Lekker betalen vriend.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:36 schreef Friek_ het volgende:
Verrek, dus daar is mijn aanslagbiljet voor de gemeentelijke belastingen gebleven: in mijn berichtenbox van MijnOverheid.
En uiteindelijk toch moeten betalenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kwijtschelding aanvragen en die ambtenaren laten werken.
Dan heb ik in ieder geval even wat ambtenaren werk bezorgd. Goed voor hun arbeidsethos.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En uiteindelijk toch moeten betalen
Kwijtschelding krijg je nooit.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kwijtschelding aanvragen en die ambtenaren laten werken.
Ik betaal met liefde!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Altijd weer een feest voor u als linkse.
Je kan ze ook gewoon in dat restaurantgedeelte halen om mee te nemen, daar liggen ze achter glas.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
Bij HEMA vind ik het altijd maar een raar gebeuren qua rookworsten. Een stapel van die worsten in een bak, waarvan je maar moet gissen hoe lang ze er al liggen en wie er aan heeft gezeten.
Heb er nog nooit eentje gegeten, wat ik dan ook wel weer een beetje kinderachtig vind.
Jammer dat ze uitsluitend het minimaal noodzakelijke aan belasting betalen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Altijd weer een feest voor u als linkse.
Ik zal eens kijken, dat klinkt beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in dat restaurantgedeelte halen om mee te nemen, daar liggen ze achter glas.
Tja, dat weet je met de kroppen sla bij de appie ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
Bij HEMA vind ik het altijd maar een raar gebeuren qua rookworsten. Een stapel van die worsten in een bak, waarvan je maar moet gissen hoe lang ze er al liggen en wie er aan heeft gezeten.
Heb er nog nooit eentje gegeten, wat ik dan ook wel weer een beetje kinderachtig vind.
Ze liggen er al weken.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
Ja beetje gierig inderdaad. Iedere linkse zou eigenlijk een rechtse fiscaal moeten adopteren.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer dat ze uitsluitend het minimaal noodzakelijke aan belasting betalen.
Waterschappen zijn megastreng, die sturen niet eens een kwijtscheldingsformulier mee met hun aanslag.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Kwijtschelding voor de waterschappen is me nooit gelukt trouwens. Gemeentelijke belastingen wel al een paar keer in Tilburg, toen ik nog studentje was. Scheelde toch mooi 300 euro op jaarbasis.
Mijn Italiaanse vriendin weigert zelfs appels te kopen die niet verpakt zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, dat weet je met de kroppen sla bij de appie ook niet.
Huh, hier zit dat in één brief?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waterschappen zijn megastreng, die sturen niet eens een kwijtscheldingsformulier mee met hun aanslag.
Naastenliefde, noemen we dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja beetje gierig inderdaad. Iedere linkse zou eigenlijk een rechtse fiscaal moeten adopteren.
Hier in Groningen niet. En zelfs iemand met alleen maar bijstand moet het vaak gewoon betalen.quote:
Ik zal er eens een paar onopvallend markeren en dan een week later terug komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, dat weet je met de kroppen sla bij de appie ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |