Verdomme Sersjee, valt mij dat even vies tegen van jou zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Nog nooit gezien, die film. Denk da'k dat zo hou ook.
Ik schrik er ook een beetje van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Sersjee, valt mij dat even vies tegen van jou zeg.
Kan er niet mee zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Sersjee, valt mij dat even vies tegen van jou zeg.
Het trekt me gewoon niet. Tevens word ik een beetje moe van het gedweep met de soundtrack. En het is in het Frans. Dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Prachtige film juist.
Wat houd je tegen?
Ik raad LFamille Belier anders van harte aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet. Tevens word ik een beetje moe van het gedweep met de soundtrack. En het is in het Frans. Dus.
Hm, bijzonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet. Tevens word ik een beetje moe van het gedweep met de soundtrack. En het is in het Frans. Dus.
Gezien. Was tof.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hm, bijzonder.
En Intouchables dan? Ook niet gezien?
Mensen zeggen wel vaker "als je x leuk vindt, dan vind je y ook leuk" tegen me en minstens 90% van de tijd klopt dat niet. Ik heb een hele rare smaak.quote:
1. Wilbert heeft die plaat populair gemaakt in NL, door z'n kinderen.quote:
Knuffels terug enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef minthy het volgende:
Kort teruggelezen, eens met Sersjee wat die film betreft. Ook een stom nummer, met dat irritante pianogejengel.
Groetjes en een knuff0l.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef minthy het volgende:
Kort teruggelezen, eens met Sersjee wat die film betreft. Ook een stom nummer, met dat irritante pianogejengel.
Groetjes en een knuff0l.
Jawel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Is het niet Freitag Fashiontag vandaag?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef minthy het volgende:
Groetjes en een knuff0l.
Nog eentje dan om het af te lerenquote:
Niet helemaal... zoek maar eens op wiens kinderen dat waren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. Wilbert heeft die plaat populair gemaakt in NL, door z'n kinderen.
2. Wilbert is weg bij 3FM.
3. Plaat staat niet in de lijst.
Ik zie een verband.
Het waren toch de kinderen van iemand op de muziekredactie?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet helemaal... zoek maar eens op wiens kinderen dat waren.
Van die lul de behanger die Harm geschorst had.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het waren toch de kinderen van iemand op de muziekredactie?
Uhuh. Ben benieuwd wat de kinderen voor straf krijgen als ze niet naar de goede muziek luisteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van die lul de behanger die Harm geschorst had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |