En met een beetje pech slaat zijn naam op het feit dat hij uit Almere komt. Dan snap ik de struggles welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh het is een Feyenoorder? En dan klagen over de scheids?
bij ons in de flats lopen zoveel El Azzouzisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Commentator kan Ziyech en El Azzouzi niet uit elkaar houden
ze zouden er op letten uhuquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Almerian het volgende:
Twee Psv-ers met schwalbes binnen 3 seconden en geen gele kaart.
Dan doe je het goed als scheidsrechter.
Met je arrogante houding over achterin rondtikkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga alsjeblieft voetballen in plaats van die irritante schijt overtredingen en achterin rondtikken![]()
Sensatiezoeker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf kijken zolang PSV gelijk staat, of achter staat.
Gelukkig maar dat er punten in mindering voor ze gaan volgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Twente gaat nog heel erg dichtbij Feyenoord komen. Treurig.
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 19:52:15Een opvallend moment bij het duel tussen SC Cambuur en PEC Zwolle: binnen vijf minuten wordt de grensrechter al vervangen door een blessure. reageer retweet
Ik heb vandaag toch al gewonnen.quote:
Tenzij Van Beek de bal heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je arrogante houding over achterin rondtikken.
Zoals Cruijff zei: áls jij de bal hebt, kunnen zij niet scoren.
Hallo Haagsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga alsjeblieft voetballen in plaats van die irritante schijt overtredingen en achterin rondtikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |