Verdomme Sersjee, valt mij dat even vies tegen van jou zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Nog nooit gezien, die film. Denk da'k dat zo hou ook.
Ik schrik er ook een beetje van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Sersjee, valt mij dat even vies tegen van jou zeg.
Kan er niet mee zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Sersjee, valt mij dat even vies tegen van jou zeg.
Het trekt me gewoon niet. Tevens word ik een beetje moe van het gedweep met de soundtrack. En het is in het Frans. Dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Prachtige film juist.
Wat houd je tegen?
Ik raad LFamille Belier anders van harte aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet. Tevens word ik een beetje moe van het gedweep met de soundtrack. En het is in het Frans. Dus.
Hm, bijzonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet. Tevens word ik een beetje moe van het gedweep met de soundtrack. En het is in het Frans. Dus.
Gezien. Was tof.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hm, bijzonder.
En Intouchables dan? Ook niet gezien?
Mensen zeggen wel vaker "als je x leuk vindt, dan vind je y ook leuk" tegen me en minstens 90% van de tijd klopt dat niet. Ik heb een hele rare smaak.quote:
1. Wilbert heeft die plaat populair gemaakt in NL, door z'n kinderen.quote:
Knuffels terug enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef minthy het volgende:
Kort teruggelezen, eens met Sersjee wat die film betreft. Ook een stom nummer, met dat irritante pianogejengel.
Groetjes en een knuff0l.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef minthy het volgende:
Kort teruggelezen, eens met Sersjee wat die film betreft. Ook een stom nummer, met dat irritante pianogejengel.
Groetjes en een knuff0l.
Jawel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Is het niet Freitag Fashiontag vandaag?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef minthy het volgende:
Groetjes en een knuff0l.
Nog eentje dan om het af te lerenquote:
Niet helemaal... zoek maar eens op wiens kinderen dat waren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. Wilbert heeft die plaat populair gemaakt in NL, door z'n kinderen.
2. Wilbert is weg bij 3FM.
3. Plaat staat niet in de lijst.
Ik zie een verband.
Het waren toch de kinderen van iemand op de muziekredactie?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet helemaal... zoek maar eens op wiens kinderen dat waren.
Van die lul de behanger die Harm geschorst had.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het waren toch de kinderen van iemand op de muziekredactie?
Uhuh. Ben benieuwd wat de kinderen voor straf krijgen als ze niet naar de goede muziek luisteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van die lul de behanger die Harm geschorst had.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Goed topic.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 29-02-2016 om 09:10:09Hallo krokusvakantie! Of hoe heet deze week. Anyway. Ik ben een weekje vrij, @hermandeperman geeft de platen water op #3FM. reageer retweet
De beste gitaristen zitten op zolder en worden nooit bekend.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Beste gitarist mag ook Zakk Wylde genoemd worden....
Tot zover de korte autobiografie van SC?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De beste gitaristen zitten op zolder en worden nooit bekend.
Nee ik heb geen zolder XDquote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Tot zover de korte autobiografie van SC?
horrorquote:Op maandag 29 februari 2016 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal maar net gaan zitten
[ afbeelding ]
De tofste Fok!ers ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De beste gitaristen zitten op zolder en worden nooit bekend.
Ik verhuis weer terug naar de zolderkamer in m'n ouderlijk huis...quote:
Ik woon daar tijdelijk!quote:Op maandag 29 februari 2016 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verhuis weer terug naar de zolderkamer in m'n ouderlijk huis...
ben je wel professioneel in geworden in de loop der jaren toch?quote:
Ik dacht ook al: dit moet dotan zijn, met z'n saaie zaadstemquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Is Dotan weer iets aan het verkrachten?
rozenbhottelsquote:
Ik heb je gereplied, tevens via de faxquote:
Waarmee dit keer?quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ed je blijft mij elke keer weer verbazen.
Zeggen dat Sex on Fire het beste KoL nummer is.quote:
Dat durf ik nog wel een keer te zeggen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeggen dat Sex on Fire het beste KoL nummer is.
Back Down South vind ik beter. Zelfs Use Somebody is beter op lyric gebied.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat durf ik nog wel een keer te zeggen hoor.
Maar volgens mij ben jij het daar niet mee eens?
Wat is volgens jou beter dan? Ik kan me alleen dat nummer voorstellen waarbij in de clip een gevangene aan rodeorijden doet nadat hij per abuis iemand doodgeslagen heeft (weet titel niet - going home now ofzo?)
Sex on fire is echt het kutste nummer van KoL... althans, van hun hits... Komt misschien ook door de frequentie waarmee het gedraaid is, maar ik heb het nooit wat gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat durf ik nog wel een keer te zeggen hoor.
Maar volgens mij ben jij het daar niet mee eens?
Wat is volgens jou beter dan? Ik kan me alleen dat nummer voorstellen waarbij in de clip een gevangene aan rodeorijden doet nadat hij per abuis iemand doodgeslagen heeft (weet titel niet - going home now ofzo?)
Dat is die country achtige plaat van ze.quote:
Soberso zijn teksten in vacatures een beetjequote:Op woensdag 2 maart 2016 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom wordt elke vacature gepresenteerd als 'een uitdaging'? Flikker toch een eind op
Elke vacature is hetzelfde als het gaat om dat soort termen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom wordt elke vacature gepresenteerd als 'een uitdaging'? Flikker toch een eind op
de grote vraag blijft, heeft ze een streepje voor....quote:
Zal mij een zorg zijn, ik doe haar zo wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
de grote vraag blijft, heeft ze een streepje voor....
Alleen als je <25 jaar oud bent met >10 jaar ervaring.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Met andere woorden:
Ben jij perfect in alles? Solliciteer dan! Mss nemen we je aan dan.
Owja dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als je <25 jaar oud bent met >10 jaar ervaring.
Re:quote:
Waardeloos, ben hondsberoerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi jim, hoe gaat het ermee vandaag
Das mooi kut! Vol aan de ibuprofen. (Max 1200 mg per dag, 1 week lang!!!11)quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waardeloos, ben hondsberoerd.![]()
Maar ik moet wel werken, gezien ik deze week een paar hele grote orders kan binnen halen.
Jupquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedemorgen!
Hoorde ik dat nou goed? Komt Nothing But Thieves live spelen bij Giel? Nice.
dievenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedemorgen!
Hoorde ik dat nou goed? Komt Nothing But Thieves live spelen bij Giel? Nice.
Ja sorry.quote:
kan je nog wel posten hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik heb Clouseau aangeslingerd ipv de radio.
Genoeg, morgenavond op vakantiequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er nog wat te doen op het werk bij iedereen?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg, morgenavond op vakantie
Ik was even druk met sollicitatiebrieven droppen bij winkels in het centrum.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond richting Oostenrijk! ZIN IN!
[ afbeelding ]
Die arme jongen kreeg geen leenauto. Dat zou iemand eens aan de kaak moeten stellen.twitter:BarendvanDeelen twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:51:31Ik zit nu een dikke week zonder wagen. Maandag komt ie terug en geef ik een groot feest. Alles met OV is hem niet reageer retweet
Vakkundig gelegde dakpannen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:07 schreef JDude het volgende:
Die arme jongen kreeg geen leenauto. Dat zou iemand eens aan de kaak moeten stellen.twitter:BarendvanDeelen twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:51:31Ik zit nu een dikke week zonder wagen. Maandag komt ie terug en geef ik een groot feest. Alles met OV is hem niet reageer retweet
twitter:coen twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:53:07@BarendvanDeelen Ik voel je pijn. Hier overbruggen met een leerwaren gelukkig.... reageer retweet
Coenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
twitter:coen twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:53:07@BarendvanDeelen Ik voel je pijn. Hier overbruggen met een leerwaren gelukkig.... reageer retweet
.
Godsammequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:07 schreef JDude het volgende:
Wiesda?quote:
Marisa papenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wiesda?
Ik vind Giel in dit avond programma trouwens erg veel beter dan tijdens zijn ochtendprogramma (vind ik al vanaf de eerste keer dat ik ze op vrijdagavond hoorde). Maar dat zal wel door Eva komen.
Kan me niet voorstellen dat hij stopt. Zal met die aankondiging van een grote artiest op Lowlands te maken hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:58 schreef MaJo het volgende:
Wat zou Giel vanochtend bedoelt hebben met het grote nieuws dat hij maandag gaat brengen waarvan hij blij zal zijn als hij het eindelijk uitgesproken heeft?Ik dacht meteen dat hij gaat stoppen.
Nee hij zei expliciet dat hij zelf ook nieuws te vertellen had en dat het een pak van z'n hart zou zijn als ie dat eindelijk kwijt kan. Klinkt als iets belangrijks dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij stopt. Zal met die aankondiging van een grote artiest op Lowlands te maken hebben.
Dat deed hij een half jaar geleden ook, persconferentie en alles en toen bleek het de aankondiging voor dat Frank Hartje Giel festival te zijn waar geen hond op zat te wachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hij zei expliciet dat hij zelf ook nieuws te vertellen had en dat het een pak van z'n hart zou zijn als ie dat eindelijk kwijt kan. Klinkt als iets belangrijks dus.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:58 schreef MaJo het volgende:
Wat zou Giel vanochtend bedoelt hebben met het grote nieuws dat hij maandag gaat brengen waarvan hij blij zal zijn als hij het eindelijk uitgesproken heeft?Ik dacht meteen dat hij gaat stoppen.
Zal wel gaan over een festival met 3fm bandjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:58 schreef MaJo het volgende:
Radioroddels.tk!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:58 schreef MaJo het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zondag 06-03-2016 om 16:32:41Eindelijk mag en kan t hoge woord eruit morgenochtend. Ja ik ga iets anders doen reageer retweet
de nacht Xdquote:Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zondag 06-03-2016 om 16:32:41Eindelijk mag en kan t hoge woord eruit morgenochtend. Ja ik ga iets anders doen reageer retweet
Hij gaat vanaf een bergtop z'n show doen. Letterlijk het hoge woord. En het is iets anders dan vanuit de studio.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Hij gaat Cola zero drinken. Ofzo. Of de nieuwe Wilbertquote:Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Pino112 het volgende:
mij wel als het stoppen met de ochtend isquote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
Het kan me totaal niet schelen wat 'ie gaat doen.
Ik luister sowieso al nooit naar Giel. Zet 3fm meestal pas aan om 10 uur en om 14 uur gaat ie over naar radio 2 voor Stendersgod.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mij wel als het stoppen met de ochtend is
zelfde hier. Maar tot tien uur is er ook geen denderend alternatiefquote:Op zondag 6 maart 2016 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister sowieso al nooit naar Giel. Zet 3fm meestal pas aan om 10 uur en om 14 uur gaat ie over naar radio 2 voor Stendersgod.
Uitslapen, stilte, Spotify. Keuze genoeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zelfde hier. Maar tot tien uur is er ook geen denderend alternatief
uitslapen is qua werk geen optie, stilte in de auto vind ik ook niks, dus dan maar evers meestalquote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uitslapen, stilte, Spotify. Keuze genoeg.
Evers Staat Opquote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zelfde hier. Maar tot tien uur is er ook geen denderend alternatief
prima show, matige muziekquote:Op zondag 6 maart 2016 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evers Staat Op[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit jaar nog en dan trekken ze de stekker er wel uit, denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Dan kan het glazenhuis nu helemaal geschrapt worden?
Hij gaat iets heel nieuws doen: tussen 9 en 10 heet het voortaan "het slechte uur" en dan draait ie alleen maar van die "o jongens, wat is dit slécht"-muziek. Lachen, gieren, brullen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Henk in de regioquote:Op zondag 6 maart 2016 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Evers Staat Op[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij gaat iets heel nieuws doen: tussen 9 en 10 heet het voortaan "het slechte uur" en dan draait ie alleen maar van die "o jongens, wat is dit slécht"-muziek. Lachen, gieren, brullen.
Dat gaat ie niet aankondigen zolang er geen nieuwe zendermanager is (tenzij ie dat zelf gaat wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mij wel als het stoppen met de ochtend is
Dit x1000.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:06 schreef Sersjee het volgende:
Giel gaat iets anders doen: een licht aangepaste vorm van iets wat er al járen is.![]()
Wat is die gozer een natte wind geworden...
Eens. Tevens vrij kritiekloos volggedrag van allerhande media, want het is niet de eerste keer dat ie zo'n geintje flikt.quote:
en dan de kritiek hier is ook lachwekkend. Het is gewoon enorm slim van hem gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Tevens vrij kritiekloos volggedrag van allerhande media, want het is niet de eerste keer dat ie zo'n geintje flikt.
De rest van 3fm zal ook wel de boel pluggen.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:32 schreef Sersjee het volgende:
Een ding scheelt: ik luister nooit naar Giel en kijk nooit naar DWDD, dus de kans dat ik er iets van mee krijg is niet bijster groot.
Aangezien ik bijna alleen nog maar naar Veenstra luister, is ook dat geen probleem.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
De rest van 3fm zal ook wel de boel pluggen.
Klopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aangezien ik bijna alleen nog maar naar Veenstra luister, is ook dat geen probleem.
Denk ik ook. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wie de opvolger van Wilbert gaat worden en wat zijn/haar plannen met de zender zijn, want alle ballen op Giel (waar het nu wel een beetje op lijkt) lijkt me sowieso geen goed plan.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt.
En toch denk ik dat ook dit 3fm niet ten goede komt. Het zoeken van talenten via internet is natuurlijk helemaal prima en van deze tijd. Maar waarom dan weer Giel?
Als hij dit een beetje veel gaat pluggen via zijn programma zie ik de luistercijfers echt niet omhoog gaan. Eerder nog harder naar beneden.
Nope, Giel lijkt mij een gevalletje vergane glorie.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wie de opvolger van Wilbert gaat worden en wat zijn/haar plannen met de zender zijn, want alle ballen op Giel (waar het nu wel een beetje op lijkt) lijkt me sowieso geen goed plan.
De enige reden waarom ik niet jankend in de vangrail hang is het simpele feit dat ik nog geen vangrail ben tegengekomen vandaag.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah ik lees dat Giel weer iets fantastisch heeft bedacht
Jason Deruloquote:
The 1975? Ik vind er maar weinig aanquote:
Ze hebben die 80's sound en daar houd ik wel van.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
The 1975? Ik vind er maar weinig aan
twitter:jackwhitehall twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 21:34:25Sad to think of all the things my memory has discarded, yet it appears to have retained all the lyrics to Bloodhound Gang - The Bad Touch. reageer retweet
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:jackwhitehall twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 21:34:25Sad to think of all the things my memory has discarded, yet it appears to have retained all the lyrics to Bloodhound Gang - The Bad Touch. reageer retweet
Dingen onthouden ben ik niet echt een ster in, maar songteksten onthoud ik dan wel weer primaquote:
Aan je tentamen zitten en geen idee hebben wat je in moet vullen, maar een bepaald woord zien staan dat ook in een songtekst staat en je kan de hele songtekst opdreunen, maar de vraag op je tentamen beantwoorden? Ho maar.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dingen onthouden ben ik niet echt een ster in, maar songteksten onthoud ik dan wel weer prima
Inderdaad. Of als er in een serie iets gezegd wordt wat ook een stuk uit een songtekst is. Geheid dat ik de hele dag dat nummer in m'n hoofd heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan je tentamen zitten en geen idee hebben wat je in moet vullen, maar een bepaald woord zien staan dat ook in een songtekst staat en je kan de hele songtekst opdreunen, maar de vraag op je tentamen beantwoorden? Ho maar.
Je gáát tenminste op vakantie.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga ook op vakantie hoor. Vanaf dinsdag alleen maar slecht weer in Algarve als ik de voorspellingen maar geloven.
Ja sorryquote:
quote:
goedemorgenquote:
Ja die weet ik niet hoor, best pittige vraag.quote:
ok ik las het op de twotterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Cee het volgende:
Michiel Veenstra, het zijden draadje waaraan mijn voortbestaan als 3FM luisteraar hangt.
Dat zijn bij mij Timur en Ramon eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Cee het volgende:
Michiel Veenstra, het zijden draadje waaraan mijn voortbestaan als 3FM luisteraar hangt.
Michiel vind Cee's Tweet leukquote:
Mij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |