SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja sorry... het is niet voor niets dat ik eerder schreef dat ik snak naar een lange break zodat ik eindelijk mijn kop uit mijn hol kan trekken. Hoewel ik het dan het feit dat ik het Oscar nieuws niet volg op zich niet heel boeiend vind, er zijn andere dingen die ik mis/niet kan volgen die ik storender vind.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mens! Het hele jaar is het over niets anders gegaan sinds die film uit is![]()
"GAAT LEO EEN OSCAR KRIJGEN" was naast "DE OSCARS IS RACISME" de grootste aandachtstrekker
Als je de tijd hebt kan ik je de documentaire Eat, Fast, Live Longer, van Michael Mosly aanraden. Hij is helaas niet meer te vinden op youtube, maar een goede zoeker vindt hem vast wel ergens anders. Ik kan het je niet letterlijk oplepelen (zie ook de opmerking over kop en kont hierboven) maar er zijn, iig bij Michael Mosly en anderen die aan zijn test meededen, grote verbeteringen gezien in cholesterol levels en flink gedaalde diabetesrisico's etc.quote:
Ieder z'n ding. Zeg ik dan maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja sorry... het is niet voor niets dat ik eerder schreef dat ik snak naar een lange break zodat ik eindelijk mijn kop uit mijn hol kan trekken. Hoewel ik het dan het feit dat ik het Oscar nieuws niet volg op zich niet heel boeiend vind, er zijn andere dingen die ik mis/niet kan volgen die ik storender vind.
Het kan heel goed dat ik het feit dat hij hem de vorige keer niet kreeg wel mee kreeg en dacht 'goh', maar dat vergeet ik dan acuut weer... Mijn eigen achternaam is waardevollere informatie om te onthouden.
Wel grappig vind ik het dat ik bij stom toeval in Boston naar Spotlight ben geweest in Januari omdat het me een goede film leek naar aanleiding van de omschrijving.
[..]
Als je de tijd hebt kan ik je de documentaire Eat, Fast, Live Longer, van Michael Mosly aanraden. Hij is helaas niet meer te vinden op youtube, maar een goede zoeker vindt hem vast wel ergens anders. Ik kan het je niet letterlijk oplepelen (zie ook de opmerking over kop en kont hierboven) maar er zijn, iig bij Michael Mosly en anderen die aan zijn test meededen, grote verbeteringen gezien in cholesterol levels en flink gedaalde diabetesrisico's etc.
Ik zou je eventueel het ebook kunnen mailen, daar wordt het ook in uiteen gezet.
Als je minder tijd hebt, de fast guide to the fast diet, hoewel dit meer de uitleg is van hoe het dieet werkt dan wat de positieve gevolgen kunnen zijn.
In dit topic is er ook veel over te vinden: LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
Als je het interessant vindt is dit Eat-Stop-Eat ook goed leesvoer, die is als pdf ook wel online te vinden met een beetje zoeken.
Echt, soms zou ik willen dat ik minder werkte en op dagen als vandaag de tijd had om te werken. Maar goed, zo lang vriendlief geen vaste baan heeft, ga ik echt niet om minder uren vragen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
net heerlijk 6km gewandeld met de hond. Wat een super fijn weer en wat onwijs boffen dat ik net nu vakantie heb
![]()
Wij gaan nu ook een groot rondje om het water wandelenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
net heerlijk 6km gewandeld met de hond. Wat een super fijn weer en wat onwijs boffen dat ik net nu vakantie heb
![]()
ja ik moet wel werken. Maar mijn bedrijf is modern en ik hoef dus niet te klokkenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen? Als ik wandel i.p.v. lunch, moet ik achter m'n bureau eten. Da's ook niks... Dan schuif ik het gedachteloos naar binnen.
Overigens ga ik mogelijk voorlopig stoppen met paardrijden. Ga ervoor in de plaats wel in de tuin werken.
Dit ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inderdaad hartstikke werkloos en niemand wil mij aannemen. Ruilen?
Wanneer en waar en hoe lang ik werk maakt niemand wat uit, als het resultaat er maar isquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen? Als ik wandel i.p.v. lunch, moet ik achter m'n bureau eten. Da's ook niks... Dan schuif ik het gedachteloos naar binnen.
Overigens ga ik mogelijk voorlopig stoppen met paardrijden. Ga ervoor in de plaats wel in de tuin werken.
+1quote:Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inderdaad hartstikke werkloos en niemand wil mij aannemen. Ruilen?
ik eet altijd achter de pc op het werk, geen probleemquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen?
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las hongerfappen en was gefascineerd...
Ik ook niet, vandaar ook de fascinatiequote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik kan me daar nu weer niets bij voorstellen geloof ik
Ja en daar gaat het dan weleens mis. Voor een brood de supermarkt in..maar dan kom je altijd van die lekkere dingen tegen. En natuurlijk op het moment dat je honger hebtquote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ter afleiding water aan het drinken.. helpt niet![]()
Soms heb ik dat.. en soms loont het ook gewoon er soort van aan toe te geven.. (met overwegend gezonde dingen dan dus).
Ik hou me meestal keurig aan mijn boodschappenlijstjequote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Ja en daar gaat het dan weleens mis. Voor een brood de supermarkt in..maar dan kom je altijd van die lekkere dingen tegen. En natuurlijk op het moment dat je honger hebt
Vooral naar blijven kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden een zak chips gehaald voor vrienden die zaterdagavond langs kwamen. Is er niet van gekomen. Gelukkig is 'ie nog dicht. Maar volgens mij is 'ie erg lekkerMisschien maar voor zaterdag ofzo
Gaat ook 9 van de 10x goed (ok...wellicht 8)quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou me meestal keurig aan mijn boodschappenlijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |