Ja want als je cardio en machines doet, kom je op magische wijze in contact met de term SL en het schema.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:38 schreef seto het volgende:
hoe kan je zogenaamd al zo lang trainen en niet van SL weten?
mja ergens ook niet zo gekquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:05 schreef seto het volgende:
[..]
mja ergens ook niet zo gek
met jouw gewicht bereik je met een schema van dieetclub zelfs nog resultaat
daarna polsen doorsnijden met taartmesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:09 schreef Ethanolic het volgende:
zieke dis vriend
clumsy is nu zeker taart eten als troost
vast al gestikt in de slagroom voor dit momentquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
daarna polsen doorsnijden met taartmes
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vast al gestikt in de tranen van zelfmedelijden
aw, kijk eens wie er lang genoeg uit fripsels kont is gekropen om mij te vertellen dat ik een sad fattie ben.quote:
Wauw goede comeback. Echt hard, zo'n mes in mijn rug echt. Ik hoop dat ik de komende weken kan slapen. Shiiiiiittttt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
aw, kijk eens wie er lang genoeg uit fripsels kont is gekropen om mij te vertellen dat ik een sad fattie ben.
En andersom.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:49 schreef fathank het volgende:
Hehe jakken heeft Weissman z'n zaad geproeft?
Ouch.
Ff crosspost dan:quote:
Had je denk ik eerder moeten waarschuwen dat je beter wat rustiger moest opbouwen/eerder stoppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:53 schreef HardstyleKettlebell het volgende:
Wat tips voor de mensen die met blaren zitten:
-Eerder stoppen. Als je voelt dat er een blaar gaat komen (dit voel je vaak al eerder) stop dan. Het lichaam en de huid moet langzaam wennen aan het extra volume.
-Zorg dat je echt vanuit je heup werkt, en de Bell niet tilt.
-Zorg dat je de kettlebell in een hook grip houdt, dus eigenlijk alleen in de vingers, net boven de eeltlaag onderaan je vinger. Als je je Bell op dit eelt of in de palm houdt, gaat dit blaren geven.
-Hou je handen bij, elke avond, of minstens 3 keer per week. 10 minuten weken in net te warm water, daarna afdrogen, 30s laten drogen en vervolgens het eelt vlak maken met puimsteen. Zolang eelt flexibel blijft en niet droog, zullen er minder snel blaren en scheuren ontstaan.
Zoals Pavel al zei, benader je training als oefenen, niet als workout. Stop als de vorm niet meer goed is, of het lichaam signalen geeft.
Vaak komt het neer op techniek. Ik ben alweer 3 weken aan het trainen voor mijn RKC certificering, en maak 150 snatches met de 24 zonder blaren. Als de techniek goed is, volgen de nummers vanzelf.
Dat was zo snel even wat ik kon bedenken.
quote:
Dit van iemand die 6 maand traint per 4 jaar neem ik niet erg serieus.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Dit van iemand die 6 maand traint per 4 jaar neem ik niet erg serieus.
quote:
5/3/1 met een uitbreiding hoeft helemaal niet saai te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:01 schreef Klokov het volgende:
Zodra ik verhuis ga ik weer beginnen trouwens. Eerst 10k swing challenge en dan iets saais als 5/3/1. Zodra ik koop zorg ik dat ik ook thuis kan trainen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Ben een beetje klaar met de gym. Althans begin me steeds meer te storen aan het volk wat er rondloopt.
quote:Denk dat ik kickboxen weer op ga pakken.
Zoek crossfithok dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Ben een beetje klaar met de gym. Althans begin me steeds meer te storen aan het volk wat er rondloopt. Denk dat ik kickboxen weer op ga pakken.
Bokstokkies met zeemanstattoos kan ik doorgaans een stuk beter mee opschieten dan mannen met oorbellen die voor het trainen eerst hun haar staan te stylenquote:
70 piek per maand voor een afgedankte loods met een paar barbells. Naah.quote:
Hier onbeperkt voor 63 EU per maand. Nooit dat ik dat ga betalen. En dat is nog exclusief 90 euro beginners kosten die je moet dokkken om kipping pullups te lerenquote:
Sportstudio Buiten?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ken maar 1 sportschool die dat tarief hanteert
oh??quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ken maar 1 sportschool die dat tarief hanteert
ik ontkom maar niet aan het vermoeden dat we in dezelfde gym trainen en dat jij dondersgoed weet wie ik ben maar ik geen flauw idee heb wie jij bentquote:
hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ontkom maar niet aan het vermoeden dat we in dezelfde gym trainen en dat jij dondersgoed weet wie ik ben maar ik geen flauw idee heb wie jij bent
en dan vervolgens creepen via de spiegel
nee dat ben ik niet vriendquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:37 schreef no1uknow het volgende:
er is in m'n gym zo'n dude met flinke acne op z'n rug en maak wel eens een praatje met 'm. Gaat altijd over drugs en feestjes
mag ik vragen als jij dat bent etha
not sure if srsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet vriend
ik heb jou zeker 2 keer gezien
er is wel een dude die erg op jou lijkt, maar hij is kleiner en buffer dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |