Vroeger heeft er naast de Kaagbaan een erg goede spottersplek gezeten. Helaas nu weg en die plek wordt nog minder doordat dat gebied nu ook industrie wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:59 schreef Sunri5e het volgende:
De spottersplekken bij de McDonalds en Polderbaan zijn idd een beetje de enige goede.
Nou, bij deze dan en paar:quote:
Tof, tof, toffe foto's.quote:
Dat is wel met meer dingen zo in PTA.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
De trend is meer eenheidsworst, minder maatschappijen en dit zal alleen maar doorzetten. Helaas...
Niets te nadele van iemand91 hoor, het zijn idd erg mooie foto's, maar weet je hoe veel schitterende foto's van vliegtuigen er worden gemaakt? Best veelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Inderdaad gewoon instagrammen of tweeten. KLM deelt ze best vaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Opvallend trouwens dat de PH-TFK nog steeds met "Arke" en "10 jaar" rond vliegt. Zal dan wel tot mei zo blijven, dan heeft het toestel gepland onderhoud.quote:
Mijn interesse voor vliegtuigen heeft niet zozeer te maken voor een interesse voor vervoer en techniek in het algemeen. Zal ook wel voor een groot deel door mijn werk komenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Bitlord het volgende:
Ik vind als redelijke buitenstaander het echter opmerkelijk dat er ook zo'n grote scene is in het vliegtuighobbyisme. Er is slechts een klein aantal merken, grofweg 2, op een afstand lijken veel vliegtuigen op elkaar. Je moet altijd eindeloos wachten op vliegtuigen en de bagageband. De stoelen zitten waardeloos en zijn krap. De klimaatbeheersing is waardeloos, het eten smakeloos. Wie business reist betaalt voor een paar centimer extra en een gemaakte lach een ontstellende hoeveelheid extra.
[...]
Begrijp mij niet verkeerd, ik laat iedereen zijn hobby lekker doen. Ik vraag mij gewoon af wat jullie trekt aan de vliegtuighobby.
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:44 schreef donroyco het volgende:
Tof, tof, toffe foto's.
edit: heb je van de opstijgende 747 ook toevallig het origineel? Ik heb geen Flickr-account en om deze te kunnen downloaden, moet ik een account aanmaken.
Als je kijkt op diverse sites met luchtvaartfoto's dan is dit toch wel onderaan de ladder hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Dit dus. Wat ik hier dus ook benoemde:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Niets te nadele van iemand91 hoor, het zijn idd erg mooie foto's, maar weet je hoe veel schitterende foto's van vliegtuigen er worden gemaakt? Best veel
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
Maar je hebt er ook genoeg tussen zitten die enorm creatief omgaan met perspectief, locaties, kleurgebruik etc. etc.
Ze gaan hier de Hoofdvaart over, de foto is hier genomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef FredvZ het volgende:
Mooie foto's!
Waar heb je deze foto genomen?
Opstijgen en landen vind ik leuk. De rest gewoon uitzitten. En het brengt je snel van A naar B.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Awesome. Nieuwe bureaubladachtergrond.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt.
En hier is het origineel.
(En dan kun je dus zien dat het niet bepaald scherp is en de genoemde ruis/waas over de foto's ligt)
Leuk. Er gaat niks voorbij mooie landschappen snellen in een mooi toestel die je makkelijk van A naar B brengt. De techniek die daarbij komt kijken (het lijkt zo makkelijk). Vliegen vind ik een van de fijnste manieren van transport.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Eén keer gehad, van Singapore naar Londen in een 747, dan slaap je niet meer hoor (op een nachtvlucht).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop nog altijd een keer op een vlucht met veel turbulentie ofzo. Dat er iets gebeurd.
Ik hoef me nooit te vervelen, er is altijd wel een beveiligingsbeamte of douanier die me weet te entertainen. En als die formaliteiten achter de rug zijn, dan gaat Spotify aan en is de vakantie begonnen. Beetje vliegtuig en mensen kijken. (Ik kan me er iedere keer weer over verbazen wat mensen allemaal meeslepen).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Dan moet je wel de goede kant op vliegen , ik zie alleen maar wolken en waterquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:
Leuk. Er gaat niks voorbij mooie landschappen snellen in een mooi toestel die je makkelijk van A naar B brengt. De techniek die daarbij komt kijken (het lijkt zo makkelijk). Vliegen vind ik een van de fijnste manieren van transport.
Mijn langste vlucht was ook maar van A'dam naar Sofia of Vilnius-Eindhoven dus hen sowieso niet zoveel gevlogenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:
Eén keer gehad, van Singapore naar Londen in een 747, dan slaap je niet meer hoor (op een nachtvlucht).
True, maar dat het landschap onder je zo snel kan veranderen is ook top.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel de goede kant op vliegen , ik zie alleen maar wolken en water
Oh. Dat geeft niet, komt vanzelf wel. Dit was ook mijn langste vlucht hoor: ADL » SIN » LHR » AMS.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn langste vlucht was ook maar van A'dam naar Sofia of Vilnius-Eindhoven dus hen sowieso niet zoveel gevlogen
Vliegen is het mooiste wat er is! Je komt overal en dat moeten we koesteren. Wel is het zo dat ik in de luchtvaart werk en daardoor vaak stand-by reis of business class voor duty travel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Vlucht staat vooralsnog gepland voor 2 maart, 10:30 PTZ, 19:30 CETquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Uiteindelijk is men zover gekomen dat het begin maart nog eenmaal een vlucht zal maken naar het nabijgelegen Boeing Field waar het in het Museum of Flight moet komen te staan.
Mjah, de treinenspotter heeft het in Nederland ook vrij zwaar denk ik. Zat laatst nog foto's te bekijken wat er vroeger allemaal voorbij kwam in Hoek van Holland. De tranen schieten je in je ogen als je kijkt wat voor eenheidsworst er nu in NL rondrijdt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Bitlord het volgende:
Er is slechts een klein aantal merken, grofweg 2, op een afstand lijken veel vliegtuigen op elkaar.
Toevallig nog met AR gevlogen in December van MAD naar EZE. Was scheduled een A330 maar is een A340 geworden... Daarna verder naar USH met een A330. En terug van EZE naar BCN weer een A340. Wat waren die A340's versleten.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:48 schreef OEM het volgende:
Gaan binnenkort waarschijnlijk weer wat A340jes verdwijnen:
Aerolineas' new CEO outlines restructuring plan
The new chief executive of state owned Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) has outlined her restructuring plan for the loss making national carrier. Isela Constantini's plan foresees Aerolines Argentinas returning to profitability within four years.
As part of the plan, Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) and Austral (AU, Buenos Aires Aeroparque) are expected to be merged, 1500 jobs cut through voluntary retirement and the long haul fleet cut through the retirement of seven A340-300s.
As part of the A340 retirement plans, Aerolineas is also expected to cut its long haul routes to New York JFK, Barcelona El Prat and Rome Fiumicino. In addition to these three destinations, Aerolineas also serves Cancún, Havana Int'l, Miami Int'l, Punta Cana as well as Madrid Barajas in North America, the Caribbean and Europe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |