Bronquote:Huis asielzoekers beklad
KLAZIENAVEEN -
Onbekenden hebben een woning aan de Merediaan in Klazienaveen beklad. In het huis zouden asielzoekers - ouders met drie jongens en een meisje - komen wonen.
Op het raam staat 'Geen Asiel', 'Ga Terug' en is een varkenskop getekend.
Een buurtbewoner waarschuwde de politie. Volgens buren was de woning toegewezen aan een gescheiden man maar is dat niet doorgegaan omdat de verhuurder voorrang moest geven aan het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA).
dit wilde ik postenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:23 schreef Fylax het volgende:
Ik keur het niet goed, maar begrijp het wel.
Zelfs dat niet. Het is natuurlijk een waardeloze ontvangst. Het is beter als je gaat klagen bij mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn.quote:
Bij het COA...Ja meneer we begrijpen het meneer, regels meneer, begrip enzo. Nee zo gaat het nou eenmaal meneer.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Het is natuurlijk een waardeloze ontvangst. Het is beter als je gaat klagen bij mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Het is bekend dat asielzoekers voorrang krijgen, maar toch niet als het huis al 'vergeven' is?quote:Volgens buren was de woning toegewezen aan een gescheiden man maar is dat niet doorgegaan omdat de verhuurder voorrang moest geven aan het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA).
Jouw huis bekladden we toch ook niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou zeggen, geef ze eerst eens een kans. Als ze daarna paupers blijken te zijn kan je dat huis alsnog bekladden.
En waarom snap je dat? Wat lost het op? En wat kunnen de asielzoekers die in dat huis worden geplaatst er aan doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef Proximo het volgende:
[..]
Bij het COA...Ja meneer we begrijpen het meneer, regels meneer, begrip enzo. Nee zo gaat het nou eenmaal meneer.
Goed, dan snap ik dat zeker in kleine gemeenten mensen de stap naar geweld en intimidatie maken.
Jawel hoor. Mensen die het er niet mee eens zijn kunnen gewoon op de PVV stemmen want die willen de grenzen sluiten.quote:Hoewel dat fout is, er is geen protest optie. Afijn die is er immers ook niet als het niet om asielzoekers gaat natuurlijk.
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:24 schreef Dven het volgende:
ik begreip het neit maar keur het wel goed ofzo
Ja hallo, een gezin met één meisje en drie testosteronbommetjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:29 schreef Twiitch het volgende:
Krijgen ze een gezin in plaats van een alleenstaande vent, is het nog niet goed
Die asielzoekers snappen toch ook helemaal niet wat er op die deur staat? Zeg gewoon dat er Welkom in het Nederlands staat en dat het varken onze nationale mascotte is.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lafbekken daar in Klazienaveen, buurtbewoners zouden tijdelijk in de nacht op moeten blijven. Kunnen ze een val zetten voor de volgende keer als die lafbekken weer komen.
Zet het wel op camera, kunnen die laag-bij-grond-types landelijk voor schut worden gezet.
Hoe meer kinderen je neemt, hoe groter het huis van de woningbouwvereniging.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hallo, een gezin met één meisje en drie testosteronbommetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |