No hablo mongolesquote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk om je zowel in je moerstaal als in het Nederlands laaggeletterd bent en dan zijn het best veel woorden zo achter elkaar
Och meid jij moest eens wetenquote:
Klap haar als het nog steeds niet goed isquote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen ik zit in de bus naar Breda. Laatste feedbacksessie scriptie
Ik denk dat ik papier ga laten weken in mijn tranen, het op laat drogen en daar m'n scriptie op afdruk.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap haar als het nog steeds niet goed is
quote:
waar gaat dit over?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Durian d'r anders de kamer door mept![]()
Zag laatst die vlogs van die mongool, heeft 'ie z'n op aan de ene kant en z'n gezicht aan de andere kant kaal geschoren. Vervolgens zag je allemaal beelden van hun huis, een grote witte meisjes rotzooi I can't evenverwachte even een selfie van een naakte teen maar ja tot slot vreet 'ie voor 3$ o.i.d. veganistisch wat neer komt op 1 kg suiker opgelost in een paar liter water en een 2 kg rijst met het commentaar 'you cells need the fucking glucose man'
. Echt stelletje junkies, drugs verruild voor deze achterlijke manier van leven.
hahah isgoedquote:Op maandag 29 februari 2016 11:38 schreef zeer het volgende:
[..]
geef maar gewoon aan wat je wel kunt anders is het topic zo snel vol
nee weet ik niet meerquote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje nog hoe je "deli eşek" zei in een spraakmemo ik ging stuuuukk![]()
Een go root yourself or fruit yourself carb the fuck up voormalige junkies stel uit Australië die zich veel bezig houden met het overtuigen van andere mensen met dieren uit de veenindustrie en moralistischer zijn dan de gemiddelde GL stemmer.quote:
Noiceee.quote:
ahaquote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Een go root yourself or fruit yourself carb the fuck up voormalige junkies stel uit Australië die zich veel bezig houden met het overtuigen van andere mensen met dieren uit de veenindustrie en moralistischer zijn dan de gemiddelde GL stemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |