SOW koekoek.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die zijn weddenschapjes nakomt
Dat is fijn, maar val me even niet lastig met je geleuter aub. Dankje.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het waren er meer geloof ikquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Zorro het volgende:
342 posts. Teleurstellend, dat moet beter kunnen.
ooooooooohquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook lekker je traagste aanvaller laten staan
Al veel hoge ballen gezien jaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnen
Woohohoooooquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen quote deze post dus doe ik het ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als Ajax straks met de tactiek ''alle ballen op Milik'' gaat spelenquote:
Pascalus quote deze post, en ik lijk graag op hem, dus bij deze doe ik hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan klopt het getal niet. Is hier sprake van valsheid in geschrifte?quote:
Hoge ballenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Langste aanvaller, kan voorin nog wel eens een kopduel winnen
Omdat dat niet in Frank zijn bolle hoofd opkomtquote:Op zondag 28 februari 2016 18:16 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom niet iemand laten staan met wat snelheid voorin
Die is de aangeverquote:
Als Ajax verliest dan hou ik jou verantwoordelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik mis een loeiende sirenequote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jammer dat Ajax Sanogo niet meer heeft, die zou goed van pas komen in deze situatiequote:
Dat deed Björn Vleminckx ookquote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Positief puntje bij AZ: Janssen. Laat zien het ook tegen de topploegen te kunnen.
okquote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hattrickquote:Op zondag 28 februari 2016 18:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax Sanogo niet meer heeft, die zou goed van pas komen in deze situatie
Je laat geen kans onbenut om die Janssen de hemel in te prijzen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Positief puntje bij AZ: Janssen. Laat zien het ook tegen de topploegen te kunnen.
Een goal = een goalquote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk wel dat Vleminckx vrijwel alleen maar kutgoals scoorde.
Wat een fout weer van Feyenoordquote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laat geen kans onbenut om die Janssen de hemel in te prijzen.
Het was meer een reactie op eerdere comments die zeiden dat Janssen er tegen de topploegen niets van zou bakken.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laat geen kans onbenut om die Janssen de hemel in te prijzen.
Davy, Pascalus en ik vinden het geweldig.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jullie zijn het toch wel met mij eens dat Ajax momenteel schitterend voetbal speelt?
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Brammess het volgende:
Gudelj spring alsjeblieft met je hoofd eerst in de gracht
Absoluut. Ik heb gewoon een beetje genoten vandaag.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jullie zijn het toch wel met mij eens dat Ajax momenteel schitterend voetbal speelt?
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy, Pascalus en ik vinden het geweldig.
quote:Advocaat gaat Ajacied422 ondersteunen
De onervaren moderator op FOK! zal de komende periode worden ondersteund door Dick Advocaat. De 68-jarige Hagenaar is bereid gevonden om Stinho per direct en tot het einde van het lopende seizoen te voorzien van adviezen.
De ervaren Advocaat zal zijn functie van adviseur op de achtergrond uitvoeren. Tijdens de livetopics kijkt Advocaat niet mee over zijn schouder.
Ajacied422 kwam recent in opspraak toen hij de orde niet kon houden in het live-topic, waar rebelse users zichtbaar jacht maakten op de laatste post. Opmerkelijk genoeg was hij als user berucht om het sluiten en openen van nieuwe topics.
Wat KingRoland zegt.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
piep piepquote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
KNJB , ze hoeven maar te vallen of ajax krijgt een vrijetrapmee
quote:
klaassen, ja heeft raar hoofd. Te groot ofzoquote:Op zondag 28 februari 2016 18:21 schreef Kopsterk het volgende:
Davy is een debiel. Feitelijk juist of onjuist?
Tyf lekker op.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
Die rode kaart hoorde natuurlijk bij het complot, zo doet de KNJB of Ajax ook soms benadeeld wordt!quote:Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef PSVCL het volgende:
Ja maar hij is toch wel de aanvoerder.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:21 schreef Kopsterk het volgende:
Davy is een debiel. Feitelijk juist of onjuist?
Je zag hoe nonchalant hij op rand 16 die bal weg probeerde te trappen wat leidde tot balverlies/totale paniek?quote:
Schöne zal tegen Willem II wel startenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:24 schreef StarGazer het volgende:
Schone voor Younes en van de Beek voor Bazoer. Zo moeilijk is het niet hoor.
Stiekem vond ik die laatste alinea wel aardig.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:23 schreef Grifte het volgende:
Als ik zelfs GGMM niet aan het lachen kan krijgen dan verdien ik wel een note van Stinho voor het bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |