Volgens jou heeft ie gelijk. Die toevoeging is wel gewenst.quote:
Volgens jou vast niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Volgens jou heeft ie gelijk. Die toevoeging is wel gewenst.
Dat begint al voordat hij de macht grijpt.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht PVV ooit de macht grijpen, dan staat ons dus nog wat te wachten. Iedereen die kritiek uit op de Blonde Fuhrer of zijn partij, moet het dan bezuren.
Zou je anders verwachten?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht PVV ooit de macht grijpen, dan staat ons dus nog wat te wachten. Iedereen die kritiek uit op de Blonde Fuhrer of zijn partij, moet het dan bezuren.
Ik ben er niet mee eens dat alle politieke partijen Wilders aan moeten vallen. Ik ben er wel mee eens dat Wilders bevolkingsgroepen apart zet, dat wel.quote:
Nee, dat soort onzin is eigenlijk wel een keer klaar. Uit een tekst blijkt vanzelf of iets een mening of vaststaand feit is en dan hoeft dat niet allemaal precies te worden aangeduid. Dat zijn basisbeginselen van begrijpend lezen en een user hoeft geen rekening te houden met de enkeling die het ontgaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Volgens jou heeft ie gelijk. Die toevoeging is wel gewenst.
Ah, dus omdat iemand een titel heeft of door meerdere linkse idioten jaknikkend wordt onthaald is iets tot waarheid verheven? Kom op zegquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee, dat soort onzin is eigenlijk wel een keer klaar. Uit een tekst blijkt vanzelf of iets een mening of vaststaand feit is en dan hoeft dat niet allemaal precies te worden aangeduid. Dat zijn basisbeginselen van begrijpend lezen en een user hoeft geen rekening te houden met de enkeling die het ontgaat.
Daar heb ik het helemaal niet over? Ik wijs je terecht dat je moet snappen dat het om een mening gaat, ook zonder dat de user die je quote dat erbij zet, iets wat jij zo belangrijk vindt. Leer lezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ah, dus omdat iemand een titel heeft of door meerdere linkse idioten jaknikkend wordt onthaald is iets tot waarheid verheven? Kom op zeg
Om meningen gaat het allang niet meer. In het wereldje van de PVV'ers valt dat uiteen in twee mogelijkheden: Of 'het echte verhaal vertellen' (of één van de tien miljoen varianten hierop) als het een mening is die zij ondersteunen of demoniseren als zij er niet achter staan.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is alleen voor de PVV.
Dat zal denk ik de eerste wetswijziging zijn die hij door wil voeren: Het verbieden van kritiek op de PVV. Waarschijnlijk zal daar gelijk het kabinet op vallen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat begint al voordat hij de macht grijpt.
Overal kritiek op uiten, maar zelf geen kritiek kunnen accepteren.
Of het kabinet gaat er in mee....je weet maar nooit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zal denk ik de eerste wetswijziging zijn die hij door wil voeren: Het verbieden van kritiek op de PVV. Waarschijnlijk zal daar gelijk het kabinet op vallen.
Lijkt wel een moslim.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:27 schreef Hathor het volgende:
Ik zou bijna de indruk krijgen dat de PVV niet zo goed om kan gaan met kritiek.
De PVV lijkt inderdaad op moslimextremisten. Niet zo gek natuurlijk want die noemen ze fascistisch, wat ze zelf zijn,quote:
Is Geert dan Allah?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De PVV lijkt inderdaad op moslimextremisten. Niet zo gek natuurlijk want die noemen ze fascistisch, wat ze zelf zijn,
Beetje generaliserend van je om moslims per definitie als extremisten af te schilderen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De PVV lijkt inderdaad op moslimextremisten. Niet zo gek natuurlijk want die noemen ze fascistisch, wat ze zelf zijn,
Je begrijpt de term 'moslimextremisten' niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:37 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Beetje generaliserend van je om moslims per definitie als extremisten af te schilderen.
De verzonnen term van links in Europa? Vrijwel alle moslims zijn extremisten. En nee, extremisme staat niet gelijk aan 'terrorist' of 'gewelddadig'. Die valse retoriek doorprikken we wel hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je begrijpt de term 'moslimextremisten' niet?
En alle joden zijn dieven.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De verzonnen term van links in Europa? Vrijwel alle moslims zijn extremisten. En nee, extremisme staat niet gelijk aan 'terrorist' of 'gewelddadig'. Die valse retoriek doorprikken we wel hoor.
Extremist =/= crimineelquote:Op maandag 29 februari 2016 00:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En alle joden zijn dieven.
Dat is van hetzelfde kaliber, goed bezig.
Ik vind niet dat gematigde moslims in die categorie thuishoren. Jij wel dus?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je begrijpt de term 'moslimextremisten' niet?
Niveau voetbalstadionquote:Op maandag 29 februari 2016 00:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En alle joden zijn dieven.
Dat is van hetzelfde kaliber, goed bezig.
Deze opmerking is zo dom dat ik er maar niet op ingaquote:Op maandag 29 februari 2016 00:44 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik vind niet dat gematigde moslims in die categorie thuishoren. Jij wel dus?
Vind jij een moslima die mij als potentieel partner uitsluit omdat ik geen moslim ben wel of niet extreem (extremistisch) in haar overtuiging?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze opmerking is zo dom dat ik er maar niet op inga
Dat is lekker makkelijk. Leg uit dan wat bedoelde.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze opmerking is zo dom dat ik er maar niet op inga
Ik had het over moslimextremisten, dus niet over alle moslims.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:48 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk. Leg uit dan wat bedoelde.
Niet gevaarlijk extremistisch. Dat doen die gereformeerden op de Veluwe ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vind jij een moslima die mij als potentieel partner uitsluit omdat ik geen moslim ben wel of niet extreem (extremistisch) in haar overtuiging?
Ik had het in eerste instantie gewoon over een moslim. Toen begon jij ineens over extremistenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik had het over moslimextremisten, dus niet over alle moslims.
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk extremistisch. Dat doen die gereformeerden op de Veluwe ook.
Volgens mij had ik al geduid dat er een verschil is tussen gevaarlijk (gewelddadig) en extremistisch. Je kan prima extremistisch zijn in je overtuigingen zonder geweld te plegen. Dat op zichzelf kan natuurlijk wel weer gevaar op een andere manier opleveren.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk extremistisch. Dat doen die gereformeerden op de Veluwe ook.
Een uitspraak heeft altijd twee kanten: je bent er mee eens of je bent er niet mee eens. Altijd is dat vanuit een persoonlijk overtuiging die het maakt dat je de mening achter de uitspraak deelt of niet. Wat jij in je eerste post in dit topic meedeelde:quote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over? Ik wijs je terecht dat je moet snappen dat het om een mening gaat, ook zonder dat de user die je quote dat erbij zet, iets wat jij zo belangrijk vindt. Leer lezen.
Dit raakt kant noch wal.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Uit een tekst blijkt vanzelf of iets een mening of vaststaand feit is en dan hoeft dat niet allemaal precies te worden aangeduid.
Begrijpend lezen houdt in dat je de achterliggende gedachte van een tekst begrijpt, zodat een gemaakte boodschap in de tekst naar de lezer kan worden overgebracht.quote:Dat zijn basisbeginselen van begrijpend lezen en een user hoeft geen rekening te houden met de enkeling die het ontgaat.
Lees: de partij is van mening dat Frissen beide aangegeven functies moet opgeven.quote:De PVV is boos op een hoogleraar bestuurskunde die in een interview fel van leer trekt tegen PVV-leider Geert Wilders.
De partij vindt dat deze professor Paul Frissen van de universiteit Tilburg, die ook decaan is van de Nederlandse School voor Openbaar Bestuur, beide functies moet opgeven.
Lees: Frissen vindt, en is dus van mening, dat alle politieke partijen Wilders moeten aanvallen.quote:Frissen zegt dat alle politieke partijen Wilders moeten aanvallen.
Door het aangegeven als quote vindt de heer Frissen, en is dus van mening, dat het demoniseren van van minderheden, het wij/zij denken, het klassieke fascistische verhaal door de geschiedenis heen is.quote:Hij wijst erop dat Wilders bevolkingsgroepen apart zet: ''Het demoniseren van minderheden, het wij/zij denken, is het klassieke fascistische verhaal door de geschiedenis heen.´´
Lees: de PVV vindt, en is dus van mening dat Frissen als decaan verreikende invloed heeft op het denken en handelen van hoge ambtenaren.quote:De PVV stelt dat Frissen als decaan verreikende invloed heeft op het denken en handelen van hoge ambtenaren.
Het woord 'aldus' geeft aan, een uitspraak te hebben gegeven. Zij vinden, en zijn dus van mening, dat een persoon met een dergelijke autoriteit geen ideologische uitspraken zou mogen doen zonder enige wetenschappelijke grond. Vervolgens vindt de partij, en is dus van mening dat de uitspraken op hun beurt demoniserend zijn.quote:Een persoon met een dergelijke autoriteit zou geen ideologische uitspraken mogen doen zonder enige wetenschappelijke grond, aldus de partij. Zij vindt op haar beurt de uitspraken demoniserend.
Lees nu eens je eerste post die ik quote. Daarin stel je dat een user moet toevoegen dat iets "zijn mening is". Daar reageer ik op, aangezien iedereen snapt dat iemand die zegt "hij heeft gewoon gelijk" op dat moment een mening geeft. Dat hele gedoe in NWS met posts die eigenlijk alleen maar zeggen "ja da's jouw mening" is waar ik tegen ageer aangezien dat soort posts open deuren intrappen en inhoudelijk niets toevoegen.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
[heel verhaal dat niets met Operc's (mijn) post te maken heeft]
Ziehier begrijpend lezen.
Nu jij weer.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef Gutmensch het volgende:
Ook Frissen mag volgens mij gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting, Geert.
En hij heeft inderdaad gelijk.
Ik ben er van overtuigd dat 99% van de moslims niet gevaarlijk is.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij had ik al geduid dat er een verschil is tussen gevaarlijk (gewelddadig) en extremistisch. Je kan prima extremistisch zijn in je overtuigingen zonder geweld te plegen. Dat op zichzelf kan natuurlijk wel weer gevaar op een andere manier opleveren.
Ik ben er vanuit overtuigd dat een populatie van 99% moslims bijzonder gevaarlijk is.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat 99% van de moslims niet gevaarlijk is.
Ik ben ervan overtuigd dat als je een populatie hebt waarvan 99% moslim is, dan 99% van die 99% moslims niet gevaarlijk is.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben er vanuit overtuigd dat een populatie van 99% moslims bijzonder gevaarlijk is.
Dan ben jij heel erg dom en laat je je heel erg makkelijk ophitsen.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben er vanuit overtuigd dat een populatie van 99% moslims bijzonder gevaarlijk is.
Ik ben ervan overtuigd dat als je een populatie hebt waarvan 99% moslims, dat 99% van die 99% moslims gevaarlijk is voor de ethische inrichting van dat land.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat als je een populatie hebt waarvan 99% moslim is, dan 99% van die 99% moslims niet gevaarlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |