Nooit van tijsv gehoordquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Leegloop gaat doortwitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 24-02-2016 om 16:48:01Muzieksamensteller en mr Serious Talent @tijsv vertrekt bij 3FM en gaat als A&R manager bij Universal werken. reageer retweet
Komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:06 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand of er ook een spotifylijst van is/komt?
Ze draaien alles hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik had trouwens gedacht dat we de hele vrijdag de hele lijst zouden draaien. Maar we krijgen dus nu maar een paar nummers?
Ik mag goddorie lijden dat St Elmo's Fire op 1 staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef Bronson het volgende:
Ik mag verdomme trouwens hopen dat Once upon a time in the west in de top 10 staat.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag goddorie lijden dat St Elmo's Fire op 1 staat.![]()
En dat ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Bij 11 t/m 50 mis ik Shirley Bassey. Ik sluit rellen niet uit als zij niet in de top 10 staat.
Jep, al is het eigenlijk ook wel weer kinderlijk eenvoudig bedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:12 schreef Cee het volgende:
Memento inderdaad, bazenfilm. Mindfuck extraordinaire.
Dat geldt voor alles.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, al is het eigenlijk ook wel weer kinderlijk eenvoudig bedacht.
Maar goed, je moet er maar opkomen.
Ik volg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Bronson het volgende:
https://www.instagram.com/marisapapen/
Ik geniet.
marisafappenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Bronson het volgende:
https://www.instagram.com/marisapapen/
Ik geniet.
twitter:Smingleigh twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 20:31:15Why did I make this? https://t.co/4iY2CySIZx reageer retweet
Hier ook. Gezien in Londen. Was eigenlijk wel het hoogtepunt van de musical.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de musical gezien in scheveningen. Ik heb gejankt tijdens het openingsnummer.
Zekers. Ze hadden het nummer gewoon 2 uur moeten laten duren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook. Gezien in Londen. Was eigenlijk wel het hoogtepunt van de musical.
Wat is jouw lijstje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:39 schreef Sersjee het volgende:
De enige uit mijn lijstje die de uiteindelijke lijst heeft gehaald, gok ik zo.
Ja na 12en.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:40 schreef ChatGirl het volgende:
Is hier ook een spotifylijst van gemaakt trouwens?
Top. Ik heb bijna alles gemist omdat ik vies lang heb geslapen vandaag. Dankzij kutbovenburen die om half 3 nog de hele verdieping gingen verbouwenquote:
Lorraine Ellison - Stay with me (The boat that rocked)quote:
Wolf is het niet met je eens.quote:
Ik ken alleen de onderste vier. Qua films dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lorraine Ellison - Stay with me (The boat that rocked)
Onyx & Biohazard - Judgment night (Judgment Night)
The Beta Band - Dry the rain (High Fidelity)
Barry Jive & The Uptown Five - Let's Get It On (High Fidelity)
Bryan Adams - Heaven (A night in heaven)
Glen Hansard - Falling Slowly (Once)
Huey Lewis & the News - The Power of Love (Back to the Future)
Michael Sembello - Maniac (Flashdance)
Shirley Bassey - Goldfinger (James Bond: Goldfinger)
Underworld - Born Slippy (Trainspotting)
Idem.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:45 schreef Cee het volgende:
Falling slowly, ik verwacht deze niet in de top 10 en ik ga alvast huilen.
Nou idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
Ben maar blij dat ze niet op dat baggernummer van Sam Smith hebben gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |