Rip kleurtjequote:Op woensdag 2 maart 2016 01:22 schreef Remqo het volgende:
Sorry Danny, dit gaat m'n blauwe kleurtje kosten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Waarschijnlijk voorlopig ff helemaal geen photoshopjes meer van mij; harde schijf is gecrashed, ben echt ALLES kwijt en moet helemaal fucking van voren af aan beginnen met alles installeren. Van veel dingen weet ik het wachtwoord niet eens meer.
SJIT he!quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Waarschijnlijk voorlopig ff helemaal geen photoshopjes meer van mij; harde schijf is gecrashed, ben echt ALLES kwijt en moet helemaal fucking van voren af aan beginnen met alles installeren. Van veel dingen weet ik het wachtwoord niet eens meer.
quote:
Ik kreeg ineens een storage error die leek samen te gaan met een Windows update en ik kreeg net te horen dat ik niet de enige ben die dat overkomen is.quote:
écht balen!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg ineens een storage error die leek samen te gaan met een Windows update en ik kreeg net te horen dat ik niet de enige ben die dat overkomen is.
Alle e-mail kwijt, agenda kwijt, bookmarks (hoewel die met mijn Windows account misschien nog wel terug te krijgen zijn) enz.
Morgen begin ik waarschijnlijk wel met de herinstallatie van Photoshop. Dan eerst alle settings weer zien te achterhalen (qua buffer voor het aantal handelingen dat in de history opgeslagen wordt en vele andere dingen), dan weer alle filters, brushes en fonts herinstalleren.......godverdomme!
Nou ja, aan de andere kant had ik er onderhand wel ZO ontzettend veel meuk in zitten (met name qua fonts en brushes) dat het bijna godsonmogelijk was om terug te vinden wat ik in een paintje wilde gebruiken.![]()
Soms is van scratch af aan opnieuw beginnen niet eens zo verkeerd, maar een back-up zou in zo'n geval WÉL even FIJN geweest zijn!
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij komt die crash gewoon door de Alert van Danny.
Mag ie wel eens sorry voor zeggen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Beter dan dit lukt nu ff niet!
die zat ook in mijn PM waar was dat voor?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die zat ook in mijn PM waar was dat voor?
Wat klote zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Je maakt er iets moois van en het kost je je blauwe kleur?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:22 schreef Remqo het volgende:
Sorry Danny, dit gaat m'n blauwe kleurtje kosten
[ afbeelding ]
Net en nieuwe SSD gekocht, Windows er op gegooid, maar was vergeten dat het een upgrade is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt er iets moois van en het kost je je blauwe kleur?
Wees daar blij mee, ToT verloor niet alleen een kleur maar zijn hele harde schijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |