SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt gelijk, mijn welgemeende excuses, ik zal er op letten.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
*speelden. Valt me op dat je dit type fout vrij vaak maakt.![]()
Jaja AZ kon er vandaag plots niets van, want ja het is tegen Ajax. Ajax was vandaag gewoon goed bezig en tot aan de rode kaart oppermachtig. Als ik naar PSV - ADO kijk, die tweede goal valt sowieso niet bij Ajax. Puur omdat er bij ADO die klungel van een Zuiverloon staat en wij Veltman/Van der Hoorn hebben. Voor de rest was PSV niet indrukwekkend en mocht El Ghazi er toevallig zin in hebben sta je nog met 11 man op het veld ook. 5 dagen vóór PSV - Ajax speelt PSV uit bij Atlético, waar van alles kan gebeuren, verlenging, mokerslag in de laatste minuut blablabla. Feit is dat als Ajax daar goed speelt, het een grote kans maakt om te winnen. Open deur: ja, voor iedereen hier duidelijk: klaarblijkelijk niet.![]()
Tja als je alles baseert op deze speelronde kun je denken dat Ajax een grote kans maakt inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef FCMax het volgende:
Jaja AZ kon er vandaag plots niets van, want ja het is tegen Ajax. Ajax was vandaag gewoon goed bezig en tot aan de rode kaart oppermachtig. Als ik naar PSV - ADO kijk, die tweede goal valt sowieso niet bij Ajax. Puur omdat er bij ADO die klungel van een Zuiverloon staat en wij Veltman/Van der Hoorn hebben. Voor de rest was PSV niet indrukwekkend en mocht El Ghazi er toevallig zin in hebben sta je nog met 11 man op het veld ook. 5 dagen vóór PSV - Ajax speelt PSV uit bij Atlético, waar van alles kan gebeuren, verlenging, mokerslag in de laatste minuut blablabla. Feit is dat als Ajax daar goed speelt, het een grote kans maakt om te winnen. Open deur: ja, voor iedereen hier duidelijk: klaarblijkelijk niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax kan best ballen hoor, hebben ze niet alleen deze wedstrijd laten zien. Ja, het is vaak kut, maar soms blijkt dat ze wonder boven wonder niet alleen een bal over 2 meter kunnen spelen maar ook nog eens passie kunnen tonen (zie Feyenoord-thuis). Dat is dan ook gelijk het enige voordeel van Gudelj in het team, dat hij ondanks zijn vele tekortkomingen in ieder geval enige vorm van strijd toont.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja als je alles baseert op deze speelronde kun je denken dat Ajax een grote kans maakt inderdaad![]()
Ajax voetbalt vaak kut, maar ook wel eens goed. PSV voetbalt vaak goed, maar soms ook wel eens kut. Dus ja het kan, de kans is bijzonder kleinquote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef FCMax het volgende:
[..]
Ajax kan best ballen hoor, hebben ze niet alleen deze wedstrijd laten zien. Ja, het is vaak kut, maar soms blijkt dat ze wonder boven wonder niet alleen een bal over 2 meter kunnen spelen maar ook nog eens passie kunnen tonen (zie Feyenoord-thuis). Dat is dan ook gelijk het enige voordeel van Gudelj in het team, dat hij ondanks zijn vele tekortkomingen in ieder geval enige vorm van strijd toont.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Was vorig jaar ook zo, wonnen we opeens met 1-3. Ik heb goede hoop op een goede dag van Ajax, maar daarvoor zijn de resultaten van komende 2 weken natuurlijk van belang. Als PSV volgende week punten laat liggen in Groningen dan ziet het er weer compleet anders uit. Dan zal PSV moeten in Eindhoven ipv Ajax en dan wordt het een heel andere wedstrijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax voetbalt vaak kut, maar ook wel eens goed. PSV voetbalt vaak goed, maar soms ook wel eens kut. Dus ja het kan, de kans is bijzonder klein![]()
Ajax speelt vrijwel altijd goed die tegen ploegen die willen en durven voetballen. Het is vooral een probleem als we tegen een laffe ploeg spelen die met 11 man in de 16 gaan hangen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja als je alles baseert op deze speelronde kun je denken dat Ajax een grote kans maakt inderdaad![]()
Het mag zeker ook nog wat opportunistischer?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ajax speelt vrijwel altijd goed die tegen ploegen die willen en durven voetballen. Het is vooral een probleem als we tegen een laffe ploeg spelen die met 11 man in de 16 gaan hangen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV uitgezonderdquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ajax speelt vrijwel altijd goed die tegen ploegen die willen en durven voetballen. Het is vooral een probleem als we tegen een laffe ploeg spelen die met 11 man in de 16 gaan hangen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Onzin. Het niet redden tegen dat soort ploegen in natuurlijk ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Maar het is gewoon een feit dat als Ajax meer ruimte krijgt ze prima kunnen spelen. Maar als die ruimte er niet is komen we kwaliteit en creativiteit tekort.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het mag zeker ook nog wat opportunistischer?![]()
Vorig jaar ging het nergens meer omquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef FCMax het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo, wonnen we opeens met 1-3. Ik heb goede hoop op een goede dag van Ajax, maar daarvoor zijn de resultaten van komende 2 weken natuurlijk van belang. Als PSV volgende week punten laat liggen in Groningen dan ziet het er weer compleet anders uit. Dan zal PSV moeten in Eindhoven ipv Ajax en dan wordt het een heel andere wedstrijd.![]()
Na deze speelronde kun je gewoon stellen dat Ajax het makkelijkere programma heeft. PSV krijgt Ajax dan wel thuis, maar dat is na de vermoedelijke slijtageslag tegen Atletico.
PSV staat een puntje voor, maar dat betekent weinig onder deze omstandigheden. Ajax heeft gewoon de beste papieren, zo simpel is het volgens mij.
En natuurlijk speelde Ajax prima vandaag, maar AZ was ook wel echt heel treurig. Geen pass kwam goed aan. Elke diepe bal ging over de zijlijn.![]()
Dat was door Ajax afgedwongenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nee PSV verliest graag thuis van Ajax dus hadden ze hun -17 team opgesteld toch? Wat een dom gelul. Oprechte tip: ga lekker handbal of curling kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het nergens meer om![]()
AZ speelde kut en wij speelden goed. Dan krijg je zo'n uitslag.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ speelde niet kut, wij speelde goed.
En uiteindelijk hebben we gewoon veel betere spelers van AZ.
En natuurlijk is Ajax beter dan AZ, dat is ook wel te zien aan het verschil in punten. Maar PSV is beter dan Ajax, dus dan moeten we iets anders verzinnen.Oh.![]()
is je wijf ongesteld?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee PSV verliest graag thuis van Ajax dus hadden ze hun -17 team opgesteld toch? Wat een dom gelul. Oprechte tip: ga lekker handbal of curling kijken.![]()
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooien![]()
![]()
Tussen 50.000 mensen vind je nu eenmaal altijd een groepje ontzettende randmongolen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Kuiver het volgende:
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooien
Dat hou je toch wel.Oh.![]()
Ajax gaat gewoon kansen krijgen tegen PSV. En momenteel gaan de paar kansen die Ajax krijgt er gewoon in. Wordt een interessante pot. Sowieso een spannend seizoen, PSV heeft het in de eerste seizoenshelft laten liggen tegen de mindere ploegen en dat gaat ze nu opbreken, vrees ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ speelde kut en wij speelden goed. Dan krijg je zo'n uitslag.
En natuurlijk is Ajax beter dan AZ, dat is ook wel te zien aan het verschil in punten. Maar PSV is beter dan Ajax, dus dan moeten we iets anders verzinnen.![]()
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.quote:![]()
Ja wordt sowieso een leuk potje. Ik hoop nog dat PSV punten verspeeld tegen Groningen volgende week, maar dat is meer hoop dan dat ik het echt zie gebeuren.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon kansen krijgen tegen PSV. En momenteel gaan de paar kansen die Ajax krijgt er gewoon in. Wordt een interessante pot. Sowieso een spannend seizoen, PSV heeft het in de eerste seizoenshelft laten liggen tegen de mindere ploegen en dat gaat ze nu opbreken, vrees ik.
Maar kijk wel uit naar die pot in Eindhoven, al acht ik PSV wel sterker gewoon.Oh.![]()
Ja maar dat komt wel als hij meer vertrouwen krijgt denk ik. Gewoon laten staan, hij pakt zijn goals toch wel mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.
En dat meevoetballen komt wel goed. Hij is nu ook weer niet een Sigthorsson op dat gebied. Heeft ook vaak zat goede dingen gedaan als aanspeelpunt, wat ook blijkt uit zijn assists.Oh.![]()
Wat zit je dan dwarsquote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Goed argument ja. Duidelijk. En nee je moeder is nog niet ongesteld.![]()
Als je zoiets ziet en je grijpt niet in verdien je het niet om morgen wakker te worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Kuiver het volgende:
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooien![]()
Ik denk nog steeds dat de selectie van PSV sterker is, maar ze maken het zichzelf moeilijk door de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wordt sowieso een leuk potje. Ik hoop nog dat PSV punten verspeeld tegen Groningen volgende week, maar dat is meer hoop dan dat ik het echt zie gebeuren.
Maar kijk wel uit naar die pot in Eindhoven, al acht ik PSV wel sterker gewoon.
Nu hebben ze, mede door de CL, een zwaarder programma. Erg interessant zo'n ontknoping.
En hoe je het ook brengt, Ajax pakt gewoon de punten dit jaar, ze laten weinig liggen. Zaadvoetbal of niet, dat is gewoon knap.![]()
Stop eens met dat persoonlijke gebash aub.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
jij bent degene die hier onzin uit loopt te braken.![]()
Die kerel moet eigenlijk weg, in een willekeurige Duitse middenmoter/subtopper zou hij veel meer van waarde kunnen zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.![]()
Ik heb niet het gevoel dat PSV nog punten gaat liggen en ook Ajax niet. Het zal dus echt belangrijk worden over drie wekenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de selectie van PSV sterker is, maar ze maken het zichzelf moeilijk door de eerste seizoenshelft.
Nu hebben ze, mede door de CL, een zwaarder programma. Erg interessant zo'n ontknoping.
En hoe je het ook brengt, Ajax pakt gewoon de punten dit jaar, ze laten weinig liggen. Zaadvoetbal of niet, dat is gewoon knap.![]()
Als ik van mening ben dat iemand onzin uitbraakt mag ik dat niet zeggen omdat het zogenaamd persoonlijk is? Yeah right.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop eens met dat persoonlijke gebash aub.![]()
![]()
Ik heb liever dat ze hem nog houden. Ik vind El Ghazi in de spits bijvoorbeeld maar niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kerel moet eigenlijk weg, in een willekeurige Duitse middenmoter/subtopper zou hij veel meer van waarde kunnen zijn![]()
Dit is niet echt een positieve vorm van posten. Doe gewoon lekker normaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Als ik van mening ben dat iemand onzin uitbraakt mag ik dat niet zeggen omdat het zogenaamd persoonlijk is? Yeah right.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Goed argument ja. Duidelijk. En nee je moeder is nog niet ongesteld.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee PSV verliest graag thuis van Ajax dus hadden ze hun -17 team opgesteld toch? Wat een dom gelul. Oprechte tip: ga lekker handbal of curling kijken.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een positieve vorm van posten. Doe gewoon lekker normaal.
[..]
En nu de aanleiding? Of dat gelul van "is je wijf ongesteld ofzo?" laat je voor het gemak maar even weg? Als ik van mening ben dat iemand dom lult zeg ik dat. Deal with it.
[..]![]()
Ik vond hem vandaag juist behoorlijk sterk meevoetballen. Al werd hem echt niets in de weg gelegd.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt wel als hij meer vertrouwen krijgt denk ik. Gewoon laten staan, hij pakt zijn goals toch wel mee.
En dat meevoetballen komt wel goed. Hij is nu ook weer niet een Sigthorsson op dat gebied. Heeft ook vaak zat goede dingen gedaan als aanspeelpunt, wat ook blijkt uit zijn assists.
Vlaar speelde ook zeldzaam kut. Hoe die zich steeds liet aftroeven. Alsof je weer Vlaar-Toni zat te kijken.![]()
Oh sowieso niet je oude schoenen weg gooien voor je nieuwe hebt. El Ghazi is inderdaad niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze hem nog houden. Ik vind El Ghazi in de spits bijvoorbeeld maar niks.![]()
Je kan het best op een normale toon vertellen in plaats van geforceerd ''oh wat ben ik stoer kijk mij eens'' te posten.quote:
Boos doen doe je maar bij je wijf thuis.![]()
Haha die wedstrijd met Toni zal hem ook de rest van zijn leven achtervolgen. Wel gek overigens dat Vlaar zei dat hij met zijn hoofd al bij Feyenoord was. Niks voor Vlaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag juist behoorlijk sterk meevoetballen. Al werd hem echt niets in de weg gelegd.
Vlaar speelde ook zeldzaam kut. Hoe die zich steeds liet aftroeven. Alsof je weer Vlaar-Toni zat te kijken.![]()
OH!quote:Op zondag 28 februari 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Omdat je een kleurtje hebt heb je niet het exclusieve recht op een mening Sjonnie. Je stoer voelen doe je maar bij je vriend thuis.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het best op een normale toon vertellen in plaats van geforceerd ''oh wat ben ik stoer kijk mij eens'' te posten.
Kom op man, doe dit even in feedback ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Omdat je een kleurtje hebt heb je niet het exclusieve recht op een mening Sjonnie. Je stoer voelen doe je maar bij je vriend thuis.
En gewoon vriendelijk vragen om een ban is veel sneller en makkelijker.![]()
laat je anders even kennen zegquote:Op zondag 28 februari 2016 23:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Omdat je een kleurtje hebt heb je niet het exclusieve recht op een mening Sjonnie. Je stoer voelen doe je maar bij je vriend thuis.![]()
Ach Ajax heeft ook kansloos punten verspeeld tegen Heracles en Roda na de winterstop. Zo kan je in als-theorieën blijven denken. PSV staat nu gewoon een punt voor.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de selectie van PSV sterker is, maar ze maken het zichzelf moeilijk door de eerste seizoenshelft.
En hoe je het ook brengt, Ajax pakt gewoon de punten dit jaar, ze laten weinig liggen. Zaadvoetbal of niet, dat is gewoon knap.
En die CL is nog maar één wedstrijdje hè. Wel toevallig voor de wedstrijd tegen Ajax, dus dat kan misschien nog gaan meespelen.Oh.![]()
Ik vraag slechts of je normaal tegen elkaar wil doen. Jij gedraagt je, geen idee waarom, als autoriteit waarvoor je de zijstraatjes niet in durft te gaan. Dat vind ik slechts vermoeiend, draagt niet bij aan de sfeer. Het is een forum, geen bitchclubje waar de madeliefjes rondvliegen van ''ze haat me niet, ze haat me wel''.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Omdat je een kleurtje hebt heb je niet het exclusieve recht op een mening Sjonnie. Je stoer voelen doe je maar bij je vriend thuis.
Volgende keer ga ik noten bij je heetgebakerde gedoe.![]()
Ik gaf normaal mijn mening tot een of andere ademens ofzo begon over "je wijf" en hij hulp kreeg van zijn mod vriendje. Je bent dus bij de verkeerde om met je feedback.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kom op man, doe dit even in feedback ofzo.
En gewoon vriendelijk vragen om een ban is veel sneller en makkelijker.![]()
Ik zie nu dat ik een weekend weg ben in het weekend dat Ajax tegen PSV speelt
Hopen dat ik zondag op tijd thuis ben of ergens kan kijken dusMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sterk opgelost.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens maar weer ontopic. Iedere offtopic hierna verwijderd.![]()
![]()
Heb je geen tablet waarop je je FOX Sports GO kan kijken?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie nu dat ik een weekend weg ben in het weekend dat Ajax tegen PSV speelt
Hopen dat ik zondag op tijd thuis ben of ergens kan kijken dusOh.![]()
Met een groep weg dus die kans is klein. Wel zat voetballiefhebbers dus dat komt wel goed, hoop ikquote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je geen tablet waarop je je FOX Sports GO kan kijken?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.foxsports.nl/locatorquote:Op zondag 28 februari 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een groep weg dus die kans is klein. Wel zat voetballiefhebbers dus dat komt wel goed, hoop ik![]()
Anders kan je dat sowieso wel in een kroeg ergens kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een groep weg dus die kans is klein. Wel zat voetballiefhebbers dus dat komt wel goed, hoop ik
PSV-Ajax zal genoeg uitgezonden worden lijkt mijOh.![]()
Klopt natuurlijk. Overigens is dat puntverlies voor de winterstop ook relatief. De hele top 3 heeft in de eerste seizoenshelft belachelijk veel punten gehaald vergeleken met andere jaren.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Ajax heeft ook kansloos punten verspeeld tegen Heracles en Roda na de winterstop. Zo kan je in als-theorieën blijven denken. PSV staat nu gewoon een punt voor.Dat gaat zeker meespelen. Al laat PSV dit seizoen weinig liggen na een CL-wedstrijd, zie je wel de problemen met concentratie en energie. Tegen ADO los je dat op met gefaseerd druk zetten, tegen Ajax is dat veel moeilijker.quote:En die CL is nog maar één wedstrijdje hè. Wel toevallig voor de wedstrijd tegen Ajax, dus dat kan misschien nog gaan meespelen.
En dan is er nog altijd het scenario dat PSV stunt in Madrid. En dan krijg je nog twee weken met dubbel programma, al is die kans klein natuurlijk.![]()
Bericht van drie dagen geleden op Nu.nl:quote:Op zondag 28 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
En die CL is nog maar één wedstrijdje hè. Wel toevallig voor de wedstrijd tegen Ajax, dus dat kan misschien nog gaan meespelen.Rest van het artikel: http://www.nu.nl/voetbal/(...)e-europees-duel.htmlquote:PSV presteerde in de afgelopen tien seizoenen na een midweeks Europees duel het beste van alle Eredivisieclubs. De Eindhovenaren doen het in competitieverband relatief gezien zelfs beter ná een Europees optreden.
Dat blijkt uit een onderzoek dat NU.nl uitvoerde naar de verrichtingen van de dertien eredivisieclubs die in de afgelopen tien seizoenen actief waren in Europa. Alle wedstrijden tot en met begin februari van dit jaar zijn meegenomen.
Eredivisiekoploper PSV werkte sinds september 2006 in totaal 98 Eredivisieduels af nadat het midweeks actief was geweest in Europa, het hoogste aantal van alle Nederlandse clubs.
De Eindhovenaren pakten 213 punten, goed voor een moyenne van 2,2 punten. Opmerkelijk genoeg ligt dit gemiddelde hoger dan in de competitieduels die PSV speelde die niet werden voorafgegaan door een wedstrijd in Europees verband (2,1 punten).
Maar goed, we weten niet wat voor 'n tegenstanders dat betrof. Misschien speelde Psv na een Europees duel wel relatief vaak tegen een laagvlieger in de competitie...
Of is het omdat ze na de winterstop flink inzakten, als ze ook al Europees uitgeschakeld waren...![]()
Best een paar stevige wedstrijden gehad na een CL duel. Onder andere Ajax-uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Bericht van drie dagen geleden op Nu.nl:
[..]
Rest van het artikel: http://www.nu.nl/voetbal/(...)e-europees-duel.html
Maar goed, we weten niet wat voor 'n tegenstanders dat betrof. Misschien speelde Psv na een Europees duel wel relatief vaak tegen een laagvlieger in de competitie...
Of is het omdat ze na de winterstop flink inzakten, als ze ook al Europees uitgeschakeld waren...
Verder Utrecht, Twente, AZ en Roda. Alleen tegen Roda puntverlies met 1-1.
Maar goed, naarmate een seizoen vordert en de midweekse tegenstander sterker wordt, gaat dat wel meer tellen.![]()
Ach PSV zal niet veel moeite hebben met de concentratie als ze tegen Ajax spelen. Misschien alleen vermoeidheid en een mentale tik die mee kunnen spelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Overigens is dat puntverlies voor de winterstop ook relatief. De hele top 3 heeft in de eerste seizoenshelft belachelijk veel punten gehaald vergeleken met andere jaren.
[..]
Dat gaat zeker meespelen. Al laat PSV dit seizoen weinig liggen na een CL-wedstrijd, zie je wel de problemen met concentratie en energie. Tegen ADO los je dat op met gefaseerd druk zetten, tegen Ajax is dat veel moeilijker.
En dan is er nog altijd het scenario dat PSV stunt in Madrid. En dan krijg je nog twee weken met dubbel programma, al is die kans klein natuurlijk.Oh.![]()
Maarja dit soort statistieken zeggen eigenlijk helemaal niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Bericht van drie dagen geleden op Nu.nl:
[..]
Rest van het artikel: http://www.nu.nl/voetbal/(...)e-europees-duel.html
Of is het omdat ze na de winterstop flink inzakten, als ze ook al Europees uitgeschakeld waren...Oh.![]()
Na zo'n pot tegen Atletico kan er van alles in de koppies gebeuren. In het ideale scenario zitten ze nog 'hoog' in de concentratie en dan voel je geen pijntjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach PSV zal niet veel moeite hebben met de concentratie als ze tegen Ajax spelen. Misschien alleen vermoeidheid en een mentale tik die mee kunnen spelen.
In een slecht scenario wordt PSV zoekgespeeld in Madrid en dreunt dat na.![]()
Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen. Blaar komt voor Milik maar mist gewoon de bal. Ai.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag juist behoorlijk sterk meevoetballen. Al werd hem echt niets in de weg gelegd.
Vlaar speelde ook zeldzaam kut. Hoe die zich steeds liet aftroeven. Alsof je weer Vlaar-Toni zat te kijken.
Verder vind ik PSV een betere ploeg, m.n. het middenveld is echt heel goed en De Jong is een uitstekend aanspeelpunt en afmaker.
Met een gelijkwaardig programma geloof ik niet dat Ajax kampioen zal worden. Overigens: wel heel leuk een echte titelstrijd. Top.![]()
Begin steeds meer te denken dat PSV-fans een chromosoom missenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Milik zal niet kunnen slapen vannacht denk ik!RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat krijg je vanzelf als je figuren als Davy en tompsv meemaakt op FOK!quote:Op maandag 29 februari 2016 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin steeds meer te denken dat PSV-fans een chromosoom missenOh.![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Milik zal niet kunnen slapen vannacht denk ik!
Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin steeds meer te denken dat PSV-fans een chromosoom missen![]()
![]()
![]()
Het is een feit dat meer dan de helft van alle voetbalsupporters niet goed snik zijn. Maakt niet uit welke club ze supporten.![]()
bron?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:40 schreef Ramboetan het volgende:
Het is een feit dat meer dan de helft van alle voetbalsupporters niet goed snik zijn. Maakt niet uit welke club ze supporten.
lijkt mij eerder dat er 10% debiel zijn en 40% meeloper. Maar dat stel ik niet als feit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Aardige schatting, toch zijn ze niet gelijkmatig verdeeld over de verschillende clubs.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:40 schreef Ramboetan het volgende:
Het is een feit dat meer dan de helft van alle voetbalsupporters niet goed snik zijn. Maakt niet uit welke club ze supporten.![]()
Als je zo gestoord bent om met die 10% mee te lopen, ben je toch vrijwel even debiel?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bron?
lijkt mij eerder dat er 10% debiel zijn en 40% meeloper. Maar dat stel ik niet als feit.![]()
ja en nee.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je zo gestoord bent om met die 10% mee te lopen, ben je toch vrijwel even debiel?
de ene keer loopt iemand mee, de andere keer gaat hem dat te ver. Maar dan loopt iemand anders wel mee.
die 10% debielen doen altijd mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In Eindhoven zitten wel de domste, dikste en de lelijkste iig.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
dat lijkt mij ook een feit.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
In Eindhoven zitten wel de domste en de lelijkste iig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zelfs voor jou is dit een slechte poging tot trollen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
In Eindhoven zitten wel de domste, dikste en de lelijkste iig.![]()
ik denk dat hij het zei n.a.v eerdere afbeelding.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelfs voor jou is dit een slechte poging tot trollen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
Die award gaat al jarenlang naar Rotterdam.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
In Eindhoven zitten wel de domste, dikste en de lelijkste iig.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook dik. En niet eens supporter.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dinamo Zagreb uit de Youth League gehaald wegens laten invallen geschorste speler tegen Anderlecht. Uitslag was 0-2, omgezet in reglementaire 3-0.
Anderlecht - Barcelona is het nieuwe affiche. Mocht Ajax de halve finale halen dan is een van deze twee de tegenstander.![]()
Heb je daar ook wetenschappelijk bewijs van? Een onderzoek ofzo?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
In Eindhoven zitten wel de domste, dikste en de lelijkste iig.
Sukkeltje![]()
Dit riekt een heel klein beetje naar mad.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je daar ook wetenschappelijk bewijs van? Een onderzoek ofzo?
Sukkeltje'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
dat is algemeen bekendquote:Op maandag 29 februari 2016 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je daar ook wetenschappelijk bewijs van? Een onderzoek ofzo?
SukkeltjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hmm, denk dat die doorgaans in de Kuip zitten.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
Ik denk dat Milik topscorer zou zijn in de Eredivisie als hij altijd zou spelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.![]()
Lekker wijf heeft Milik trouwesFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Dubieuze claim. Ik vind juist het PSV-publiek altijd erg sympathiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
Volslanke en minder mooie mensen zijn meestal erg gezellig.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dubieuze claim. Ik vind juist het PSV-publiek altijd erg sympathiek.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Daar zit wel wat in ja. Wat vind je van het Feyenoordpubliek dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Volslanke en minder mooie mensen zijn meestal erg gezellig.![]()
ach je wordt overal verrot gescholden als je van de tegenpartij bent en zeker als het Ajax is, de businessclub is daar wel gezellig moet ik zeggen, winst of verlies ze blijven normaal doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dubieuze claim. Ik vind juist het PSV-publiek altijd erg sympathiek.![]()
Mijn ervaring is juist dat onder de kutmensen die ik in mijn leven ontmoet heb, opmerkelijk veel Psv-supporters waren. Ik kan niet anders dan concluderen dan dat er wel degelijk een samenhang bestaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dubieuze claim. Ik vind juist het PSV-publiek altijd erg sympathiek.
Ben daarentegen veel sympathieke Feyenoord-supporters tegengekomen.![]()
Het is dus voor iedereen persoonlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat onder de kutmensen die ik in mijn leven ontmoet heb, opmerkelijk veel Psv-supporters waren. Ik kan niet anders dan concluderen dan dat er wel degelijk een samenhang bestaat.
Ben daarentegen veel sympathieke Feyenoord-supporters tegengekomen.Ik ben juist veel sympathieke PSV-supporters en weinig sympathieke Feyenoord-supporters tegengekomen.
![]()
Dit kan echt nietquote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Milik zal niet kunnen slapen vannacht denk ik!![]()
![]()
Eens. Alleen Cav en Mex zijn nog wel te pruimenquote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
Clubs met hun geforceerde Ajax haat kun je al helemaal niet serieus nemen. Vooral omdat er bij Ajax niemand wat om geeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach je wordt overal verrot gescholden als je van de tegenpartij bent en zeker als het Ajax is, de businessclub is daar wel gezellig moet ik zeggen, winst of verlies ze blijven normaal doen.![]()
Ik heb serieus eens een groepje Roda-supporters Ajax de aartsrivaal horen noemenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Clubs met hun geforceerde Ajax haat kun je al helemaal niet serieus nemen. Vooral omdat er bij Ajax niemand wat om geeft.![]()
![]()
Kan, alleen is dat andersom niet eens de moeite waard het er over te hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens een groepje Roda-supporters Ajax de aartsrivaal horen noemen
Heeft er gewoon mee te maken dat Ajax de club in Nederland is, kijkt iedereen tegen op.
Roda supporters zijn sowieso kansloos.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik gok dat 95% van de aanhang van Ajax niet eens in staat is om Kerkrade aan te wijzen op een kaart.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens een groepje Roda-supporters Ajax de aartsrivaal horen noemenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
"Degradeer voor ons"quote:Op maandag 29 februari 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Kan, alleen is dat andersom niet eens de moeite waard het er over te hebben.
Heeft er gewoon mee te maken dat Ajax de club in Nederland is, kijkt iedereen tegen op.
Roda supporters zijn sowieso kansloos.
Meest surrealistische wedstrijd die ik ooit heb meegemaakt.![]()
Ik moet zeggen dat ik nergens tegen op kijk, dus laat mij er buiten.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Kan, alleen is dat andersom niet eens de moeite waard het er over te hebben.
Roda supporters zijn sowieso kansloos.![]()
Ik vind niet dat je mensen mag beoordelen op basis van een paar filmpjes op YouTube.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is dus voor iedereen persoonlijk.Ik ben juist veel sympathieke PSV-supporters en weinig sympathieke Feyenoord-supporters tegengekomen.
![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Alleen Cav en Mex zijn nog wel te pruimen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je mensen mag beoordelen op basis van een paar filmpjes op YouTube.
Nimmer.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de uitgelezen kans om je te distantiëren van PSV.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoe kon ik jou nou vergeten. Sorry Lansie, jij bent ook een toffe kerel en jij mag natuurlijk niet in een adem met Tom, Davy en Badder worden genoemd.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de uitgelezen kans om je te distantiëren van PSV.![]()
![]()
Ik voelde me wel even in mijn eer aangetast moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kon ik jou nou vergeten. Sorry Lansie, jij bent ook een toffe kerel en jij mag natuurlijk niet in een adem met Tom, Davy en Badder worden genoemd.
VBL / De stylist
Dat snap ik, maar gelukkig was het een groot misverstandquote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voelde me wel even in mijn eer aangetast moet ik zeggen.![]()
![]()
Gelukkig wel ja. Maar weer verder over Ajax. Denk jij ook dat ze kampioen gaan worden?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar gelukkig was het een groot misverstandWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Brabo's he. Flink achter de ellebogen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat onder de kutmensen die ik in mijn leven ontmoet heb, opmerkelijk veel Psv-supporters waren. Ik kan niet anders dan concluderen dan dat er wel degelijk een samenhang bestaat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je haalt brabo's en limbo's door elkaar.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Brabo's he. Flink achter de ellebogen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nagenoeg hetzelfde, al is het in Limburg nog erger inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je haalt brabo's en limbo's door elkaar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
is dit het Ajax forum?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan ben ik het niet met je eens. Ik vind Brabanders over het algemeen niet achterbaks. Limburgers daarentegen zijn dat enorm. Al heeft dat meer te maken met het feit dat ze gewoon niet zo direct zijn en vaak bang voor de confrontatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg hetzelfde, al is het in Limburg nog erger inderdaad.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee. Dit is FOK!.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Jij drukt toch 160 kilo?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Kuiver het volgende:
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooienBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:hier het bewijs wat betreft de psv supporters.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welk bewijs? Er wordt enkel een correct antwoord op je vraag gegevenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
hier het bewijs wat betreft de psv supporters.![]()
![]()
net zo nutteloos als een feyenoord kampioensforum.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben deels opgegroeid in Limburg en dit klopt inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg hetzelfde, al is het in Limburg nog erger inderdaad.
Maar Limburgers zijn qua achterbaksheid nog altijd niets bij de Belgen, waar ik nu woon.![]()
roflol xDquote:Op maandag 29 februari 2016 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
net zo nutteloos als een feyenoord kampioensforum.![]()
chicks met Belgisch accentquote:Op maandag 29 februari 2016 14:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ben deels opgegroeid in Limburg en dit klopt inderdaad.
Maar Limburgers zijn qua achterbaksheid nog altijd niets bij de Belgen, waar ik nu woon.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
So hé. Waarheid hoor. Ik woon mijn hele leven in Limburg, maar op de grens van Brabant en België. Maar die achterbaksheid in België heeft ook te maken met pure onzekerheid vaak.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ben deels opgegroeid in Limburg en dit klopt inderdaad.
Maar Limburgers zijn qua achterbaksheid nog altijd niets bij de Belgen, waar ik nu woon.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Charme is er snel af als je niets anders hoort. Accent van de mijne valt wel mee omdat ze overal en nergens heeft gewoond.quote:![]()
heb er eens eentje gehad, kon heerlijk kreunen. maar dat was maar 2 weken ofzo, dus over lange termijn geen mening.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Charme is er snel af als je niets anders hoort. Accent van de mijne valt wel mee omdat ze overal en nergens heeft gewoond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mijn theorie is dat het met de sterk individualistische cultuur te maken heeft. Belgen zijn vooral bezig met het vergaren van zekerheid, bezit is hier het belangrijkste dat bestaat: koophuis, auto, spaarrekening. Daar wordt succes aan afgemeten. Maar dan krijg je dus een behoorlijke concurrentiestrijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So hé. Waarheid hoor. Ik woon mijn hele leven in Limburg, maar op de grens van Brabant en België. Maar die achterbaksheid in België heeft ook te maken met pure onzekerheid vaak.
In Nederland zoekt men geluk toch ook meer in andere zaken.
Maar dan ben ik aan het generaliseren, want ik kom ook genoeg lieve Belgen tegen.
Dit heeft geen reet met Ajax te maken though![]()
![]()
Seksualiteitquote:Op maandag 29 februari 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb er eens eentje gehad, kon heerlijk kreunen. maar dat was maar 2 weken ofzo, dus over lange termijn geen mening.
Doe dat daar ff joh, wat kan ons het nou schelen dat ze heerlijk kon kreunen![]()
![]()
sorry, wist niet dat je mee las. Ik zal het niet meer over je moeder hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Seksualiteit
Doe dat daar ff joh, wat kan ons het nou schelen dat ze heerlijk kon kreunenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahahahahahahaha erg orgineel enzo.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat je mee las. Ik zal het niet meer over je moeder hebben.
Serieus gast, wat kan ons het nou schelen hoe ze in bed was? of dat je uberhaupt een belg gehad hebt, tenzij ze misschien bij Ajax schoonmaakt.![]()
het gaat al een tijdje niet over Ajax, ik haakte gewoon in op een discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha erg orgineel enzo.
Serieus gast, wat kan ons het nou schelen hoe ze in bed was? of dat je uberhaupt een belg gehad hebt, tenzij ze misschien bij Ajax schoonmaakt.
maar vooruit nu weer over AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie een hoop berichten in het Ajaxtopic, dacht even dat er belangrijk nieuws was
Sanogo die een hattrick maakt is in ieder geval opmerkelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie een hoop berichten in het Ajaxtopic, dacht even dat er belangrijk nieuws wasFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, concluderend kunnen we stellen dat alle PSV supporters dik en lelijk zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie een hoop berichten in het Ajaxtopic, dacht even dat er belangrijk nieuws was![]()
had gekund, ze was goed achter de randjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha erg orgineel enzo.
Serieus gast, wat kan ons het nou schelen hoe ze in bed was? of dat je uberhaupt een belg gehad hebt, tenzij ze misschien bij Ajax schoonmaakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hou eens op manquote:Op maandag 29 februari 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had gekund, ze was goed achter de randjes.![]()
Okee.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dit begint wat gênant te worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
toch vreemd dat ze zo'n fout niet kunnen terug draaien (of zou het een kwestie van willen zijn?)quote:Beroep Valencia afgewezen, Ajax A1 in kwartfinale tegen Chelsea
Het beroep van Valencia tegen de uitschakeling in de achtste finales van de UEFA Youth League door Chelsea is door de UEFA afgewezen. Valencia had tegen de uitschakeling geprotesteerd omdat tijdens de penaltyserie een benutte penalty ten onrechte niet werd toegekend aan de Spanjaarden. Hoewel de beelden uitwezen dat de penalty benut was, wil de UEFA niet tornen aan de winst van Chelsea.
Ajax A1 komt nu in de kwartfinale dus definitief uit tegen Chelsea A1, de titelverdediger. Het duel wordt in Londen afgewerkt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tsja, reglementaire goals in een wedstrijd worden ook niet alsnog toegekendquote:Op maandag 29 februari 2016 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
toch vreemd dat ze zo'n fout niet kunnen terug draaien (of zou het een kwestie van willen zijn?)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Inderdaad, vooral voetballend zou er nog wel een schepje bovenop kunnen. Beetje combi maken van Younes en Milik, dan heb je praktisch een topper als Bazoerquote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
samensmelting van Youness en Milik?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:23 schreef Corneh het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral voetballend zou er nog wel een schepje bovenop kunnen. Beetje combi maken van Younes en Milik, dan heb je praktisch een topper als BazoerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dan heb je voetballend wat en qua fysiek ook een goede speler. Vind Younes een kanjer, maar fysiek zou die wat meer body kunnen hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
samensmelting van Youness en Milik?![]()
ik weet dat ik vannacht goed geslapen heb maar, welk jaar is het nu ?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:26 schreef Corneh het volgende:
[..]
Ja dan heb je voetballend wat en qua fysiek ook een goede speler. Vind Younes een kanjer, maar fysiek zou die wat meer body kunnen hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Voetballer Evander Sno verdacht van poging tot doodslag
Voetballer Evander Sno moet over een week voor de rechter verschijnen. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling.
Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan NU.nl na berichtgeving van AT5. De zaak is op 9 maart.
Volgens AT5 zou de voormalig middenvelder van onder meer Ajax en het Schotse Celtic in 2013 samen met twee familieleden twee andere personen mishandeld hebben, die daardoor zwaar gewond raakten.
Sno wordt ervan verdacht dat hij de slachtoffers meerdere klappen en schoppen tegen het hoofd en in het gezicht heeft gegeven. Het is nog niet bekend wat de eis is.
De 28-jarige Sno is al sinds 2014 clubloos. In maart 2007 maakte hij als speler van Celtic nog deel uit van de voorselectie van het Nederlands Elftal voor de interlands tegen Roemenië en Slovenië. Tot een debuut in Oranje kwam het niet. Wel speelde hij voor Nederland op de Olympsiche Spelen van 2008.
Ajax
In het seizoen 2008/2009 kwam Sno voor Ajax uit in de Eredivisie, waarna hij verhuurd werd aan Bristol City FC.
In 2010 kreeg hij een hartaanval tijdens een wedstrijd van Jong Ajax. Na zijn herstel heeft hij nog voor RKC Waalwijk, NEC en het Belgische KV Westerlo gespeeld.![]()
seizoen bij Waalwijk hem nog gezien daarna uit het oog verloren. wel benieuwd wat het hele verhaal isquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gezien het programma wel. Als Ajax niet verliest bij PSV worden ze kampioenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Maar weer verder over Ajax. Denk jij ook dat ze kampioen gaan worden?![]()
Stelling: het zijn niet te vergelijken spelers.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stelling: Henderiksen is beter dan Sinkgraven.![]()
Zelfs Andersen is beter dan Sinkgravenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stelling: Henriksen is beter dan Sinkgraven.![]()
probeer ik het hier wat op niveau te krijgen, krijgen we dit weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: het zijn niet te vergelijken spelers.![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zelfs Andersen is beter dan Sinkgraven![]()
Sorry, ik vind Henriksen meer een speler die het van zijn loopwerk moet hebben dan de pure techniek.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
probeer ik het hier wat op niveau te krijgen, krijgen we dit weer.![]()
stelling: Ziyech > Andersen > SinkgravenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zijn twee spelers die elkaar best aardig aan zouden kunnen vullen. Niet dat Henriksen nodig is bij Ajax, maar de types vullen elkaar wel aanquote:Op maandag 29 februari 2016 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stelling: Henriksen is beter dan Sinkgraven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
stelling: Ziyech > Andersen > SinkgravenSink in dat rijtje is ietwat pijnlijk. Maar wel eens met de stelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet fit na zijn (zoveelste?) blessurequote:Op maandag 29 februari 2016 16:10 schreef Tarado het volgende:
Hoe is het met die Sinkgraven eigenlijk?![]()
Ziyech kopen, sink verhuren aan twente terwijl ajax zijn salaris blijft betalen. Win Win?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijech heeft geen interesse in Ajaxquote:Op maandag 29 februari 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech kopen, sink verhuren aan twente terwijl ajax zijn salaris blijft betalen. Win Win?![]()
bron? want dat heb ik gemist dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijech heeft geen interesse in AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
jij moet technisch directeur worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech kopen, sink verhuren aan twente terwijl ajax zijn salaris blijft betalen. Win Win?![]()
Die functie heeft Ajax niet meer volgens mij.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij moet technisch directeur worden.
Ik neem liever directeur voetbalzaken over van marcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 29 februari 2016 16:31 schreef Kopsterk het volgende:
De tering, wat is mokkiemok een debiel.![]()
Goed, komend weekend Willem II. Ik ben benieuwd of de stijgende lijn in het spel doorgezet kan worden
Willem II lijkt mij wel een redelijk geschikte tegenstander, en historisch gezien ziet het er ook wel prima uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Como breakerquote:Op maandag 29 februari 2016 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Goed, komend weekend Willem II. Ik ben benieuwd of de stijgende lijn in het spel doorgezet kan worden
Willem II lijkt mij wel een redelijk geschikte tegenstander, en historisch gezien ziet het er ook wel prima uit![]()
Jij vindt Mokkiemok geen debiel?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Willem II lijkt mij wel een redelijk geschikte tegenstander, en historisch gezien ziet het er ook wel prima uit![]()
![]()
Ten eerste stel ik dat nergens. Ten tweede zie ik mokkiemok niet als een of andere kuttroll dus die hoeft van mij zeker niet als eerste wegquote:
Zal je net zien dat Andersen een hattrick tegen ons maakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Willem II lijkt mij wel een redelijk geschikte tegenstander, en historisch gezien ziet het er ook wel prima uitOh.![]()
Is meer een Klaassen inderdaad. Heb je al wat meer fiducie in een mogelijk Ajax kampioenschap?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Henriksen meer een speler die het van zijn loopwerk moet hebben dan de pure techniek.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Als Milik er vier maakt vind ik dat helemaal primaquote:Op maandag 29 februari 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Andersen een hattrick tegen ons maakt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ajax maar niet Henriksen gaat halen als vervanger van Klaassen.
Want daar kan je Van de Beek gewoon voor gebruiken. Al hoop ik nog steeds dat Klaassen hier ook volgend seizoen nog speelt. Want zo goed als hij gisteren speelde, mag hij dan nog meer laten zien.Oh.![]()
Ik hoop dat De Boer Muric laat spelen als vervanger van El Ghazi.
Maar dat zal wel Schöne worden.Oh.![]()
Nou vooruit dan maar...quote:Op maandag 29 februari 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ten eerste stel ik dat nergens. Ten tweede zie ik mokkiemok niet als een of andere kuttroll dus die hoeft van mij zeker niet als eerste weg![]()
Er wijst niets op dat PSV een krimp gaat geven. Het zou me verbazen als ze, want ik zie ze gewoon winnen van Ajax, nog vijf punten verspelen na 20 maart.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is meer een Klaassen inderdaad. Heb je al wat meer fiducie in een mogelijk Ajax kampioenschap?![]()
Ik had niet de verwachting dat Ajax zou kunnen stunten in Eindhoven, maar op de een of andere manier moet ik die verwachting wat bijstellen. Frank past zich altijd aan aan PSV en dat heeft al een aantal keer goed uitgepakt. Met name in Eindhoven.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wijst niets op dat PSV een krimp gaat geven. Het zou me verbazen als ze, want ik zie ze gewoon winnen van Ajax, nog vijf punten verspelen na 20 maart.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Viergever en Van der Hoorn zijn een flinke verzwakking. Anders moet je Dijks - Viergever - Veltman - Van Rhijn hebben en die optie is vreselijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had niet de verwachting dat Ajax zou kunnen stunten in Eindhoven, maar op de een of andere manier moet ik die verwachting wat bijstellen. Frank past zich altijd aan aan PSV en dat heeft al een aantal keer goed uitgepakt. Met name in Eindhoven.![]()
Ik ben in elk geval blij dat die wedstrijd in Eindhoven ergens om zal gaan.
Die wedstrijd van vorig jaar was vooral grappig omdat iedereen een grote overwinning van PSV verwachtte, maar Ajax er met de buit vandoor ging. Maar dat het nergens meer om ging was toch vrij jammer.Oh.![]()
Die van der Hoorn zat er gisteren toch weer een aantal keer flink naastquote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever en Van der Hoorn zijn een flinke verzwakking. Anders moet je Dijks - Viergever - Veltman - Van Rhijn hebben en die optie is vreselijk.
Viergever is ook vreselijk als centrale verdediger van Ajax natuurlijk.Oh.![]()
Eerst maar de volle pond pakken in die 2 wedstrijden ervoor en hopen dat PSV dat niet doet.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat die wedstrijd in Eindhoven ergens om zal gaan.
Die wedstrijd van vorig jaar was vooral grappig omdat iedereen een grote overwinning van PSV verwachtte, maar Ajax er met de buit vandoor ging. Maar dat het nergens meer om ging was toch vrij jammer.![]()
Tegen FC Groningen en Heerenveen zie ik ze geen punten verspelen en Ajax ook niet tegen Willem II en NEC.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar de volle pond pakken in die 2 wedstrijden ervoor en hopen dat PSV dat niet doet.![]()
Groningen uit is voor PSV altijd moeilijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen FC Groningen en Heerenveen zie ik ze geen punten verspelen en Ajax ook niet tegen Willem II en NEC.
VBL / De stylist
FC Groningen de afgelopen weken gezien? Die zijn organisatorisch echt schokkend en geven ook veel doelpunten weg uit hoekschoppen. Ziel onder het armpje @ veld.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groningen uit is voor PSV altijd moeilijk.
[ afbeelding ]![]()
Groningen (en ook Heerenveen trouwens) zijn altijd rotclubs om tegen te spelen. Kunnen zich meestal goed opladen in de toppers.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen de afgelopen weken gezien? Die zijn organisatorisch echt schokkend en geven ook veel doelpunten weg uit hoekschoppen. Ziel onder het armpje @ veld.
Zou me niets verbazen als PSV in Groningen punten laat liggen.![]()
Dan kunnen we het net zo goed schriftelijk afdoen, ik had ook geen puntverlies thuis tegen Heracles verwachtquote:Op maandag 29 februari 2016 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen FC Groningen en Heerenveen zie ik ze geen punten verspelen en Ajax ook niet tegen Willem II en NEC.![]()
Vorig seizoen speelde PSV FC Groningen ook 90 minuten weg maar bleef het op 1-1 steken.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Groningen (en ook Heerenveen trouwens) zijn altijd rotclubs om tegen te spelen. Kunnen zich meestal goed opladen in de toppers.
Zou me niets verbazen als PSV in Groningen punten laat liggen.![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:08 schreef Smoofie het volgende:
Psv-Ajax is zelfde week als Atleti psv toch?![]()
![]()
Laatste kwartier kwam die gekke Marokkaan er in.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde PSV FC Groningen ook 90 minuten weg maar bleef het op 1-1 steken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Mimoun Mahiquote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste kwartier kwam die gekke Marokkaan er in.
Maar lag volgens mij het meest aan Luciano Narsingh toen.![]()
Klopt, maar ik mag toch hopen dat Ajax nu toch niet knullig punten laat liggen tegen NEC en Willem II.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar de volle pond pakken in die 2 wedstrijden ervoor en hopen dat PSV dat niet doet.Oh.![]()
Veltman is gewoon erg goed op rechtsback.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Gruisman het volgende:
Van Rhijn liet gister ook regelmatig weer zien waarom zelfs Veltman een betere optie is
Hij zou daar nog verder kunnen komen dan in het centrum.![]()
Matige verdediging wel.quote:Oh.![]()
Is ook raar eigenlijk. Want in de Arena speelde PSV jullie tureluurs na een kortere hersteltijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vijf dagen ertussen, ik snap niet dat Badderharing dit gebruikt om zich in te dekken.
Maar ik geloof dat nuance je ontgaat. Ik zeg nergens dat PSV wel zal verliezen. Ik zeg alleen dat het een verzwarende factor is.![]()
Daar zijn we in het eerste voorlopig hopelijk ook wel redelijk voorzien.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die nuance ontgaat mij niet. Ik vraag me vooral af waar je op baseert dat het überhaupt een verzwarende factor is. Fysiek gezien heb je een nadeel als er slechts drie dagen tussen twee wedstrijden zit (daarom is EL spelen in principe nadeliger dan CL). Natuurlijk heeft voor een langere periode zeer veel wedstrijden spelen een impact, maar dat is bij PSV nog niet echt het geval. Alleen als toevalligerwijs een belangrijke speler van PSV geblesseerd in die specifieke wedstrijd, heb je een punt. Want het mentale argument slaat natuurlijk sowieso nergens op.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is ook raar eigenlijk. Want in de Arena speelde PSV jullie tureluurs na een kortere hersteltijd.
Maar ik geloof dat nuance je ontgaat. Ik zeg nergens dat PSV wel zal verliezen. Ik zeg alleen dat het een verzwarende factor is.![]()
Middenveld en aanvalquote:D'r gaan er weer een paar competitievervalsing roepen...
![]()
Competitievervalsing.quote:![]()
Hoeft niet want Fischer doet meequote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Middenveld en aanvalD'r gaan er weer een paar competitievervalsing roepen...
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeft niet want Fischer doet mee
VBL / De stylist
Daar staan toch eigenlijk maar drie spelers tussen met redelijk wat eredivisiewedstrijden in de benen?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Middenveld en aanvalD'r gaan er weer een paar competitievervalsing roepen...
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1-0 Fischerquote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeft niet want Fischer doet mee'Wish I was old and a little sentimental'
Lekker goaltje muric.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Die gravenberch blijft echt een beest.
Wel sneu dat Fischer zelfs op dit nivo niet echt mee kanHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Lekkere actie Muric, goed ingeschoten Zivkovic 3-0'Wish I was old and a little sentimental'
De Jong![]()
donny
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Boergodtwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-02-2016 om 20:51:09Voetbalhumor: Diederik #Boer in rust Jong #Ajax -Dordrecht (4-0) tegen Spijkerman, Bergkamp en l'Ami: ,,Ik zou dit elftal eens opstellen." reageer retweet
Kakkerlakken weer en masse aan het stemmen natuurlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Vermecelli het volgende:
Vilhena staat nr 1 voor speler van de week______
Is toch om te huilen dat hij überhaupt genomineerd is met die gebaartjes en de dramatische prestaties. Klaassen was bij far de beste speler afgelopen weekend.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kakkerlakken weer en masse aan het stemmen natuurlijk![]()
Die wordt ontslagenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Boergodtwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-02-2016 om 20:51:09Voetbalhumor: Diederik #Boer in rust Jong #Ajax -Dordrecht (4-0) tegen Spijkerman, Bergkamp en l'Ami: ,,Ik zou dit elftal eens opstellen." reageer retweet
![]()
Die hele verkiezing slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Is toch om te huilen dat hij überhaupt genomineerd is met die gebaartjes en de dramatische prestaties. Klaassen was bij far de beste speler afgelopen weekend.'Wish I was old and a little sentimental'
Dit soort publieksverkiezingen ook maar enigszins serieus nemenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Is toch om te huilen dat hij überhaupt genomineerd is met die gebaartjes en de dramatische prestaties. Klaassen was bij far de beste speler afgelopen weekend.
Dat geldt ook als een speler van Ajax wint natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima pot. Fischer was de slechtsteHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Want?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die nuance ontgaat mij niet. Ik vraag me vooral af waar je op baseert dat het überhaupt een verzwarende factor is. Fysiek gezien heb je een nadeel als er slechts drie dagen tussen twee wedstrijden zit (daarom is EL spelen in principe nadeliger dan CL). Natuurlijk heeft voor een langere periode zeer veel wedstrijden spelen een impact, maar dat is bij PSV nog niet echt het geval. Alleen als toevalligerwijs een belangrijke speler van PSV geblesseerd in die specifieke wedstrijd, heb je een punt. Want het mentale argument slaat natuurlijk sowieso nergens op.![]()
Wat al gezegd is: voor de kampioenswedstrijd tegen Ajax moet het opladen / de concentratie geen probleem zijn. En bij een goed resultaat is het juist een mentaal voordeel (terwijl als je verliest er niets aan de hand is, daar gaat niet opeens al je zelfvertrouwen van weg).quote:![]()
quote:'Titel van ons als we zo blijven spelen'
Iedere week schrijft een speler of speelster van Ajax een blog voor Ajax.nl. Davy Klaassen, Vaclav Cerny, Merel van Dongen en Joël Veltman wisselen elkaar telkens af. Ditmaal is het de beurt aan Davy Klaassen.
,,Het is alweer dinsdag, twee dagen na onze 4-1-zege op AZ. Met zo'n uitslag stap je met een goed gevoel het veld af. Na de wedstrijd was ik mijn jubelstemming zeker nog niet kwijt, dus ben ik lekker gaan eten met mijn ouders en vriendin. Maar nu is de blik weer gericht op de komende wedstrijden. We moeten deze modus zien vast te houden.''
Voorman
,,Als aanvoerder ben ik misschien nog wel een tikje extra gefocust op winst. Dat heeft er wellicht ook mee te maken dat ik als aanvoerder een bepaalde verantwoordelijk heb. Ik draag de aanvoerdersband nu vanaf afgelopen zomer en ik merk dat ik gegroeid ben in mijn rol als voorman. Ik heb er even aan moeten wennen in het begin. Je hebt ineens meer verantwoordelijkheden en je moet dingen regelen waar je voorheen niet echt bij stilstond.''
Vertrouwenspersoon
,,In mijn eerste periode als aanvoerder had ik veel aan John (Heitinga, red.). Hij wees me op dingen die ik per ongeluk vergat en gaf me goede adviezen. Hij hield me echt scherp. Nu John geen onderdeel meer uitmaakt van de ploeg verandert dat misschien een beetje, maar ik zie hem gelukkig vaak genoeg. Ik vind het trouwens ook belangrijk dat mijn teamgenoten mij in vertrouwen kunnen nemen. Op dit moment gaat het goed met ons allemaal en iedereen zit goed in zijn vel. Maar op momenten dat het even tegenzit, hoop ik dat ze naar me toekomen en met me praten als ze daar behoefte aan hebben.
Aanvoerdersmentaliteit
,,Aan die aanvoerdersband was ik al een beetje gewend. Bij de A-junioren was ik ook aanvoerder. Mijn rol als aanvoerder in het eerste is heel anders dan toen. Destijds was ik wat meer afwachtend en rustiger, maar met de jaren durf ik steeds meer van me te laten horen. Ik zit veel beter in mijn rol, want ja, de juiste aanvoerdersmentaliteit moet groeien. Als aanvoerder ga je voorop in de strijd, ben je niet alleen met jezelf bezig, maar met het team. Je bent een motivator, een initiatiefnemer.
Ik hoop dat ik wat dat betreft ook mijn steentje kan bijdragen in de komende wedstrijden. We hebben nog negen duels voor de boeg. PSV is momenteel nog koploper, maar ik weet zeker dat we dat kunnen omdraaien. Als we blijven spelen zoals we zondag tegen AZ speelden, dan is de titel van ons."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Kwartfinale Youth League op dinsdag 15 maart
De kwartfinale tussen Chelsea en Ajax A1 in de UEFA Youth league is vastgesteld op dinsdag 15 maart. De wedstrijd wordt gespeeld op het trainingscomplex van Chelsea in Cobham. De aftrap is 17:00 uur Nederlandse tijd. Belangrijk om te weten: de wedstrijd wordt gespeeld zonder regulier publiek.
Ajax A1 bereikte de kwartfinales door de leeftijdgenoten van Olympique Lyon met 0-3 te verslaan. Titelverdediger Chelsea rekende in de achtste finale na penalty’s af met Valencia. De Spanjaarden gingen overigens nog (tevergeefs) in beroep tegen hun uitschakeling omdat een van hun gescoorde strafschoppen onterecht als misser werd gezien.
Bij winst speelt Ajax A1 op 15 april in Nyon tegen de winnaar van het duel tussen Anderlecht en FC Barcelona. De finale, eveneens in Nyon, is op 18 april.![]()
Omdat het op het trainingscomplex 'is en daar laten ze kennelijk nooit reguliere toeschouwers toe.quote:Misschien is Stamford Bridge niet beschikbaar voor deze wedstrijd.quote:Unfortunately, supporters are not admitted entry to matches at Cobham![]()
KutChelseaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Omdat het op het trainingscomplex 'is en daar laten ze kennelijk nooit reguliere toeschouwers toe.
[..]
Misschien is Stamford Bridge niet beschikbaar voor deze wedstrijd.
Doe het dan lekker op De Toekomst.Oh.![]()
Fischer gister onrechtmatig meegedaan met Jong Ajax. Hij heeft al meer dan 15 wedstrijden bij Ajax 1 gespeeld dit seizoen. 21 al maarliefst. Klein telfoutje.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
Fischer gister onrechtmatig meegedaan met Jong Ajax. Hij heeft al 15 wedstrijden bij Ajax 1 gespeeld dit seizoen.
![]()
Moet je nagaan dat hij nog gigantisch kut speelde ook.![]()
Echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
Fischer gister onrechtmatig meegedaan met Jong Ajax. Hij heeft al 15 wedstrijden bij Ajax 1 gespeeld dit seizoen.
Wat stom
Oh.![]()
Lees nu trouwens dat dat alleen geldt voor +23 jarige, Fischer is 21.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
Fischer gister onrechtmatig meegedaan met Jong Ajax. Hij heeft al meer dan 15 wedstrijden bij Ajax 1 gespeeld dit seizoen. 21 al maarliefst. Klein telfoutje.
![]()
Die regel ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lees nu trouwens dat dat alleen geldt voor +23 jarige, Fischer is 21.![]()
De KNVB heeft de regels nu licht aangepast, blijkt uit een uitleg op de website van de voetbalbond. 'Er kunnen onder meer maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften. Verder mogen spelers ouder dan 23 jaar die óf tien keer in de basisopstelling van het eerste elftal hebben gestaan óf tien keer 45 minuten daarin hebben meegespeeld, niet meer uitkomen in het beloftenteam.'quote:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)nteams-in-jl-aan.htm![]()
Ja, dat is een beetje jammer. Zeker omdat ze vanaf de halve finale verder gaan in Zwitserland en de meeste toeschouwers hun team hierna niet meer in actie kunnen zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KutChelsea
Doe het dan lekker op De Toekomst.
Ajax is met de Toekomst overigens ook al een uitzondering, veel clubs spelen deze wedstrijden gewoon in het stadion. Kwartfinale Anderlecht - Porto trok vorig seizoen ruim 13.000 toeschouwers. Was wel gratis entree.![]()
Spelen ze in Zwitserland wel in een stadion of ook gewoon op een jeugdveldje?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer. Zeker omdat ze vanaf de halve finale verder gaan in Zwitserland en de meeste toeschouwers hun team hierna niet meer in actie kunnen zien.
Ajax is met de Toekomst overigens ook al een uitzondering, veel clubs spelen deze wedstrijden gewoon in het stadion. Kwartfinale Anderlecht - Porto trok vorig seizoen ruim 13.000 toeschouwers. Was wel gratis entree.Oh.![]()
Stade Colovray, thuishaven van een derdeklasser. Nabij de kantoren van de UEFA.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze in Zwitserland wel in een stadion of ook gewoon op een jeugdveldje?![]()
![]()
jijquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
quote:![]()
Knap hoe jij jezelf bij werkelijk elke poging om te trollen echt finaal voor lul zet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee. Jij?quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:10 schreef RijstNatie het volgende:
zitten jullie al aan de dunne voor de wedstrijd van 20 maart?'Wish I was old and a little sentimental'
Wowquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
![]()
Gewoon 1-2 winnen daar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:10 schreef RijstNatie het volgende:
zitten jullie al aan de dunne voor de wedstrijd van 20 maart?![]()
Misschien moeten jullie als mods die trolls eens wat korter houden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we nu maar weer stoppen met ingaan op Sunri5e. Het is inmiddels woensdag, meisjes.
Als je die gasten hun gang laat gaan, moet je niet raar opkijken als men er op in gaatHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik kan niet alles verwijderen van Sunri5e, daarvoor is die scheidslijn veel te dun voor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie als mods die trolls eens wat korter houden.
Als je die gasten hun gang laat gaan, moet je niet raar opkijken als men er op in gaat
Oh ja, dit kan beter in Feedback gevoerd worden![]()
Gewoon hetzelfde doen bij de buren dusquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie als mods die trolls eens wat korter houden.
Als je die gasten hun gang laat gaan, moet je niet raar opkijken als men er op in gaat![]()
![]()
Die kleutermentaliteit is nu juist het hele probleem in VBL.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde doen bij de buren dusVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tjah, als men weigert dit soort overduidelijke storende factoren terecht te wijzen dan houdt het op hé. Kan je wel het braafste knulletje uit de klas zijn, maar dan wordt je klas uiteindelijk toch verziekt doordat anderen er komen trollen en de meester niks kan/wil doen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kleutermentaliteit is nu juist het hele probleem in VBL.![]()
VBL / [FAQ en FB] #135 Hier verderquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, als men weigert dit soort overduidelijke storende factoren terecht te wijzen dan houdt het op hé. Kan je wel het braafste knulletje uit de klas zijn, maar dan wordt je klas uiteindelijk toch verziekt doordat anderen er komen trollen en de meester niks kan/wil doen.
Daar verder aub.![]()
Hoewel dat reglementair klopt, is het natuurlijk wel vreemd.quote:
Club wordt uit competitie gehaald omdat ze 'vals hebben gespeeld' en vervolgens worden de clubs die het best hebben gepresteerd tegen de valsspeler, het hardst gestraft.
Sowieso natuurlijk kut als een competitie door dit soort zaken wordt beslist, topsport-onwaardig als je het mij vraagt. Beter laten ze PSV en Ajax het gewoon eerlijk uitvechten.![]()
Het loopt je dun door de broek merk ik al.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoewel dat reglementair klopt, is het natuurlijk wel vreemd.
Club wordt uit competitie gehaald omdat ze 'vals hebben gespeeld' en vervolgens worden de clubs die het best hebben gepresteerd tegen de valsspeler, het hardst gestraft.
Sowieso natuurlijk kut als een competitie door dit soort zaken wordt beslist, topsport-onwaardig als je het mij vraagt. Beter laten ze PSV en Ajax het gewoon eerlijk uitvechten.![]()
Als wij maar kampioen worden vind ik alles bestquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
![]()
Het is helemaal niet vreemd. Er wordt ook niemand gestraft. Ajax is dan gewoon de best presteerde club tegen de tegenstanders in de ranglijst.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
nee hoor. Beetje zwak dit soort ongefundeerde uitspraakjes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:37 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, als het andersom was dan zouden jullie anders reageren. Lijkt me logisch.![]()
Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee hoor. Beetje zwak dit soort ongefundeerde uitspraakjes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: