Eerder een camperboertje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:24 schreef Horsemen het volgende:
Ik denk ook dat je niet de zelfde zaken 2 keer kunt verpanden of de tweede keer moet achtergesteld zijn aan de eerste verpanding. Ik denk dat KoM hier wederom een Vinovatje gaat doen.
Zullen wellicht het volgende gaan zeggen. investeerders, er komen 2x zijn zoveel debiteuren, dus er is niets aan de hand....quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:24 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je niet de zelfde zaken 2 keer kunt verpanden of de tweede keer moet achtergesteld zijn aan de eerste verpanding. Ik denk dat KoM hier wederom een Vinovatje gaat doen.
Bij KoM is er nooit iets aan de hand. Als de tweede achtergesteld is aan de eerste dan is dat correct. Maar hoe je dat in 1 stichting regeld?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:44 schreef djh77 het volgende:
Zullen wellicht het volgende gaan zeggen. investeerders, er komen 2x zijn zoveel debiteuren, dus er is niets aan de hand....
Zit er gelukkig niet in. Pandrecht is wel ingeregeld (volgens de KoM-norm).quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:46 schreef impact9 het volgende:
Zit er trouwens iemand in Adobe bij KoM. Pandrecht is daar ook niet ingeregeld.
Geen idee, dan moet er blijkbaar eerst weer gewacht worden dat er een dergelijk project mis gaat voor KoM juridisch informatie gaat inwinnen met alle schade voor de investeerders van dien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Bij KoM is er nooit iets aan de hand. Als de tweede achtergesteld is aan de eerste dan is dat correct. Maar hoe je dat in 1 stichting regeld?
Is blijkbaar ook niet nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:02 schreef bleyenburg het volgende:
ze hebben echt gewoon geen idee daar....
Nadeel van LinkedIn profielen bekijken is dat betreffende gebruiker ook kan zien dat je gekeken hebt...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:09 schreef Speekselklier het volgende:
Heeeeeeeeeeee
Ons Paultje is aangenomen. Hij heeft een baan.
Dat is goed voor de hoofdelijke aansprakelijkheid.
KoM zijn jullie al bezig met loonbeslag?
LinkDin
Als je geen account hebt of niet bent ingelogd is er niets aan de hand. Heb zojuist namelijk gewoon kunnen zien dat hij idd een nieuwe baan heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nadeel van LinkedIn profielen bekijken is dat betreffende gebruiker ook kan zien dat je gekeken hebt...
Ja en. Wat is het probleem? Ik kijk naar zijn openbare profiel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nadeel van LinkedIn profielen bekijken is dat betreffende gebruiker ook kan zien dat je gekeken hebt...
Dat kan je uitschakelen, alleen kan jij dan ook niet meer zien wie jouw profiel heeft bekekenquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
ik zit niet in dit project maar ik vraag me iets af. Stel dat je als investeerder uit tranche 1 zegt dat je niet akkoord gaat met het delen van de zekerheid en je van KoM eist je belang als investeerder te behartigen door de zekerheid niet bij tranche 2 te stellen. Heb je dan een punt of mag KoM dit zo maar doen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:50 schreef djh77 het volgende:
Vraag aan KoM:
De ondernemer kan juridisch gezien niet de zelfde zaken 2 keer verpanden of de tweede keer moet achtergesteld zijn aan de eerste verpanding. Denk maar na, of zoiets bij een bank mogelijk zou zijn. KoM zouden jullie dit willen navragen bij de juridisch adviseur?
Antwoord KoM:
Beste investeerder, dat is goed opgemerkt. De genoemde zekerheden zullen worden gedeeld met de investeerders uit project 1. Aanvullend is er nu een borgstelling vanuit de Holding.
Lekker duidelijk. Investeerders uit de 1e tranche hebben dus zelfs minder zekerheden dan de 2e tranche
Ik zat ook al te kijken. Ik zie het product niet zitten en nu al plannen dat je 1,4 miljoen om gaat zetten... das een boel geld voor iets dat nog niet bestaat...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:56 schreef marathon2000 het volgende:
@GVE: fashionfitr
Leendoel:Financiering werkkapitaal
Classificatie:5
Kredietbedrag:¤ 100.000
Looptijd:48 maanden
Rente per jaar:8,0%
Die mijnheer is zoals gemeld failliet gegaan, iedereen verdient een 2e kans, maar dit overtuigt geenszins :
http://www.sprout.nl/arti(...)tvaardigt-ontbinding
Stempeltje junk lening is weer verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |