Ze 'denken' natuurlijk niets. Het gaat automatisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kat wordt wel steeds venijniger, inderdaad.
Vooralsnog heb ik nog geen problemen gehad. Ik houd mezelf voor dat dat ook komt doordat ik alleen switch via mijn mobiele apparaten en dan vooral tussen VS en CAN. Denken ze hopelijk dat ik een Hollandse expatter ben die aan de grens van VS en CAN woont.
Netflix heeft de komende maand, of langer, elke week een nieuwe eigen productie. Vandaag een film en een serie, volgende week House of Cards, de week erop Flaked, dan Daredevil, en ga zo nog maar even door.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb inmiddels geen netflix meer omdat mn itunes geen voldoende saldo had. Maar om alleen voor FullerHouse en HoC netflix te nemen
Ja, dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Gaan jullie Netflx houden als je allleen de NL kan kijken?
Snap ik, maar ik houd mezelf voor dat ik hun systeem voor de gek houd met mijn systeemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Breuls het volgende:
Ze 'denken' natuurlijk niets. Het gaat automatisch.
Zijn nog steeds met deel 1 bezigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb van Sony een code gekregen voor een maand Videoland en gecombineerd met de gratis maand (is die er nog) kan dat wel interessant zijn.
Meer mensen die ook Videoland hebben en wat zijn de kijktips daar? Is er een Videolandtopic?
Het staat op diverse, ook Europese, landen. Dus wellicht ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef avotar het volgende:
En Glee, zou dat iets zijn wat er nog op komt?
Videoland kunnen ze beter opdoeken en de inboedel op laten kopen door Netflix. Veel beter. Gewoon 1 grote speler op de markt. Win-win situatie. Het Nederlands produkt gaat er dan in 1 klap door om hoog.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb van Sony een code gekregen voor een maand Videoland en gecombineerd met de gratis maand (is die er nog) kan dat wel interessant zijn.
Meer mensen die ook Videoland hebben en wat zijn de kijktips daar? Is er een Videolandtopic?
Ik vraag me af: als Netflix alle mogelijke klanten in een land heeft binnengehaald, waar is dan de motivatie om content te blijven toevoegen? Natuurlijk moeten ze het doen voor klantenbehoud, maar ze hoeven er veel minder aan te trekken als er geen concurrentie is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Videoland kunnen ze beter opdoeken en de inboedel op laten kopen door Netflix. Veel beter. Gewoon 1 grote speler op de markt. Win-win situatie. Het Nederlands produkt gaat er dan in 1 klap door om hoog.
voor mij ook, ik blijf achter lopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Op de Nederlandse Netflix staan voor mij echt genoeg series op die ik nog moet kijken.
Ging me meer om de Nederlandse content wat er op Videoland zit, maar op Netflix nog te weinig. Daar zou Netflix mee geholpen zijn. Of Netflix zou Nederlandse 'Netflix-originals' moeten gaan produceren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Op de Nederlandse Netflix staan voor mij echt genoeg series op die ik nog moet kijken.
Rita is geen Netflix Original:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Er komen nu ook Duitse originals, en er is al een Deense, Rita, dus wat dat betreft doen ze het dus wel.
quote:Rita is een Deense televisieserie die voor het eerst uitgezonden werd vanaf februari 2012 op TV 2. Anno 2015 zijn er drie seizoenen uitgezonden, het laatste in samenwerking met Netflix.
De term 'Netflix Original' is een nogal rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rita is geen Netflix Original:
[..]
Olson Twins spelen er wel in, in de serie is Michelle een carriere in de Mode begonnen in New Yorkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat de Olson twins niet mee doen. Die serie was toen leuk vanwege die twee kids. Ben benieuwd of ze die populariteit weer gaan halen.
Ah ok, dat wist ik niet. Ik heb alleen een trailer bekeken maar herkende haar niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Olson Twins spelen er wel in, in de serie is Michelle een carriere in de Mode begonnen in New York
Is dat zo'n rol waarbij je ze nooit ziet?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Olson Twins spelen er wel in, in de serie is Michelle een carriere in de Mode begonnen in New York
Nee, dan spelen ze er niet in. Michelle is het karakter en misschien wordt ze in S2 door een ander gespeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze in S2 wel even langs komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, dan spelen ze er niet in. Michelle is het karakter en misschien wordt ze in S2 door een ander gespeeld
Is het net zo politiekcorrect als in de jaren 80?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Iemand al Fuller House aan het kijken?
Het is enorm niet-grappig. ik ga Sword of Destiny wel kijken, die staat er ook.op.
Nope http://www.cinemablend.co(...)er-House-120657.htmlquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze in S2 wel even langs komen
dit is vers van de online persquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope http://www.cinemablend.co(...)er-House-120657.html
Net de eerste aflevering gezien. Het voegt nog niet zo veel toe. Er zitten wel een paar leuke grappen in, maar het drijft op nostalgie, met daar bovenop een slecht gerepeteerd toneelstukje. Als dit het hele seizoen zo is, blijf ik niet kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Het is enorm niet-grappig. ik ga Sword of Destiny wel kijken, die staat er ook.op.
De voorloper was toch ook enorm niet grappigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Het is enorm niet-grappig.
‘Fuller House,’ like ‘Full House,’ isn’t very goodquote:In the six episodes sent to critics, “Fuller House” suggests a raison d’être that amounts to little more than fan service of the most bare-faced, blaring variety.
Ergerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Is het net zo politiekcorrect als in de jaren 80?
Nee, is ook zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
De voorloper was toch ook enorm niet grappig
Net aflevering 1 gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Lekker wachten op dutch subtitles, nee geef mij Netflix maar. En PPT staat behoorlijk onder druk en zo ook de gebruikers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch tijd om Netflix dan maar weer op te zeggen. Dit soort kutgeintjes, en de officiële return van Popcorntime, makkelijke keus lijkt me. Weer een mooi voorbeeld van de idioterie van de filmindustrie, en waarom illegaal content bekijken aantrekkelijk blijft.
Beetje zuur allemaal. Maar goed, dan moet het wel een hit worden voor Netlix...zo is het ook...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
‘Fuller House,’ like ‘Full House,’ isn’t very good
Ik heb net even een stukje gekeken, puur uit nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Stoer heequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch tijd om Netflix dan maar weer op te zeggen. Dit soort kutgeintjes, en de officiële return van Popcorntime, makkelijke keus lijkt me. Weer een mooi voorbeeld van de idioterie van de filmindustrie, en waarom illegaal content bekijken aantrekkelijk blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |