lang een Hillary UI.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Als Trump niet de president wordt maak ik er een eind aan.
Tis best grappig hoor, luister maar niet naar de stumperts hieroquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoel, het accent is grappigIk luister niet eens naar wat hij zegt.
Jij vindt het grappig, dat is wat andersquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis best grappig hoor, luister maar niet naar de stumperts hiero
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:25 schreef Vatta het volgende:
[..]
Op het kasteel was het ook tof afgelopen zondag.
Zo'n zwaar Nederlands accent in de zang stoort me altijd wel.quote:
Gelukkig verraden zijn ogen niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Waylon wel erg hyper. Een beetje verdacht hyper zelfs.
Eens. Al zou ik het anders formuleren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
Hij weet er wel wat van iig. Zit er niet voor de kat zijn kut.
Wat minder ordinair zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eens. Al zou ik het anders formuleren.
Ik vind Waylon wat meer naturel, van zichzelf. Bij Danny Vera vind ik het soms een beetje een act, met alles eromheen, uiterlijk enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Danny Vera kan dit beter![]()
AL doet hij het helemaal niet slecht.
Bij Danny is het natuurlijk zijn act, de haartjes, de kleertjes, etc. Ik denk dat Waylon een carriereswitch moet maken, dit is goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Waylon wat meer naturel, van zichzelf. Bij Danny Vera vind ik het soms een beetje een act, met alles eromheen, uiterlijk enzo.
Precies zoals vrijwel elke country zanger dusquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Danny Vera vind ik het soms een beetje een act, met alles eromheen, uiterlijk enzo.
quote:
Ja maar dat bericht was onzinquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Paaseieren heten voortaan verstopeieren, iedereen MAD.
Klopt en blijkbaar bestonden die dingen ook al 10 jaar of zoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat bericht was onzinDe rest heette gewoon paasditjes en datjes, het waren gewoon eieren om te verstoppen.
quote:
Bart van Loo over Serge Gainsbourg
Vandaag is het vijfentwintig jaar geleden dat de Franse zanger, acteur en dichter Serge Gainsbourg overleed. De flamboyante chansonnier was 63 jaar toen hij overleed aan een hartaanval in Parijs. Gainsbourg verkocht miljoenen platen en brak internationaal door met het duet ‘Je 't aime moi non plus’. Aan tafel: schrijver, spreker én duider van Franse chansons Bart van Loo.
quote:Bart van Loo over Serge Gainsbourg
Vandaag is het vijfentwintig jaar geleden dat de Franse zanger, acteur en dichter Serge Gainsbourg overleed. De flamboyante chansonnier was 63 jaar toen hij overleed aan een hartaanval in Parijs. Gainsbourg verkocht miljoenen platen en brak internationaal door met het duet ‘Je 't aime moi non plus’. Aan tafel: schrijver, spreker én duider van Franse chansons Bart van Loo.
Hij moet eens sex op tv hebben. Dat ie er vanaf dondert. Vreselijke vent.quote:
Een groot dichter is heengegaan.quote:
Ken je z'n broer niet.quote:
Wildersquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een echt domme dictator of een dommige zeurdoos. Wat moet je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |