SOW koekoek.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die zijn weddenschapjes nakomt
Dat is fijn, maar val me even niet lastig met je geleuter aub. Dankje.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het waren er meer geloof ikquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Zorro het volgende:
342 posts. Teleurstellend, dat moet beter kunnen.
ooooooooohquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook lekker je traagste aanvaller laten staan
Al veel hoge ballen gezien jaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnen
Woohohoooooquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen quote deze post dus doe ik het ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als Ajax straks met de tactiek ''alle ballen op Milik'' gaat spelenquote:
Pascalus quote deze post, en ik lijk graag op hem, dus bij deze doe ik hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan klopt het getal niet. Is hier sprake van valsheid in geschrifte?quote:
Hoge ballenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |