SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk met Jimmy die tegen het eerste en voor het andere is. Heb ik al een andere keer gelezenquote:Op maandag 29 februari 2016 09:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Abortus- en doodstrafdiscussies.
Met Jimmy inderdaad. Heb me er niet zo in gemengd, alleen m'n mening over de doodstraf gereflecteerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Jimmy die tegen het eerste en voor het andere is. Heb ik al een andere keer gelezen
Dat vind ik sowieso van discussiëren op het internet, daarom doe ik er nooit aan mee. Alsof je een onbekende op andere gedachten kan brengen...quote:Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met Jimmy inderdaad. Heb me er niet zo in gemengd, alleen m'n mening over de doodstraf gereflecteerd.
Resultaat van de discussies was dat iedereen bij z'n standpunt is gebleven. Lekker nutteloos dus.
Oh een discussie is alleen zinvol als mensen daadwerkelijk van standpunt veranderen?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met Jimmy inderdaad. Heb me er niet zo in gemengd, alleen m'n mening over de doodstraf gereflecteerd.
Resultaat van de discussies was dat iedereen bij z'n standpunt is gebleven. Lekker nutteloos dus.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso van discussiëren op het internet, daarom doe ik er nooit aan mee. Alsof je een onbekende op andere gedachten kan brengen...![]()
en dan heb ik het voornamelijk over politieke/maatschappelijke kwesties
Een discussie waar iedereen elkaars standpunten respecteert gaat niet in deze sc, daarom gwn trollen of niet mengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een discussie is alleen zinvol als mensen daadwerkelijk van standpunt veranderen?Sjonge jonge.
Ik vind het interessant als er inhoudelijk kennis uitgewisseld wordt, hoeft niet gelijk tot verschuiving van standpunten te leiden.
Ah nog zo'n Jehova.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso van discussiëren op het internet, daarom doe ik er nooit aan mee. Alsof je een onbekende op andere gedachten kan brengen...![]()
en dan heb ik het voornamelijk over politieke/maatschappelijke kwesties
Da's ook weer zo. Soms wel interessant om anderen hun motivatie van hun mening in te zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een discussie is alleen zinvol als mensen daadwerkelijk van standpunt veranderen?Sjonge jonge.
Ik vind het interessant als er inhoudelijk kennis uitgewisseld wordt, hoeft niet gelijk tot verschuiving van standpunten te leiden.
Dat klinkt wel lekker maar dacht altijd dat smoothie gewoon met fruit en yoghurt was?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
2nutz: 2 dessert lepels pindakaas, 2 dl cacao, 100 ml Sojamelk, 150 ml water, 1 bevroren banaan en heb zelf wat smart proteine met cappuccino smaak gedaan.
Heb srs waar zitten smullen
Inderdaad. En soms blijkt dan dat je je best in elkaars motivatie kan vinden, maar niet in de conclusies.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Soms wel interessant om anderen hun motivatie van hun mening in te zien.
Wij zijn toch maar simpele mensen he.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker maar dacht altijd dat smoothie gewoon met fruit en yoghurt was?
Nee niet per se. Vroeger wel volgens mij :$quote:Op maandag 29 februari 2016 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker maar dacht altijd dat smoothie gewoon met fruit en yoghurt was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |