je hebt mijn vraag nog niet beantwoord jimmyquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:38 schreef Bronson het volgende:
Bear's Den.![]()
Was een leuk voorprogramma bij M&S in het Goffertpark afgelopen jaar.
Whut welke.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je hebt mijn vraag nog niet beantwoord jimmy
hele belangrijke vraag
Check.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:24 schreef Sersjee het volgende:
Pinkpop doet een Glastonbury'tje met Lionel Richie. Wel geinig.
Ik heb hem live gezien met Symfonica in Rosso.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel cool. Ik houd wel van Lionel. Hij had een tribute tijdens de Grammy's. Hij zingt zo makkelijk. Heerlijk.
Dat houd jij niet vol muis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij wil niet All Night Long?
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb hem live gezien met Symfonica in Rosso.
Stenders zo meteen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ben wel een beetje klaar met de radio vandaag.
Nah. Te veel oude meuk waarbij ik niet kan meezingenquote:
Yep, ff zappen! Mijn moeder denkt dat ik de programmering heb overgenomen van dat programma...quote:
en een Tjitse is ook wel handigquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil even melden dat meneer Againzender een gigantische eindbaas is.
Nepotisme is een mooi iets.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en een Tjitse is ook wel handigOld boys network
dit valt onder vriendendienst wat mij betreftquote:
Too Hot Too Handle Thursday.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Wat hoor ik nou, is het vandaag "Titty Thursday"?
Wenskaartenmuziekquote:
Tja, en toch vind ik het bijzonder rare keuze.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien was het op Glasto een goed feestje, dus ik ben wel benieuwd hoe het op Pinkpop zal gaan.
Hello.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Lionel is een baas. Hij zingt zo makkelijk, heeft er plezier in. En hij maakt er een feestje van.
Nou, ik gok dat met Sir Paul de zondag sowieso wel uitverkocht raakt. Zou heel raar zijn als dat niet zo was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tja, en toch vind ik het bijzonder rare keuze.
Ben benieuwd of het uitverkocht raakt.
acteert beter dan dat hij zingtquote:
die raakt sowieso uitverkocht. Als ik zo om mij heen kijk hoeveel mensen hem nog eens willen zien, gaat wel lukken. Voormalige buren gingen al naar Werchter, maar willen nu ook naar Pinkpop, gewoon om hem nog een keer te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik gok dat met Sir Paul de zondag sowieso wel uitverkocht raakt. Zou heel raar zijn als dat niet zo was.
De gemiddelde leeftijd zal dit jaar wel fors hoger liggen dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik gok dat met Sir Paul de zondag sowieso wel uitverkocht raakt. Zou heel raar zijn als dat niet zo was.
Nou, het viel me bij Paul's concert in de ZiggoDome op dat de hoeveelheid grijze koppies niet gigantisch was. Veel mensen van mijn leeftijd die hun kinderen hadden meegenomen. Dus het zou nog best eens mee kunnen vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd zal dit jaar wel fors hoger liggen dan voorgaande jaren.
Lionel op Glasto was episch idd!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien was het op Glasto een goed feestje, dus ik ben wel benieuwd hoe het op Pinkpop zal gaan.
Bij onze middelste was er ook een klasgenootje meegenomen naar Paul. Nou zijn beide ouders professioneel muzikant, maar ik verwacht ook publiek van alle leeftijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, het viel me bij Paul's concert in de ZiggoDome op dat de hoeveelheid grijze koppies niet gigantisch was. Veel mensen van mijn leeftijd die hun kinderen hadden meegenomen. Dus het zou nog best eens mee kunnen vallen.
Ok. Ben benieuwd. Ik vind het ieder geval een vrij matige line-up.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, het viel me bij Paul's concert in de ZiggoDome op dat de hoeveelheid grijze koppies niet gigantisch was. Veel mensen van mijn leeftijd die hun kinderen hadden meegenomen. Dus het zou nog best eens mee kunnen vallen.
Vind ik ook. Alleen St. Paul & the Broken Bones is écht tof, maar die zie ik wel een keer in Paradiso o.i.d.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok. Ben benieuwd. Ik vind het ieder geval een vrij matige line-up.
duh, de enige die daar nooit aan mee deed was Stenders...quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef Bronson het volgende:
Zullen ze verplicht positief over de line-up bij 3fm moeten zijn?
Gisteren Timur al, nu Veenstra weer.
Stenders 'vergat' ook wel eens een megahit te draaienquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
duh, de enige die daar nooit aan mee deed was Stenders...
net zoals iedereen lyrisch is over de unaniem gekozen MH's
toch een beetjequote:
ik slik deze maand doorquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zuurpruimen hier.
Moeten jullie ongesteld worden ofzo?
Da's waarquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders 'vergat' ook wel eens een megahit te draaienwas toen wat gezeik geloof ik dat Rob dacht dat Gotye de nieuwe MH zou worden, maar toen werd het de net nieuwe Coldplay oid.
Maar goed, daar hebben we hier, inclusief Michiel zelf, al teveel tijd aan verspeeld.
Dat zou zij ook eens wat vaker moeten doenquote:
Yup, moet ik altijd aan denken bij het horen van dat nummer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
toch een beetjevanwege Wim Rigter
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou zij ook eens wat vaker moeten doen
Bij mij in huis welquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Want hoe een vrouw zich gedraagt heeft alles te maken met haar menstruatiecyclus
als dat alleen in je huis zo is zou je de oorzaak ergens anders kunnen zoeken....quote:
je bent niet de enige. Had het er met Hans Schiffers over, hij heeft dat (natuurlijk) ook maar hij krijgt ook altijd veel reacties als hij het draait over Rigter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, moet ik altijd aan denken bij het horen van dat nummer.
leuke soundtrack + film, maar eerder werk van simple minds vind ik beter.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat alleen in je huis zo is zou je de oorzaak ergens anders kunnen zoeken....
Sterkte en succes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, naar anderen wil ze de schijn nog wel eens ophoudenhet blijft een actrice...
Dankquote:
Mss moet ze er wat aan doen als haar omgeving er zoveel last van heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet ze er wat aan doen als haar omgeving er zoveel last van heeftEr zijn genoeg dingen die je eraan kunt doen.
Om vervolgens in een postnatale depressie te belanden zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Bovendien word ik ook niet vrolijker van een kindA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nee dan is de huidige situatie denk ik toch iets beter. En ach vrouwen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om vervolgens in een postnatale depressie te belanden zeker?
Bovendien word ik ook niet vrolijker van een kind
niet vrouwen, mensen in hun algemeniteitquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dan is de huidige situatie denk ik toch iets beter. En ach vrouwen.
Ja mensenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
niet vrouwen, mensen in hun algemeniteit
Precies, huisdierenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mensen
Katten en honden zijn ook wel vervelend soms, maar die kun je nog wel negeren of even wegsturen.
Baby Laraquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, huisdieren
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik spring snel in de autoquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Wat hoor ik nou, is het vandaag "Titty Thursday"?
Eveneens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:04 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen is het gelukkig weer Freitag Fashiontag
Helaas heb ik het retedruk op m'n werk waardoor ik alleen maar kan meegluren
Bijna alle plaatjes kun je 1:1 vertalen naar kinderen. Behalve verharen op je zwarte kleding en betrapt worden op het likken van hun eigen achterwerk danquote:
Gezondheid.quote:
fapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Queen
Verder, Freitag Fashiontag!
[ afbeelding ]
Ze heeft een rare navel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Queen
Verder, Freitag Fashiontag!
[ afbeelding ]
Marisa Papenquote:
Normaal kan je de klok er op gelijk zetten. Jimmy stelt me teleur.quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 16:01:07BIJNA #WEEKEND! 🎉 Lekker vieren met mijn veertiende vlog. Hij staat vers voor je klaar ▶️ https://t.co/9SJgmksgUK #ditwasdomien reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 16:03:27@Domien Mijn broekje zit vol, nu al. reageer retweet
wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)-bij-nme-awards.html
quote:
Ik vind je juist een heel leuk nummertjequote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind je juist een heel leuk nummertje
Is dat Rámon?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooie Mannen Maandag
[ afbeelding ]
Rabberingquote:Op maandag 22 februari 2016 14:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha, Rabbering denkt dat 'Let's Get Retarded' gevoelig lag vanwege mensen met Down.
Maar Retarded slaat op stoned....
quote:Harm den Besten van 3FM is één nacht geschorst. De nacht-dj draaide zondagnacht in zijn programma tussen 4:00 en 6:00 uur twee uur lang louter Nederlandstalige muziek. Dat deed hij zonder eerst overleggen met de muziekredactie, zo laat hij weten op Twitter. “En daarnaast heb ik een artiest wakker gebeld en dat werd niet gewaardeerd”, aldus Den Besten.
Een woordvoerder van de NPO laat aan RadioFreak.nl weten: “Harm is een dj in opleiding dus prima als hij iets uitprobeert, maar dit ging net te ver. Vandaar dat hij een nachtje mag bijslapen.” Den Besten maakte zijn schorsing zelf openbaar door het te twitteren. “Okej… 2 uur lang Nederlandstalige muziek op 3FM is wat overdreven. Moet even een nachtje overslaan. Je hoort mij overmorgen weer op 3FM”, twitterde de nacht-dj.
“Shame on you”
Collega-dj Sander Hoogendoorn reageerde op de schoring van Den Besten. “Trots op Harm die z’n kop boven ’t maaiveld durft uit te steken. Shame on you voor diegene die ‘m bij 3FM geschorst heeft”, twitterde Hoogendoorn.
Den Besten maakt iedere zondag- tot en met dinsdagnacht tussen 4:00 en 6:00 uur het nachtprogramma ‘Slapen is voor Losers’. Eerder was hij ook op zaterdagnacht te horen, maar dat programma is sinds kort overgenomen door Lex Uiting.
belachelijkquote:
chanantquote:
Jawel. Tijd voor koffie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee bronsoon
alles goed deze morgen
quote:
Ik las het!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3FM draait schorsing dj terug
http://nu.nl/media/4219036/3fm-draait-schorsing-dj-terug.html
Omdat half 3FM het op Twitter voor 'm opnam?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje vreemd dat ze er niet bij zetten waarom hij eerst wel geschorst was en nu niet meer...
Ah oke. Dat volg ik niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat half 3FM het op Twitter voor 'm opnam?
Is het een beetje drinkbaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:08 schreef Lamabal het volgende:
ik heb een smoothie. Wel met appel smaak
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het een beetje drinkbaar?
verstandig, maar het kwaad is al geschied.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3FM draait schorsing dj terug
http://nu.nl/media/4219036/3fm-draait-schorsing-dj-terug.html
Ik heb het na een week of wat al opgegeven. Niet serieus te nemen. En z'n stem is irritant.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik trek z'n programma juist steeds beter
Ik ga me vast indrinken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jammer heb net een kaartje voor je besteld
liefquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga me vast indrinken.
Ga alleen om jou mee, hoor!
Dát klopt wel, ja!quote:
Hoi minthyquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dát klopt wel, ja!
En vrij vandaag, dus kwam weer eens om het hoekje spieken.
Leegloop gaat doortwitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 24-02-2016 om 16:48:01Muzieksamensteller en mr Serious Talent @tijsv vertrekt bij 3FM en gaat als A&R manager bij Universal werken. reageer retweet
Basylquote:De Nederlandse Publieke Omroep had 3FM-dj Harm den Besten helemaal niet mogen schorsen. Dat meldt de Telegraaf. De dj is in dienst van BNN-VARA.
“We waren erover verbaasd dat zendermanager Basyl de Groot van de NPO ingreep, want dat is niet aan hem”, zegt directeur Gerard Timmer van de omroep. “In beginsel gaan de omroepen over de inhoud. En het verraste ons ook dat een woordvoerster van de NPO zei dat Harm over een grens was gegaan en even een nachtje mocht bijslapen. Als Harm al moet bijslapen, vragen wij dat aan hem.”
Inmiddels hebben zowel Basyl de Groot als de directie van NPO Radio hun excuses aangeboden aan BNN-VARA. Timmer: “Daarmee is wat ons betreft de kous af. Het is weer helder hoe de rollen in Hilversum zijn verdeeld.”
Harm werd geschorst omdat hij maandag in z’n nachtprogramma twee uur lang Nederlandsetalige muziek draaide.
Nooit van tijsv gehoordquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Leegloop gaat doortwitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 24-02-2016 om 16:48:01Muzieksamensteller en mr Serious Talent @tijsv vertrekt bij 3FM en gaat als A&R manager bij Universal werken. reageer retweet
Komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:06 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand of er ook een spotifylijst van is/komt?
Ze draaien alles hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik had trouwens gedacht dat we de hele vrijdag de hele lijst zouden draaien. Maar we krijgen dus nu maar een paar nummers?
Ik mag goddorie lijden dat St Elmo's Fire op 1 staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef Bronson het volgende:
Ik mag verdomme trouwens hopen dat Once upon a time in the west in de top 10 staat.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag goddorie lijden dat St Elmo's Fire op 1 staat.![]()
En dat ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Bij 11 t/m 50 mis ik Shirley Bassey. Ik sluit rellen niet uit als zij niet in de top 10 staat.
Jep, al is het eigenlijk ook wel weer kinderlijk eenvoudig bedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:12 schreef Cee het volgende:
Memento inderdaad, bazenfilm. Mindfuck extraordinaire.
Dat geldt voor alles.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, al is het eigenlijk ook wel weer kinderlijk eenvoudig bedacht.
Maar goed, je moet er maar opkomen.
Ik volg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Bronson het volgende:
https://www.instagram.com/marisapapen/
Ik geniet.
marisafappenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Bronson het volgende:
https://www.instagram.com/marisapapen/
Ik geniet.
twitter:Smingleigh twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 20:31:15Why did I make this? https://t.co/4iY2CySIZx reageer retweet
Hier ook. Gezien in Londen. Was eigenlijk wel het hoogtepunt van de musical.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de musical gezien in scheveningen. Ik heb gejankt tijdens het openingsnummer.
Zekers. Ze hadden het nummer gewoon 2 uur moeten laten duren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook. Gezien in Londen. Was eigenlijk wel het hoogtepunt van de musical.
Wat is jouw lijstje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:39 schreef Sersjee het volgende:
De enige uit mijn lijstje die de uiteindelijke lijst heeft gehaald, gok ik zo.
Ja na 12en.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:40 schreef ChatGirl het volgende:
Is hier ook een spotifylijst van gemaakt trouwens?
Top. Ik heb bijna alles gemist omdat ik vies lang heb geslapen vandaag. Dankzij kutbovenburen die om half 3 nog de hele verdieping gingen verbouwenquote:
Lorraine Ellison - Stay with me (The boat that rocked)quote:
Wolf is het niet met je eens.quote:
Ik ken alleen de onderste vier. Qua films dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lorraine Ellison - Stay with me (The boat that rocked)
Onyx & Biohazard - Judgment night (Judgment Night)
The Beta Band - Dry the rain (High Fidelity)
Barry Jive & The Uptown Five - Let's Get It On (High Fidelity)
Bryan Adams - Heaven (A night in heaven)
Glen Hansard - Falling Slowly (Once)
Huey Lewis & the News - The Power of Love (Back to the Future)
Michael Sembello - Maniac (Flashdance)
Shirley Bassey - Goldfinger (James Bond: Goldfinger)
Underworld - Born Slippy (Trainspotting)
Idem.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:45 schreef Cee het volgende:
Falling slowly, ik verwacht deze niet in de top 10 en ik ga alvast huilen.
Nou idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
Ben maar blij dat ze niet op dat baggernummer van Sam Smith hebben gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |