abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160329368
Inferieur Tokkie-volk, verplicht steriliseren. Mochten ze al kinderen hebben: verplichte adoptie aan mensen met cognitief vermogen.

Verder moeten de asielzoekers netjes terug naar land van herkomst.
pi_160329428
Het is jammer dat de broodnodige intimidatie door achterlijke kut tokkies wordt gedaan zonder enige subtiliteit.
pi_160329456
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:11 schreef Confetti het volgende:
Het is jammer dat de broodnodige intimidatie door achterlijke kut tokkies wordt gedaan zonder enige subtiliteit.
Van Basten wil het fragment niet zien, zegt af en vervolgens komt het in Pauw.

Dan lijkt het me verstandiger om gewoon in dat programma te gaan zitten.
pi_160332604
Eigen volk eerst.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 04:53:03 #80
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160332652
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
Tokkie scum :r
Dat is een pleonasme. ;(
  dinsdag 1 maart 2016 @ 04:56:23 #81
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160332655
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben die mensen niks beters te doen ofzo?
Het zijn laagopgeleiden, dus nee. Ik vrees dat ze niets beters te doen hebben dan burgers te terroriseren en intimideren.

Soms rijden ze wat rond met energiedrank, bier en chips in hun scootmobiel, maar ja, je wilt ook wel eens iets anders. ;(
  dinsdag 1 maart 2016 @ 05:40:15 #82
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160332704
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 04:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Het zijn laagopgeleiden, dus nee. Ik vrees dat ze niets beters te doen hebben dan burgers te terroriseren en intimideren.

Soms rijden ze wat rond met energiedrank, bier en chips in hun scootmobiel, maar ja, je wilt ook wel eens iets anders. ;(
Wie wordt geterroriseerd? "Geen asiel", "Ga terug" en een getekend varkentje op een leegstaand pand. Nou, nou, wat een terreur he. Daar is Breivik niks bij. :|W Ik snap dat jij en je andere rijke elitaire vriendjes graffiti en schorriemorrie :o verafschuwen. Je moet er toch niet aan denken dat er graffiti aangebracht wordt op jouw kapitale villa of op de villa van 1 van je rijke Groenlinks-vriendjes. Gelukkig wordt je dat bespaard en gewone mensen schrikken daar niet zo van dus je kan weer rustig gaan slapen.
pi_160334348
Vrienden dan die gescheiden man die het niet verkroppen konden dat hij zich nu langer moet behelpen?

Maar zoals hierboven ook gezegd; die asielzoekers zelf zijn niet degenen die je de schuld moet geven van deze (blijkbaar last minute?) keuze.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:18:10 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160334589
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:03 schreef ToT het volgende:
Vrienden dan die gescheiden man die het niet verkroppen konden dat hij zich nu langer moet behelpen?

Maar zoals hierboven ook gezegd; die asielzoekers zelf zijn niet degenen die je de schuld moet geven van deze (blijkbaar last minute?) keuze.
Dit dus.
Als de woning al toegewezen was dan moet de verhuurder zich verantwoorden, en zorgen dat degene die de woning zou krijgen andere woonruimte krijgt.
Het zou me ook niets verbazen als de woning nog helemaal niet toegewezen was, maar dit een excuus is om los te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160335207
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef MadameMossel het volgende:
Huh je krijgt een woning toegewezen en dan ineens niet meer? Raar.
Dat is helemaal niet raar. Het is toch logisch dat er mensen buiten de wachtrij om voorrang krijgen? Binnekort gaan ze mensen het huis uitzetten om de mensen van buiten de wachtrij voorrang te kunnen geven. Wacht maar tot je aan de beurt bent.
pi_160335673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:53 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet raar. Het is toch logisch dat er mensen buiten de wachtrij om voorrang krijgen? Binnekort gaan ze mensen het huis uitzetten om de mensen van buiten de wachtrij voorrang te kunnen geven. Wacht maar tot je aan de beurt bent.
In Duitsland hebben ze dat dus echt gedaan... Hier ook trouwens bij studenten al enige tijd geleden.
pi_160335710
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:17 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

In Duitsland hebben ze dat dus echt gedaan... Hier ook trouwens bij studenten al enige tijd geleden.
Dat zeg ik toch. Je moet niet zo ondankbaar wezen. Wees dankbaar dat je in een land bent geboren waar we onze woonruimte weggeven aan vreemdelingen, waar we de banen weggeven aan vreemdelingen, waar we de macht weggeven aan de Duitse bezetter. Lang leve Angela plantsoenkapsel ^O^
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:32:28 #88
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_160336002
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zelfs dat niet. Het is natuurlijk een waardeloze ontvangst. Het is beter als je gaat klagen bij mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Ja maar die luisteren niet. In Geldermalsen werd eerst ook DEMOCRATISCH tegen een azc gestemd. Maar de B&W hadden een houding van 'who gives a shit?'. Dit soort reacties zijn dan vaak de laatste redmiddelen om je mening te uiten.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:34:27 #89
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_160336049
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe meer kinderen je neemt, hoe groter het huis van de woningbouwvereniging.
Precies. Toen ik bij vluchtelingenwerk werkte hadden we regelmatig gezinnen uit Eritrea of Somalië. Die kregen TWEE huizen toegewezen om alle kinderen in te kunnen huisvesten.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:37:15 #90
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160336107
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:32 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Ja maar die luisteren niet. In Geldermalsen werd eerst ook DEMOCRATISCH tegen een azc gestemd. Maar de B&W hadden een houding van 'who gives a shit?'. Dit soort reacties zijn dan vaak de laatste redmiddelen om je mening te uiten.
En dan ga je dus je mening uiten door een huis te bekladden van asielzoekers die hier niks aan kunnen doen? Pak dan het huis van de burgemeester.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:39:04 #91
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160336146
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Voorrang geven aan gelukzoekers :') Het idee was toch om ze in containerwoningen te stoppen?
Die alleenstaande autochtoon mag nu achteraansluiten op de wachtlijst voor een 1-persoons container. _O-
pi_160342894
quote:

[..]

Alleen ging dat wel steeds om anti-kraak, hoewel het bij een bepaalde dame wel erg lullig was aangezien ze er al vele jaren woonde en ook al vaak veel vluchtelingen in dat pand had gehad. Toch moest zij er uit, "om problemen te voorkomen".
pi_160349811
quote:

[..]

Anti-kraak is anti-kraak.

Je weet dat je in een maandje eruit moet als er een andere bestemming is gevonden, daar teken je vantevoren voor. En veel organisaties hebben dan wel een regeling dat ze wat anders voor je zoeken.

Uiteraard zijn daar altijd vervelende verhalen over te vertellen want niemand verhuist graag, zeker niet als je denkt dat het pand waar je 5 jaar anti-kraak woont nooit meer een functie zal krijgen. Lekker goedkoop natuurlijk.

Als een eigenaar/organisatie meer kan verdienen aan een bedrijf, bewoners of asielzoekers dan moet je weg, dat weet je vooraf.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-03-2016 20:35:17 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:56:52 #94
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_160350771
Volgens mij moet de titel zijn; '' huis woningbouw beklad! '', of hebben ze het huis met eigendom papieren gehad en kunnen die asielzoekers het huis nu ook verkopen??
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:28:40 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160351960
Geen spelfouten in die teksten op de deur :o. Dit is dus duidelijk gedaan door linkse gutmenschen om de PVV in een slecht daglicht te stellen!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:52:30 #96
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160352907
quote:
13s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een lafbekken daar in Klazienaveen, buurtbewoners zouden tijdelijk in de nacht op moeten blijven. Kunnen ze een val zetten voor de volgende keer als die lafbekken weer komen.

Zet het wel op camera, kunnen die laag-bij-grond-types landelijk voor schut worden gezet.
Je snapt het nog steeds niet he. De buurt wil dit niet. In mijn wijk (Neerbosch-Oost Nijmegen) hebben we precies hetzelfde. Er is al een oververtegenwoordiging van allochtonen en nu worden de eerste 50 woningen in de wijk die vrijkomen aan asielzoekers toegewezen. Een van die woningen is inmiddels volgeplakt met NVU stickers. Ook hier zijn we er klaar mee. Het is de politieke, economische en hoogopgeleide elite die deze volksverhuizingen organiseert maar ze dumpen de vreemdelingen in onze volkswijken en in de dorpen. Wanneer gaan de villawijken deze vreemdelingen eens massaal opnemen? Bij Rutte in de wijk zie je ze niet hoor.
Dit kan zo niet verder gaan en als dat op deze wijze kenbaar moet worden gemaakt dan is dat maar zo. En let maar op dit soort verzet gaan we veel vaker zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alektorophobia op 01-03-2016 22:02:06 ]
God bestaat niet dus geniet van het leven
  woensdag 2 maart 2016 @ 02:04:31 #97
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160359339
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nederlanders moeten 30 jaar werken voor een eigen woning. Of jarenlang op een wachtlijst staan voor een huurwoning.

Asielzoekers, oorlogsmisdadiger of niet, krijgen gewoon... hoepla... een huis toegewezen.

Hier... heb je een huis! Anders nog iets van uw dienst?
Of ze kunnen particulier huren waarbij ze direct terecht kunnen.

Oh wacht nu zeg ik iets wat totaal niet strookt met wat jij hier wil overdragen ;(
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 2 maart 2016 @ 02:12:59 #98
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160359391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:52 schreef Alektorophobia het volgende:
Dit kan zo niet verder gaan en als dat op deze wijze kenbaar moet worden gemaakt dan is dat maar zo. En let maar op dit soort verzet gaan we veel vaker zien.
Tokkies hebben dit soort gedrag altijd al gehad. Toen mijn familie als vluchtelingen hierheen kwamen werden we uiteindelijk in een tokkiebuurt geplaatst. Onze naaste buren hadden er helemaal geen problemen mee, toffe mensen, maar de tokkies :') . Die hebben ons (moeder en kind van 6 en 8 jaar oud) met 5 man sterk in een steegje opgewacht en in elkaar geslagen omdat we ze blijkbaar beledigd hadden. Tokkies die je huis binnenkomen om je daar af te rossen, of even hun hond op je afsturen en nog meer van dat soort terreur terwijl wij ze nooit hebben lastig gevallen. Hakenkruizen op de deuren, constante intimidatie, zelfs op school. Dat was pakweg 18 jaar geleden.

Wat hadden wij misdaan? We waren vluchtelingen die gevlucht waren omdat mijn ouders voor de vrijheid van meningsuiting aan hadden gestrijd, daarvoor in het gevang hebben gezeten en hun vrienden hebben zien geexecuteerd worden omdat ze de rest van hun vrienden en familie er niet bij wilden naaien. Je verwacht dat je in een ontwikkeld land de terreur achter je kan laten maar zelfs daar gaat het door.

Het is geen verzet, het is terrorisme.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160359539
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:22 schreef Woelwater het volgende:
Volgens buren was de woning toegewezen aan een gescheiden man maar is dat niet doorgegaan omdat de verhuurder voorrang moest geven aan het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA).
Wie draagt die huurder daartoe op? 8)7

Als ik een huis in de verhuur heb, dan mag ik toch zeker zelf wel weten aan wie ik dat verhuur of wat is deze?! 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 2 maart 2016 @ 02:40:44 #100
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_160359551
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 02:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

Tokkies hebben dit soort gedrag altijd al gehad. Toen mijn familie als vluchtelingen hierheen kwamen werden we uiteindelijk in een tokkiebuurt geplaatst. Onze naaste buren hadden er helemaal geen problemen mee, toffe mensen, maar de tokkies :') . Die hebben ons (moeder en kind van 6 en 8 jaar oud) met 5 man sterk in een steegje opgewacht en in elkaar geslagen omdat we ze blijkbaar beledigd hadden. Tokkies die je huis binnenkomen om je daar af te rossen, of even hun hond op je afsturen en nog meer van dat soort terreur terwijl wij ze nooit hebben lastig gevallen. Hakenkruizen op de deuren, constante intimidatie, zelfs op school. Dat was pakweg 18 jaar geleden.

Wat hadden wij misdaan? We waren vluchtelingen die gevlucht waren omdat mijn ouders voor de vrijheid van meningsuiting aan hadden gestrijd, daarvoor in het gevang hebben gezeten en hun vrienden hebben zien geexecuteerd worden omdat ze de rest van hun vrienden en familie er niet bij wilden naaien. Je verwacht dat je in een ontwikkeld land de terreur achter je kan laten maar zelfs daar gaat het door.

Het is geen verzet, het is terrorisme.
In welke krant heeft dit gestaan, dit moet de krant hebben gehaald lijkt mij?

Waar was dit?

Je praat wel aardig over de mensen uit het land waar jullie opgevangen werden, tokkie hier tokkie daar, als het hier zo slecht is houd niemand je tegen om terug te gaan naar je vaderland lijkt mij.

De verhalen worden met de dag groter en toch wil iedereen maar al te graag blijven in dit land vol van tokkies en racisten! |:( w/
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')