Ik was net ff koffie halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Nieuw deel komt altijd direct zo lekker op gang.
Ik wacht even tot Reya de TT zoals gewoonlijk afkeurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Komt omdat jij het geopend hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Geen belang groter dan mijn eigen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
Reya, de man die nooit modereert tenzij z'n modknopjes even kan misbruiken.
Op de meet krijg je nog wel even een paar stompen op je smoel voor die permaban. Maar verder enkel hulde voor deze instelling, daar het ook de mijne is.quote:
Ban bespreken, deze gaat naar de FA's.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op de meet krijg je nog wel even een paar stompen op je smoel voor die permaban. Maar verder enkel hulde voor deze instelling, daar het ook de mijne is.
FA op je hoofd, jonguh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ban bespreken, deze gaat naar de FA's.
Dan nemen we Tem gewoon mee in de stompen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ban bespreken, deze gaat naar de FA's.
Ik help je wel onthouden, geen zorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:07 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja, ik moet "Reya stompen" nog even in m'n agenda zetten.
Met de verzwakte Hollande probeert hij zich t.o.v. Merkel de laatste tijd heel nadrukkelijk als de alternatieve leider van de EU te profileren. Het komt alleen nog niet helemaal over, aangezien zijn eigen land ook niet echt soepeltjes gaat.quote:
Kaas- heeft me dat ook aangeboden. Vond ik te twijfelachtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef Perrin het volgende:
* Perrin komt Reya wat liefde en steun geven.
Steun in de zin van een paar krukken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef Perrin het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- heeft me dat ook aangeboden. Vond ik te twijfelachtig.
Steunzolen zijn inderdaad essentieel voor die knul.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef Perrin het volgende:
Is goed. Kom maar op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nemen we Tem gewoon mee in de stompen.
En dan flink bouten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaat ie rondjes om je heen rennen en daarna kapsalon eten.
Maakt niet uit joh!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is dan toch niet op z'n werk?
Ideaal juist. Die stank mooi niet in eigen huis.quote:
Ik ken wel een paar kroegen waar je dat niet zou durvenquote:
De Chaps?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar kroegen waar je dat niet zou durven
Daar staan juist altijd van die enorme rijen. Amateurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:34 schreef Ryon het volgende:
De echte pro weet natuurlijk dat je daar voor bij de dames wc's moet zijn.
Ik ga alleen naar kroegen waar 95% man is. In de kroeg kom je voor de goede gesprekken en om eens goed te schijten. Oh en voor bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar staan juist altijd van die enorme rijen. Amateur
Wel het type kroeg waar je als heteroseksueel liever niet je broek uittrekt, denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kom ik nooit, dus ik zou het niet weten
Terwijl je tot aan je enkels in de de drab staat en de deur er of al helemaal uit is gesloopt of bijna van ellende er uit valt. Zo doet Ryon dat.quote:
Daarom: de vrouwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terwijl je tot aan je enkels in de de drab staat en de deur er of al helemaal uit is gesloopt of bijna van ellende er uit valt.
Met goed leesmateriaal ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
Thuis schijten is sws het allerhoogste genot.
Wat voor data staat er op je PC dat je 3.5T hebt, viespeuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:45 schreef Kowloon het volgende:
Er gebeurden vreemde dingen op mijn PC, waardoor ik aan een cryptovirus moest denken (een van mijn ergste nachtmerries op ICT gebied). Uit voorzorg maar de hele zaak geformatteerd, nu nog 3,5 TB aan backups terug zetten.
Als je moet, dan moet je.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef 99.999 het volgende:
Het hangt inderdaad erg af van wat voor kroeg of ik er durf/wil schijten
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu opnieuw in China, keer honderdduizend.
[ afbeelding ]
Bij een ander juist.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
Thuis schijten is sws het allerhoogste genot.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaat ie rondjes om je heen rennen en daarna kapsalon eten.
quote:
Op kantoor?quote:
Vooral grote databestanden met GIS data en economische data. Alleen voor nerds is dat opwindend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat voor data staat er op je PC dat je 3.5T hebt, viespeuk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kroegen waar 95% man is. In de kroeg kom je voor de goede gesprekken en om eens goed te schijten. Oh en voor bier.
Toch zou ik wel bij Space X willen werken stiekemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Ryon het volgende:
http://daskapital.nl/2016(...)_musk_zo_o.html#more
Ik ben nu halverwege dat verhaal. Here jezus, een begaafd spreker is hij zeker niet.
Zo'n lawaaierige zaal dat niemand hoort waar het wegkomt en je dan lekker laten gaan in een volle ruimte. En dan je glimlach proberen te onderdrukken wanneer je het ruikt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
Wat trouwens wel goor is is als mensen in een volle kroeg (bier)farts laten
Gewoon in de cloud zetten, dergelijk spul.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooral grote databestanden met GIS data en economische data. Alleen voor nerds is dat opwindend.
Als ze morgen nog een socioloog nodig hebben ben ik ook per direct beschikbaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch zou ik wel bij Space X willen werken stiekem
Wist u al dat Peking deze week New York heeft overgenomen als de stad met de meeste miljardairs wereldwijd? In USD! En dat China er nu ook meer dan de VS heeft?quote:
Maar om berekeningen te maken heb je dan waarschijnlijk aardig wat cores nodig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooral grote databestanden met GIS data en economische data. Alleen voor nerds is dat opwindend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |