SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja sorry... het is niet voor niets dat ik eerder schreef dat ik snak naar een lange break zodat ik eindelijk mijn kop uit mijn hol kan trekken. Hoewel ik het dan het feit dat ik het Oscar nieuws niet volg op zich niet heel boeiend vind, er zijn andere dingen die ik mis/niet kan volgen die ik storender vind.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mens! Het hele jaar is het over niets anders gegaan sinds die film uit is![]()
"GAAT LEO EEN OSCAR KRIJGEN" was naast "DE OSCARS IS RACISME" de grootste aandachtstrekker
Als je de tijd hebt kan ik je de documentaire Eat, Fast, Live Longer, van Michael Mosly aanraden. Hij is helaas niet meer te vinden op youtube, maar een goede zoeker vindt hem vast wel ergens anders. Ik kan het je niet letterlijk oplepelen (zie ook de opmerking over kop en kont hierboven) maar er zijn, iig bij Michael Mosly en anderen die aan zijn test meededen, grote verbeteringen gezien in cholesterol levels en flink gedaalde diabetesrisico's etc.quote:
Ieder z'n ding. Zeg ik dan maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja sorry... het is niet voor niets dat ik eerder schreef dat ik snak naar een lange break zodat ik eindelijk mijn kop uit mijn hol kan trekken. Hoewel ik het dan het feit dat ik het Oscar nieuws niet volg op zich niet heel boeiend vind, er zijn andere dingen die ik mis/niet kan volgen die ik storender vind.
Het kan heel goed dat ik het feit dat hij hem de vorige keer niet kreeg wel mee kreeg en dacht 'goh', maar dat vergeet ik dan acuut weer... Mijn eigen achternaam is waardevollere informatie om te onthouden.
Wel grappig vind ik het dat ik bij stom toeval in Boston naar Spotlight ben geweest in Januari omdat het me een goede film leek naar aanleiding van de omschrijving.
[..]
Als je de tijd hebt kan ik je de documentaire Eat, Fast, Live Longer, van Michael Mosly aanraden. Hij is helaas niet meer te vinden op youtube, maar een goede zoeker vindt hem vast wel ergens anders. Ik kan het je niet letterlijk oplepelen (zie ook de opmerking over kop en kont hierboven) maar er zijn, iig bij Michael Mosly en anderen die aan zijn test meededen, grote verbeteringen gezien in cholesterol levels en flink gedaalde diabetesrisico's etc.
Ik zou je eventueel het ebook kunnen mailen, daar wordt het ook in uiteen gezet.
Als je minder tijd hebt, de fast guide to the fast diet, hoewel dit meer de uitleg is van hoe het dieet werkt dan wat de positieve gevolgen kunnen zijn.
In dit topic is er ook veel over te vinden: LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
Als je het interessant vindt is dit Eat-Stop-Eat ook goed leesvoer, die is als pdf ook wel online te vinden met een beetje zoeken.
Echt, soms zou ik willen dat ik minder werkte en op dagen als vandaag de tijd had om te werken. Maar goed, zo lang vriendlief geen vaste baan heeft, ga ik echt niet om minder uren vragen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
net heerlijk 6km gewandeld met de hond. Wat een super fijn weer en wat onwijs boffen dat ik net nu vakantie heb
![]()
Wij gaan nu ook een groot rondje om het water wandelenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
net heerlijk 6km gewandeld met de hond. Wat een super fijn weer en wat onwijs boffen dat ik net nu vakantie heb
![]()
ja ik moet wel werken. Maar mijn bedrijf is modern en ik hoef dus niet te klokkenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen? Als ik wandel i.p.v. lunch, moet ik achter m'n bureau eten. Da's ook niks... Dan schuif ik het gedachteloos naar binnen.
Overigens ga ik mogelijk voorlopig stoppen met paardrijden. Ga ervoor in de plaats wel in de tuin werken.
Dit ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inderdaad hartstikke werkloos en niemand wil mij aannemen. Ruilen?
Wanneer en waar en hoe lang ik werk maakt niemand wat uit, als het resultaat er maar isquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen? Als ik wandel i.p.v. lunch, moet ik achter m'n bureau eten. Da's ook niks... Dan schuif ik het gedachteloos naar binnen.
Overigens ga ik mogelijk voorlopig stoppen met paardrijden. Ga ervoor in de plaats wel in de tuin werken.
+1quote:Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inderdaad hartstikke werkloos en niemand wil mij aannemen. Ruilen?
ik eet altijd achter de pc op het werk, geen probleemquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen?
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las hongerfappen en was gefascineerd...
Ik ook niet, vandaar ook de fascinatiequote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik kan me daar nu weer niets bij voorstellen geloof ik
Ja en daar gaat het dan weleens mis. Voor een brood de supermarkt in..maar dan kom je altijd van die lekkere dingen tegen. En natuurlijk op het moment dat je honger hebtquote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ter afleiding water aan het drinken.. helpt niet![]()
Soms heb ik dat.. en soms loont het ook gewoon er soort van aan toe te geven.. (met overwegend gezonde dingen dan dus).
Ik hou me meestal keurig aan mijn boodschappenlijstjequote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Ja en daar gaat het dan weleens mis. Voor een brood de supermarkt in..maar dan kom je altijd van die lekkere dingen tegen. En natuurlijk op het moment dat je honger hebt
Vooral naar blijven kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden een zak chips gehaald voor vrienden die zaterdagavond langs kwamen. Is er niet van gekomen. Gelukkig is 'ie nog dicht. Maar volgens mij is 'ie erg lekkerMisschien maar voor zaterdag ofzo
Gaat ook 9 van de 10x goed (ok...wellicht 8)quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou me meestal keurig aan mijn boodschappenlijstje
Laatst weer 3 halve zakken weggegooid omdat ik een klein feestje had en er minder werd gechipst dan gedacht... Als ik het niet weggooi in de vuilnisbak gooi ik het weg in mijn maagquote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier ligt geregeld een zak chips open, voor de kids..die eten dan een kommetje en dan ligt de zak er meestal vervolgens gewoon te liggen omdat ze er niet naar vragen en ik vergeet het aan te bieden![]()
Meestal kan ik er zelf ook goed vanaf blijven
En zojuist tot 3 x toe gebak afgewezen terwijl ik ontzettende honger had
Dat is toch alleen maar goed?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Laatst weer 3 halve zakken weggegooid omdat ik een klein feestje had en er minder werd gechipst dan gedacht... Als ik het niet weggooi in de vuilnisbak gooi ik het weg in mijn maag![]()
Het nare is ook dat k het echt uit de zak moet schudden
O ja sowieso, ik zou alleen willen dat ik het in me had er verstandig van te genieten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:15 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed?
Tja het weggooien is wellicht iets minder... maar iig komt het niet bij jou naar binnen!
LIF / [Dieetclub] #739quote:Op maandag 29 februari 2016 20:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Waar vind ik een recept van de tramposa-pannekoekjes?
Top dat het weer kan. Rustig aan het opbouwen? Of als een gestoorde like mequote:Op maandag 29 februari 2016 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Oh was was die bank aantrekkelijk daarnetmet Netflix, en TWD. Maarrrrrr. Wel even hardgelopen
en dat is ook gewoon héérlijk
dat het weer kán
Zo maar 's douchen en dan de kip pluizenmet zoete aardappel en broccoli erbij. Nom.
Rustig opbouwen uiteraard, like a proquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Top dat het weer kan. Rustig aan het opbouwen? Of als een gestoorde like me
Een drupje kaneel is dus een drupje vanillequote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Thank you! Morgen voor lunch
Ik vind dat helemaal geen dooie-oma tempo, als je het met je oude wedstrijdtempo vergelijkt? Jouw HM-tempo is net boven de 10km/u toch? Ik train nooit op mijn HM tempo, hoogstens intervallen op dat tempoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rustig opbouwen uiteraard, like a pro
Althans, tempo is nog als m'n dooie oma, en ik push niets. Daarnet 4.5km gedaan met nog geen 10km/uur. Afgelopen zaterdag deed ik er 8, langzamer, maar wel zwaarder qua route. Heb mezelf beloofd dit jaar qua races niet boven de 10km uit te komen, zelfbescherming. Volgend jaar weer HMs, en daarna weer Ms als het meezit!
Verder niet meer verwarmd oid? Die courgette eet je dan ook echt rauw?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Rauwe courgette in dunne plakjes belegd met gegrilde, gemalen paprika (zo'n pot van de toko). Zeer aangenaam.
Nooit aan gedacht om dat rauw te eten!quote:Op maandag 29 februari 2016 23:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja. Nog lekkerder maar dieet onverantwoord: met een blokje feta. Taartje![]()
<3 Courgetti <3quote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Verder niet meer verwarmd oid? Die courgette eet je dan ook echt rauw?
Yes, wij maken er ook wel eens "pasta" van, en dan hebben ze wel iets van warmte gehad maar zijn ze nog lang niet door.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Verder niet meer verwarmd oid? Die courgette eet je dan ook echt rauw?
Wat staat hier nou?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:14 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren na vergaderings-snaaien op 2150kcal gekomen, verneem dat sinds ik mijn dagelijkse-gewenste-kcal inname verhoogt heb dat ik met sporten net dat beetje extra mee breng. Wat weer een goede motivatie is om de kcals hoog te houden (zeker met sportdagen).
Gezien ik vrij koolhydraat-arm eet is het lastig om veel kcal te eten, voor mij is het makkelijker om op 1800-2000kcal te eten dan op een 2200-2300.quote:
Oja, thanksquote:Op maandag 29 februari 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een drupje kaneel is dus een drupje vanilleSowieso geheim ingredient van alle pannenkoeken!
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging er drie keer opnieuw op, maar:
[ afbeelding ]
Normal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik denk er over na om een fitness tracker te halen.
Een Fitbit of zo.
Iemand ervaringen met zo'n soort gadget?
Deze bedoel je? : http://www.sporthorlogece(...)-hr-black-s.html?s=kquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik heb een fitbit charge. Fijn apparaatje
Gebruik hem als horloge en tracker, heb hem dus altijd om.
Heb een FB Flex, maar dat ding doet niks anders dan stappen tellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik denk er over na om een fitness tracker te halen.
Een Fitbit of zo.
Iemand ervaringen met zo'n soort gadget?
Nope, geen GPS. En die ik heb heeft ook geen HR maar dat mis ik beide niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Deze bedoel je? : http://www.sporthorlogece(...)-hr-black-s.html?s=k
Lijkt mij ook wel wat ja.
Er zit alleen geen GPS op hé?
Thnx!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:20 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Heb een FB Flex, maar dat ding doet niks anders dan stappen tellen.
En je slaap een beetje tracken, maar daarvoor moet je 'm op "slaapmodus" zetten en aangezien ik vaak in slaap val terwijl ik nog op op m'n telefoon zit werkt dat niet voor mij.
Misschien is een FB Blaze iets voor je?
Nou, mocht je 'm halen- laat dan even weten hoe 'ie bevalt, ik wil 'm ookquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Thnx!
Die is wel een stukje duurder, maar dat is wel wat ik bedoel inderdaad
Ik weet je wel te vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:26 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Nou, mocht je 'm halen- laat dan even weten hoe 'ie bevalt, ik wil 'm ook
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik weet je wel te vinden
Btw, kan je voor dat geld niet beter een Apple Watch halen?
Jaa daar heb ik ook al verlekkerd naar gekeken..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Thnx!
Oh dat is een goede voor volgende keer! Ik heb nu gekeken wat ik in huis had en een enorme bak volumevoedsel ervan gemaakt: 1 courgette in hele kleine blokjes, 1 zure appel, 1 augurk en wat zilveruitjes in blokjes en dan peper, balsamico en nog wat olie en azijn erdoor en peper. Ik zal laten weten of het geslaagd isquote:Op maandag 29 februari 2016 23:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Rauwe courgette in dunne plakjes belegd met gegrilde, gemalen paprika (zo'n pot van de toko). Zeer aangenaam.
Je zou eventueel ook naar de versies van de TomTom Spark Fitness kunnen kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Thnx!
Het is ook voor na de lunchquote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oe dat klinkt zo niet lekker s'morgens vroeg
lijstje
o:brinta met honing, koffie
t: eierkoek![]()
l: 3 sneetjes fries rogebrood met kaas
t: appel
t: ei
d: kipfilet, aardappels, salade van rode biet, appel, ui en beetje yofresh
t: sinaasappel
1952 kcal
Allemaal lekkere dingen bij elkaar, maar lijkt me toch een gekke combinatiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:59 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:
D: Zwarte olijven, avocado, kikkererwten, artisjok en rucola
Mijn man heeft een Pebble horloge in bestelling. Een smartwatch..(??). Ik heb er nul verstand van. Moet daar dan nog een fitbit of up bij of zou dat horloge ding ook tracking opties hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vind de Fitbit Surge/Blaze toch wel echt de mooiste/beste opties.
De Apple watch is gewoon 400 euro duurder en de Fitbit trackers doen ook waarvoor ik het wil gaan gebruiken.
Dat ligt er aan wat voor model hij besteld heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn man heeft een Pebble horloge in bestelling. Een smartwatch..(??). Ik heb er nul verstand van. Moet daar dan nog een fitbit of up bij of zou dat horloge ding ook tracking opties hebben?
Hoezo niet eerlijk? Of heb je buikgriep?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:28 schreef Tink89 het volgende:
Wow Skjoe! Wat ontzettend tof.
Ik ben ziek, dus nu op de weegschaal gaan staan is niet eerlijk...ga het zo toch doen, ben nieuwsgierig.
Het oordeel omhoog is vocht, en naar beneden is een schouderklopje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoezo is er uberhaupt een eerlijk of een niet eerlijk? Een weegschaal is een meetinstrument, geen oordeel..
Hoeveel waarde je er aan hecht of wat voor oordeel moet je zelf bepalen. Soms ben ik zwaarder of lichter en weet ik precies waar dat aan ligt. Soms niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het oordeel omhoog is vocht, en naar beneden is een schouderklopje.
Is toch de maatstaaf?
Ligt er volgens mij maar net aan welk model hij gekocht heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn man heeft een Pebble horloge in bestelling. Een smartwatch..(??). Ik heb er nul verstand van. Moet daar dan nog een fitbit of up bij of zou dat horloge ding ook tracking opties hebben?
Beterschap! Lekker vroeg naar bed vanavond.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit volgens mij nog steeds tegen een halve griep aanniet handig. Kan me niet concentreren om wat te lezen of schrijven (en laat dat nou net m'n baan zijn op 't moment)
zó frustrerend. Hij gaat maar niet weg, die sluimerende 'meh'.
Tuurlijk, je hebt data en daar moet ieder voor zichzelf een analyse van maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel waarde je er aan hecht of wat voor oordeel moet je zelf bepalen. Soms ben ik zwaarder of lichter en weet ik precies waar dat aan ligt. Soms niet.
Ik wil een withings. Een gewoon horloge met track-opties.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vind de Fitbit Surge/Blaze toch wel echt de mooiste/beste opties.
De Apple watch is gewoon 400 euro duurder en de Fitbit trackers doen ook waarvoor ik het wil gaan gebruiken.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging er drie keer opnieuw op, maar:
[ afbeelding ]
Normal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, ja! Ik zal even reageren, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Had je mijn berichtje nog gelezen?
qft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit volgens mij nog steeds tegen een halve griep aanniet handig. Kan me niet concentreren om wat te lezen of schrijven (en laat dat nou net m'n baan zijn op 't moment)
zó frustrerend. Hij gaat maar niet weg, die sluimerende 'meh'.
Waar voor je geld.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, net een uur circuittraining, uur lang mn ontbijt opgeboerd.
Ik werd er vooral ongelukkig van. Boterham met kaas is best lekker, maar niet de hele tijdquote:
Ik had geen PM van Dannyquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ja! Ik zal even reageren, sorry
Ik was nog van mijn apropos door de PM van Danny
Het is vooral zeer slopend en een cirkeltje waar je in komt. Ik MOET werken en schrijven, maar er moet ook een soort van kwaliteit uit komen (je verwacht 't nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
qft.net in de sportschool ook de vraag 'wanneer word jij nou een keer beter?' en 'Ik had de papierrol maar bijgevuld want ik denk, Lonaa komt'
Alles kost ook zoveel energie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is vooral zeer slopend en een cirkeltje waar je in komt. Ik MOET werken en schrijven, maar er moet ook een soort van kwaliteit uit komen (je verwacht 't niet), en dat is op het moment zo onmogelijk, want na 1 pagina lezen moet ik bijna alweer opnieuw beginnen, laat staan dat er wat nuttigs geschreven wordt
![]()
#kras
Hmm geen hartslagmeter. Dat is voor mij wel een vereiste.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil een withings. Een gewoon horloge met track-opties.
Schrijven zonder inspiratie is echt zo kut!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is vooral zeer slopend en een cirkeltje waar je in komt. Ik MOET werken en schrijven, maar er moet ook een soort van kwaliteit uit komen (je verwacht 't niet), en dat is op het moment zo onmogelijk, want na 1 pagina lezen moet ik bijna alweer opnieuw beginnen, laat staan dat er wat nuttigs geschreven wordt
![]()
#kras
Ik zat je te zieken (hehe) he?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
aaaaah beste paard van stal! beterschap
Zwart, wit, rozequote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow aan de dames hier, welke kleur pumps kunnen onder een donkerblauw jurkje. Ik kom niet verder als donkerblauw
rood, roze, geel, nude.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow aan de dames hier, welke kleur pumps kunnen onder een donkerblauw jurkje. Ik kom niet verder als donkerblauw
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik begrijp 'nude' niet.. ik vind het er altijd zo idioot uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |