Ze 'denken' natuurlijk niets. Het gaat automatisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kat wordt wel steeds venijniger, inderdaad.
Vooralsnog heb ik nog geen problemen gehad. Ik houd mezelf voor dat dat ook komt doordat ik alleen switch via mijn mobiele apparaten en dan vooral tussen VS en CAN. Denken ze hopelijk dat ik een Hollandse expatter ben die aan de grens van VS en CAN woont.
Netflix heeft de komende maand, of langer, elke week een nieuwe eigen productie. Vandaag een film en een serie, volgende week House of Cards, de week erop Flaked, dan Daredevil, en ga zo nog maar even door.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb inmiddels geen netflix meer omdat mn itunes geen voldoende saldo had. Maar om alleen voor FullerHouse en HoC netflix te nemen
Ja, dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Gaan jullie Netflx houden als je allleen de NL kan kijken?
Snap ik, maar ik houd mezelf voor dat ik hun systeem voor de gek houd met mijn systeemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Breuls het volgende:
Ze 'denken' natuurlijk niets. Het gaat automatisch.
Zijn nog steeds met deel 1 bezigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb van Sony een code gekregen voor een maand Videoland en gecombineerd met de gratis maand (is die er nog) kan dat wel interessant zijn.
Meer mensen die ook Videoland hebben en wat zijn de kijktips daar? Is er een Videolandtopic?
Het staat op diverse, ook Europese, landen. Dus wellicht ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef avotar het volgende:
En Glee, zou dat iets zijn wat er nog op komt?
Videoland kunnen ze beter opdoeken en de inboedel op laten kopen door Netflix. Veel beter. Gewoon 1 grote speler op de markt. Win-win situatie. Het Nederlands produkt gaat er dan in 1 klap door om hoog.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb van Sony een code gekregen voor een maand Videoland en gecombineerd met de gratis maand (is die er nog) kan dat wel interessant zijn.
Meer mensen die ook Videoland hebben en wat zijn de kijktips daar? Is er een Videolandtopic?
Ik vraag me af: als Netflix alle mogelijke klanten in een land heeft binnengehaald, waar is dan de motivatie om content te blijven toevoegen? Natuurlijk moeten ze het doen voor klantenbehoud, maar ze hoeven er veel minder aan te trekken als er geen concurrentie is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Videoland kunnen ze beter opdoeken en de inboedel op laten kopen door Netflix. Veel beter. Gewoon 1 grote speler op de markt. Win-win situatie. Het Nederlands produkt gaat er dan in 1 klap door om hoog.
voor mij ook, ik blijf achter lopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Op de Nederlandse Netflix staan voor mij echt genoeg series op die ik nog moet kijken.
Ging me meer om de Nederlandse content wat er op Videoland zit, maar op Netflix nog te weinig. Daar zou Netflix mee geholpen zijn. Of Netflix zou Nederlandse 'Netflix-originals' moeten gaan produceren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Op de Nederlandse Netflix staan voor mij echt genoeg series op die ik nog moet kijken.
Rita is geen Netflix Original:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Er komen nu ook Duitse originals, en er is al een Deense, Rita, dus wat dat betreft doen ze het dus wel.
quote:Rita is een Deense televisieserie die voor het eerst uitgezonden werd vanaf februari 2012 op TV 2. Anno 2015 zijn er drie seizoenen uitgezonden, het laatste in samenwerking met Netflix.
De term 'Netflix Original' is een nogal rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rita is geen Netflix Original:
[..]
Olson Twins spelen er wel in, in de serie is Michelle een carriere in de Mode begonnen in New Yorkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat de Olson twins niet mee doen. Die serie was toen leuk vanwege die twee kids. Ben benieuwd of ze die populariteit weer gaan halen.
Ah ok, dat wist ik niet. Ik heb alleen een trailer bekeken maar herkende haar niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Olson Twins spelen er wel in, in de serie is Michelle een carriere in de Mode begonnen in New York
Is dat zo'n rol waarbij je ze nooit ziet?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Olson Twins spelen er wel in, in de serie is Michelle een carriere in de Mode begonnen in New York
Nee, dan spelen ze er niet in. Michelle is het karakter en misschien wordt ze in S2 door een ander gespeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze in S2 wel even langs komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, dan spelen ze er niet in. Michelle is het karakter en misschien wordt ze in S2 door een ander gespeeld
Is het net zo politiekcorrect als in de jaren 80?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Iemand al Fuller House aan het kijken?
Het is enorm niet-grappig. ik ga Sword of Destiny wel kijken, die staat er ook.op.
Nope http://www.cinemablend.co(...)er-House-120657.htmlquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze in S2 wel even langs komen
dit is vers van de online persquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope http://www.cinemablend.co(...)er-House-120657.html
Net de eerste aflevering gezien. Het voegt nog niet zo veel toe. Er zitten wel een paar leuke grappen in, maar het drijft op nostalgie, met daar bovenop een slecht gerepeteerd toneelstukje. Als dit het hele seizoen zo is, blijf ik niet kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Het is enorm niet-grappig. ik ga Sword of Destiny wel kijken, die staat er ook.op.
De voorloper was toch ook enorm niet grappigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Het is enorm niet-grappig.
‘Fuller House,’ like ‘Full House,’ isn’t very goodquote:In the six episodes sent to critics, “Fuller House” suggests a raison d’être that amounts to little more than fan service of the most bare-faced, blaring variety.
Ergerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Is het net zo politiekcorrect als in de jaren 80?
Nee, is ook zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
De voorloper was toch ook enorm niet grappig
Net aflevering 1 gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Lekker wachten op dutch subtitles, nee geef mij Netflix maar. En PPT staat behoorlijk onder druk en zo ook de gebruikers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch tijd om Netflix dan maar weer op te zeggen. Dit soort kutgeintjes, en de officiële return van Popcorntime, makkelijke keus lijkt me. Weer een mooi voorbeeld van de idioterie van de filmindustrie, en waarom illegaal content bekijken aantrekkelijk blijft.
Beetje zuur allemaal. Maar goed, dan moet het wel een hit worden voor Netlix...zo is het ook...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
‘Fuller House,’ like ‘Full House,’ isn’t very good
Ik heb net even een stukje gekeken, puur uit nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Stoer heequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch tijd om Netflix dan maar weer op te zeggen. Dit soort kutgeintjes, en de officiële return van Popcorntime, makkelijke keus lijkt me. Weer een mooi voorbeeld van de idioterie van de filmindustrie, en waarom illegaal content bekijken aantrekkelijk blijft.
Heb een stuk van ep 1 gezien maar leuk was het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
JONGENS JONGENS! KIJK NAAR MIJ! HOOR ME AAN! IK GA STOPPEN MET NETFLIX. JAJA! HOREN JULLIE ME! IK GA ERMEE STOPPEN! IK GA WEER LEKKER ILLEGAAL KIJKEN. JAJA DEZE JONGEN GAAT NIET MEER BETALEN. JE ZOU WEL GEK ZIJN ALS JE NOG GAAT BETALEN HAHAHA!!! NOU DEZE JONGEN NIET GEZIEN HOOR.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Heldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
JONGENS JONGENS! KIJK NAAR MIJ! HOOR ME AAN! IK GA STOPPEN MET NETFLIX. JAJA! HOREN JULLIE ME! IK GA ERMEE STOPPEN! IK GA WEER LEKKER ILLEGAAL KIJKEN. JAJA DEZE JONGEN GAAT NIET MEER BETALEN. JE ZOU WEL GEK ZIJN ALS JE NOG GAAT BETALEN HAHAHA!!! NOU DEZE JONGEN NIET GEZIEN HOOR.
Betalen voor dingenquote:
Denk aan je bloeddruk jongenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
JONGENS JONGENS! KIJK NAAR MIJ! HOOR ME AAN! IK GA STOPPEN MET NETFLIX. JAJA! HOREN JULLIE ME! IK GA ERMEE STOPPEN! IK GA WEER LEKKER ILLEGAAL KIJKEN. JAJA DEZE JONGEN GAAT NIET MEER BETALEN. JE ZOU WEL GEK ZIJN ALS JE NOG GAAT BETALEN HAHAHA!!! NOU DEZE JONGEN NIET GEZIEN HOOR.
Ik verwacht natuurlijk wel dat jullie blijven betalen want allemaal freeloaden gaat natuurlijk niet werken...
Ja, helaas is er geen volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:54 schreef Gutmensch het volgende:
Hebben al meer mensen Ascension (TV Mini-Series 2014) - IMDb ontdekt?
Hele aparte SF miniserie.
een stukje op tv gezien, wilde hem nog wel een keer aanslingerenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:54 schreef Gutmensch het volgende:
Hebben al meer mensen Ascension (TV Mini-Series 2014) - IMDb ontdekt?
Hele aparte SF miniserie.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny – 2016 12 1:40 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Romantisch
De beroemde krijger Yu Shu-Lien komt weer in actie om een legendarisch zwaard uit handen te houden van de snode krijgsheer Hades Dai.
Fuller House – 2016 AL - Netflix Original
Genre: Comedy
Er staan weer heel wat Tanner-avonturen op stapel als DJ een huis deelt met haar zus Stephanie en vriendin Kimmy die helpt met de opvoeding van haar zonen.
Theo Von: No Offense – 2016 AL - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Charmeur Theo Von uit het zuiden van de VS maakt grappen over zijn mislukte dates, zijn ontmoeting met Brad Pitt, zijn jacht op voortvluchtige chimpansees en meer.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja, soort opnemen. Terwijl de video wordt afgespeeld wordt-ie gecaptured. Gebeurt op de achtergrond en laat ik 's nachts automatisch doen zodat niet halverwege een serie ik opeens de rest niet meer kan kijken.quote:
Ik gebruik 't voor op de camping waar internet traag of zelfs absent is en gewoon als backup als netflix een serie uit het assortiment haalt. Zit je net halverweg s03 van 8 en dan staat er opeens dat je nog een week hebt om de rest te kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:43 schreef Breuls het volgende:
Hm, dat kan handig zijn voor als je een keer ergens geen internet hebt. Of valt je thuisverbinding vaak uit?
Zie het linkje naar de review op de FP, hierboven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:05 schreef Michellee het volgende:
Iemand als Crouching Tiger gezien? Moet ik het eerste deel ook kijken?
Ik wacht ook echt al een jaar ofzo op dit nieuws..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:16 schreef isax het volgende:
Nou sense8 zal nog wel even op zich laten wachten
ze beginnen nu echt met filmen en daar is 7!!! Maanden voor uitgetrokken zoals ik het begrijp via twitter.
Ah thanks! Ik durfde er eerst niet op te klikken ivm spoilers!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zie het linkje naar de review op de FP, hierboven.
eerste aflevering. Meh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Seizoen 2 is toch een nieuw verhaal met andere acteurs?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:20 schreef Impressme het volgende:
The Missing afgekeken![]()
Een "open" einde dat wel maar er komt een 2e seizoen. Ik hou van dit soort series, niet zo hysterisch allemaal en het zou echt kunnen zijn gebeurt. Je leeft mee met de acteurs/de verhaallijn.
Echt he?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:48 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik wacht ook echt al een jaar ofzo op dit nieuws..
Maar.. duurt lang
Ik zie het nu ook. Vreemd einde van seizoen 1 dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Seizoen 2 is toch een nieuw verhaal met andere acteurs?
Het blijft nog wel even een kat-en-muis spel tussen Netflix en VPN-aanbieders. Uiteindelijk zullen er toch manieren zijn om het te omzeilen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef akira02 het volgende:
Aww the crackdown bij Unlocator is ook begonnen. Ze hebben al een fix voor the US en the UK maar that's it voor het moment.
Ja, balen heh 😩quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef akira02 het volgende:
Aww the crackdown bij Unlocator is ook begonnen. Ze hebben al een fix voor the US en the UK maar that's it voor het moment.
Ja inderdaad.nu werken sommige regio's nog dus ze zijn mogelijk in sommige landen strenger.zwitserland werkte niet meer maar korea nog wel voor netflixquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het blijft nog wel even een kat-en-muis spel tussen Netflix en VPN-aanbieders. Uiteindelijk zullen er toch manieren zijn om het te omzeilen.
Afhankelijk van hoe Netflix het doorzet kunnen ze het (gratis) VPN-aanbieders nog vrij lastig maken.
Dat is ook een van mijn favoriete series tot nu toe, en de vraag of het einde wel 'open' is vond ik juist goed gevonden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:20 schreef Impressme het volgende:
The Missing afgekeken![]()
Een "open" einde dat wel maar er komt een 2e seizoen. Ik hou van dit soort series, niet zo hysterisch allemaal en het zou echt kunnen zijn gebeurt. Je leeft mee met de acteurs/de verhaallijn.
Erg leuk en niet te zwaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:39 schreef sibella2 het volgende:
Hoe is how to get away with murder?
Ben op zoek naar een nieuwe serie, niet te zwaar.
Welkequote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:13 schreef KingRadler het volgende:
Mijn vader was aan een Netflix serie begonnen. En na het afkijken van die serie was hij zo kwaad geworden. Dat hij die serie maar niet had gekeken.
Seizoen 1 had een open einde. Maar seizoen 2 hebben ze nooit gemaakt.
Herkenbaar. Vroeger ook wel eens enorm gebaald dat series geen nieuw seizoen gekregen of halverwege het seizoen ineens stopte.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:13 schreef KingRadler het volgende:
Mijn vader was aan een Netflix serie begonnen. En na het afkijken van die serie was hij zo kwaad geworden. Dat hij die serie maar niet had gekeken.
Seizoen 1 had een open einde. Maar seizoen 2 hebben ze nooit gemaakt.
Oh die hebben we in een ruk uitgekeken, vond het lekker spannend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:39 schreef sibella2 het volgende:
Hoe is how to get away with murder?
Ben op zoek naar een nieuwe serie, niet te zwaar.
Vond Bob Saget nog te doen en Uncle Jesse, maar die Uncle Joey was nu wel heel erg creepy. Verder pastte de tietenjurk van Stephany totaal niet en is het wel heel erg oversekstquote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Copycat het volgende:
Toch ietwat gefascineerd door Fuller House heb ik gisteren een groot deel van de afleveringen gezien.
Gister eentje gekeken nog, voor wie is de mol. Was leuk! Homosex in het eerste kwartier.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh die hebben we in een ruk uitgekeken, vond het lekker spannend.
Ik vond vooral die gastoptredens zo tenenkrommend onleuk, van allemaal. Met onleuke, krampachtige knipogen naar weleer. En de verhaallijntjes leken nog flinterdunner dan die me van vroeger voor de geest staan.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef SunChaser het volgende:
Vond Bob Saget nog te doen en Uncle Jesse, maar die Uncle Joey was nu wel heel erg creepy. Verder pastte de tietenjurk van Stephany totaal niet en is het wel heel erg oversekst
Het is pijnlijk om te zien dat van alle kindacteurs van toen niemand echt kon acteren. Candace Cameron heeft nog een soort van carrière in het relie-genre maar de rest kon en kan er niks van. En die catchphrases waren toen al zo bejaard nu nog bejaarderquote:Op zondag 28 februari 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond vooral die gastoptredens zo tenenkrommend onleuk, van allemaal. Met onleuke, krampachtige knipogen naar weleer. En de verhaallijntjes leken nog flinterdunner dan die me van vroeger voor de geest staan.
Ik denk niet dat het team van schrijvers achter Fuller House echt geïnspireerd was.
Zo klopt-ie.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Het is pijnlijk om te zien dat van alle kindacteurs van toen niemand echt kon acteren. Candace Cameron heeft nog een soort van carrière in het relie-genre maar de rest kon en kan er niks van. En die catchphrases waren toen al zo bejaard nu nog bejaarder
Alleen Bob Saget had een goede carrière, jarenlang Funniest Home Videos en How I Met Your Motherquote:
Maar die carrière heeft-ie niet dankzij zijn acteerprestaties.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Alleen Bob Saget had een goede carrière, jarenlang Funniest Home Videos en How I Met Your Mother
Nee dankzij zijn humor, spreekt veel mensen aan, een soort SBS6 caberetierquote:Op zondag 28 februari 2016 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die carrière heeft-ie niet dankzij zijn acteerprestaties.
Daarom. Niemand kon daar acteren en ook de nieuwe castleden beheersen die kunstvorm niet. Onder het mom 'het was leuk om een reünie te houden', zal dit gedrocht wel bij een eenmalige exercitie blijven. Gelukkig.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:30 schreef SunChaser het volgende:
Nee dankzij zijn humor, spreekt veel mensen aan, een soort SBS6 caberetier
Even doorpakken, die is er in aflevering 2 uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:19 schreef sibella2 het volgende:
Fuller house na 10 minuten uitgezet. Echt jeugdsentiment, maar bij uncle joey in zijn pyama was het klaar. Lekker cashen voor de makers denk ik.
Ik zat me af te vragen waar Lisa was, maar ik vermoed dat Belding haar opgegeten heeft.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:01 schreef SunChaser het volgende:
Zo zal een Netflix original van Saved By The Bell eruit zien
Thanks voor de tip, maar neh, er zijn nog zoveel series die ik wil zien. How to get away with murder is erg leuk. Met Summer (?) Uit gilmore girls.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Even doorpakken, die is er in aflevering 2 uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en episode 6 heeft echt een klote kwaliteit merk ik nu...
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef mschol het volgende:
ascension is best geinig
beetje jammer dat:Er kwam geen 2e serie, dus moest alles afgeraffeld worden, zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en episode 6 heeft echt een klote kwaliteit merk ik nu...Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Er is ook een special hè, ik heb me kostelijk geamuseerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:49 schreef Berkery het volgende:
Ben ik op zoek naar Life's too short, staat het op Netflix onder de titel Het leven is te kort. Nee, het is geen kinderserie
wacht, fuck... 6de ep was de laatste.. kutzooiquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er kwam geen 2e serie, dus moest alles afgeraffeld worden, zonde.
Niet Summer maar Paris haha!quote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar neh, er zijn nog zoveel series die ik wil zien. How to get away with murder is erg leuk. Met Summer (?) Uit gilmore girls.
Na afl 2 wordt ie wel leuk inderdaad. Ben nu bij 5..quote:Op maandag 29 februari 2016 09:48 schreef DaMart het volgende:
Dit weekend even de hele Fuller House-serie gekeken. Jammer dat het maar 13 afleveringen zijn, hopelijk komt er nog een tweede seizoen.
Ik wist dat er iets niet klopte, wel in de juiste categorie: "namen die eigenlijk geen namen zijn"quote:
Ja, alleen krijg je dan het aanbod uit dat land.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Apekoek het volgende:
Werkt Netflix ook wanneer je voor vakantie/zaken in het buitenland zit met je NL account?
Dat kan nog wel aantal maanden tot een jaar duren.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Keano het volgende:
Ik heb Suits nu helemaal klaar (tm season 4) maar zag dat komende week in Amerika al de season final van season 5 wordt uitgezonden. Iemand toevallig enig idee wanneer het vijfde seizoen op netflix verschijnt?
Het is in ieder geval veel leuker dan Derek.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef yvonne het volgende:
Er is ook een special hè, ik heb me kostelijk geamuseerd.
Oke, thanksquote:Op maandag 29 februari 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan nog wel aantal maanden tot een jaar duren.
En ook maar een X aantal weken per jaar? Wat een onzin, voor zaken ben ik regelmatig weg en dan word ik beperkt op iets waarvoor ik betaal?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, alleen krijg je dan het aanbod uit dat land.
Maar misschien staat het er wel sneller op hoor, maar ik zou er niet vanuit gaanquote:
Hoe bedoel je aantal weken per jaar? En in wat voor opzicht beperkt?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En ook maar een X aantal weken per jaar? Wat een onzin, voor zaken ben ik regelmatig weg en dan word ik beperkt op iets waarvoor ik betaal?
Huh?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:59 schreef Apekoek het volgende:
En ook maar een X aantal weken per jaar? Wat een onzin, voor zaken ben ik regelmatig weg en dan word ik beperkt op iets waarvoor ik betaal?
Hoezo beperkt? Je krijgt gewoon het aanbod van het land waar je bent.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb het topic verder nog niet gelezen, maar dan mag Netflix nog goed aan de slag met verbetering en innovatie kennelijk?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gemopper en geklaag in dit topic.
Maar wat is nu je probleem?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb het topic verder nog niet gelezen, maar dan mag Netflix nog goed aan de slag met verbetering en innovatie kennelijk?
De vorige seizoenen kwamen steeds in november/december. Dus ik gok dat dit ook voor seizoen 5 het geval isquote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Keano het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren Netflix-gebruikers hier.
Ik heb Suits nu helemaal klaar (tm season 4) maar zag dat komende week in Amerika al de season final van season 5 wordt uitgezonden. Iemand toevallig enig idee wanneer het vijfde seizoen op netflix verschijnt?
Ga anders beginnen aan House of Cards denk ik als het niet al te snel is.
Dit dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gemopper en geklaag in dit topic.
Het gezeur over hoe Netflix iedereen aan de regels houdt.quote:
Jij snapt deze tirade wel?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:46 schreef avotar het volgende:
Het gezeur over hoe Netflix iedereen aan de regels houdt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:59 schreef Apekoek het volgende:
Nee. Hoezo?quote:
Omdat dat blijkbaar zijn probleem is.quote:
Het is rot. Ik vind het ook irritant dat ik vaak geen NL subs heb in Duitsland (waar ik (te) vaak moet overnachten voor mijn werk).quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dat blijkbaar zijn probleem is.
Oh well. Gisteravond nog even gecheckt, ik reis gelukkig nog probleemloos de wereld over met Netflix en UnBlock.
Je kan gewoon je kijkgeschiedenis terugkijken he?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:51 schreef MichelWuyts het volgende:
Deze film gisteren op netflix gezien-> meisje verliefd op jongen, maar hij niet op haar. Op een gegeven moment draaien de rollen om. Is een romantische comedy die zich afspeelt 30/40 jaar geleden.
Meisje is beetje apart type, maar wel sympathiek. Jongen moet niks van meisjes weten en neemt een relatie met iemand anders om van haar af te komen.
Iemand enig idee welke film dit is?
was niet mijn account en hoe werkt dat?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je kan gewoon je kijkgeschiedenis terugkijken he?
Naar je instellingen gaan en dan staat daar ergens kijkgeschiedenis.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
was niet mijn account en hoe werkt dat?
Sowieso als het gaat om Nederlandse content in het buitenland kan je gewoon zelf een VPNserver opzetten op je NAS of router thuis.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh well. Gisteravond nog even gecheckt, ik reis gelukkig nog probleemloos de wereld over met Netflix en UnBlock.
Totaal verprutst in de laatste aflevering imho, want ja geen season 2. Volgens mij hebben ze season 1 ook ingekort.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
De Kloof (The Divide) is echt wel een hele goede serie! Helaas nog maar 1 aflevering te gaan.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtste-groepers huilen niet – 2012 9 1:39 uur
♫ Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
De stoere Akkie zit in groep acht en is gek op voetbal. Maar dan wordt Akkie ziek. Als ze misschien het voetbaltoernooi zal missen, bedenkt Joep een cool plan voor haar.
Bolt – 2008 AL 1:38 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Dit is het verhaal van de Duitse herder Bolt, een hond-acteur die een lange tocht maakt nadat hij per ongeluk vanuit Hollywood naar New York City wordt gestuurd.
Conni – 2012 AL
♫ Nederlands / CC ×
Genre: Animatie
Conni is een meisje van vier jaar dat veel avonturen beleeft. Zo ervaart ze haar eerste dag op de kleuterschool, ze gaat naar de tandarts of viert feest met haar familie.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: Februari 2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
Flipped denk ikquote:Op maandag 29 februari 2016 16:51 schreef MichelWuyts het volgende:
Deze film gisteren op netflix gezien-> meisje verliefd op jongen, maar hij niet op haar. Op een gegeven moment draaien de rollen om. Is een romantische comedy die zich afspeelt 30/40 jaar geleden.
Meisje is beetje apart type, maar wel sympathiek. Jongen moet niks van meisjes weten en neemt een relatie met iemand anders om van haar af te komen.
Iemand enig idee welke film dit is?
Misschien is het voor die meneer een idee om dit artikel een keer te lezen:quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
ja thanx!!quote:
Same here, ziek thuis en even 10 minuten gekeken... het is nog erger dan een Adam Sandler film.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net even een stukje gekeken, puur uit nieuwsgierigheid.
Wat een pijnlijk krampachtige en o zo onleuke televisie. Zoals verwacht, dat dan weer wel.
Leuk!quote:
Staan die nu pas op NL?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:26 schreef speknek het volgende:
Kijk dat is nog eens een update. Inside Out en Wolf of Wallstreet twee van de beste films van de laatste twee jaar, en dat na een nieuw seizoen House of Cards en Daredevil.
Tiffany Amber Thiessen zwangerquote:Op zondag 28 februari 2016 18:01 schreef SunChaser het volgende:
Zo zal een Netflix original van Saved By The Bell eruit zien
Is toch niet illegaal downloaden wat je doet.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
vind het wel apart dat je op Fok niks over illegale links naar materiaal mag plaatsen.
maar wel mag praten over unblockers
je omzeilt een "kopieer"beveiliging (is niet helemaal de correcte term, regioblokkering is wellicht beter)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is toch niet illegaal downloaden wat je doet.
Feitelijk kijk je dan je film of serie via een legale outlet,
Daar heb je gelijk in, maar de BRON is wel legaal...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
je omzeilt een "kopieer"beveiliging (is niet helemaal de correcte term, regioblokkering is wellicht beter)
en in princiepe is dat ook al illegaal
de bron is legaal icm de regioblokkering, zonder die blokkering zou hij zomaar illegaal kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar de BRON is wel legaal...
Bij een gestolen dvd uit de winkel is de bron (de winkel) ook legaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar de BRON is wel legaal...
beter gewoon films, series zijn overratedquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:27 schreef Amnistia het volgende:
Wat een gezeik... kom op.
Praat over series!!!
quote:Makers Making a Murder begonnen aan vervolg
Wie de documentairereeks Making a Murderer gezien heeft weet dat het verhaal nog lang niet verteld is. Het was een open einde van een waargebeurd verhaal. De interesse bij de kijker is dan ook hoog om het vervolg te zien. De makers van Making a Murderer zijn daarom inmiddels begonnen met het interviewen van de nieuwe advocaat van Steven Avery. Het kan dan ook haast niet anders dan dat er een tweede seizoen van Making a Murderer komt op Netflix. Het is nog onduidelijk welke kant het verhaal op gaat, maar de makers hebben laten weten er bovenop te zitten, zodat ze er bij zijn zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn.
Hopelijk nemen ze de tijd en brengen ze het vervolg pas uit over een jaar of 8.quote:
Dit, of al die unblockhuilies beginnen een eigen Unblock Netflix topic...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:17 schreef KingRadler het volgende:
ik ben voorstander van dat er een verbod komt om erover te praten. VPN's Unblocks
Wat vinden de Mods?
Dan moeten ze nu beginnen te filmen en in 2026 uitbrengenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze de tijd en brengen ze het vervolg pas uit over een jaar of 8.
Als er dan daadwerkelijk iets veranderd is.
Snel een deel twee uitbrengen waarbij niks veranderd is heeft geen zin.
Luther-achtig bestaat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:16 schreef Wimperkruller het volgende:
Ziek. En op zoek naar een serie.
Beetje Luther-achtig of how to get away with murder. Iemand een idee?
Nou, die vond ik best wel aardig, ik hou wel van die mysterieuze filmsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat een wazige film is the lazarus project. Snapte er maar weinig van.
Nou nee, het zou wel mooi zijn als ze nu gelijk doorpakken, ook vanwege het succes van de serie. Zo kun je de ontwikkelingen blijven volgen. En daar mogen nog wel enkele seizoenen (mocht dat nodig zijn) aan besteed worden hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze de tijd en brengen ze het vervolg pas uit over een jaar of 8.
Als er dan daadwerkelijk iets veranderd is.
Snel een deel twee uitbrengen waarbij niks veranderd is heeft geen zin.
Zo! Net de laatste aflevering gekeken. Ik vond die erg spannend, verrassend en heftig! Kan me voorstellen dat je liever een rechtvaardig of happy ending gezien zou hebben. Maar dit was toch wel erg goed hoor. Alleen maar verliezers....quote:Op maandag 29 februari 2016 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Totaal verprutst in de laatste aflevering imho, want ja geen season 2. Volgens mij hebben ze season 1 ook ingekort.
De Kloof. Erg goed hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:16 schreef Wimperkruller het volgende:
Ziek. En op zoek naar een serie.
Beetje Luther-achtig of how to get away with murder. Iemand een idee?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30 Degrees in February (seizoen 1) – 2012 12
♫ Zweeds / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Deze dramaserie volgt mensen uit Zweden die vanuit hun geboorteland zijn geëmigreerd naar Thailand op zoek naar geluk en een beter leven.
Blue Mountain State: The Rise of Thadland – 2016 16 1:30 uur
De nieuwe NFL-sterspeler Thad koopt het studentenhuis van zijn oude teamgenoten, noemt het Thadland en geeft het meest losgeslagen feest dat de school ooit gezien heeft.
Everything You Wanted to Know About Sex – 1972 12 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Woody Allen gebruikt 7 vragen uit het ooit controversiële, gelijknamige boek van dr. David Reuben en zoekt op de hem typerende manier naar antwoorden.
Flex Is Kings – 2013 AL 1:25 uur
Genre: Documentaire, Sociocultureel
Deze documentaire boordevol dans laat het publiek kennismaken met 'flexing', een bewegingsstijl afkomstig uit de straten van Oost-New York.
Food Matters – 2008 9 1:41 uur
Genre: Controversieel, Documentaire, Provocerend, Sociocultureel
Deze film biedt een tijdige, harde kijk op hoe goed of slecht ons voedsel is voor onze gezondheid en wat we kunnen doen om beter te leven (en eten).
Going Clear: Scientology and the Prison of Belief – 2015 9 1:59 uur
Genre: Controversieel, Documentaire
Deze documentaire, die gebaseerd is op een bestseller, onderzoekt via interviews met ex-leden de vermeende misstanden en mogelijk illegale praktijken bij Scientology.
Hot Bot – 2016 12 1:33 uur
Twee nerds vinden toevallig een levensechte, geavanceerde seksrobot. Als ze haar willen houden, moeten ze de belangrijke eigenaar ontwijken die haar kwijt is.
It's Now or Never – 2015 12 1:30 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Eva en Alex besluiten te trouwen in Engeland, waar ze elkaar drie jaar eerder ontmoetten. Maar voor ze hun bestemming bereiken, moeten ze de nodige obstakels overwinnen.
Loreak (Flowers) – 2014 9 1:40 uur
♫ Baskisch / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
De levens van drie mensen veranderen voorgoed wanneer een vrouw een mysterieus boeket bloemen krijgt dat herinneringen aan een verloren liefde in haar naar boven brengt.
Prem Ratan Dhan Payo – 2015 12 2:43 uur
♫ Hindi / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Drama, ROmantisch
Terwijl een strenge prins herstelt van een moordaanslag vier dagen voor zijn kroning, wordt hij vervangen door een vrolijke, gulle dubbelganger.
Real Miyagi, The – 2014 9 1:21 uur
Genre: Biografie, Documentaire
In deze documentaire zien we hoe karatemeester Fumio Demura deze vechtsport populair heeft gemaakt in het westen en zelfs Hollywood heeft beïnvloed.
Stargate – 1994 6 2:01 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Sci-Fi, Thriller
Een student die hiëroglyfen bestudeert helpt de luchtmacht om het mysterie van een stenen boog te ontrafelen die een poort blijkt naar een ander universum.When the student is ready, the teacher will appear.
Maar dan krijg je elke serie weer dezelfde gesprekjes met de advocaat en de familie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nee, het zou wel mooi zijn als ze nu gelijk doorpakken, ook vanwege het succes van de serie. Zo kun je de ontwikkelingen blijven volgen. En daar mogen nog wel enkele seizoenen (mocht dat nodig zijn) aan besteed worden hoor.
Nee, nog niet:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Is de launch date van de nieuwe serie The Crown nou het best bewaarde geheim van Netflix? Of is er al een datum bekend?
Uit de persinfo.quote:PREMIERE DATE
TBC, 2016
Hoeft niet. Als er ontwikkelingen zijn, zijn er ook weer andere gesprekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan krijg je elke serie weer dezelfde gesprekjes met de advocaat en de familie.
probleem is wel dat in een zaak als dit maar heel weinig progressie zal zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als er ontwikkelingen zijn, zijn er ook weer andere gesprekken.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:33 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond de laatste 2 afleveringen van Love afgekeken. Wat een lekkere wegkijk feel good serie. Echt zo'n serie die je verslind. Seizoen 2 mag er komen, alleen al vanwege de bloedmooie natural Gillian Jacobs![]()
Master of None nu maar eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
volgens mij zit er altijd een jaar tussen, zodat ze straks elke maand een nieuw seizoen hebben van ietsquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Love ook, ze zijn al aan het draaien, dus verwacht deze wel in de loop van dit jaar.
Nog veel meer, want het zijn er dit jaar bv al 30 (buiten de films om die Netflix aan het produceren is).quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:35 schreef KingRadler het volgende:
dat is ook de reden om Netflix te pakken om die Originals.
Als het zo door gaat heb je elke maand Original content.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
Fuller House krijgt ook tweede seizoen
Het is wachten op de eerste Netflix original serie die gecancelled wordt met een gapend open eind.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:35 schreef KingRadler het volgende:
dat is ook de reden om Netflix te pakken om die Originals.
Als het zo door gaat heb je elke maand Original content.
Dan moeten de kijkstreamcijfers wel heel goed zijn na een weekquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
zo duur lijkt me de serie ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Dan moeten de kijkstreamcijfers wel heel goed zijn na een week
Tofquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
Daar zullen ze het toch van moeten hebben, niet van die oude films en series die ze bijna dagelijks toevoegen. Hopelijk pakken ze eens door en komen ze ook met originele Nederlandse content.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef Nickske1912 het volgende:
Is er überhaupt al een Netflix original geweest waarbij het maar bij een enkel seizoen is gebleven? Ik kan er zo gauw geen bedenken. Wederom een heel groot pluspunt van Netflix, dat onvoorwaardelijke vertrouwen in de grote hoeveelheid eigen content.
Een jaar is wel wat lang. Half jaar zou nog kunnen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
volgens mij zit er altijd een jaar tussen, zodat ze straks elke maand een nieuw seizoen hebben van iets
Er zit tot nu toe bij elke serie een jaar pauze. Is niet alleen op Netlfix zo maar overal, alleen bij andere series doen ze 3 tot 4 maand over een seriequote:Op woensdag 2 maart 2016 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een jaar is wel wat lang. Half jaar zou nog kunnen.
Tja, het is niet dat je in een week twaalf afleveringen opgenomen en geedit hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er zit tot nu toe bij elke serie een jaar pauze. Is niet alleen op Netlfix zo maar overal, alleen bij andere series doen ze 3 tot 4 maand over een serie
Ziggo ook geloof ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:35 schreef Mike het volgende:
Ik zat al een tijdje te wachten tot Scandal eens op Netflix komt, kwam ik er net achter dat KPN dat gewoon gratis aanbiedt als je daar een abonnement hebt. En ook nog wat andere series, zoals The Bridge of Grey's Anatomy.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For Grace – 2015 AL 1:31 uur
Genre: Biografie, Documentaire
Terwijl chef-kok Curtis Duffy zich helemaal toelegt op de opening van zijn eigen restaurant Grace, denkt hij terug aan zijn turbulente jeugd en moeizame relaties.
Mark & Russell’s Wild Ride – 2015 6 1:26 uur
♫ Chinees, Engels, Frans / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands
Genre: Comedy, Droge humor
Wanneer het populairste meisje van de klas Mark vraagt voor een ritje, komt een droom uit. Maar dan begint een race om zijn rijbewijs op tijd te halen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ben nu via Smartflix aan het kijkenquote:
In de zomerquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:28 schreef E.T. het volgende:
Iemand trouwens enig idee over het tweede seizoen van Bloodline?
Visa heeft een online cc die je gewoon kunt o pwaarderen met idealquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef summer2bird het volgende:
Ik hoop dat american horror story met wat meer seizoenen komt op Nederland.
Heb geen creditcard voor een dsn en om er daarom er een te nemen Is ook een beetje gek.
Of niet?
Bedank voor de tip!quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Visa heeft een online cc die je gewoon kunt o pwaarderen met ideal
Werkt nog. Amerika dan in ieder geval, zojuist nog wat gekeken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef HiZ het volgende:
Hoort iemand overigens nog iets van unblock-us.com? Het lijkt er een beetje op dat ze de handdoek in de ring hebben gegooid.
Ik betaal met cc en er is nog niks raars van de rekening getrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Werkt nog. Amerika dan in ieder geval, zojuist nog wat gekeken.
Van de week kreeg ik wel een mailtje dat ik binnen 7 dagen een andere betaalmethode moet toevoegen, anders wordt het automatisch opgezegd. Maar ik twijfel nog of ik mijn creditcardgegevens wel toevertrouw aan zoiets.
Nope. Alleen Amerika werkt nog en vooralsnog is dat best, voor mij... maar op mijn mail van maandag geen reactie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef HiZ het volgende:
Hoort iemand overigens nog iets van unblock-us.com? Het lijkt er een beetje op dat ze de handdoek in de ring hebben gegooid.
Vreemd. Ik probeerde het net na deze post ook en switchen naar CAN lukte inderdaad niet zonder die melding. Meteen een mail naar UnBlock gestuurd. Binnen vijf minuten een automatische reply en nu net een persoonlijke, met nieuwe dns-codes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Nope. Alleen Amerika werkt nog en vooralsnog is dat best, voor mij... maar op mijn mail van maandag geen reactie.
eens, Mike ben je er ook mee eens dat alle info over Unblock weggehaald word aan het begin van een topic over Netflix hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:43 schreef Mike het volgende:
Dit wordt inderdaad steeds meer een DIG-ding. Niet leuk ook voor degenen die gewoon series en films willen kijken en het daarover willen hebben. Laten we afspreken dat we vragen over allerlei Unblock-services voortaan gewoon in DIG doen.
Het is natuurlijk wel enorm TV gerelateerd, kan er daarom hier een topic worden geopend?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:43 schreef Mike het volgende:
Dit wordt inderdaad steeds meer een DIG-ding. Niet leuk ook voor degenen die gewoon series en films willen kijken en het daarover willen hebben. Laten we afspreken dat we vragen over allerlei Unblock-services voortaan gewoon in DIG doen.
Er was volgens mij een topic in DIG, maar die is al vrij snel geslotenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:43 schreef Mike het volgende:
Wat mij betreft prima, als het hier maar weg is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel enorm TV gerelateerd, kan er daarom hier een topic worden geopend?
Top. Ik open er straks wel eentje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:29 schreef Mike het volgende:
Wat mij betreft prima, als het hier maar weg is.
We houden deze aan en de technische vragen gaan ergens anders naartoe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:35 schreef KingRadler het volgende:
ik snap er niks meer van.
Moet er een apart topic geopend worden over TV series/Films van Netflix of houden we deze aan?
ok dankje voor de duidelijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:52 schreef Mike het volgende:
[..]
We houden deze aan en de technische vragen gaan ergens anders naartoe.
neem alle tijd, House of Cards gaan ze echt niet na 1 jaar eraf gooienquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
nog 1 dag voordat House of Cards seizoen 4 online komt en ik ben nog niet klaar met Walking dead Seizoen 5 (kijkstress)
Hoop dat je een paar verlofdagen kan opnemen want als je eraan begint wil je het in 1 ruk afkijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ga aan Sons of Anarchy beginnen deze week!
geen meerdere dingen door elkaar kunnen kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
nog 1 dag voordat House of Cards seizoen 4 online komt en ik ben nog niet klaar met Walking dead Seizoen 5 (kijkstress)
door elkaar prima. maar tegelijkertijd wordt lastiger. kan in een uur maar 1 aflevering van walking dead kijken of een aflevering van House of Cards.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geen meerdere dingen door elkaar kunnen kijken
dan doe je die andere dingen niet als dat zo helaas isquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:49 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
door elkaar prima. maar tegelijkertijd wordt lastiger. kan in een uur maar 1 aflevering van walking dead kijken of een aflevering van House of Cards.
en helaas heb ik ook nog andere dingen te doen naast netflixen dus ik moet helaas keuzes maken
volledig seizoen, er zijn series waar Netflix distributie rechten hebben. Dan komt Aflevering eerst op Amerikaanse TV en een week later op Netflix wereldwijd behalve Amerika.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:52 schreef Blik het volgende:
Komt het volledige seizoen van HoC online, of 1 aflevering per week?
Ik heb wel wat vrije middagen op de planning staan, komt goed uit dusquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoop dat je een paar verlofdagen kan opnemen want als je eraan begint wil je het in 1 ruk afkijken
Er zijn mensen die tijdens het werk Netflix kunnen kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:58 schreef KingRadler het volgende:
er zijn mensen die meer Netflix kijken dan werken. Ik ben jaloers
Ik moet er niet aan denken. Netflix is juist heerlijk als ontspanning na een volle dag gewerkt te hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:58 schreef KingRadler het volgende:
er zijn mensen die meer Netflix kijken dan werken. Ik ben jaloers
mij ook, lekker met de bord op schoot een Netflix serie kijken, heerlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:36 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Netflix is juist heerlijk als ontspanning na een volle dag gewerkt te hebben.
Top seriequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ga aan Sons of Anarchy beginnen deze week!
Ik kijk ook tijdens mijn werk Netflixquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:05 schreef DonnaRush het volgende:
Er zijn mensen die tijdens het werk Netflix kunnen kijken.![]()
Ik hou van standby diensten.
Ik heb in principe tijd genoeg tijdens mijn werk (aangezien we vaak in een roulatiesysteem werken), ik heb alleen geen internet daarquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Er zijn mensen die tijdens het werk Netflix kunnen kijken.![]()
Ik hou van standby diensten.
Kan ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geen meerdere dingen door elkaar kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |