SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk met Jimmy die tegen het eerste en voor het andere is. Heb ik al een andere keer gelezenquote:Op maandag 29 februari 2016 09:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Abortus- en doodstrafdiscussies.
Met Jimmy inderdaad. Heb me er niet zo in gemengd, alleen m'n mening over de doodstraf gereflecteerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Jimmy die tegen het eerste en voor het andere is. Heb ik al een andere keer gelezen
Dat vind ik sowieso van discussiëren op het internet, daarom doe ik er nooit aan mee. Alsof je een onbekende op andere gedachten kan brengen...quote:Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met Jimmy inderdaad. Heb me er niet zo in gemengd, alleen m'n mening over de doodstraf gereflecteerd.
Resultaat van de discussies was dat iedereen bij z'n standpunt is gebleven. Lekker nutteloos dus.
Oh een discussie is alleen zinvol als mensen daadwerkelijk van standpunt veranderen?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met Jimmy inderdaad. Heb me er niet zo in gemengd, alleen m'n mening over de doodstraf gereflecteerd.
Resultaat van de discussies was dat iedereen bij z'n standpunt is gebleven. Lekker nutteloos dus.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso van discussiëren op het internet, daarom doe ik er nooit aan mee. Alsof je een onbekende op andere gedachten kan brengen...![]()
en dan heb ik het voornamelijk over politieke/maatschappelijke kwesties
Een discussie waar iedereen elkaars standpunten respecteert gaat niet in deze sc, daarom gwn trollen of niet mengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een discussie is alleen zinvol als mensen daadwerkelijk van standpunt veranderen?Sjonge jonge.
Ik vind het interessant als er inhoudelijk kennis uitgewisseld wordt, hoeft niet gelijk tot verschuiving van standpunten te leiden.
Ah nog zo'n Jehova.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso van discussiëren op het internet, daarom doe ik er nooit aan mee. Alsof je een onbekende op andere gedachten kan brengen...![]()
en dan heb ik het voornamelijk over politieke/maatschappelijke kwesties
Da's ook weer zo. Soms wel interessant om anderen hun motivatie van hun mening in te zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een discussie is alleen zinvol als mensen daadwerkelijk van standpunt veranderen?Sjonge jonge.
Ik vind het interessant als er inhoudelijk kennis uitgewisseld wordt, hoeft niet gelijk tot verschuiving van standpunten te leiden.
Dat klinkt wel lekker maar dacht altijd dat smoothie gewoon met fruit en yoghurt was?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
2nutz: 2 dessert lepels pindakaas, 2 dl cacao, 100 ml Sojamelk, 150 ml water, 1 bevroren banaan en heb zelf wat smart proteine met cappuccino smaak gedaan.
Heb srs waar zitten smullen
Inderdaad. En soms blijkt dan dat je je best in elkaars motivatie kan vinden, maar niet in de conclusies.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Soms wel interessant om anderen hun motivatie van hun mening in te zien.
Wij zijn toch maar simpele mensen he.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker maar dacht altijd dat smoothie gewoon met fruit en yoghurt was?
Nee niet per se. Vroeger wel volgens mij :$quote:Op maandag 29 februari 2016 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker maar dacht altijd dat smoothie gewoon met fruit en yoghurt was?
Oh oké.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee niet per se. Vroeger wel volgens mij :$
Jammer dat ik al weer honger heb
Ik niet hoor, ik ben aardig complexquote:Op maandag 29 februari 2016 09:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij zijn toch maar simpele mensen he.
Niet zo complex als Stimorols smoothie.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké.
Vrouwen hebben altijd honger
[..]
Ik niet hoor, ik ben aardig complex
Yeah. Craving for soms dickquote:Op maandag 29 februari 2016 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké.
Vrouwen hebben altijd honger
[..]
Ik niet hoor, ik ben aardig complex
Is niet aan jou om daar over te oordelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet zo complex als Stimorols smoothie.
Ja? mijn weekend was echt nice.. echt veel seks niet normaal.quote:
mogguhquote:
jaquote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh gaat het alweer over seks, stelletje gefrustreerde seksbeesten.
deel dan gvdquote:Op maandag 29 februari 2016 09:33 schreef Crip het volgende:
Stimo heb je snap gestuurd van mn haarkleur.
ben er zo verliefd op
hahaha lekker kont neuken pfffquote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh gaat het alweer over seks, stelletje gefrustreerde seksbeesten.
Good for you. Ik alleen vrijdagaaf en -nacht, maar niets te klagen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? mijn weekend was echt nice.. echt veel seks niet normaal.
ben je weer eens goed uitgewoond door een "vrouw"?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Good for you. Ik alleen vrijdagaaf en -nacht, maar niets te klagen.
koffie, brood, belegquote:Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie voor ontbijt gehad #inspiratieloos
Pasta van gisteravond.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
broodje tempeh teryiaki met tomaat en augurkquote:Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dat niet fucking zwaarquote:Op maandag 29 februari 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
broodje tempeh teryiaki met tomaat en augurk
Mocht je er eidk op?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? mijn weekend was echt nice.. echt veel seks niet normaal.
quote:*** stelt mensen in staat om te werken in een veilige, opwindende, uitdagende en internationale omgeving. Een uitstekende omgeving die ruimte biedt voor een carrière en persoonlijke ontwikkeling.
Pech voor jou, mafkees.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:57 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat iedere vezel in je lichaam irritant is
ben je dit nu aan het oefenen?quote:
yoghurt met cornflakesquote:Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
verstandigquote:Op maandag 29 februari 2016 10:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan mn schouders, ik houd het wel gwn bij de normale boobie grab.
https://www.leukerecepten.nl/recepten/3-x-gezonde-cake-mug/quote:Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou er eigenlijk niet van als appel in cake verwerkt zit.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/3-x-gezonde-cake-mug/
[ afbeelding ]
dit is een aanrader. ik heb die met kaneel en appel een keer gemaakt
te veel werk smorgens..quote:Op maandag 29 februari 2016 10:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/3-x-gezonde-cake-mug/
[ afbeelding ]
dit is een aanrader. ik heb die met kaneel en appel een keer gemaakt
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou er eigenlijk niet van als appel in cake verwerkt zit.![]()
was de appelsmaak overheersend?
denk het wel. je kan de appel ook weglaten , zolang je maar wle banaan toevoegt want anders valt het dnek ik uit elkaar.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou er eigenlijk niet van als appel in cake verwerkt zit.![]()
was de appelsmaak overheersend?
dit is super snel klaarquote:
Vind het nooit zo storend als iemand iets niet lust en ze dat gewoon zelf oplossen, maar als ze het telkens moeten exposeren is het wel hinderlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lust je wel? echt medelijden met je hubby later
alles om smorgens langer in bed te kunnen blijvenquote:Op maandag 29 februari 2016 10:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is super snel klaarpaar ingredienten in een beker en dan de magnetron in gooien. maar oke net ffe iets meer dan een broodje smeren
haha ja. mss is dit beter voor het weekend danquote:Op maandag 29 februari 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles om smorgens langer in bed te kunnen blijven
ja true. maar als je voor andere mensen alles moet gaan aanpassen omdat ze een little bitch zijn (dieet, geloof etc daargelaten) dan is het ookquote:Op maandag 29 februari 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het nooit zo storend als iemand iets niet lust en ze dat gewoon zelf oplossen, maar als ze het telkens moeten exposeren is het wel hinderlijk.
oke, kom je langs?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja. mss is dit beter voor het weekend dan
Zo zo. Wist je dat je behalve wassen ze ook kan schoonmaken met wattenstaafjes zonder dat dat schadelijk is? Viespeuk.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
Echt al voor de derde keer m'n oortjes meegewassenen ze doen het nog steeds
wattenstaafjes worden toch juist afgeraden?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo zo. Wist je dat je behalve wassen ze ook kan schoonmaken met wattenstaafjes zonder dat dat schadelijk is? Viespeuk.
....quote:Op maandag 29 februari 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wattenstaafjes worden toch juist afgeraden?
Als je oorsmeer naar buiten puilt mag je ze wel oppervlakkig gebruiken hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in je oren dan, niet in de oortjes die je in je oren frotquote:
Haha ik bedoel m'n headset natuurlijk xD xDquote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo zo. Wist je dat je behalve wassen ze ook kan schoonmaken met wattenstaafjes zonder dat dat schadelijk is? Viespeuk.
Dezelfde reden dat er tegenover mijn huis nu kinderspeelplaatjes worden gemaakt met rubberen tegels ipv houtsnippers of normale grond. Omdat mensen te dom om te poepen zijn en ze aan hun handje moeten worden vastgehouden.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hihi weet ikquote:Op maandag 29 februari 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stoer hoor
[..]
Niet eens spuit zes hehe
Dat swsquote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom leg je die in de koelkastquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
mijn hele koelkast ligt vol met aardbeien, wat moet ik nog ermee maken/
Ik kom NU naar je toe met een bus slagroom.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
gewoon op brood etenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
Jam, op brood, op taart, op cake, met slagroom, gewoon zo opeten, sapquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom NU naar je toe met een bus slagroom.
haha visquote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jam, op brood, op taart, op cake, met slagroom, gewoon zo opeten, sap
Viseenoptie
Had aarbeien tiramisu gemaakt en ook sap ja. Dacht dat iemand hier een gek recept zou hebben ofzo.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jam, op brood, op taart, op cake, met slagroom, gewoon zo opeten, sap
Viseenoptie
Een echte tatta presteert niets in de keuken, dus helaasquote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Had aarbeien tiramisu gemaakt en ook sap ja. Dacht dat iemand hier een gek recept zou hebben ofzo.
went wel als ze niet slikken hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr, jij was toch geen tatta?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte tatta presteert niets in de keuken, dus helaas
http://www.mynewroots.org(...)ed-strawberry-sauce/ / aardbei receptquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
slik jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
in servetje uitspugen zeker, kneuzig
Story of my lifequote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je achter het net vist
dit is niet zo mijn dingquote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.mynewroots.org(...)ed-strawberry-sauce/ / aardbei recept
Dat is ook niet moeilijkquote:Op maandag 29 februari 2016 11:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
HPLC is meer tatta dan de koning.
waarschijnlijk omdat Durian d'r anders de kamer door meptquote:
kki wat een sneu prsoon is het ookquote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Durian d'r anders de kamer door mept![]()
Zag laatst die vlogs van die mongool, heeft 'ie z'n op aan de ene kant en z'n gezicht aan de andere kant kaal geschoren. Vervolgens zag je allemaal beelden van hun huis, een grote witte meisjes rotzooi I can't evenverwachte even een selfie van een naakte teen maar ja tot slot vreet 'ie voor 3$ o.i.d. veganistisch wat neer komt op 1 kg suiker opgelost in een paar liter water en een 2 kg rijst met het commentaar 'you cells need the fucking glucose man'
. Echt stelletje junkies, drugs verruild voor deze achterlijke manier van leven.
Hoeveel vlogs met dom geleuter kijk jij? Of kijk je vooral voor de recepten en dergelijke?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Zag laatst die vlogs van die mongool, heeft 'ie z'n op aan de ene kant en z'n gezicht aan de andere kant kaal geschoren. Vervolgens zag je allemaal beelden van hun huis, een grote witte meisjes rotzooi I can't evenverwachte even een selfie van een naakte teen maar ja tot slot vreet 'ie voor 3$ o.i.d. veganistisch wat neer komt op 1 kg suiker opgelost in een paar liter water en een 2 kg rijst met het commentaar 'you cells need the fucking glucose man'
. Echt stelletje junkies, drugs verruild voor deze achterlijke manier van leven.
Zou nogmaals niet lezenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, overdrijf altijd een beetje. Kijk meestal de foefjes mee met m'n vriendinnetje en af en toe een rand van Durian omdat Durianquote:Op maandag 29 februari 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel vlogs met dom geleuter kijk jij? Of kijk je vooral voor de recepten en dergelijke?
komt waarschijnlijk om je zowel in je moerstaal als in het Nederlands laaggeletterd bent en dan zijn het best veel woorden zo achter elkaarquote:
ik kijk ook altijd graag naar de randjes van zijn kapselquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, overdrijf altijd een beetje. Kijk meestal de foefjes mee met m'n vriendinnetje en af en toe een rand van Durian omdat Durian. Voor de rest eigenlijk alleen recepten.
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptiequote:Op maandag 29 februari 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen enkele klacht.
Ga je zo meteen ook naar Amsterdam?
nu actueler dan ooitquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kijk ook altijd graag naar de randjes van zijn kapsel
ben je daarna docter anders in de reclame?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptie
Nee een kneus zonder baan ben ik dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je daarna docter anders in de reclame?
Heb dat ook meer dan een jaar gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee een kneus zonder baan ben ik dan.
No hablo mongolesquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk om je zowel in je moerstaal als in het Nederlands laaggeletterd bent en dan zijn het best veel woorden zo achter elkaar
Och meid jij moest eens wetenquote:
Klap haar als het nog steeds niet goed isquote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptie
Ik denk dat ik papier ga laten weken in mijn tranen, het op laat drogen en daar m'n scriptie op afdruk.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap haar als het nog steeds niet goed is
quote:
waar gaat dit over?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
hahah isgoedquote:Op maandag 29 februari 2016 11:38 schreef zeer het volgende:
[..]
geef maar gewoon aan wat je wel kunt anders is het topic zo snel vol
nee weet ik niet meerquote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje nog hoe je "deli eşek" zei in een spraakmemo ik ging stuuuukk![]()
Een go root yourself or fruit yourself carb the fuck up voormalige junkies stel uit Australië die zich veel bezig houden met het overtuigen van andere mensen met dieren uit de veenindustrie en moralistischer zijn dan de gemiddelde GL stemmer.quote:
Noiceee.quote:
ahaquote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Een go root yourself or fruit yourself carb the fuck up voormalige junkies stel uit Australië die zich veel bezig houden met het overtuigen van andere mensen met dieren uit de veenindustrie en moralistischer zijn dan de gemiddelde GL stemmer.
quote:LeTV Max Pro ,waarom? Omdat hij lekker super groot is.
quote:De LG , vind ik gewoon lekker in de hand liggen.
quote:LG G5, bekendste merk
Ook niet even onderbouwen ofzoquote:Xiaomi Mi5, Xiaomi is gewoon topspul. Prima telefoons.
Wil jij degraderen?quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk degradeert Wenger ook.
Gaat niets boven Iphone.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
CHI / [Banggood] GIVE-AWAY: Xiaomi Redmi Note 2 (32GB)
Die redenaties
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook niet even onderbouwen ofzo
Ik ga het even onderbouwen met vet veul tekst.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
CHI / [Banggood] GIVE-AWAY: Xiaomi Redmi Note 2 (32GB)
Die redenaties
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook niet even onderbouwen ofzo
Saskia Sletquote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
je zal Slet heten met je achternaam en nog vrouw zijn ook.
Sensuele Saskia Sletquote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klinkt meer als een artiestennaam.
Zou er eerder Slet Saskia van maken. Zoiets als Skate Niels zegmaar.quote:
ah, ik was er op aan het wachtenquote:
Dit. je elke keer nog wagen aan andere telefoonsquote:
u know it!quote:
Dat is jouw proza en dat respecteer ikquote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga het even onderbouwen met vet veul tekst.
Fieleks hoe is het met je dinnie bibbiebroertjequote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Fylax het volgende:
bouwen doe je toch altijd naar boven to
bovenbouwe
goed hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 12:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Fieleks hoe is het met je dinnie bibbiebroertje
Hebben jullie al seks gehad?quote:
Toeee nouuuuuuuuuquote:
Mental image xDquote:Op maandag 29 februari 2016 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anders wil Meloewa wel op jou Fylax
Waar hou je zoal van?quote:
Natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Anders stond dat al op de frontpage en in zn signature
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
tis complicated
ik sliep dit weekend bij haa maa we hebben geen relatie
in een kingsize bed? :$ of 2 x 1 persoons houte kinderbedjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
tis complicated
ik sliep dit weekend bij haa maa we hebben geen relatie
geen ideequote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe wil je het noemen dan.. Jullie hebben gewoon een relatie
ja gaan we nie zegge nie he mag nie moet je m maar appen ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm heeft hoink nu weer ban?
Heb gewoon 2persquote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
in een kingsize bed? :$ of 2 x 1 persoons houte kinderbedjes.
/carequote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm heeft hoink nu weer ban?
Schijnheiligequote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja gaan we nie zegge nie he mag nie moet je m maar appen ofzo
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aan fieleks zijn topics te zien zit ie nu in fase van zn leven dat hij met meisjes bezig is. Dus het kan gwn.quote:
oh pls alsof frank je gelijk uitlevert aan een faquote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Skkl.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het fijn in je droomwereld?
In zo'n unitquote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
in een kingsize bed? :$ of 2 x 1 persoons houte kinderbedjes.
Of gewoon slaapbuddys kan ook wel op jullie leeftijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen ideeals t aan mij ligt is het ook gewoon een relatie maar daar doet e een beetje complicated over
okeequote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een week is hij er weer.
Het positieve beleid gaat voor hem niet meer op kennelijk.
Ik sliep altijd bovenin. #goeietijdenquote:
Dat is het leven, die is ook vervelend.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die overstappenreclame van ziggo is nogal vervelend
ooh verstappenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die overstappenreclame van ziggo is nogal vervelend
hee meloewaquote:Op maandag 29 februari 2016 13:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat is het leven, die is ook vervelend.
Hey zoute pruimquote:
waarom niet?quote:
Beter ja. Jij hebt genoeg gym je 2 persoosnbed, laat je mams een briefje schrijven.quote:
Excuuus, zoete pruim*quote:
weet nog steeds niet hoe ik dit moet opvattenquote:
Sporten is slecht voor lazyness. Open nog een blikje energydrank zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je voelt je beter en fitter als je regelmatig sport. Zo te lezen sport je nooit
Positief.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet nog steeds niet hoe ik dit moet opvatten
ohw, okequote:
We rollen gewoon verder he. en die van jou dan?quote:
ook rollendquote:Op maandag 29 februari 2016 13:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
We rollen gewoon verder he. en die van jou dan?
Ik denk dat die gymdocent ondertussen klaar is met kids zoals Fylax, don't blame him.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
En best zwakke gymdocent als ie iedereen niet laat meedoen die zich zogenaamd 'niet lekker voelen'
Voor iemand die zich nooit fit gevoeld heeft door sporten is dat vaak heel moeilijk te bevatten.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je voelt je beter en fitter als je regelmatig sport. Zo te lezen sport je nooit
Ach. Ik vind gewoon dat je dingen als beweging zelf hoort te bepalen. Wij hadden een gyminhaaldag net tijdens de examens. Toen heeft mijn moeder gebeld dat ze onzin vond en liever wilde dat ik gewoon leerde voor mijn examens.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
En best zwakke gymdocent als ie iedereen niet laat meedoen die zich zogenaamd 'niet lekker voelen'
hij zegt dat ik mee moet doenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat je niet klein krijgen. Gymdocenten zijn vaak narcistische ventjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
hij zegt dat ik mee moet doen
dan ga ik gewoon afmelden en naar huis
Heb altijd alleen maar gymjuffen gehad, maar die hadden dus stiekem een penis :ss?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat je niet klein krijgen. Gymdocenten zijn vaak narcistische ventjes.
ik had altijd mannelijke gymleraren.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb altijd alleen maar gymjuffen gehad, maar die hadden dus stiekem een penis :ss?
Ze leven de leef, de yolo leef.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarom dat er zoveel fatties zijn tegenwoordig; allemaal aan [img]energydrank + frikadelbroodjes[/img] terwijl ze in gymzaal horen te staan
gymjuffen zijn wat minder ergquote:Op maandag 29 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb altijd alleen maar gymjuffen gehad, maar die hadden dus stiekem een penis :ss?
Hahah wat ben jij voor zwakkeling danquote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
hup, omkleden, mee rennen en als je je echt slecht voelt kots je gewoon de sporthal onder en mag je dan naar huisquote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen kent de feeling wel toch, afmelden of niet? afmelden of niet? afmelden of niet? een uur loop je wikken en wegen in je hoofd. #deschoolleefquote:Op maandag 29 februari 2016 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahah wat ben jij voor zwakkeling dan
Neequote:Op maandag 29 februari 2016 13:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Iedereen kent de feeling wel toch, afmelden of niet? afmelden of niet? afmelden of niet? een uur loop je wikken en wegen in je hoofd. #deschoolleef
nee, eigenlijk niet..quote:Op maandag 29 februari 2016 13:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Iedereen kent de feeling wel toch, afmelden of niet? afmelden of niet? afmelden of niet? een uur loop je wikken en wegen in je hoofd. #deschoolleef
Ik spijbelde op middelbare nog niet heel erg op mbo wel.quote:
De ellendig lange dagen. Afschuwelijk waren ze. Uitgehongerd kwam je thuis.quote:
Maar gymlessen zijn juist leuker dan de gemiddelde les, dus gebruikte eventuele afwezigheid liever voor andere lessen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
Op de middelbare school mocht ik mij echt niet zelf ziek melden.
schooldagen ellendig lang?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik spijbelde op middelbare nog niet heel erg op mbo wel.
[..]
De ellendig lange dagen. Afschuwelijk waren ze. Uitgehongerd kwam je thuis.
Mwah.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar gymlessen zijn juist leuker dan de gemiddelde les, dus gebruikte eventuele afwezigheid liever voor andere lessen.
Ik moest juist altijd eerst naar school om het te proberen en als ik beroerd bleef mocht ik terugkomen. Tenzij 's ochtends duidelijk al koorts of zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
maar van de andere kant: ik deed liever een uurtje basketbal dan een uur economie..quote:Op maandag 29 februari 2016 13:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mwah.ik zat liever in een Engels les weg te dromen dan ik een poot over een bok heen moest zetten tijdens gymles .
Weet niet ik vond altijd wel lang zo'n dagen als 8:30 tot 16:15 of 16:45.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schooldagen ellendig lang?
een werkdag is langer..
en je moet ook eten meenemen..
zo lang was de dag op de middelbare school nooit, maar ja, ik zat dan ook in het laatste jaar "oude stijl"quote:Op maandag 29 februari 2016 13:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet niet ik vond altijd wel lang zo'n dagen als 8:30 tot 16:15 of 16:45.
Trekt langer dan een werkdag. Vooral als je veel geblokte lessen heb en dan ook nog eens 2 toetsen op die dag. hels.
middelbare school was ik ook nog een goede leerling. op hbo werd dat wel wat minder.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:22 schreef Neverknown het volgende:
Mijn aanwezigheid op middelbare was gewoon goed, want vaak als je eenmaal in die routine zit van elke dag naar school dan blijft dat wel. Alleen te laat komen daar had ik wel eens last van. Maar ook dat was wel oké.
Ik was toen ook nog te schijterig om echt lessen weg te blijven, wilde ook niets missen qua lesstof of informatie voor toetsen of zo. Goede leerling.
Ik ook niet, dus ik kwam gewoon nietquote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
Damnquote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Anders stond dat al op de frontpage en in zn signature
Die jongen is zo groen als onrijpe tomaten
mmm chill, ik had wel lange dagen er tussen. Denk 28 uur per week of zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang was de dag op de middelbare school nooit, maar ja, ik zat dan ook in het laatste jaar "oude stijl"
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik kwam gewoon niet
Volgens mij gaf die zelf aan een ban aan te willen vragen voor een week.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een week is hij er weer.
Het positieve beleid gaat voor hem niet meer op kennelijk.
En kijk wat er nu van je terecht is gekomen, josti band muzikant die zijn behang eraf trekt uit woede.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik kwam gewoon niet
Reclames van Landmacht/Defensiequote:
Eigenlijk volkomen nutteloos, ik was op de middelbare echt een nerd. En er waren toen kinderen die niets uitvoerde en evengoed door de leraren door het jaar heen getrokken werden en zelfs de examen. Deze kinderen hebben alle energie bespaard voor het vervolgonderwijs. En toen was ik ineens uitgebrand. Daar hebben zij meer geluk gehad want zitten nu op hbo, terwijl ik 6 jaar over mijn niv. 3 gedaan heb.(2 jarige opleiding) Lifeeeee oh lifeee oh lifeeeee.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
middelbare school was ik ook nog een goede leerling. op hbo werd dat wel wat minder.
Ze waren vaak wel briljant jaquote:Op maandag 29 februari 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Reclames van Landmacht/Defensie
Dat was ook wel gebeurd met school hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
[..]
En kijk wat er nu van je terecht is gekomen, josti band muzikant die zijn behang eraf trekt uit woede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |