Het was even grappigquote:
Ik was blij verrast het te vindenquote:
Nee hoorquote:
ibafthhahzgquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik begin af te haken ls het zo doorgaat
haken, breien, gravenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik begin af te haken ls het zo doorgaat
Doe even normaal en dan komt het goedquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe even normaal en dan komt het goed
Vertel eens, wat is niveau. Ik ben de draad kwijtquote:
Een wereld zonder afkortingen... Overal zijn er al genoeg... Zeker in de ICT word je er mee doodgegooitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is niveau. Ik ben de draad kwijt
Niet alleen IT hoor het hele veramerikaanse wereldje is vergevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een wereld zonder afkortingen... Overal zijn er al genoeg... Zeker in de ICT word je er mee doodgegooit
Ja het is schering en inslag en dat moeten wij dan nog begrijpen ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen IT hoor het hele veramerikaanse wereldje is vergeven
BH is nogal makkelijk (Behang)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is schering en inslag en dat moeten wij dan nog begrijpen ook
Het was ook niet serieusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar iemand anders denkt daar anders over
quote:
It's me (ofzo, of wat zingt ze)quote:
Nou bij dezequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
It's me (ofzo, of wat zingt ze)
(anyway, Hoi ik kom even kijken in dit subforum en dit topic, wist niet eens dat er een 40+ subforum was)
Hoi , 40+ is een jaartje weggestopt geweest, maar we bestaan nog.. Welkomquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
(anyway, Hoi ik kom even kijken in dit subforum en dit topic, wist niet eens dat er een 40+ subforum was)
Nee dat ging liedje ging andersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je doet er toch een shirt over... En wij kijken niet mee en fotos ervan zul je niet postenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
godver... ik heb net een badpak gekocht voor aquagym voor onder dat shirt en ik dacht dat ie
zwart blauw was maar hij is bruin/blauwik krijg net de bevestiging in de mail en toen zag ik het
pas.
nah, ja, jammer dan
dat is 3x correctquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet er toch een shirt over... En wij kijken niet mee en fotos ervan zul je niet posten
Ja, toen sliep ik dus alquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik je nu ook welterusten wensen of slaap je al?
die ouwe taaie zat geen vlees meer aanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stoofschotel vanavond.
Edoch gecondoleerd...
OK, dan niet gecondoleerd...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:27 schreef sacha het volgende:
[..]
die ouwe taaie zat geen vlees meer aan
x 4 dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:20 schreef sacha het volgende:
toen dacht ik, ach, een jaartje of 2, 3...
Hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat ging liedje ging anders![]()
[ afbeelding ]
Doe je blijkbaar iets goed. Of juist niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:21 schreef sacha het volgende:
uiteindelijk zijn de cavia's 8 geworden en konijn 12
Dan ben je toch over de grens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi
Dank voor de welkomwensen
Sachavan je konijn
Wel mooie leeftijd though. Wist niet dat ze zo oud konden worden!
En leuk dat 40+ er weer is, lekker de ouwe sok uithangen![]()
Ben 41 trouwens dus maar heel pas 40+
Iedereen ?! Dan ben ik nog wel even bezigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
[..]
het staat vrij iedereen hier naartoe te lokken
Leuk dat je ons gevonden hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:40 schreef Murmeli het volgende:
Ben 41 trouwens dus maar heel pas 40+
gewoon je charmes in de strijd gooien Chufquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen ?! Dan ben ik nog wel even bezig
Ja ja ik weet het ...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon je charmes in de strijd gooien Chuf
Zitten jullie al aan dat soort kwaaltjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Mijn mooie Nike's moeten retourze doen pijn bij die knobbel op mijn enkel
![]()
zo jammer.........
Ik sterf van de kwaaltjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zitten jullie al aan dat soort kwaaltjes?
Oké Ja flauw, ik weet het.
Ik zal ns denken of ik hier meer 40+ ken om te lokken
Das wel een bummer Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sterf van de kwaaltje![]()
Maar die knobbels heeft iedereendie schoenen zijn gewoon héél strak daar en dat
zit niet lekker
Nah... ja dit kwaaltje is snel opgelost, schoenen retour klaarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel een bummer Ja
Van kwaaltjes sterf je niet. Ze zijn er toch voor uitgevonden om gruwelijk te irriteren maar net niet erg genoeg om er wat tegen te doen
Mijn kwaaltje Is dat ik mijn huis ga opruimen als de zon 1 dag schijnt
Best ernstighad ik vroeger geen last van
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:31 schreef Murmeli het volgende:
Ohhh die bult. Hoge schoenen dus?
Ik haat schoenen kopen. Niks past om die rare voeten van mij
Zulke knobbels heb ik helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sterf van de kwaaltje![]()
Maar die knobbels heeft iedereendie schoenen zijn gewoon héél strak daar en dat
zit niet lekker
Daar wil ik geen trap van in mn kruisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke knobbels heb ik helemaal niet joh.
[ afbeelding ]
Over damesschoenen gesproken, deze vind ik cool, elegant en toch stoer incl stalen neus.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wil ik geen trap van in mn kruis
waar kan ik die kopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over damesschoenen gesproken, deze vind ik cool, elegant en toch stoer incl stalen neus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mo_Muffin op 27-02-2016 19:14:36 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah... die vind ik écht lelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog duurder dan mijn NIke's zelfsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.werkschoenenwi(...)en/252?AffiliateID=7
Zie de link onder de post van MM.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar....die van mij scheelde 60 euro, wel met een kortingscode, maar toch....
en dat vertel je mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje rondsurfen loont altijd.
Je hebt net als ik alle tijd om te surfen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat vertel je mij?ik doe niet anders
Nou, ik had het nog aardig druk vandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt net als ik alle tijd om te surfen.
dan verbouw ik de boel wel, of ik schop je in je kruis met mijn nieuwe hakjes!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag bij mij best wel eens aankloppen dan.. Ik heb toch geen tuin
Ik had er zo eentjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je tuinbroek is...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had er zo eentje
Weinig dij en knie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik had er zo eentje
Ik zie niet dat het een tuinbroek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe noem je zoiets dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie niet dat het een tuinbroek is
ah... ja !quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh is het een geheel.. Dan is het een overal
quote:
pictures or.........quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 2 gehad,... Overal en tuinbroek
tuurlijk durf je dat wel, als ik het durf durf jij het ookquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik zoeken en kijken of ik durf
Lelijker word ik er niet op iigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
tuurlijk durf je dat wel, als ik het durf durf jij het ook
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Lelijker word ik er niet op iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
en op die skieën ben je helemaal![]()
Uit 1 stuk, overall dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
Het lijkt eigenlijk nog het meeste op dat skipak dat ding van mij
Oké dan was het een overalquote:
Ik heb ook nog een tuinbroek in spijker gehad volgens mij, maar ook geen foto meer vanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké dan was het een overalik dacht door dat spijkgoed dat het ook onder tuinbroeken zou vallen, ik had er wel ooit eentje, met streepjes, niet eens van spijkergoed, maar geen foto van
Fout bestandstypequote:
ik heb niks verstuurd dacht ik / weet ik wel zekerquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb niks verstuurd dacht ik / weet ik we zeker
Firefoxquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie alleen puntjes en je Ava is weg
Jommeke en zijn vriendjesquote:
Ja Spaans merk ... Sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
Meteen allemaal advertenties van tuinbroeken![]()
http://www.desigual.com/n(...)m_medium=Remarketing
Is dat een Spaans merk,wist ik niet eens, ik heb er wel een paar tassen vanquote:
Filiberke dat is Jommeke zijn kornuit (zwarte kapsel).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik niet.. Was de vorige Guust op een zwarte achtergrond?
Volgens mij wel.. Ik ken het al van jaren terug uit Spanjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat een Spaans merk,wist ik niet eens, ik heb er wel een paar tassen van
en een trui en een bloes.
Die moest ook dood toch van Aap... Of was dat een ander beest? Ik weet het niet meer ... Ik kijk maandag wel weer naar de nieuwe avonturen daarquote:
fraai is datquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb niks verstuurd dacht ik / weet ik wel zeker
moest ie dood? dat had ik niet écht begrepen danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moest ook dood toch van Aap... Of was dat een ander beest? Ik weet het niet meer ... Ik kijk maandag wel weer naar de nieuwe avonturen daar
[..]
Ik had er zo eentje
das een ekte Levi'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
is dat zo?quote:
... en die hebben hun eigen standbeeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Choco
is het aapje van De Miekes.
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Choco_(stripfiguur)
het mag weerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat zo?dat weet ik niet meer
best jammer dat ik hem niet meer heb trouwens
![]()
ik zou hem zo weer aantrekken
Ik weet niet of deze nog te koop zijn, die met die bandjes vond ik onhandigquote:
Nee die gasten die slopen welquote:
Jekkeren en stof.Mondkapjes zijn ook aanwezig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig wel hoor.. Bij mij piept het soms
nou ja moeten moeten...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
moest ie dood? dat had ik niet écht begrepen dan
Ja rustquote:
Ok is me toch iets blijven hangen ...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja moeten moeten...
toen konijn 7 was begon ik langzaam met voorbereiden...
het kan zomaar zijn dat als we smorgens buiten komen konijn niet meer uit zijn hok komt, konijnen worden ongeveer 7 ā 8 jaar Aap...
'oké'
konijn werd 8, werd 9, werd 10...
elke keer als ik zei: Aap, ik heb slecht nieuws, vroeg Aap: is konijn dood?
konijn werd 10, konijn werd 11...
Aap? ik heb slecht nieuws...
oké, is konijn nou eens een keer dood?
...
mam, kan konijn eigenlijk wel dood?
ik begin er zo langzamerhand aan te twijfelen Aap maar dat is natuurlijk een grapje...
vanmorgen liep ik naar buiten om kippen en konijn eten te geven, kip en kip kakelden als normaal maar konijn kwam niet naar buiten![]()
ik dacht: oh jee, het zal toch niet?
ik het nachthok openmaken, rennen de kippen weer naar binnen, dansend over konijn...
daar lag ie, ons onsterfelijke konijn, languit in het stro, alsof hij nog sliep![]()
morgen hebben we de begrafenis in de voortuinquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok is me toch iets blijven hangen ...![]()
Maar waar ligt konijn nu .. Mooi plekkie ?
Plek zat daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok is me toch iets blijven hangen ...![]()
Maar waar ligt konijn nu .. Mooi plekkie ?
En dan drie keer langs het graf lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen hebben we de begrafenis in de voortuin
Oh daar was dat gat voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen hebben we de begrafenis in de voortuin
dat gaat wel lukken, zijn 2 beste vrienden moeten erbij zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar was dat gat voor![]()
Dat het een mooie plechtigheid mag worden
En staat de cake al uit te dampen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken, zijn 2 beste vrienden moeten erbij zijn
muffinsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En staat de cake al uit te dampen?
leg uitquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan drie keer langs het graf lopen
Dat deden ze op Terschelling Ik was er toen er iemand begraven werd.quote:
De langste teen Is de middelstequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]ja die bult en ja hoge schoenen
![]()
waarom heb je rare voeten?
ah... zo... nu snap ik beterquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja moeten moeten...
toen konijn 7 was begon ik langzaam met voorbereiden...
het kan zomaar zijn dat als we smorgens buiten komen konijn niet meer uit zijn hok komt, konijnen worden ongeveer 7 ā 8 jaar Aap...
'oké'
konijn werd 8, werd 9, werd 10...
elke keer als ik zei: Aap, ik heb slecht nieuws, vroeg Aap: is konijn dood?
konijn werd 10, konijn werd 11...
Aap? ik heb slecht nieuws...
oké, is konijn nou eens een keer dood?
...
mam, kan konijn eigenlijk wel dood?
ik begin er zo langzamerhand aan te twijfelen Aap maar dat is natuurlijk een grapje...
vanmorgen liep ik naar buiten om kippen en konijn eten te geven, kip en kip kakelden als normaal maar konijn kwam niet naar buiten![]()
ik dacht: oh jee, het zal toch niet?
ik het nachthok openmaken, rennen de kippen weer naar binnen, dansend over konijn...
daar lag ie, ons onsterfelijke konijn, languit in het stro, alsof hij nog sliep![]()
Minimaal!!quote:
Als jouw middelste teen naast de grote zit kan dat natuurlijk, maar ik heb 5 tenen dus er zit er nog 1 tussenquote:
Hahaha droogklootquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
als het een mens was geweest had ik het wel erg gevonden maar dit is een konijn
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de uitzondering op de regel... Maar wat betekent dat.. Last met schoenen vinden dus blijkbaar.. Maar heeft het nog meer afwijkende karakter eigenschappen...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jouw middelste teen naast de grote zit kan dat natuurlijk, maar ik heb 5 tenen dus er zit er nog 1 tussen
Dat konijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]het is toch een bijzonder kind
en dat is ie
Briljant kindquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik nou diep gaan nadenken op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jouw middelste teen naast de grote zit kan dat natuurlijk, maar ik heb 5 tenen dus er zit er nog 1 tussen
ow wacht effe, dus je hebt 6 tenen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jouw tenen staan al ergens vereeuwigd hier.. 4 waren het er per voetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik nou diep gaan nadenken op de zaterdagavond
Ja, die teen zit bij veel schoenen in de verdrukking dus dan past t niet. Ggggrrrrrr!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de uitzondering op de regel... Maar wat betekent dat.. Last met schoenen vinden dus blijkbaar.. Maar heeft het nog meer afwijkende karakter eigenschappen...
Die passen wel dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, die teen zit bij veel schoenen in de verdrukking dus dan past t niet. Ggggrrrrrr!
Ik zou t liefst altijd op mijn hardloopschoenen lopen![]()
Maar ja, dat ziet er niet uit
Uhhh neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wacht effe, dus je hebt 6 tenen?
Heb je nou 6 tenen of niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, die teen zit bij veel schoenen in de verdrukking dus dan past t niet. Ggggrrrrrr!
Is ook hard zoeken maar ik heb wel fijne gevonden.quote:
wat zijn tenenschoenen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is ook hard zoeken maar ik heb wel fijne gevonden.
En het allerlekkerste zitten van die tenenschoenen
Ahh tenenschoenenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is ook hard zoeken maar ik heb wel fijne gevonden.
En het allerlekkerste zitten van die tenenschoenen
juist, ik heb maar 8 tenen, de rest loopt altijd te jubelenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw tenen staan al ergens vereeuwigd hier.. 4 waren het er per voet
Een half maatje meer lost het niet op?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het erom, maar doe jij het werk maarquote:
och ik googel graagquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het erom, maar doe jij het werk maar
Dat zit dan weer te los overal. Helaaschquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een half maatje meer lost het niet op?
Ik kwam ooit eens iemand tegen die ze aan had... Ik stond wel even te kijken...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
tenenschoenen werkt ook![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel handig met zwemmen, maar voor de rest.... neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit eens iemand tegen die ze aan had... Ik stond wel even te kijken...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
tenenschoenen werkt ook![]()
[ afbeelding ]
Loop je altijd op zulke schoenen of heb je ook nog andere kunnen vinden?quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Loop je altijd op zulke schoenen of heb je ook nog andere kunnen vinden?
Anders zou je aangepaste schoenen moeten hebben, op je voet gemaakt, die
bestaan ook
Grease met John Travolta?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een leuke film die de moeite waard is om te kijken... Grease Live net geprobeerd maar nee daar heb ik toch geen zin in...
Nee hoor, er zijn nog genoeg schoenen die wel passen. T is harder zoeken, maar t kan wel. Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Loop je altijd op zulke schoenen of heb je ook nog andere kunnen vinden?
Anders zou je aangepaste schoenen moeten hebben, op je voet gemaakt, die
bestaan ook
Ik heb Gomorra - La serie (TV Series 2014ÃĸÂÂ ) - IMDb nu best toffe serie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een leuke film die de moeite waard is om te kijken... Grease Live net geprobeerd maar nee daar heb ik toch geen zin in...
ah... dan valt het nog meequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog genoeg schoenen die wel passen. T is harder zoeken, maar t kan wel. Gelukkig wel!
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Grease met John Travolta?
nehh.... heb ik ook geen zin in
straks misschien nog een aflevering van Suits kijken....
Is nieuw 2016 musical like... Kwaliteit viel tegen dus misschien later eensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Grease met John Travolta?
nehh.... heb ik ook geen zin in
straks misschien nog een aflevering van Suits kijken....
da's nog ergerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Is nieuw 2016 musical like... Kwaliteit viel tegen dus misschien later eens
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga al bijna slapen![]()
En morgen weer rennen
Als jullie ff duimen dat mn knie niet miept zou dat heel fijn zijn
Ga je elke keer zo dom in de weerquote:
Doen we. Slaap lekker en ren zequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga al bijna slapen![]()
En morgen weer rennen
Als jullie ff duimen dat mn knie niet miept zou dat heel fijn zijn
Hihiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig hier heh?![]()
gewoon niet op letten, doe ik ook niet meer
Ik vind t best leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig hier heh?![]()
Het duimen ging even langs je heenquote:
Fann vergif is al geschiedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is morgen frisjes.. Handschoenen aan
ik was niet van plan om je te bellen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind t best leuk.
Nu wel foon uit en zzzzz
Fijne avond en trusten allemaal!
Ik vraag me serieus wel eens af of jij je beter voelt als je mensen kan afzeikenquote:
ahquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, moest even harde refresh doen.
Je was even uit beeld...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus wel eens af of jij je beter voelt als je mensen kan afzeiken
en een beetje sneu wordt het ook wel zo langzamerhand hoor, maar ga er vooral
mee door.
Was ook niet echt nodig toch ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig hier heh?![]()
doe niet zo onschuldig, je was al weer bezig met jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Was ook niet echt nodig toch ?
Nou nee ik had het tegen een user die hier net is met een duim. Maar ok ik ben schuldig in posten van een handschoen wat die troela niet begreepquote:Op zondag 28 februari 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
doe niet zo onschuldig, je was al weer bezig met jemaar goed ik vind discussies met
jou doodvermoeiend en héél vervelend
Nee je bent schuldig aan zeiken zoals je altijd al doet, of ga je nu ineens de vermoorde onschuld uithangen?quote:Op zondag 28 februari 2016 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik had het tegen een user die hier net is met een duim. Maar ok ik ben schuldig in posten van een handschoen wat die troela niet begreep
Ik zie nu dat ie straks op NPO3 is om 1:10quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Gomorra - La serie (TV Series 2014ÃĸÂÂ ) - IMDb nu best toffe serie.
nee, ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen eigenlijk, morgen zal het spelletje wel weer opnieuw beginnen, ik word al moe als ik er aan denkquote:Op zondag 28 februari 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit klaar in positie... maar er komt niets
Ik heb geen enkele zin om daar ook nog maar een minuut energie in te steken eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
Mn neus bloed niet.. gelukkig... Is er geen oplossing voor jullie 2?
wat zei ik dan? dat je een geschikte vent was? oh, dat vind ik nog steeds hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.. Vroeger zei je wat anders.. maar ook ik laat het er bij
Gelukkig maar .. Ik ben niks veranderd..quote:Op zondag 28 februari 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zei ik dan? dat je een geschikte vent was? oh, dat vind ik nog steeds hoor.
Ik ook niet, misschien op het moment een beetje moe van alles ...quote:Op zondag 28 februari 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar .. Ik ben niks veranderd..
Bedtijd.. Morgenvroeg muffins en koffie bij Sasquote:Op zondag 28 februari 2016 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, misschien op het moment een beetje moe van alles ...
Ik zap nog even verder ... maar truste voor strakkies dan!quote:Op zondag 28 februari 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedtijd.. Morgenvroeg muffins en koffie bij Sas
Ja ik kruip zo onder de dekensquote:Op zondag 28 februari 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zap nog even verder ... maar truste voor strakkies dan!
Wil ik het wetenquote:Op zondag 28 februari 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
Ik was weer met iets heel anders bezig, maar dat ga ik hier niet vertellen
Gelukkig maar, truste.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet iets om je ongerust over te maken.. Maar ik zeg het lekker niet ... Trusten
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het duimen ging even langs je heen
Troelaquote:Op zondag 28 februari 2016 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik had het tegen een user die hier net is met een duim. Maar ok ik ben schuldig in posten van een handschoen wat die troela niet begreep
Reageer je nog wel even mbt de schaal?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:07 schreef sacha het volgende:
kinders toch, nou ja, het was vast gezwellig
die schaal komt naar je toequote:Op zondag 28 februari 2016 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reageer je nog wel even mbt de schaal?
Succes met de teraardebestelling vandaag...
dat snap ikquote:Op zondag 28 februari 2016 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar niet datgene wat ik bedoel...
Whisky proeverij in Hilversum...quote:Op zondag 28 februari 2016 09:15 schreef sacha het volgende:
wat ga jij doen op deze mooie zonnige zondag?
quote:Op zondag 28 februari 2016 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky proeverij in Hilversum...
Gisteren in Zandvoort door de duinen gewandeld, waar duizenden damherten loslopen.
Was er nog nooit geweest, maar het is net een grote dierentuin. Prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |