je hebt mijn vraag nog niet beantwoord jimmyquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:38 schreef Bronson het volgende:
Bear's Den.![]()
Was een leuk voorprogramma bij M&S in het Goffertpark afgelopen jaar.
Whut welke.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je hebt mijn vraag nog niet beantwoord jimmy
hele belangrijke vraag
Check.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:24 schreef Sersjee het volgende:
Pinkpop doet een Glastonbury'tje met Lionel Richie. Wel geinig.
Ik heb hem live gezien met Symfonica in Rosso.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel cool. Ik houd wel van Lionel. Hij had een tribute tijdens de Grammy's. Hij zingt zo makkelijk. Heerlijk.
Dat houd jij niet vol muis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij wil niet All Night Long?
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb hem live gezien met Symfonica in Rosso.
Stenders zo meteen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ben wel een beetje klaar met de radio vandaag.
Nah. Te veel oude meuk waarbij ik niet kan meezingenquote:
Yep, ff zappen! Mijn moeder denkt dat ik de programmering heb overgenomen van dat programma...quote:
en een Tjitse is ook wel handigquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil even melden dat meneer Againzender een gigantische eindbaas is.
Nepotisme is een mooi iets.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en een Tjitse is ook wel handigOld boys network
dit valt onder vriendendienst wat mij betreftquote:
Too Hot Too Handle Thursday.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Wat hoor ik nou, is het vandaag "Titty Thursday"?
Wenskaartenmuziekquote:
Tja, en toch vind ik het bijzonder rare keuze.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien was het op Glasto een goed feestje, dus ik ben wel benieuwd hoe het op Pinkpop zal gaan.
Hello.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Lionel is een baas. Hij zingt zo makkelijk, heeft er plezier in. En hij maakt er een feestje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |