Dat swsquote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lust je wel? echt medelijden met je hubby later
Waarom leg je die in de koelkastquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
mijn hele koelkast ligt vol met aardbeien, wat moet ik nog ermee maken/
Ik kom NU naar je toe met een bus slagroom.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
gewoon op brood etenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
Jam, op brood, op taart, op cake, met slagroom, gewoon zo opeten, sapquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom NU naar je toe met een bus slagroom.
haha visquote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jam, op brood, op taart, op cake, met slagroom, gewoon zo opeten, sap
Viseenoptie
Had aarbeien tiramisu gemaakt en ook sap ja. Dacht dat iemand hier een gek recept zou hebben ofzo.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jam, op brood, op taart, op cake, met slagroom, gewoon zo opeten, sap
Viseenoptie
Een echte tatta presteert niets in de keuken, dus helaasquote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Had aarbeien tiramisu gemaakt en ook sap ja. Dacht dat iemand hier een gek recept zou hebben ofzo.
went wel als ze niet slikken hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lust je wel? echt medelijden met je hubby later
Jmmr, jij was toch geen tatta?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte tatta presteert niets in de keuken, dus helaas
http://www.mynewroots.org(...)ed-strawberry-sauce/ / aardbei receptquote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
slik jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
in servetje uitspugen zeker, kneuzig
Story of my lifequote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je achter het net vist
dit is niet zo mijn dingquote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.mynewroots.org(...)ed-strawberry-sauce/ / aardbei recept
Dat is ook niet moeilijkquote:Op maandag 29 februari 2016 11:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
HPLC is meer tatta dan de koning.
waarschijnlijk omdat Durian d'r anders de kamer door meptquote:
kki wat een sneu prsoon is het ookquote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Durian d'r anders de kamer door mept![]()
Zag laatst die vlogs van die mongool, heeft 'ie z'n op aan de ene kant en z'n gezicht aan de andere kant kaal geschoren. Vervolgens zag je allemaal beelden van hun huis, een grote witte meisjes rotzooi I can't evenverwachte even een selfie van een naakte teen maar ja tot slot vreet 'ie voor 3$ o.i.d. veganistisch wat neer komt op 1 kg suiker opgelost in een paar liter water en een 2 kg rijst met het commentaar 'you cells need the fucking glucose man'
. Echt stelletje junkies, drugs verruild voor deze achterlijke manier van leven.
Hoeveel vlogs met dom geleuter kijk jij? Of kijk je vooral voor de recepten en dergelijke?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Zag laatst die vlogs van die mongool, heeft 'ie z'n op aan de ene kant en z'n gezicht aan de andere kant kaal geschoren. Vervolgens zag je allemaal beelden van hun huis, een grote witte meisjes rotzooi I can't evenverwachte even een selfie van een naakte teen maar ja tot slot vreet 'ie voor 3$ o.i.d. veganistisch wat neer komt op 1 kg suiker opgelost in een paar liter water en een 2 kg rijst met het commentaar 'you cells need the fucking glucose man'
. Echt stelletje junkies, drugs verruild voor deze achterlijke manier van leven.
Zou nogmaals niet lezenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, overdrijf altijd een beetje. Kijk meestal de foefjes mee met m'n vriendinnetje en af en toe een rand van Durian omdat Durianquote:Op maandag 29 februari 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel vlogs met dom geleuter kijk jij? Of kijk je vooral voor de recepten en dergelijke?
komt waarschijnlijk om je zowel in je moerstaal als in het Nederlands laaggeletterd bent en dan zijn het best veel woorden zo achter elkaarquote:
ik kijk ook altijd graag naar de randjes van zijn kapselquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, overdrijf altijd een beetje. Kijk meestal de foefjes mee met m'n vriendinnetje en af en toe een rand van Durian omdat Durian. Voor de rest eigenlijk alleen recepten.
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptiequote:Op maandag 29 februari 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen enkele klacht.
Ga je zo meteen ook naar Amsterdam?
nu actueler dan ooitquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kijk ook altijd graag naar de randjes van zijn kapsel
ben je daarna docter anders in de reclame?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptie
Nee een kneus zonder baan ben ik dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je daarna docter anders in de reclame?
Heb dat ook meer dan een jaar gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee een kneus zonder baan ben ik dan.
No hablo mongolesquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk om je zowel in je moerstaal als in het Nederlands laaggeletterd bent en dan zijn het best veel woorden zo achter elkaar
Och meid jij moest eens wetenquote:
Klap haar als het nog steeds niet goed isquote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptie
Ik denk dat ik papier ga laten weken in mijn tranen, het op laat drogen en daar m'n scriptie op afdruk.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap haar als het nog steeds niet goed is
quote:
waar gaat dit over?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
hahah isgoedquote:Op maandag 29 februari 2016 11:38 schreef zeer het volgende:
[..]
geef maar gewoon aan wat je wel kunt anders is het topic zo snel vol
nee weet ik niet meerquote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje nog hoe je "deli eşek" zei in een spraakmemo ik ging stuuuukk![]()
Een go root yourself or fruit yourself carb the fuck up voormalige junkies stel uit Australië die zich veel bezig houden met het overtuigen van andere mensen met dieren uit de veenindustrie en moralistischer zijn dan de gemiddelde GL stemmer.quote:
Noiceee.quote:
ahaquote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Een go root yourself or fruit yourself carb the fuck up voormalige junkies stel uit Australië die zich veel bezig houden met het overtuigen van andere mensen met dieren uit de veenindustrie en moralistischer zijn dan de gemiddelde GL stemmer.
quote:LeTV Max Pro ,waarom? Omdat hij lekker super groot is.
quote:De LG , vind ik gewoon lekker in de hand liggen.
quote:LG G5, bekendste merk
Ook niet even onderbouwen ofzoquote:Xiaomi Mi5, Xiaomi is gewoon topspul. Prima telefoons.
Wil jij degraderen?quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk degradeert Wenger ook.
Gaat niets boven Iphone.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
CHI / [Banggood] GIVE-AWAY: Xiaomi Redmi Note 2 (32GB)
Die redenaties
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook niet even onderbouwen ofzo
Ik ga het even onderbouwen met vet veul tekst.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
CHI / [Banggood] GIVE-AWAY: Xiaomi Redmi Note 2 (32GB)
Die redenaties
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook niet even onderbouwen ofzo
Saskia Sletquote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
je zal Slet heten met je achternaam en nog vrouw zijn ook.
Sensuele Saskia Sletquote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klinkt meer als een artiestennaam.
Zou er eerder Slet Saskia van maken. Zoiets als Skate Niels zegmaar.quote:
Dit. je elke keer nog wagen aan andere telefoonsquote:
u know it!quote:
Dat is jouw proza en dat respecteer ikquote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga het even onderbouwen met vet veul tekst.
Fieleks hoe is het met je dinnie bibbiebroertjequote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Fylax het volgende:
bouwen doe je toch altijd naar boven to
bovenbouwe
goed hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 12:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Fieleks hoe is het met je dinnie bibbiebroertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |