Sporten is slecht voor lazyness. Open nog een blikje energydrank zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je voelt je beter en fitter als je regelmatig sport. Zo te lezen sport je nooit
Positief.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet nog steeds niet hoe ik dit moet opvatten
We rollen gewoon verder he. en die van jou dan?quote:
ook rollendquote:Op maandag 29 februari 2016 13:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
We rollen gewoon verder he. en die van jou dan?
Ik denk dat die gymdocent ondertussen klaar is met kids zoals Fylax, don't blame him.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
En best zwakke gymdocent als ie iedereen niet laat meedoen die zich zogenaamd 'niet lekker voelen'
Voor iemand die zich nooit fit gevoeld heeft door sporten is dat vaak heel moeilijk te bevatten.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je voelt je beter en fitter als je regelmatig sport. Zo te lezen sport je nooit
Ach. Ik vind gewoon dat je dingen als beweging zelf hoort te bepalen. Wij hadden een gyminhaaldag net tijdens de examens. Toen heeft mijn moeder gebeld dat ze onzin vond en liever wilde dat ik gewoon leerde voor mijn examens.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
En best zwakke gymdocent als ie iedereen niet laat meedoen die zich zogenaamd 'niet lekker voelen'
hij zegt dat ik mee moet doenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat je niet klein krijgen. Gymdocenten zijn vaak narcistische ventjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
hij zegt dat ik mee moet doen
dan ga ik gewoon afmelden en naar huis
Heb altijd alleen maar gymjuffen gehad, maar die hadden dus stiekem een penis :ss?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat je niet klein krijgen. Gymdocenten zijn vaak narcistische ventjes.
ik had altijd mannelijke gymleraren.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb altijd alleen maar gymjuffen gehad, maar die hadden dus stiekem een penis :ss?
Ze leven de leef, de yolo leef.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarom dat er zoveel fatties zijn tegenwoordig; allemaal aan [img]energydrank + frikadelbroodjes[/img] terwijl ze in gymzaal horen te staan
gymjuffen zijn wat minder ergquote:Op maandag 29 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb altijd alleen maar gymjuffen gehad, maar die hadden dus stiekem een penis :ss?
Hahah wat ben jij voor zwakkeling danquote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
hup, omkleden, mee rennen en als je je echt slecht voelt kots je gewoon de sporthal onder en mag je dan naar huisquote:Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen kent de feeling wel toch, afmelden of niet? afmelden of niet? afmelden of niet? een uur loop je wikken en wegen in je hoofd. #deschoolleefquote:Op maandag 29 februari 2016 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahah wat ben jij voor zwakkeling dan
Neequote:Op maandag 29 februari 2016 13:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Iedereen kent de feeling wel toch, afmelden of niet? afmelden of niet? afmelden of niet? een uur loop je wikken en wegen in je hoofd. #deschoolleef
nee, eigenlijk niet..quote:Op maandag 29 februari 2016 13:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Iedereen kent de feeling wel toch, afmelden of niet? afmelden of niet? afmelden of niet? een uur loop je wikken en wegen in je hoofd. #deschoolleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |