En met een beetje pech slaat zijn naam op het feit dat hij uit Almere komt. Dan snap ik de struggles welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh het is een Feyenoorder? En dan klagen over de scheids?
bij ons in de flats lopen zoveel El Azzouzisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Commentator kan Ziyech en El Azzouzi niet uit elkaar houden
ze zouden er op letten uhuquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Almerian het volgende:
Twee Psv-ers met schwalbes binnen 3 seconden en geen gele kaart.
Dan doe je het goed als scheidsrechter.
Met je arrogante houding over achterin rondtikkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga alsjeblieft voetballen in plaats van die irritante schijt overtredingen en achterin rondtikken![]()
Sensatiezoeker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf kijken zolang PSV gelijk staat, of achter staat.
Gelukkig maar dat er punten in mindering voor ze gaan volgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Twente gaat nog heel erg dichtbij Feyenoord komen. Treurig.
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 19:52:15Een opvallend moment bij het duel tussen SC Cambuur en PEC Zwolle: binnen vijf minuten wordt de grensrechter al vervangen door een blessure. reageer retweet
Ik heb vandaag toch al gewonnen.quote:
Tenzij Van Beek de bal heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je arrogante houding over achterin rondtikken.
Zoals Cruijff zei: áls jij de bal hebt, kunnen zij niet scoren.
Hallo Haagsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga alsjeblieft voetballen in plaats van die irritante schijt overtredingen en achterin rondtikken![]()
En hij vond het nog leuk ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
Dat die Derijck nog voor PSV heeft gespeeld joh
Ik zou verwachten dat ze hem door een andere grensmens vervangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 19:52:15Een opvallend moment bij het duel tussen SC Cambuur en PEC Zwolle: binnen vijf minuten wordt de grensrechter al vervangen door een blessure. reageer retweet
Slobeend was super tevreden dat hij als enige Rowe in zijn prono had. Blijkt hij maar 7 punten te hebben, haha.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat ze hem door een andere grensmens vervangen.
Ben benieuwd of die blessure het langer volhoudt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja dat is redelijk gênant voor jou. Ik word wel een beetje moe van de gouden pik van wimderon.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vier punten vandaag.
#pronoleed
Ik troost mezelf met de gedachte dat ik gelijk sta met de eindwinnaar van vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is redelijk gênant voor jou. Ik word wel een beetje moe van de gouden pik van wimderon.
Slob is altijd wat wisselvallig met zijn poultjes. Maar Rowe vond ik wel een mooie vondst dus er zit potentie in die jongen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Slobeend was super tevreden dat hij als enige Rowe in zijn prono had. Blijkt hij maar 7 punten te hebben, haha.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat ze hem door een andere grensmens vervangen.
Gaat dat gebeuren ja? Mooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er punten in mindering voor ze gaan volgen.
Knvbgod
Zijn er echt mensen die op deze manier lachen?quote:
Aan deze selfie van GGMM te zien wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die op deze manier lachen?
Ik moet ergens m'n geluk vandaan halen Koffieplanter.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Slobeend was super tevreden dat hij als enige Rowe in zijn prono had. Blijkt hij maar 7 punten te hebben, haha.
Als de kans zich voordoet ga ik traditiegetrouw alleen maar Colombianen opstellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slob is altijd wat wisselvallig met zijn poultjes. Maar Rowe vond ik wel een mooie vondst dus er zit potentie in die jongen.
de groep #viesdikke mensen waarvan hun buik te hard schudt dat het pijn doetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem hem niet zo, straks denkt hij nog dat we zijn nieuwe account accepteren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moet ergens m'n geluk vandaan halen Koffieplanter.
We tellen het Colombiaans kampioenschap niet mee, ha ha!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als de kans zich voordoet ga ik traditiegetrouw alleen maar Colombianen opstellen.
Ja, ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee getuige je signature.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem hem niet zo, straks denkt hij nog dat we zijn nieuwe account accepteren.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee getuige je signature.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |