Klinkt goed.quote:
Het is ook geen veroordeling hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon weten hoe je een goed feestje viert. Nou ja, op dat offer na dan, die hebben we vervangen.
Het leven is mooi en dat mag gevierd worden, hou niet zo van die plezier is slecht geloven.
Dus omdat AD een BS-verhaaltje verzint dat de Hema paaseieren in het vervolg verstopeieren noemt, en omdat op Twitter een paar mensen dusdanig beperkt zijn dat ze niet snappen dat de naam aan het doel van die eieren gekoppeld is, en verder niets mee te maken heeft, hebben we ineens drama?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Oh, een paar 100 op AD.nl. En alhier op de frontpage ook al een dozijn ofzo.
Het leven is zo eenvoudig. Dat is het leuke eraan.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is ook geen veroordeling hoor.
Was het leven maar zo eenvoudig
Welkom in het internettijdperkquote:Op zondag 28 februari 2016 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus omdat AD een BS-verhaaltje verzint dat de Hema paaseieren in het vervolg verstopeieren noemt, en omdat op Twitter een paar mensen dusdanig beperkt zijn dat ze niet snappen dat de naam aan het doel van die eieren gekoppeld is, en verder niets mee te maken heeft, hebben we ineens drama?
Darn...
Is dit trouwens niet strafbaar? Straks gaan hersenloze geweld gebruikenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is de ophef het gevolg van wat opmerkingen van een hersendode PVV'er?
Eetbare cockringenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zullen ze kerstkransjes etc. gaan noemen?
45 zetels.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:55 schreef Knudde het volgende:
[..]
Is dit trouwens niet strafbaar? Straks gaan hersenloze geweld gebruiken
Hehe, eindelijk iemand!! Ik moest lang scrollen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. De Hema heeft ook gewoon paaseieren in de winkel. En nog vele ander 'paas'-artikelen. Check bijvoorbeeld :
http://www.hema.nl/winkel?searchtext=paasei
Verder is de term 'verstopeieren' niet nieuw, zie bijv:
http://consuminderen.star(...)32/vette-feestdagen/
Beetje fact-checking kan geen kwaad, maar dat lijkt niemand meer te doen. Liever met z'n allen achter de onterechte verontwaardiging aanhollen van een paranoide PVV-er die overal de invloed van de Islam in meent te zien.
Ach, zolang ze nog drank verkopen in de Hema en worst van varkensvlees dan maak ik me echt geen zorgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef luxerobots het volgende:
Goed dat er een eind wordt gemaakt aan die paaseieren.
[ afbeelding ]
Hema weet hoe toekomst van Nederland eruitziet.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. De Hema heeft ook gewoon paaseieren in de winkel. En nog vele ander 'paas'-artikelen. Check bijvoorbeeld :
http://www.hema.nl/winkel?searchtext=paasei
Verder is de term 'verstopeieren' niet nieuw, zie bijv:
http://consuminderen.star(...)32/vette-feestdagen/
Beetje fact-checking kan geen kwaad, maar dat lijkt niemand meer te doen. Liever met z'n allen achter de onterechte verontwaardiging aanhollen van een paranoide PVV-er die overal de invloed van de Islam in meent te zien.
Tot zover je factcheck.twitter:HEMA twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 11:05:30@AsterBerghe Het doel is het verstoppen van deze eieren. Om deze reden heeft HEMA de eieren 'verstopeieren' genoemd. ^MA reageer retweet
Trap jij er nou ook in?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:34 schreef Elfletterig het volgende:
Compleet geschift en doorgeslagen zijn ze bij de HEMA.
Het verandert gelukkig niks aan mijn houding ten opzichte van dit warenhuis. Ik boycot de HEMA namelijk al een tijdje en daar ga ik gewoon mee door.
Ik roep consumenten op om ook met de portemonnee te spreken.
Dat is het AD tegenwoordig, en TS kopieert het allemaal ook nog eens even fijn naar FOK! oh joyquote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme, wat een ongelooflijk laag niveau van journalisme weer. Iemand zeikt op twitter, lekker copy pasten en we hebben weer een 'nieuwsbericht'.
In deze dan veroorzaakt door degenen die het hardst tekeer gaan dat de Nederlandse normen en waarden worden afgebroken... die hebben namelijk verzonnen dat deze verstopeieren het alternatief zijn voor paaseieren.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
YES! Naast de jaarlijkse zwarte pieten discussie nu ook de jaarlijkse paaseieren discussie! Hier zat ik zo op te wachten he! /s
Deze eieren ja, het is niet zo dat alle paaseieren bij de Hema nu verstopeieren heten, alleen deze eieren met een gouden ei erbij heten verstopeieren, die zijn namelijk speciaal bedoeld om te verstoppen.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Tot zover je factcheck.twitter:HEMA twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 11:05:30@AsterBerghe Het doel is het verstoppen van deze eieren. Om deze reden heeft HEMA de eieren 'verstopeieren' genoemd. ^MA reageer retweet
Maakt niet uit hoe of wat, het begin is er nu. En reken maar dat deze discussie volgend jaar weer de kop op steekt.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In deze dan veroorzaakt door degenen die het hardst tekeer gaan dat de Nederlandse normen en waarden worden afgebroken... die hebben namelijk verzonnen dat deze verstopeieren het alternatief zijn voor paaseieren.
En maken van niets een rel.
Ik niet, een stel Twitteraars dat er gelijk weer drama in moest zien, en het met een islamitisch sausje moest overgieten.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe of wat, het begin is er nu. En reken maar dat deze discussie volgend jaar weer de kop op steekt.
Je hebt de doos van pandora geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |