SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt gelijk, mijn welgemeende excuses, ik zal er op letten.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
*speelden. Valt me op dat je dit type fout vrij vaak maakt.![]()
Jaja AZ kon er vandaag plots niets van, want ja het is tegen Ajax. Ajax was vandaag gewoon goed bezig en tot aan de rode kaart oppermachtig. Als ik naar PSV - ADO kijk, die tweede goal valt sowieso niet bij Ajax. Puur omdat er bij ADO die klungel van een Zuiverloon staat en wij Veltman/Van der Hoorn hebben. Voor de rest was PSV niet indrukwekkend en mocht El Ghazi er toevallig zin in hebben sta je nog met 11 man op het veld ook. 5 dagen vóór PSV - Ajax speelt PSV uit bij Atlético, waar van alles kan gebeuren, verlenging, mokerslag in de laatste minuut blablabla. Feit is dat als Ajax daar goed speelt, het een grote kans maakt om te winnen. Open deur: ja, voor iedereen hier duidelijk: klaarblijkelijk niet.![]()
Tja als je alles baseert op deze speelronde kun je denken dat Ajax een grote kans maakt inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef FCMax het volgende:
Jaja AZ kon er vandaag plots niets van, want ja het is tegen Ajax. Ajax was vandaag gewoon goed bezig en tot aan de rode kaart oppermachtig. Als ik naar PSV - ADO kijk, die tweede goal valt sowieso niet bij Ajax. Puur omdat er bij ADO die klungel van een Zuiverloon staat en wij Veltman/Van der Hoorn hebben. Voor de rest was PSV niet indrukwekkend en mocht El Ghazi er toevallig zin in hebben sta je nog met 11 man op het veld ook. 5 dagen vóór PSV - Ajax speelt PSV uit bij Atlético, waar van alles kan gebeuren, verlenging, mokerslag in de laatste minuut blablabla. Feit is dat als Ajax daar goed speelt, het een grote kans maakt om te winnen. Open deur: ja, voor iedereen hier duidelijk: klaarblijkelijk niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax kan best ballen hoor, hebben ze niet alleen deze wedstrijd laten zien. Ja, het is vaak kut, maar soms blijkt dat ze wonder boven wonder niet alleen een bal over 2 meter kunnen spelen maar ook nog eens passie kunnen tonen (zie Feyenoord-thuis). Dat is dan ook gelijk het enige voordeel van Gudelj in het team, dat hij ondanks zijn vele tekortkomingen in ieder geval enige vorm van strijd toont.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja als je alles baseert op deze speelronde kun je denken dat Ajax een grote kans maakt inderdaad![]()
Ajax voetbalt vaak kut, maar ook wel eens goed. PSV voetbalt vaak goed, maar soms ook wel eens kut. Dus ja het kan, de kans is bijzonder kleinquote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef FCMax het volgende:
[..]
Ajax kan best ballen hoor, hebben ze niet alleen deze wedstrijd laten zien. Ja, het is vaak kut, maar soms blijkt dat ze wonder boven wonder niet alleen een bal over 2 meter kunnen spelen maar ook nog eens passie kunnen tonen (zie Feyenoord-thuis). Dat is dan ook gelijk het enige voordeel van Gudelj in het team, dat hij ondanks zijn vele tekortkomingen in ieder geval enige vorm van strijd toont.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Was vorig jaar ook zo, wonnen we opeens met 1-3. Ik heb goede hoop op een goede dag van Ajax, maar daarvoor zijn de resultaten van komende 2 weken natuurlijk van belang. Als PSV volgende week punten laat liggen in Groningen dan ziet het er weer compleet anders uit. Dan zal PSV moeten in Eindhoven ipv Ajax en dan wordt het een heel andere wedstrijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax voetbalt vaak kut, maar ook wel eens goed. PSV voetbalt vaak goed, maar soms ook wel eens kut. Dus ja het kan, de kans is bijzonder klein![]()
Ajax speelt vrijwel altijd goed die tegen ploegen die willen en durven voetballen. Het is vooral een probleem als we tegen een laffe ploeg spelen die met 11 man in de 16 gaan hangen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja als je alles baseert op deze speelronde kun je denken dat Ajax een grote kans maakt inderdaad![]()
Het mag zeker ook nog wat opportunistischer?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ajax speelt vrijwel altijd goed die tegen ploegen die willen en durven voetballen. Het is vooral een probleem als we tegen een laffe ploeg spelen die met 11 man in de 16 gaan hangen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV uitgezonderdquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ajax speelt vrijwel altijd goed die tegen ploegen die willen en durven voetballen. Het is vooral een probleem als we tegen een laffe ploeg spelen die met 11 man in de 16 gaan hangen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Onzin. Het niet redden tegen dat soort ploegen in natuurlijk ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Maar het is gewoon een feit dat als Ajax meer ruimte krijgt ze prima kunnen spelen. Maar als die ruimte er niet is komen we kwaliteit en creativiteit tekort.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het mag zeker ook nog wat opportunistischer?![]()
Vorig jaar ging het nergens meer omquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef FCMax het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo, wonnen we opeens met 1-3. Ik heb goede hoop op een goede dag van Ajax, maar daarvoor zijn de resultaten van komende 2 weken natuurlijk van belang. Als PSV volgende week punten laat liggen in Groningen dan ziet het er weer compleet anders uit. Dan zal PSV moeten in Eindhoven ipv Ajax en dan wordt het een heel andere wedstrijd.![]()
Na deze speelronde kun je gewoon stellen dat Ajax het makkelijkere programma heeft. PSV krijgt Ajax dan wel thuis, maar dat is na de vermoedelijke slijtageslag tegen Atletico.
PSV staat een puntje voor, maar dat betekent weinig onder deze omstandigheden. Ajax heeft gewoon de beste papieren, zo simpel is het volgens mij.
En natuurlijk speelde Ajax prima vandaag, maar AZ was ook wel echt heel treurig. Geen pass kwam goed aan. Elke diepe bal ging over de zijlijn.![]()
Dat was door Ajax afgedwongenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nee PSV verliest graag thuis van Ajax dus hadden ze hun -17 team opgesteld toch? Wat een dom gelul. Oprechte tip: ga lekker handbal of curling kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het nergens meer om![]()
AZ speelde kut en wij speelden goed. Dan krijg je zo'n uitslag.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ speelde niet kut, wij speelde goed.
En uiteindelijk hebben we gewoon veel betere spelers van AZ.
En natuurlijk is Ajax beter dan AZ, dat is ook wel te zien aan het verschil in punten. Maar PSV is beter dan Ajax, dus dan moeten we iets anders verzinnen.Oh.![]()
is je wijf ongesteld?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee PSV verliest graag thuis van Ajax dus hadden ze hun -17 team opgesteld toch? Wat een dom gelul. Oprechte tip: ga lekker handbal of curling kijken.![]()
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooien![]()
![]()
Tussen 50.000 mensen vind je nu eenmaal altijd een groepje ontzettende randmongolen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Kuiver het volgende:
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooien
Dat hou je toch wel.Oh.![]()
Ajax gaat gewoon kansen krijgen tegen PSV. En momenteel gaan de paar kansen die Ajax krijgt er gewoon in. Wordt een interessante pot. Sowieso een spannend seizoen, PSV heeft het in de eerste seizoenshelft laten liggen tegen de mindere ploegen en dat gaat ze nu opbreken, vrees ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ speelde kut en wij speelden goed. Dan krijg je zo'n uitslag.
En natuurlijk is Ajax beter dan AZ, dat is ook wel te zien aan het verschil in punten. Maar PSV is beter dan Ajax, dus dan moeten we iets anders verzinnen.![]()
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.quote:![]()
Ja wordt sowieso een leuk potje. Ik hoop nog dat PSV punten verspeeld tegen Groningen volgende week, maar dat is meer hoop dan dat ik het echt zie gebeuren.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon kansen krijgen tegen PSV. En momenteel gaan de paar kansen die Ajax krijgt er gewoon in. Wordt een interessante pot. Sowieso een spannend seizoen, PSV heeft het in de eerste seizoenshelft laten liggen tegen de mindere ploegen en dat gaat ze nu opbreken, vrees ik.
Maar kijk wel uit naar die pot in Eindhoven, al acht ik PSV wel sterker gewoon.Oh.![]()
Ja maar dat komt wel als hij meer vertrouwen krijgt denk ik. Gewoon laten staan, hij pakt zijn goals toch wel mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.
En dat meevoetballen komt wel goed. Hij is nu ook weer niet een Sigthorsson op dat gebied. Heeft ook vaak zat goede dingen gedaan als aanspeelpunt, wat ook blijkt uit zijn assists.Oh.![]()
Wat zit je dan dwarsquote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Goed argument ja. Duidelijk. En nee je moeder is nog niet ongesteld.![]()
Als je zoiets ziet en je grijpt niet in verdien je het niet om morgen wakker te worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Kuiver het volgende:
Zat vandaag bij een groepje dronken provinciale supporters in de trein. Ik dacht dat Feyenoordsupporters erg waren maar die van jullie zijn nog veel erger, je gaat toch geen oude vrouw uitschelden voor kankerhoer en bier over mensen heen gooien![]()
Ik denk nog steeds dat de selectie van PSV sterker is, maar ze maken het zichzelf moeilijk door de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wordt sowieso een leuk potje. Ik hoop nog dat PSV punten verspeeld tegen Groningen volgende week, maar dat is meer hoop dan dat ik het echt zie gebeuren.
Maar kijk wel uit naar die pot in Eindhoven, al acht ik PSV wel sterker gewoon.
Nu hebben ze, mede door de CL, een zwaarder programma. Erg interessant zo'n ontknoping.
En hoe je het ook brengt, Ajax pakt gewoon de punten dit jaar, ze laten weinig liggen. Zaadvoetbal of niet, dat is gewoon knap.![]()
Stop eens met dat persoonlijke gebash aub.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
jij bent degene die hier onzin uit loopt te braken.![]()
Die kerel moet eigenlijk weg, in een willekeurige Duitse middenmoter/subtopper zou hij veel meer van waarde kunnen zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens aan de bal nog sterker kan worden, zou het een feest zijn. Hij is nog wel eens zoekende op dat gebied.![]()
Ik heb niet het gevoel dat PSV nog punten gaat liggen en ook Ajax niet. Het zal dus echt belangrijk worden over drie wekenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de selectie van PSV sterker is, maar ze maken het zichzelf moeilijk door de eerste seizoenshelft.
Nu hebben ze, mede door de CL, een zwaarder programma. Erg interessant zo'n ontknoping.
En hoe je het ook brengt, Ajax pakt gewoon de punten dit jaar, ze laten weinig liggen. Zaadvoetbal of niet, dat is gewoon knap.![]()
Als ik van mening ben dat iemand onzin uitbraakt mag ik dat niet zeggen omdat het zogenaamd persoonlijk is? Yeah right.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop eens met dat persoonlijke gebash aub.![]()
![]()
Ik heb liever dat ze hem nog houden. Ik vind El Ghazi in de spits bijvoorbeeld maar niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kerel moet eigenlijk weg, in een willekeurige Duitse middenmoter/subtopper zou hij veel meer van waarde kunnen zijn![]()
Dit is niet echt een positieve vorm van posten. Doe gewoon lekker normaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Als ik van mening ben dat iemand onzin uitbraakt mag ik dat niet zeggen omdat het zogenaamd persoonlijk is? Yeah right.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Goed argument ja. Duidelijk. En nee je moeder is nog niet ongesteld.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee PSV verliest graag thuis van Ajax dus hadden ze hun -17 team opgesteld toch? Wat een dom gelul. Oprechte tip: ga lekker handbal of curling kijken.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een positieve vorm van posten. Doe gewoon lekker normaal.
[..]
En nu de aanleiding? Of dat gelul van "is je wijf ongesteld ofzo?" laat je voor het gemak maar even weg? Als ik van mening ben dat iemand dom lult zeg ik dat. Deal with it.
[..]![]()
Ik vond hem vandaag juist behoorlijk sterk meevoetballen. Al werd hem echt niets in de weg gelegd.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt wel als hij meer vertrouwen krijgt denk ik. Gewoon laten staan, hij pakt zijn goals toch wel mee.
En dat meevoetballen komt wel goed. Hij is nu ook weer niet een Sigthorsson op dat gebied. Heeft ook vaak zat goede dingen gedaan als aanspeelpunt, wat ook blijkt uit zijn assists.
Vlaar speelde ook zeldzaam kut. Hoe die zich steeds liet aftroeven. Alsof je weer Vlaar-Toni zat te kijken.![]()
Oh sowieso niet je oude schoenen weg gooien voor je nieuwe hebt. El Ghazi is inderdaad niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze hem nog houden. Ik vind El Ghazi in de spits bijvoorbeeld maar niks.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: