Sowieso mensenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Bij een club waar ik heb gevoetbald werd er ook cricket gespeeld.
Dat waren altijd maar een beetje rare mensen.
Ja niks mis mee, kunnen andere in medialand nog wat van leren.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Je hoeft niet per se ergens iets vanaf te weten als je je maar goed voorbereidt. Je kunt tenslotte niet alles weten.
Zonder de Mart was de V&D die dag al failliet gegaanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag Mart Smeets een keer tijdens een signeersessie in de V&D Den Haag. Zat ie ook alleen. Daar begon denk ik de ellende voor de V&D.
Nu is hij vies oudquote:Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef Karina het volgende:
Beckham
Alhoewel hij daar wat minder lekker was.
Dit.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Beckham. Meest overgewaardeerde speler ooit denk ik.
Hoe droger hij wordt hoe natter jij?quote:
Dat nou ook weer nietquote:Op maandag 29 februari 2016 22:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Hoe droger hij wordt hoe natter jij?
Sneijder.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Dat heb je bij mannen, bij vrouwen is het net andersomquote:
Ha ha ha ha.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Vrouwen boven de 25 lijken op gesmolten kaarsen, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je bij mannen, bij vrouwen is het net andersom
Ik weet er alles van niels.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je bij mannen, bij vrouwen is het net andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |