SOW koekoek.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die zijn weddenschapjes nakomt
Dat is fijn, maar val me even niet lastig met je geleuter aub. Dankje.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het waren er meer geloof ikquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Zorro het volgende:
342 posts. Teleurstellend, dat moet beter kunnen.
ooooooooohquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook lekker je traagste aanvaller laten staan
Al veel hoge ballen gezien jaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnen
Woohohoooooquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen quote deze post dus doe ik het ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als Ajax straks met de tactiek ''alle ballen op Milik'' gaat spelenquote:
Pascalus quote deze post, en ik lijk graag op hem, dus bij deze doe ik hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan klopt het getal niet. Is hier sprake van valsheid in geschrifte?quote:
Hoge ballenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnen
Omdat dat niet in Frank zijn bolle hoofd opkomtquote:Op zondag 28 februari 2016 18:16 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom niet iemand laten staan met wat snelheid voorin
Die is de aangeverquote:
Als Ajax verliest dan hou ik jou verantwoordelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik mis een loeiende sirenequote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jammer dat Ajax Sanogo niet meer heeft, die zou goed van pas komen in deze situatiequote:
Dat deed Björn Vleminckx ookquote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Positief puntje bij AZ: Janssen. Laat zien het ook tegen de topploegen te kunnen.
okquote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hattrickquote:Op zondag 28 februari 2016 18:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax Sanogo niet meer heeft, die zou goed van pas komen in deze situatie
Je laat geen kans onbenut om die Janssen de hemel in te prijzen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Positief puntje bij AZ: Janssen. Laat zien het ook tegen de topploegen te kunnen.
Een goal = een goalquote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk wel dat Vleminckx vrijwel alleen maar kutgoals scoorde.
Wat een fout weer van Feyenoordquote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laat geen kans onbenut om die Janssen de hemel in te prijzen.
Het was meer een reactie op eerdere comments die zeiden dat Janssen er tegen de topploegen niets van zou bakken.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laat geen kans onbenut om die Janssen de hemel in te prijzen.
Davy, Pascalus en ik vinden het geweldig.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jullie zijn het toch wel met mij eens dat Ajax momenteel schitterend voetbal speelt?
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Brammess het volgende:
Gudelj spring alsjeblieft met je hoofd eerst in de gracht
Absoluut. Ik heb gewoon een beetje genoten vandaag.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jullie zijn het toch wel met mij eens dat Ajax momenteel schitterend voetbal speelt?
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy, Pascalus en ik vinden het geweldig.
quote:Advocaat gaat Ajacied422 ondersteunen
De onervaren moderator op FOK! zal de komende periode worden ondersteund door Dick Advocaat. De 68-jarige Hagenaar is bereid gevonden om Stinho per direct en tot het einde van het lopende seizoen te voorzien van adviezen.
De ervaren Advocaat zal zijn functie van adviseur op de achtergrond uitvoeren. Tijdens de livetopics kijkt Advocaat niet mee over zijn schouder.
Ajacied422 kwam recent in opspraak toen hij de orde niet kon houden in het live-topic, waar rebelse users zichtbaar jacht maakten op de laatste post. Opmerkelijk genoeg was hij als user berucht om het sluiten en openen van nieuwe topics.
Wat KingRoland zegt.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
piep piepquote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
KNJB , ze hoeven maar te vallen of ajax krijgt een vrijetrapmee
quote:
klaassen, ja heeft raar hoofd. Te groot ofzoquote:Op zondag 28 februari 2016 18:21 schreef Kopsterk het volgende:
Davy is een debiel. Feitelijk juist of onjuist?
Tyf lekker op.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
Die rode kaart hoorde natuurlijk bij het complot, zo doet de KNJB of Ajax ook soms benadeeld wordt!quote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
Ja maar hij is toch wel de aanvoerder.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:21 schreef Kopsterk het volgende:
Davy is een debiel. Feitelijk juist of onjuist?
Je zag hoe nonchalant hij op rand 16 die bal weg probeerde te trappen wat leidde tot balverlies/totale paniek?quote:
Schöne zal tegen Willem II wel startenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:24 schreef StarGazer het volgende:
Schone voor Younes en van de Beek voor Bazoer. Zo moeilijk is het niet hoor.
Stiekem vond ik die laatste alinea wel aardig.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:23 schreef Grifte het volgende:
Als ik zelfs GGMM niet aan het lachen kan krijgen dan verdien ik wel een note van Stinho voor het bericht.
Ja kloptquote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
Dat snap ik. Ik geef ruiterlijk toe dat het een misplaatste poging tot humor was.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem vond ik die laatste alinea wel aardig.
Maar Stijn blijft mijn held he, dus ik kan hem niet uitlachen.
Ja zo werkt dat elk jaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Wow het is half zeven en het is nog licht buiten.
Morgen niet in het donker naar huisquote:Op zondag 28 februari 2016 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Wow het is half zeven en het is nog licht buiten.
Welnee, dat proberen de 020-media je gewoon aan te pratenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef Brammess het volgende:
Volgens mij gaan het merendeel van PSVCL zijn posts over Ajax.
Geeft niet hoor, dit gebeurt mij elke dag.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik geef ruiterlijk toe dat het een misplaatste poging tot humor was.
Logisch als ajx speeltquote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef Brammess het volgende:
Volgens mij gaan het merendeel van PSVCL zijn posts over Ajax.
Om hier trouwens toch nog even op terug te komen. Het knappe bij deze goal is dat hij hem zelf opzet. Bal perfect terugkoppen, en vervolgens precies op het goede moment afronden.quote:
Heeft ook geen tegenstand gehadquote:Op zondag 28 februari 2016 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb van der Hoorn niet op fouten kunnen betrappen vandaag
Hij doet het technisch prima al had hij redelijk wat ruimtequote:Op zondag 28 februari 2016 18:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Om hier trouwens toch nog even op terug te komen. Het knappe bij deze goal is dat hij hem zelf opzet. Bal perfect terugkoppen, en vervolgens precies op het goede moment afronden.
Dit soort goals zijn wat mij betreft dan ook meer waard dan intikkers. (Behalve dat het nu een eretreffer is)
Dan had je niet 2 jaar een Gudelj UI moeten nemen. Niemand snapt ook waarom je dat deedquote:
Het was ook niet grappig bedoeld, Reneetje.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom slaag je er niet in om grappig te zijn.
Ik vind tompsv dolkomisch. Lach me stuk om hem.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom slaag je er niet in om grappig te zijn.
Waar is je Ajax uiquote:Op zondag 28 februari 2016 18:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, Reneetje.
En einde verhaal voor ajaxquote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef Brammess het volgende:
Over iets minder dan een maand is het alweer zomertijd.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen de PSV fans zich voor een keer gedragen
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:30 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben nauwelijks een echte winter gehad dit jaar
7 maanden herfst. Jippie.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:30 schreef Kopsterk het volgende:
Je bent niet goed. Ik heb nog elke ochtend frostbite.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:30 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Erg jammer dat AZ de competitie blijkbaar totaal niet serieus neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Hallo waar is je ajax uiquote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wat het niet minder vermakelijk maakt om te quotenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Litmanen is dan ook de Badder van het Ajax topic
Morgen een dag onbetaald werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:31 schreef Kopsterk het volgende:
Bedankt me net dat het een schrikkeljaar is dit jaar
Hoe ben je in staat dit waar te nemen als je tv uit is?quote:
Ik heb juist medelijden met dat soort mensen al heeft er een wel profvoetbal gespeeld wist je dat?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat het niet minder vermakelijk maakt om te quoten
Ja vorige week ook alquote:Op zondag 28 februari 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Doen ze nou de darts tune in amsterdam?
Hoop met me mee dat ze zich sparen voor Feyenoord en die nepclub uit Rotterdam uit de beker kegelenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Rust bij Cityquote:Op zondag 28 februari 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe ben je in staat dit waar te nemen als je tv uit is?
Ik sla ongeveer 70% van de posts van Badder over, dus nee dat wist ik nog nietquote:Op zondag 28 februari 2016 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb juist medelijden met dat soort mensen al heeft er een wel profvoetbal gespeeld wist je dat?
Na vandaag hoop ik dat Feyenoord in eigen huis met 10-0 wint van AZquote:Op zondag 28 februari 2016 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoop met me mee dat ze zich sparen voor Feyenoord en die nepclub uit Rotterdam uit de beker kegelen
Hoe ben je in staat naar City te kijken als je tv uit staat?quote:
Zelfde publiek.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Doen ze nou de darts tune in amsterdam?
Die dorpsgek reageert nogal vaak op mij, dus helaas zie ik het vaak voorbij komenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sla ongeveer 70% van de posts van Badder over, dus nee dat wist ik nog niet
Oprotten met die noord hollandse ratten.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na vandaag hoop ik dat Feyenoord in eigen huis met 10-0 wint van AZ
Om al jouw onzin te ontkrachten heb je ook wel een dagtaakquote:Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die dorpsgek reageert nogal vaak op mij, dus helaas zie ik het vaak voorbij komen
Die Turk heeft nog wel zo z'n best gedaan door om AZ terug in de wedstrijd te helpen. In tegenstelling tot PSV heeft Ajax gewoon op eigen kracht gewonnen.quote:
Aha. Ik snap hetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom perse een zion vlag en bijv niet een Nederlandse vlag ?
Je beledigd mij als Marokkaan door die vlag naast die van Marokko te zetten.
Hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die Turk heeft nog wel zo z'n best gedaan door om AZ terug in de wedstrijd te helpen. In tegenstelling tot PSV heeft Ajax gewoon op eigen kracht gewonnen.
piep piepquote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die Turk heeft nog wel zo z'n best gedaan door om AZ terug in de wedstrijd te helpen. In tegenstelling tot PSV heeft Ajax gewoon op eigen kracht gewonnen.
Ik schakel meequote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Allemaal naar VBL / League Cup 2015/2016 #1
Aldus de user die in dit topic het meest belachelijk wordt gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Om al jouw onzin te ontkrachten heb je ook wel een dagtaak
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hahaha franskeeeeeequote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat is een echte graadmeter inderdaad, goeiequote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus de user die in dit topic het meest belachelijk wordt gemaakt.
Kloptquote:Op zondag 28 februari 2016 18:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die Turk heeft nog wel zo z'n best gedaan om Ajax in de wedstrijd te helpen. In tegenstelling tot AJAX heeft PSV gewoon op eigen kracht gewonnen.
Ja laat ik iemand serieus nemen, die door iedereen belachelijk word gemaaktquote:Op zondag 28 februari 2016 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is een echte graadmeter inderdaad, goeie
Op een internetforum moet je sowieso niemand serieus nemen, dus als je dat wel deed heb ik toch wel een beetje medelijden met je. De fikse nederlaag van Heracles zal nog wel diep zitten. Ik laat je verder maar even met rust.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja laat ik iemand serieus nemen, die door iedereen belachelijk word gemaakt![]()
Tomgod
*wordtquote:Op zondag 28 februari 2016 18:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja laat ik iemand serieus nemen, die door iedereen belachelijk word gemaakt![]()
Tomgod
Mijn hemel, het lukt jou werkelijk nooit om gevat uit de hoek te komen he?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op een internetforum moet je sowieso niemand serieus nemen, dus als je dat wel deed heb ik toch wel een beetje medelijden met je. De fikse nederlaag van Heracles zal nog wel diep zitten. Ik laat je verder maar even met rust.
Leuke UI.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op een internetforum moet je sowieso niemand serieus nemen, dus als je dat wel deed heb ik toch wel een beetje medelijden met je. De fikse nederlaag van Heracles zal nog wel diep zitten. Ik laat je verder maar even met rust.
Tief eens op joh met steeds te reageren op mij, achterlijke randdebiel.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hemel, het lukt jou werkelijk nooit om gevat uit de hoek te komen he?
Haha boos.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tief eens op joh met steeds te reageren op mij, achterlijke randdebiel.
Ja een club die 8 plaatsen boven haar doelstelling staat. Ik zal wel heel slecht slapen. Kun jij niet een keer nadenken Tom?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je niemand serieus moet nemen waarom begin je steeds te schuimbekken als iemand iets zegt?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op een internetforum moet je sowieso niemand serieus nemen, dus als je dat wel deed heb ik toch wel een beetje medelijden met je.
0-5 verloren van een clubje uit de middenmoot, ik denk het wel ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja een club die 8 plaatsen boven haar doelstelling staat. Ik zal wel heel slecht slapen. Kun jij niet een keer nadenken Tom?
Mad.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aan deze post te lezen heeft Ajax gewonnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zich indekt voor dat clubje in de middenmoot.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
0-5 verloren van een clubje uit de middenmoot, ik denk het wel ja.
Laat Stijn eens met rust.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zich indekt voor dat clubje in de middenmoot.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, zit die vorige opmerking richting jou nog steeds diep? Zal het nooit meer doen, Davy!!!!quote:Op zondag 28 februari 2016 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je niemand serieus moet nemen waarom begin je steeds te schuimbekken als iemand iets zegt?
0-5quote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier zal hij niet van terug hebben. Die uitroeptekens doen het hem!!!quote:Op zondag 28 februari 2016 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, zit die vorige opmerking richting jou nog steeds diep? Zal het nooit meer doen, Davy!!!!
Hahahahaha, 0-5 zie ik niet gebeuren hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op zondag 28 februari 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zal hij niet van terug hebben. Die uitroeptekens doen het hem!!!
Uh, juist. Goed argument.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, zit die vorige opmerking richting jou nog steeds diep? Zal het nooit meer doen, Davy!!!!
Dat heb ik ook met jouw posts hierquote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de interviews van Hans aandoenlijk.
Wat jij ziet is helemaal niet relevant. Dat bewees die weddenschap toen wel. Toen zag je het ook verkeerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahahaha, 0-5 zie ik niet gebeuren hoor
Bijna.. Je zit er echt héél dicht tegenaan.. Blijf het proberen Tom!quote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dab heb ik ook met jouw posts hier
Een weddenschap van tompsv18?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat jij ziet is helemaal niet relevant. Dat bewees die weddenschap toen wel. Toen zag je het ook verkeerd.
Ooowwwwquote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met jouw posts hier
Ja, Tom is ooit eens met zijn volle verstand een weddenschap aangegaan. Wanneer hij deze weddenschap zou verliezen zou hij een jaar lang met een Ajax-UI moeten posten.quote:
4-0quote:Op zondag 28 februari 2016 18:51 schreef PSVCL het volgende:
Zo 20/03/2016 16:45 competitie: PSV - Ajax
[ afbeelding ]
Dus jij zou eigenlijk nu een Ajax ui moeten hebben dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, anders herhaal ik gewoon wat je net hebt getypt.
Dit was 2 jaar terug Hansquote:Op zondag 28 februari 2016 18:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus jij zou eigenlijk nu een Ajax ui moeten hebben dan?
*raadtquote:Op zondag 28 februari 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Tom is ooit eens met zijn volle verstand een weddenschap aangegaan. Wanneer hij deze weddenschap zou verliezen zou hij een jaar lang met een Ajax-UI moeten posten.
Drie keer raden wat er gebeurde toen hij deze weddenschap verloor! Nou? Je raad het al! Hij kwam 4 dagen niet op FOK en besloot daarna zich niet aan deze weddenschap te houden.
En heb je het toen ook gedaan? Want wat is jouw kant van het verhaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit was 2 jaar terug Hans
of langer
Ehh, kan jij niet lezen ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
En heb je het toen ook gedaan? Want wat is jouw kant van het verhaal.
Why u madquote:Op zondag 28 februari 2016 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken hoerenzoon.
Ja sorry man, ik voel me er nog iedere dag slecht onder. De eerste 4 dagen kon ik ook niet slapen, daarom bleef ik maar even weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke, dus je geeft het toe. Je hebt je NIET aan de weddenschap gehouden.
Hm.. triest wel.
Had je best een aantal jaar mogen volhouden.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik voel me er nog iedere dag slecht onder. De eerste 4 dagen kon ik ook niet slapen, daarom bleef ik maar even weg.
Oh ik mis wel eens iets. Vond het al niks voor jou om zo te reageren René.quote:
Kom afspreken via dm hoerenzoonquote:Op zondag 28 februari 2016 18:57 schreef Bronson_ het volgende:
Tom heeft een paar stoten nodig. Kleine janksmoel.
Hopelijk heb ik je niet bang gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik mis wel eens iets. Vond het al niks voor jou om zo te reageren René.
Is goed ouwe reus, bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Had je best een aantal jaar mogen volhouden.
Geen probleem.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is goed ouwe reus, bedankt voor je bijdrage.
Ja, je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen maar aan de mensen die jou graag hadden willen vernederen met je ui destijds. Boeketje is wel op z'n plaats denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik voel me er nog iedere dag slecht onder. De eerste 4 dagen kon ik ook niet slapen, daarom bleef ik maar even weg.
Vernederen met een ui? Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen maar aan de mensen die jou graag hadden willen vernederen met je ui destijds. Boeketje is wel op z'n plaats denk ik.
Ja, dat zul jij nooit weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vernederen met een ui? Hoe gaat dat in z'n werk?
Zoals Roda met Heracles deed ongeveerquote:Op zondag 28 februari 2016 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vernederen met een ui? Hoe gaat dat in z'n werk?
Doe het en je zult zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik raak nu toch wel benieuwd, misschien moet ik maar eens een Ajax-ui gaan nemen
Niet ZO erg hahaha.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoals Roda met Heracles deed ongeveer
Heftig dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee bosmongool, hou jij je bakkes maar gewoon.
Ik was flauw gevallenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Je moest toch even 24 uur bijkomen alvorens je met een antwoord kwam
twitter:ADODenHaag twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 18:38:03Opstelling ADO DH: Hansen, Ebuehi, Beugelsdijk, Derijck, Kanon, Jansen, Kristensen, Meijers, Marengo, Havenaar, Duplan #ADOtwe reageer retweet
Precies zijn blik als hij weer eens onder een corner door duiktquote:
Zijn zus is trouwens tering lelijk Heeft de ogen van Ozil. Einde berichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Van der Lely is zo'n lief babyface-jochie, die wil je gewoon in z'n wangetjes knijpen
Die gaat jullie kampioen maken.quote:
Jij denkt dat dat mannetje dit seizoen zijn debuut al gaat maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat jullie kampioen maken.
Samen met Twente.
Is jullie tuin zo groot?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |