Het was even grappigquote:
Ik was blij verrast het te vindenquote:
Nee hoorquote:
ibafthhahzgquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik begin af te haken ls het zo doorgaat
haken, breien, gravenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik begin af te haken ls het zo doorgaat
Doe even normaal en dan komt het goedquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe even normaal en dan komt het goed
Vertel eens, wat is niveau. Ik ben de draad kwijtquote:
Een wereld zonder afkortingen... Overal zijn er al genoeg... Zeker in de ICT word je er mee doodgegooitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is niveau. Ik ben de draad kwijt
Niet alleen IT hoor het hele veramerikaanse wereldje is vergevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een wereld zonder afkortingen... Overal zijn er al genoeg... Zeker in de ICT word je er mee doodgegooit
Ja het is schering en inslag en dat moeten wij dan nog begrijpen ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen IT hoor het hele veramerikaanse wereldje is vergeven
BH is nogal makkelijk (Behang)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is schering en inslag en dat moeten wij dan nog begrijpen ook
Het was ook niet serieusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar iemand anders denkt daar anders over
quote:
It's me (ofzo, of wat zingt ze)quote:
Nou bij dezequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
It's me (ofzo, of wat zingt ze)
(anyway, Hoi ik kom even kijken in dit subforum en dit topic, wist niet eens dat er een 40+ subforum was)
Hoi , 40+ is een jaartje weggestopt geweest, maar we bestaan nog.. Welkomquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
(anyway, Hoi ik kom even kijken in dit subforum en dit topic, wist niet eens dat er een 40+ subforum was)
Nee dat ging liedje ging andersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je doet er toch een shirt over... En wij kijken niet mee en fotos ervan zul je niet postenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
godver... ik heb net een badpak gekocht voor aquagym voor onder dat shirt en ik dacht dat ie
zwart blauw was maar hij is bruin/blauwik krijg net de bevestiging in de mail en toen zag ik het
pas.
nah, ja, jammer dan
dat is 3x correctquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet er toch een shirt over... En wij kijken niet mee en fotos ervan zul je niet posten
Ja, toen sliep ik dus alquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik je nu ook welterusten wensen of slaap je al?
die ouwe taaie zat geen vlees meer aanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stoofschotel vanavond.
Edoch gecondoleerd...
OK, dan niet gecondoleerd...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:27 schreef sacha het volgende:
[..]
die ouwe taaie zat geen vlees meer aan
x 4 dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:20 schreef sacha het volgende:
toen dacht ik, ach, een jaartje of 2, 3...
Hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat ging liedje ging anders![]()
[ afbeelding ]
Doe je blijkbaar iets goed. Of juist niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:21 schreef sacha het volgende:
uiteindelijk zijn de cavia's 8 geworden en konijn 12
Dan ben je toch over de grens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi
Dank voor de welkomwensen
Sachavan je konijn
Wel mooie leeftijd though. Wist niet dat ze zo oud konden worden!
En leuk dat 40+ er weer is, lekker de ouwe sok uithangen![]()
Ben 41 trouwens dus maar heel pas 40+
Iedereen ?! Dan ben ik nog wel even bezigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
[..]
het staat vrij iedereen hier naartoe te lokken
Leuk dat je ons gevonden hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:40 schreef Murmeli het volgende:
Ben 41 trouwens dus maar heel pas 40+
gewoon je charmes in de strijd gooien Chufquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen ?! Dan ben ik nog wel even bezig
Ja ja ik weet het ...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon je charmes in de strijd gooien Chuf
Zitten jullie al aan dat soort kwaaltjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:20 schreef FANN het volgende:
Mijn mooie Nike's moeten retourze doen pijn bij die knobbel op mijn enkel
![]()
zo jammer.........
Ik sterf van de kwaaltjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zitten jullie al aan dat soort kwaaltjes?
Oké Ja flauw, ik weet het.
Ik zal ns denken of ik hier meer 40+ ken om te lokken
Das wel een bummer Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sterf van de kwaaltje![]()
Maar die knobbels heeft iedereendie schoenen zijn gewoon héél strak daar en dat
zit niet lekker
Nah... ja dit kwaaltje is snel opgelost, schoenen retour klaarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel een bummer Ja
Van kwaaltjes sterf je niet. Ze zijn er toch voor uitgevonden om gruwelijk te irriteren maar net niet erg genoeg om er wat tegen te doen
Mijn kwaaltje Is dat ik mijn huis ga opruimen als de zon 1 dag schijnt
Best ernstighad ik vroeger geen last van
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:31 schreef Murmeli het volgende:
Ohhh die bult. Hoge schoenen dus?
Ik haat schoenen kopen. Niks past om die rare voeten van mij
Zulke knobbels heb ik helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sterf van de kwaaltje![]()
Maar die knobbels heeft iedereendie schoenen zijn gewoon héél strak daar en dat
zit niet lekker
Daar wil ik geen trap van in mn kruisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke knobbels heb ik helemaal niet joh.
[ afbeelding ]
Over damesschoenen gesproken, deze vind ik cool, elegant en toch stoer incl stalen neus.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wil ik geen trap van in mn kruis
waar kan ik die kopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over damesschoenen gesproken, deze vind ik cool, elegant en toch stoer incl stalen neus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mo_Muffin op 27-02-2016 19:14:36 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah... die vind ik écht lelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog duurder dan mijn NIke's zelfsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.werkschoenenwi(...)en/252?AffiliateID=7
Zie de link onder de post van MM.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar....die van mij scheelde 60 euro, wel met een kortingscode, maar toch....
en dat vertel je mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje rondsurfen loont altijd.
Je hebt net als ik alle tijd om te surfen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat vertel je mij?ik doe niet anders
Nou, ik had het nog aardig druk vandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt net als ik alle tijd om te surfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |