quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Staaf het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie naar Noord Korea maar blijkbaar hebben ze geen Netflix daar godverdomme!
Elke avond wel, ik kijk nauwelijks nog gewone televisie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg aan het NL aanbod, vorig weekend Making a Murderer afgekeken, en gisteren begonnen met Fargo. House of Cards komt er aan, en Better Call Saul wil ik ook nog zien. Ik schiet bijna in de Netflix-stress.
Hoeveel of hoe vaak kijken jullie?
Ik kijk erg weinig TV en dan eigenlijk alleen Netflix.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg aan het NL aanbod, vorig weekend Making a Murderer afgekeken, en gisteren begonnen met Fargo. House of Cards komt er aan, en Better Call Saul wil ik ook nog zien. Ik schiet bijna in de Netflix-stress.
Ik kijk denk ik tussen de vijf en de tien uur Netflix in de week.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
max 1 aflevering per avond van (toevallig?) al die series die jij opnoemt. Allemaal al gezien trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik kwam er niet doorheen, na drie afleveringen gestopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef ShevaJB het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Hemlock Grove? Vreemde serie. Desondanks wel alles gezien
Dat is met Famke Jansen toch? Paar afleveringen gezien toen gestopt, pakte me niet. Weet niet of het nou saai of te raar was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef ShevaJB het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Hemlock Grove? Vreemde serie. Desondanks wel alles gezien
Wil ik ook nog steeds een keertje in zijn geheel bekijken. Wel een tijdje gevolgd op de "gewone" tv en vond het toen heel erg leuk. Hopelijk komt die serie nog eens op de Nederlandse Netlfix. Net als The Big Bang Theory (al volg ik die serie al wel zo'n beetje buiten NF om) en Scrubs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk op dit moment alleen Grey's AnatomyMaar het is ook zo verslavend en het zijn elf seizoenen. Doordeweeks vaak één aflevering tijdens het eten en soms later nog eentje, in het weekend wat meer achter elkaar.
Me2! Nouja, op wat series met recente afleveringen na dan. Ben zo verslaafd!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk op dit moment alleen Grey's AnatomyMaar het is ook zo verslavend en het zijn elf seizoenen. Doordeweeks vaak één aflevering tijdens het eten en soms later nog eentje, in het weekend wat meer achter elkaar.
En wat vindt hij van Donna?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:38 schreef Amnistia het volgende:
Mijn vriend en ik kijken nu Suits. Zelf ben ik Shadowhunters, vikings, Better call saul en dexter aan het kijken.
Bij mij werkt het nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb mijn Unblock-Us opgezegd toen het zoveelste persbericht over het blokkeren van VPN's er weer uit ging, een poosje terug. Maar het werkt nog gewoon, begrijp ik?
Het is even een paar dagen wat trager geweest, maar het werkt nog steeds vlekkeloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb mijn Unblock-Us opgezegd toen het zoveelste persbericht over het blokkeren van VPN's er weer uit ging, een poosje terug. Maar het werkt nog gewoon, begrijp ik?
Is dat nog een beetje leuk tegenwoordig? Ben volgens mij afgehaakt in seizoen 8 ofzo na die zwarte oliemonsters.quote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk tegenwoordig? Ben volgens mij afgehaakt in seizoen 8 ofzo na die zwarte oliemonsters.
Dan wacht ik nog even tot je zover bentquote:
Dat slinger ik dan straks maar eens even aan zodra verder iedereen op mijn werk weg is.quote:
Hij zal gaaf zeggen, maar ongetwijfeld wat anders bedoelen...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mijn vriend? Hij vind haar een gaaf wijf! Net als ik..
Oh hier verheug ik me zo op!quote:
ook alles gezien, seizoen 1 was apart maar wel goed, seizoen 2 al wat minder en 3 was gewoon complete bagger. Desondanks wel afgekeken omdat je wil weten hoe het aflooptquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef ShevaJB het volgende:
Klopt, zolang je niet uitlogt hoef je niet elke keer opnieuw in te loggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Als je nu je abonnement deelt met iemand anders die ergens anders woont, hoe gaat dit dan? Inloggen met hetzelfde gebruikersnaam/passwoord elke keer? Of hoe gaat dit?
En hoe zit dat nu met die z.g.n. secret codes. Hoe gebruik je dit op een TV, gewoon code invoeren in het search vak ofzo? Want die internetlinks doen het daar natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef marcek het volgende:
[..]
Klopt, zolang je niet uitlogt hoef je niet elke keer opnieuw in te loggen.
Afhankelijk van je abonnement kan je ook tegelijk op 2 of 4 locaties kijken.
Bij het goedkoopste kan er maar op 1 locatie gekeken worden een krijgt de ander een melding dat er al gekeken wordt.
Wat denk je dat je met die 'secret' codes kan doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hoe zit dat nu met die z.g.n. secret codes. Hoe gebruik je dit op een TV, gewoon code invoeren in het search vak ofzo? Want die internetlinks doen het daar natuurlijk niet op.
Het werkt nog. Maar het wordt waarschijnlijk wel een kat en muis spel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cooked (seizoen 1) – 2016 9 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Intellectueel, Sociocultureel
Bakken, brouwen en smoren: Michael Pollan laat ons zien hoe koken ons voedsel en de wereld heeft veranderd.
Love (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Comedy, Drama, Droge humor
De opstandige Mickey en vriendelijke Gus delen lief en leed in deze gedurfde comedy over moderne relaties, waarvan Judd Apatow een van de makers is.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Series/films bekijken die anders verborgen blijven?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat denk je dat je met die 'secret' codes kan doen dan?
Niks is werkelijk verborgen. Met de zoekfunctie vind je elke titel als je de naam maar weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Series/films bekijken die anders verborgen blijven?
Ik ben benieuwd naar Love! Zodra ik Weeds afheb, ga ik 'm kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef Aether het volgende:
Love (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Comedy, Drama, Droge humor
De opstandige Mickey en vriendelijke Gus delen lief en leed in deze gedurfde comedy over moderne relaties, waarvan Judd Apatow een van de makers is.
Een van de grappigste stukjes met hem vond ik dat hij de receptioniste lastig ging vallen, omdat ze de telefoon opnam met "Pearson Specter".quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, toch maar aan Suits begonnen. Had jaren geleden 4 afleveringen gezien en vond het toen niet zo geweldig, maar vind het nu toch wel een aardige serie, alhoewel de zaakjes wel erg snel afgewerkt worden. Dat terzijde, moet wel steeds enorm lachen om die Louis Litt trouwens. Die gast heeft wel komisch talent ook.
Hahaha.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Een van de grappigste stukjes met hem vond ik dat hij de receptioniste lastig ging vallen, omdat ze de telefoon opnam met "Pearson Specter".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
Ja, ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken. Vind het wel grappig, het is wel heel traag, dus je moet er in komen. Daarna heeft het wel grappige momenten. Heb een paar keer hardop gelachen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hahaha.Hooguit één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alleen voor mensen die extreem ver achter lopen. In dat geval kan je dit topic sowieso beter niet lezen.
Dit is het algemene Netflix-topic, hè.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:46 schreef Physsic het volgende:
Hooguit één?
En alleen voor mensen die extreem ver achter lopen. In dat geval kan je dit topic sowieso beter niet lezen.
Ik vind het leuk, maar niet traag. Er is constant ontwikkeling, en die is interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:38 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja, ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken. Vind het wel grappig, het is wel heel traag, dus je moet er in komen. Daarna heeft het wel grappige momenten. Heb een paar keer hardop gelachen.
Niet. Je kan ze op een browser gebruiken en daarmee content ontdekken die niet in de standaard Netflix interface naar voren komt. Vervolgens kun je die titels wel opzoeken via de zoekfunctie op je tv en daarna natuurlijk kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hoe zit dat nu met die z.g.n. secret codes. Hoe gebruik je dit op een TV
Ah ok, ja eigenlijk heel logisch :-)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet. Je kan ze op een browser gebruiken en daarmee content ontdekken die niet in de standaard Netflix interface naar voren komt. Vervolgens kun je die titels wel opzoeken via de zoekfunctie op je tv en daarna natuurlijk kijken.
Had jij een maand of twee geleden ook niet al dit soort vragen? Het is blijkbaar wel spannend allemaal he...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Ok, want ik wil graag weten wat er nog meer te zien is aan Nederlandse content.
Niet dat ik weet vriend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Had jij een maand of twee geleden ook niet al dit soort vragen? Het is blijkbaar wel spannend allemaal he...
Q1 2017quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand enig idee wanneer het nieuwste seizoen van The Walking Dead op Netflix komt? Dat nu gewoon op het open kanaal van FOX uitgezonden wordt...
Smartflix geen optie?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:31 schreef Zapata het volgende:
He shit, veel moeite gedaan om een service te vinden die nog wel werkt en die stoppen nu ook met Paypal. (of Paypal stopt met hen)
Dat wordt dus geen Netflix meer en terug naar de piratebay.
gemiddeld genomen worden series te hoog gescoord op imdb imhoquote:Op zondag 21 februari 2016 00:21 schreef waxmask het volgende:
Ik kwam vandaag Red vs Blue tegen omdat die serie een 8+ heeft op IMDB. Vage shit die ik helemaal niet eens kende en in die tijd wel HALO speelde.
quote:Op zondag 21 februari 2016 08:45 schreef mschol het volgende:
gemiddeld genomen worden series te hoog gescoord op imdb imho
geen pokemon: the XXX parody?quote:Op zondag 21 februari 2016 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon XY uitgekekenHopelijk komt seizoen twee ook snel
Heb ook zin om een Pokemon-game te spelen nu! Hopelijk komt er dit jaar een nieuw deel.
Nu maar iets volwassen kijken met veel bloed, geweld en sex. Iemand tips?
Bij mij werkt het nog prima. Heb je contact met ze opgenomen?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:41 schreef richolio het volgende:
Wat is er gebeurd met Unblock US? Ik heb nu mijn dns weer normaal gezet, maar daarvoor kreeg ik een stomme melding. Is het gestopt?
Ik ben gisteren met Love begonnen, vind het erg leuk! Moet vaak lachen en vind het soms ook heerlijk ongemakkelijk. Aanrader.quote:
Oh ik dacht misschien is er iets in het algemeen (door TT ook). Maar ik probeer het nog een keer en anders neem ik maar contact op ja..quote:Op zondag 21 februari 2016 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog prima. Heb je contact met ze opgenomen?
De TT gaat over PayPal die UnBlock niet meer als klant accepteert, dus kun je daar niet meer mee betalen.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:53 schreef richolio het volgende:
Oh ik dacht misschien is er iets in het algemeen (door TT ook). Maar ik probeer het nog een keer en anders neem ik maar contact op ja..
Ja, dat is bekend. Neem contact op met UnBlock en je krijgt nieuwe codes.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:02 schreef richolio het volgende:
Deze dus;
"Uit onze gegevens blijkt dat je een unblocker of proxy gebruikt. Schakel dergelijke services uit en probeer het opnieuw."
Klinkt erg alsof ze unblockers niet meer accepteren
Black Sails, Spartacus.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon XY uitgekekenHopelijk komt seizoen twee ook snel
Heb ook zin om een Pokemon-game te spelen nu! Hopelijk komt er dit jaar een nieuw deel.
Nu maar iets volwassen kijken met veel bloed, geweld en sex. Iemand tips?
volgens mij al geprobeerd en werkte niet.quote:
Dit word zeer binnenkort betaald, waarschijnlijk 2,99 p/m.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:32 schreef delano.888 het volgende:
Voor de regiosurfers, smartflix werkt nog steeds primakijk er bijna dagelijks mee.
Heb 3vcard wel gebruikt vond het alleen jammer dat je transactiekosten had 2 euro was het geloof ik bij opwaarderen.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga dit morgen proberen om vpn te kopen, tegoed opwaarderen met ideal
iemand ervaring ermee?
https://www.3vcard.nl/
Ik hoor graag je mening vanaf seizoen 3quote:Op zondag 21 februari 2016 09:57 schreef Rijst het volgende:
Prison Break voor het eerst aan het kijken. Ik vind het tof.
Nee, nog 3 afleveringen te gaan helaas.....Goeie serie.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Net begonnen aan The Divide (De Kloof). Eerste aflevering gezien. Lijkt wel boeiend. Iemand al helemaal afgekeken?
Seizoen 1 van Prison Break is een van de beste dingen die ik ooit op het gebied van series gezien heb. Ze weten het niveau niet vast te houden, maar daarna blijft het vermakelijk (met een bedenkelijk niveau).quote:Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoor graag je mening vanaf seizoen 3
Bekend bij mij maar vooralsnog is het gratis.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:36 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Dit word zeer binnenkort betaald, waarschijnlijk 2,99 p/m.
Ze willen ook een lifetime abo doen van 19,99 maar ze weten niet of dat verstandig is door wat netflix aan het doen is
Inderdaad erg tof diequote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Cee het volgende:
Zit nu al een tijdje Friday Night Lights te kijken. Een wat oudere serie (ca. 2006), wel gefocust op tieners, maar met ontzettend sterk acteerwerk. Camerawerk is alsof je mee aan het gluren bent in de levens van alle karakters, komt heel echt over.
Ik vind het ook een aanrader. Ben dan wel erg fan van Apatow.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:49 schreef Xlarge het volgende:
Nog meer mensen die de serie "Love"aan het kijken zijn ?
Ik vind het wel een leuke serie, verfrissend
Nee, wel op de lijst gezet.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:49 schreef Xlarge het volgende:
1 was erg tof, 2 de eerste helft van het seizoen. Richting het einde mee gestoptquote:Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoor graag je mening vanaf seizoen 3
Heb net de laatste aflevering gezien! Leuke serie!quote:Op maandag 22 februari 2016 10:49 schreef Xlarge het volgende:
De laatste al? Je hebt je best gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:06 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Heb net de laatste aflevering gezien! Leuke serie!
Understatement.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Seizoen 1 van Prison Break is een van de beste dingen die ik ooit op het gebied van series gezien heb. Ze weten het niveau niet vast te houden, maar daarna blijft het vermakelijk (met een bedenkelijk niveau).
Ik heb met plezier dit weekend de hele serie gekeken. Zondagochtend de laatste twee gekeken.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:06 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Heb net de laatste aflevering gezien! Leuke serie!
Heb vanochtend de laatste 3 gekeken. Ben erg benieuwd naar seizoen 2!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb met plezier dit weekend de hele serie gekeken. Zondagochtend de laatste twee gekeken.
Leuke serie, verfrissende blik op hoe relaties soms helemaal niet lukken. De perikelen op Gus' werk waren soms een beetje cringeworthy en leken bijna meer een behind the scenes van een tv serie te worden, maar het was zeker leuk.
Niet. De serie is net uit, dus Netflix moet nog bekend maken of ze een tweede seizoen willen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Ben begonnen met 'Love'. Veel belovend, eerste pilot was wat vreemd en even in komen, maar 2e aflevering al veel leuker. Ik ben benieuwd wanneer seizoen 2 gepland staat.
Beterschap!quote:Op maandag 22 februari 2016 15:02 schreef cherishable het volgende:
Dag. Ik ben geveld door de griep en zoek een serie a la Broadchurch/Homeland op Netflix. Iemand tips?
Nee ze hadden gelijk 2 seizoenen besteldquote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet. De serie is net uit, dus Netflix moet nog bekend maken of ze een tweede seizoen willen.
quote:Netflix has ordered two seasons of the show. The first 10-episode season was made available on February 19, 2016,[1][2] and a 12-episode second season will premiere in the following year.
Ah, nice. Leuk dat we al weten dat er meer van komt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee ze hadden gelijk 2 seizoenen besteld
[..]
Prison Break is ook wel verantwoordelijk voor het populair worden van series kijken in het algemeen heb ik het idee.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Seizoen 1 van Prison Break is een van de beste dingen die ik ooit op het gebied van series gezien heb. Ze weten het niveau niet vast te houden, maar daarna blijft het vermakelijk (met een bedenkelijk niveau).
Uhhh, wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Prison Break is ook wel verantwoordelijk voor het populair worden van series kijken in het algemeen heb ik het idee.
Niemand keek naar Seinfeld of Friends inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Prison Break is ook wel verantwoordelijk voor het populair worden van series kijken in het algemeen heb ik het idee.
Of naar M*A*S*H, Peyton Place of Soap.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
Niemand keek naar Seinfeld of Friends inderdaad.
Doctor Who, helaas ook niet populair genoeg om het lang vol te houden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of naar M*A*S*H, Peyton Place of Soap.
Voor mij wel een van de eerste series met dat echte 'binge-watch' gevoel. Dat je gewoon gelijk de volgende wilt kijken. Omdat het verhaal een constant doorlopende rollercoaster is.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Toen moest m`n moeder zelfs nog geboren worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er al bij vanaf de allereerste aflevering van As The World Turns.
The Fall! En beterschap.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:02 schreef cherishable het volgende:
Dag. Ik ben geveld door de griep en zoek een serie a la Broadchurch/Homeland op Netflix. Iemand tips?
Zeker! Ik vind het echt een beetje leuke serie. Een van de weinige die ik de laatste tijd kon binge watchen.quote:
De mijne ookquote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Toen moest m`n moeder zelfs nog geboren worden.
Hahaha. Mijn moeder keek het trouwens wel. Het was er `s middags ook op, rond 5 uur ofzo? Stond ze te koken en ATWT te kijken. Ging niet altijd goed.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne ookMaar het was de oudste serie die ik kon bedenken
Bedoelde meer het online/digitaal binge watchen en dat breed bij grote publiek besproken werd, idd samen met paar andere series zoals Lost.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand keek naar Seinfeld of Friends inderdaad.
Gewoon paf over ineensquote:Op maandag 22 februari 2016 23:11 schreef yvonne het volgende:
*[¤¥]]§&@@#! Dat zijn 8 uur van m,n leven, weg, foetsie. Hoe krijgen ze het voor elkaar om een serie zo finaal de nek om.te draaien
The divide, als je deze nog op je lijstje hebt staan, haal er maar af, godskolere wat een tijdverspilling
Zo, das duidelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 23:11 schreef yvonne het volgende:
*[¤¥]]§&@@#! Dat zijn 8 uur van m,n leven, weg, foetsie. Hoe krijgen ze het voor elkaar om een serie zo finaal de nek om.te draaien
The divide, als je deze nog op je lijstje hebt staan, haal er maar af, godskolere wat een tijdverspilling
Het begon enorm goed, en daarna hebben ze een kleuter een lollie beloofd als hij een spannend verhaaltje wist te verzinnenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Gewoon paf over ineensZe hadden er veel meer van kunnen maken.
Zonde, het begon wel goed. En ook geen tweede seizoen ofzo..
Ik ga het een kans geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Zeker! Ik vind het echt een beetje leuke serie. Een van de weinige die ik de laatste tijd kon binge watchen.
Ik vond de serie leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef iBenny het volgende:
Wat een draak van een serie/film is The Client List.. Gvd
Heb deze ook weer opgepakt. Ooit aflevering 1 gekeken en daarna niets meer. Nu aflevering 2 gezien en ik wil direct verder.quote:
Ik ben het aan het bingen tijdens een software-uitrol op mijn werk.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:49 schreef Xlarge het volgende:
En nu nog maar tweequote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben het aan het bingen tijdens een software-uitrol op mijn werk.![]()
Alle afleveringen in 24 uur red ik wel. Wat is het leuk!Nog maar drie te gaan..
Voor een bepaalde generatie wel inderdaad. Tenminste, dit geldt voor een hoop vrienden van me (en mezelf) ook. Zoals hierboven al wordt aangegeven, eerste serie waarvan ik altijd baalde dat je weer een week moest wachten. Werd toen nog op RTL5 uitgezonden, in 2005 of zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk dat je leeftijd daar erg veel mee te maken heeft. Vroeger was bijvoorbeeld iedereen in de ban van Twin Peaks.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Bedoelde meer het online/digitaal binge watchen en dat breed bij grote publiek besproken werd, idd samen met paar andere series zoals Lost.
Ik had daarvoor al zeven seizoenen Buffy, 5 seizoenen Angel en seizoen Firefly als favo series en op tv natuurlijk Friends, Mash, A Team en McGuyver etc alles tot in den treuren van gezien.
Maar series zijn nu echt helemaal Hot en iedereen heeft met elkaar over welke series ze volgen, en dat begon toch wel in tijd van prison break en lost heb ik het idee
M'n zus had alle videobanden van Friends.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:35 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb ook het idee dat de introductie van dvd's erg heeft bijgedragen aan het (binge-)kijken van series.
Ik kan me niet zo heugen dat er zoveel series op video's werden uitgebracht. Mijn vader had die in elk geval niet, terwijl series op dvd's wel in huis werden gehaald.
Klopt, ken ook wel die dat hadden. Maar het echte 'binge-watchen' is wel met dvd's begonnen aldus Wikipedia:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had alle videobanden van Friends.
quote:The usage of the word "binge-watch" can be traced as far back as the late 1990s, when it was used by circles of television fandoms. It has consisted of watching several episodes of a particular show in a row via DVD sets. Although theoretically possible with home videotape, very few television shows released episodes to home viewers in that format. The word's usage was popularized with the advent of on-demand viewing and online streaming.
het woord binge-watchen is toen min of meer ontstaan, niet het daadwerkelijk kijken van meerdere afleveringen achter elkaar..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt, ken ook wel die dat hadden. Maar het echte 'binge-watchen' is wel met dvd's begonnen aldus Wikipedia:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ook!quote:
Bij mij begon het bij Tik Tak en Sesamstraat zo'n beetje.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
Eens. Tiktakquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Die inktvlek op 't eind vond ik altijd zo'n teringwijf.
Dat ze dít maar op Netflix zetten! [ afbeelding ]
Nog maar een paar dagen wachtenquote:
09.00 dacht ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen wachten.
Hoe laat zijn dat soort releases meestal beschikbaar trouwens? Om 0:01 of pas ergens eind van de dag?.
Ja geweldige serie! Lig bij tijden helemaal dubbel.quote:
Het staat op verschillende landen, veelal enkel seizoen 9, maar USA biedt seizoen 1 t/m 10:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:04 schreef Michellee het volgende:
Zou Criminal Minds ooit naar Netflix komen?
Inderdaad, erg de moeite waard, ik ben bijn klaar met seizoen 1 (5 afleveringen, dat wel). Gillian Anderson!quote:
Netflix heeft vrijwel geen eigen servers (meer). Alles is ondergebracht bij Amazon.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Hoe zit Netflix technisch in elkaar eigenlijk? Draait alles op servers in Amerika of heeft Netflix ook servers in Nederland voor de Nederlandse markt? Ben wel benieuwd.
Ah ok, dus er staan geen servers specifiek in Nederland? Of Amazon moet hier ook servers hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix heeft vrijwel geen eigen servers (meer). Alles is ondergebracht bij Amazon.
Amazon heeft servers in o.a. Europa, West- en Oost-Amerika en Azië.
Als er in Nederland bijvoorbeeld 's avonds meer kijkers Netflix gebruiken worden meer servers bij Amazon aangevraagd. Die zijn in enkele minuten beschikbaar en worden weer afgemeld als er minder kijkers zijn. Ze gebruiken alleen het aantal servers die op dat moment nodig zijn.
Alleen Ierland en Duitsland voor Europa meen ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah ok, dus er staan geen servers specifiek in Nederland? Of Amazon moet hier ook servers hebben natuurlijk.
Zit je nog steeds in je proefperiode dus. Opzeggen dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:53 schreef Bolasie het volgende:
Hmm, speciaal Netflix gekocht voor Making a murderer (dat na een paar dagen afgekeken) en nu alweer 2 weken niet meer aangeraakt..
Die is al voorbijquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in je proefperiode dus. Opzeggen dan.
Beterschap! A la Broadchurch:quote:Op maandag 22 februari 2016 15:02 schreef cherishable het volgende:
Nee, neem aan dat alles voor Nederland uit Ierland komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ok, dus die twee wisselen elkaar af bij drukte neem ik aan?
Nice! Ik wist niet dat dit erop staat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dragonslayer – 1981 16 1:49 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Fantasie, Sci-Fi
In dit fantasierijke avontuur wordt een tovenaarsleerling geconfronteerd met een vuurspuwende draak die de hele boel op stelten zet in een naburig dorp.
UnBlock. Wel met creditcard.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:36 schreef summer2bird het volgende:
Tunnelbear is gestopt met omzeilen, iemand die nog wel een goeie weet die nog wel werkt?
quote:De eerste Duitse Netflix Original-serie DARK vanaf 2017 te zien
Van de producenten van Oscarwinnaar Das Leben der Anderen
Dark, a family saga with a supernatural twist, will debut exclusively on Netflix in 2017. The first German production from the world’s leading Internet TV Network is set in a German town in present day where the disappearance of two young children exposes the double lives and fractured relationships among four families. In ten, hour-long episodes, the story takes on a supernatural twist that ties back to the same town in 1986.
Dark is directed by Baran bo Odar, whose latest critically-acclaimed film Who am I - No System is safe, starring Tom Schilling and Elyas M’Barek, was a German box office sensation. Who am I premiered at the Toronto International Film Festival in 2014, won three German Movie Awards and the Bambi for “Best German Film.” Odar’s next film will be Sleepless Night with Oscar®-Winner Jamie Foxx. “We’re very excited to shoot the first Netflix original series, made in Germany. To be part of the family that brought amazing shows like House of Cards and Bloodline to its audience is a huge honor.” said Odar. “As Dark will be an ensemble mystery series, I especially look forward to discovering and working with new German talent. This will be a fantastic ride and I can’t wait to get started.”
Writer Jantje Friese added “The way Dark was embraced by Netflix was extraordinary. We’re so happy to be making this show in Germany for Netflix subscribers around the world to enjoy. We couldn’t be happier to team up again with Quirin Berg, Max Wiedemann and Justyna Müsch as production partners, who have already shown with Who Am I that they can take an idea the extra mile.”
“Dark is an incredible German story that will appeal to a global audience.” said Erik Barmack, Vice President International Originals at Netflix. “Bo and Jantje are creative talents that have developed great projects in both Berlin and Hollywood, and we are thrilled to be working with them on our first original series entirely authored, shot and produced in Germany.”
For Wiedemann & Berg “Dark is a milestone for the German market and for us as a company.” said producer and co-founder Quirin Berg. “Baran bo Odar and Jantje Friese are outstanding talents and we are glad they shared this amazing idea with us. We feel privileged to continue our collaboration with both of them and we are all thrilled to join forces with a great team at Netflix to create something truly unique.”
Production is expected to start in 2016 with the series debut worldwide on Netflix in 2017.
Er verdwijnen elke maand titels en er komen er weer net zoveel bij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:33 schreef freaky40 het volgende:
En wat komt hier voor in de plaats? Dat is een behoorlijk waslijst. Ben net abonnee van Netflix en daar zitten best titels tussen die ik zou willen zien. Gaat een beetje lastig nu.
Als ik het lijstje toevoegingen zie, is dat maar wat karig inderdaad. Het is nooit zo groot als dat er verdwijnen. En het aanbod voor de Nederlandse markt, en zeker de Nederlandse content valt al zwaar tegen. Dus tja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
Soms heb ik het idee dat ze veel meer verwijderen dan dat ze toevoegen!
Je hebt nog niks positiefs gezegd in de tijd dat ik je hier zie posten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ik het lijstje toevoegingen zie, is dat maar wat karig inderdaad. Het is nooit zo groot als dat er verdwijnen. En het aanbod voor de Nederlandse markt, en zeker de Nederlandse content valt al zwaar tegen. Dus tja.
Ik heb mijn mening en die mag ik toch geven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Je hebt nog niks positiefs gezegd in de tijd dat ik je hier zie posten.
Het is een maand gratis dussuh....
Wij hebben het nu twee maanden en ik kan mijn tv abonnement wel opzeggen![]()
Zeer blij mee
Je kijkt het dan toch ook niet serieus voor het verhaal?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef iBenny het volgende:
Valt wel mee -- ik heb het een tijd bijgehouden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ik het lijstje toevoegingen zie, is dat maar wat karig inderdaad. Het is nooit zo groot als dat er verdwijnen. En het aanbod voor de Nederlandse markt, en zeker de Nederlandse content valt al zwaar tegen. Dus tja.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Valt wel mee -- ik heb het een tijd bijgehouden.
Vorige maand werden er (IIRC) 112 titels toegevoegd.
Hmmm. Misschien ontgaan veel van die toevoegingen me dan, ik kan ze ook nergens overzichtelijk terugvinden. En dan zie ik hier wel steeds van die ellenlange lijsten die sneuvelen, en denk ik, wtf, hoe kan het dat er nog content over blijft?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Valt wel mee -- ik heb het een tijd bijgehouden.
Vorige maand werden er (IIRC) 112 titels toegevoegd.
Mee eens! Kristen Stewart + Dakota Fanning bleken een onverwacht fijn duo in deze film!quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef Copycat het volgende:
The Runaways vond ik een leuke film over Joan Jett en jawel, haar Runaways.
Nou, het stond eigenlijk op... Keek soms wat op (vooral vanwege JLH natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je kijkt het dan toch ook niet serieus voor het verhaal?
Ik heb beide seizoenen helemaal gekeken, maar dan door er doorheen te skippen zonder geluid.
Ik heb genoten. Die mannen zijn niet erg om naar te kijken heur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, het stond eigenlijk op... Keek soms wat op (vooral vanwege JLH natuurlijk), maar wat een slechte serie/film
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Above, So Below – 2014 16 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Horror, Thriller
Een mooie grafschenner en haar bende azen op schatten in de Parijse catacomben en belanden in een ware hel.
Bleach (seizoen 1-2) – 2005 6
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Anime
Tiener Ichigo Kurosaki krijgt superkrachten van de gewonde Rukia Kuchiki waarna de twee ervandoor gaan om verloren zielen te verzamelen.
Code Geass: Lelouch of the Rebellion (seizoen 1) – 2006 12
♫ o.a. Japans / CC o.a. Nederlands
Genre: Anime
Een middelbare scholier kan gehoorzaamheid afdwingen en gebruikt die kracht om een Japanse opstand tegen Britannia te leiden.
Death Note (seizoen 1) – 2006 12
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Anime, Intellectueel
Als een Japanse middelbare scholier een mystiek schrift vindt, krijgt hij het vermogen om iedereen te vermoorden die er zijn naam in achterlaat.
Forks Over Knives Presents: The Engine 2 Kitchen Rescue – 2011 AL 0:52 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire
Rip Esselstyn, schrijver van The Engine 2 Diet, is een coach voor de families White en Wally die gezonder willen leren leven.
Flipped – 2010 AL 1:29 uur
Genre: Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Bryce en Juli ontmoeten elkaar eerst als kind, toen Juli een oogje op Bryce had. Naarmate ze ouder worden, lijkt hun band te kunnen uitgroeien tot iets meer.
GoodFellas – 1990 16 2:25 uur
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Misdaad
Dit aangrijpende gangsterdrama gaat over de maffiafiguur Henry Hill die grote dromen had maar eindige in een getuigenbeschermingsprogramma.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik zou het niet weten - ben niet zó thuis in anime, meer de Ghibli-hoekquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aether, jij weet dit: Vind ik Bleach of Death Note tof? Is dat iets dat ik moet gaan kijken?
Death Note is best een goede anime.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aether, jij weet dit: Vind ik Bleach of Death Note tof? Is dat iets dat ik moet gaan kijken?
Maar goed, we kijken nu grotendeels legaal en de app werkt perfect met de Chromecast 2.twitter:Poldermanie twitterde op maandag 18-01-2016 om 13:04:38Netflix, das de nieuwe vorm van de 5 euro-bak bij Free Recordshop. Allemaal meuk die je niet wilt zien met af en toe per ongeluk iets leuks. reageer retweet
Daar kan ik me ook in vinden. Ik zie Netflix dan ook een vervanging daarvoor. Ik ging vroeger dan ook vaak naar Mediamarkt/FRS en kocht uit die bakken 10 titels per week. Zo had de Bart Smit altijd een 5 voor 5 euro actie. Meestal net niet films maar ach als opvulling zeker vermakelijk. Nu met Netflix is dat helemaal weg. Samen met de NPO en Televisiestream app van Online hebben er voor gezorgd dat ik al jaren geen bulk dvd's heb gekocht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:46 schreef Pizzahut het volgende:
Sinds begin januari lid van Netflix.. Beetje dubbele gevoelens. Staan leuke series op en ben nu verslaafd aan Modern Family. Alleen hier staan seizoen 6 en 7 niet op.. Dit is bij alle series (op de Netflix originals na).
Zo ook bijvoorbeeld Homeland. Seizoen 5 was in Nederland in oktober op TV en seizoen 4 is in januari pas toegevoegd. Ik snap dat dit te maken heeft met licenties...
Tevens is het haast een avondvullend programma om een leuke film uit te zoeken. Beetje dit verhaal:Maar goed, we kijken nu grotendeels legaal en de app werkt perfect met de Chromecast 2.twitter:Poldermanie twitterde op maandag 18-01-2016 om 13:04:38Netflix, das de nieuwe vorm van de 5 euro-bak bij Free Recordshop. Allemaal meuk die je niet wilt zien met af en toe per ongeluk iets leuks. reageer retweet
De fatsoenlijke zoekfunctie is inderdaad ook voor mij het grootste minpunt. Als ik dan 's avonds wat door die films zap wordt mijn vriendin daar helemaal gek van (ik zap sneller dan dat zij leest en sommige films zap ik gelijk door omdat ik ze ken). Wat ik daarom tegenwoordig wel eens doe op een vrij moment overdag is alvast wat films op mijn gemak uitzoeken, de leuke films aan mijn lijst toevoegen en dan heeft ze 's avonds nog maar de keuze uit een film of 7, 8.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:46 schreef Pizzahut het volgende:
Sinds begin januari lid van Netflix.. Beetje dubbele gevoelens. Staan leuke series op en ben nu verslaafd aan Modern Family. Alleen hier staan seizoen 6 en 7 niet op.. Dit is bij alle series (op de Netflix originals na).
Zo ook bijvoorbeeld Homeland. Seizoen 5 was in Nederland in oktober op TV en seizoen 4 is in januari pas toegevoegd. Ik snap dat dit te maken heeft met licenties...
Tevens is het haast een avondvullend programma om een leuke film uit te zoeken. Beetje dit verhaal:Maar goed, we kijken nu grotendeels legaal en de app werkt perfect met de Chromecast 2.twitter:Poldermanie twitterde op maandag 18-01-2016 om 13:04:38Netflix, das de nieuwe vorm van de 5 euro-bak bij Free Recordshop. Allemaal meuk die je niet wilt zien met af en toe per ongeluk iets leuks. reageer retweet
Haha zo gaat dat bij ons ook. Dan roep ik steeds 'Hoe kan je dat zo snel lezen!?!?!'. Ik zet meestal ook wat films op de lijst, dan is de keuze wat makkelijker als we er dan samen voor zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
De fatsoenlijke zoekfunctie is inderdaad ook voor mij het grootste minpunt. Als ik dan 's avonds wat door die films zap wordt mijn vriendin daar helemaal gek van (ik zap sneller dan dat zij leest en sommige films zap ik gelijk door omdat ik ze ken). Wat ik daarom tegenwoordig wel eens doe op een vrij moment overdag is alvast wat films op mijn gemak uitzoeken, de leuke films aan mijn lijst toevoegen en dan heeft ze 's avonds nog maar de keuze uit een film of 7, 8.
Hoewel we ook veel series kijken de laatste tijd.
Als ik een mooie man wil zien kijk ik wel in de spiegelquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:29 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Die mannen zijn niet erg om naar te kijken heur.
Heb er nog nooit van gehoord. Maar dat het illegaal is lijkt me nogal wiedes.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef _The_General_ het volgende:
Wat weten jullie van Netflix Garantie? Ik heb zelf gewoon een legaal account maar ik heb allemaal collega's die hier bij zweren! Ze betalen 40 euro en krijgen dan "levenslange toegang tot Netflix en Spotify".
Ik probeer ze uit te leggen dat het illegaal is en dat de kans groot is dat er iets van creditcard fraude achter zit. Weet iemand hier meer over?
Zijn dat niet gewoon de accountgegevens van iemand anders?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef _The_General_ het volgende:
Wat weten jullie van Netflix Garantie? Ik heb zelf gewoon een legaal account maar ik heb allemaal collega's die hier bij zweren! Ze betalen 40 euro en krijgen dan "levenslange toegang tot Netflix en Spotify".
Ik probeer ze uit te leggen dat het illegaal is en dat de kans groot is dat er iets van creditcard fraude achter zit. Weet iemand hier meer over?
Ja, die hele reeks superhelden series gaat aan mij ook voorbij, behalve inderdaad Daredevil en Jessica Jonesquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ben afgelopen week ook maar begonnen aan Daredevil. 3 eps achter de rug en smaakt zeker naar meer. Met die superhelden series van de normale netwerken heb ik vrij weinig (Arrow, wat is dat slecht geworden), maar Daredevil is toch wel van een ander level. Heerlijk grauw en gedetailleerd in beeld gebracht die vechtscenes.
parental controls aanzetten op 1 met een pin?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb twee profielen aangemaakt in Netflix. Nu wil ik niet dat er in of met mijn profiel wordt gekeken, kun je hier een wachtwoord op zetten anders heeft het nog geen zin?
Ik ook al een aantal dagen. En de oplossing van Unblock-us werkt vooralsnog niet echt..quote:
Ik heb nog gewoon Nederlandse netflix zodra ik m`n Amerikaanse VPN ding uitzet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:25 schreef lily het volgende:
en nu?
Ik kan nu dus ook geen Nederlandse netflix meer kijken.
Ik weet niet wat Unlocator doet (op welke manier), maar heb je alles weer terug gezet naar gewoon zoals het hoort?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef lily het volgende:
Oh, ik niet. Ik kan nu niets meer.
Ik heb betaald aan unlocator.com
Gewoon op automatisch zetten. Dan gebruik je weer de DNS van je providerquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef lily het volgende:
nee
hoe doe ik dat?
op de tv?
Ik heb het vorig jaar aangepast op mijn tv (dns). Dus gewoon weer alles herstellen?
Ik weet die instellingen niet meer![]()
![]()
Ja Saviour legt het hierboven uit. DNS dingen heb ik verder ook geen verstand van, maar als alles weer terug staat zoals het hoort, kan je gewoon Netflix NL weer kijken, no worries.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef lily het volgende:
nee
hoe doe ik dat?
op de tv?
Ik heb het vorig jaar aangepast op mijn tv (dns). Dus gewoon weer alles herstellen?
Ik weet die instellingen niet meer![]()
![]()
SPOILER: December 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Januari 2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
en heb je ook al even gekeken op de site van unlocator na inloggen kreeg ik namelijk meteen de melding:quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef lily het volgende:
Oh, ik niet. Ik kan nu niets meer.
Ik heb betaald aan unlocator.com (voor een jaar in januari)
thx!quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon op automatisch zetten. Dan gebruik je weer de DNS van je provider
Of de DNS-servers van Google kun je ook gebruiken: 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Hm, even kijken..quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en heb je ook al even gekeken op de site van unlocator na inloggen kreeg ik namelijk meteen de melding:
Netflix is Still Supported - Don't Worry. If you are getting a Netflix Proxy error, please change your Netflix USA region to USA 1 or USA 2. We will also get to other regions and update accordingly. If you are still having USA Netflix proxy issues after that please contact support so we can get you back on track.
Op die van mezelf of op die van het tweede profiel? Dat zijn volwassenen in dit geval die zouden alles mogen zien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
parental controls aanzetten op 1 met een pin?
Waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 26 februari 2016 03:57 schreef Ryan3 het volgende:
Eén ding wil ik wel opmerken over Suits. Zeker wel aardige serie hoor, maar eh aan die goedkope decortjes begin ik me wel rot te ergeren, iemand ook opgevallen?
Verder een aardig kijkje in de wereld van de investeringsbanken in serie 4 hoor, dat wel.
geen idee hoe het precies werkt, maar ik neem aan dat je daar juist de alles mag gekeken worden accounts kan beveiligen met een pincode.. zoiets zoek je toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op die van mezelf of op die van het tweede profiel? Dat zijn volwassenen in dit geval die zouden alles mogen zien.
Ja, ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee hoe het precies werkt, maar ik neem aan dat je daar juist de alles mag gekeken worden accounts kan beveiligen met een pincode.. zoiets zoek je toch?
Ik denk eerder dat het een kwestie is van expres de luwte opzoeken om geen indommelende honden klaarwakker te krijgen. Je moet ook mailen als je problemen hebt, ipv dat je via de openbare Q&A een antwoord krijgt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef Breuls het volgende:
Opvallend: Unblock-Us vermeldt op hun website helemaal niets meer over het unblocken van Netflix of andere tv-websites. Alsof ze het hebben opgegeven.
Misschien ook vanwege problemen met betalingen? Aangezien PayPal het al heeft opgegeven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef Breuls het volgende:
Opvallend: Unblock-Us vermeldt op hun website helemaal niets meer over het unblocken van Netflix of andere tv-websites. Alsof ze het hebben opgegeven.
Ja, dat vermoed ik dus ook. Hun twitter-account is ook afgesloten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een kwestie is van expres de luwte opzoeken om geen indommelende honden klaarwakker te krijgen.
Mja, het is unblockers versus Netflix. Ik denk dat ik wel weet wie er uiteindelijk wint, dus dit soort diensten gaan gewoon weer ten onder.quote:Je moet ook mailen als je problemen hebt, ipv dat je via de openbare Q&A een antwoord krijgt.
Het is ongetwijfeld gerelateerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ook vanwege problemen met betalingen? Aangezien PayPal het al heeft opgegeven.
De kat wordt wel steeds venijniger, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:10 schreef Breuls het volgende:
Mja, het is unblockers versus Netflix. Ik denk dat ik wel weet wie er uiteindelijk wint, dus dit soort diensten gaan gewoon weer ten onder.
Ik heb hem alleen op Canada staan, maar via de chromecast kijk ik soms naar NLquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kat wordt wel steeds venijniger, inderdaad.
Vooralsnog heb ik nog geen problemen gehad. Ik houd mezelf voor dat dat ook komt doordat ik alleen switch via mijn mobiele apparaten en dan vooral tussen VS en CAN. Denken ze hopelijk dat ik een Hollandse expatter ben die aan de grens van VS en CAN woont.
Mijn moeder gebruikt ook dit account, puurt van Netflix NL.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem alleen op Canada staan, maar via de chromecast kijk ik soms naar NLEn m'n zus zit op dezelfde account en kijkt alleen NL.
Nee, alleen het beeld was via Canada een tijdje echt beroerd, en nu floept hij soms nog steeds naar verrot beeld maar niet meer zo erg als eerst. Toen moest hij ook een paar keer per aflevering laden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt ook dit account, puurt van Netflix NL.
Heb jij al problemen gehad?
Slecht beeld ervaar ik niet, gelukkig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Nee, alleen het beeld was via Canada een tijdje echt beroerd, en nu floept hij soms nog steeds naar verrot beeld maar niet meer zo erg als eerst. Toen moest hij ook een paar keer per aflevering laden.
Had ik ook. alsof ik naar betamax zat te kijken, had al geklaagd bij Zggoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen het beeld was via Canada een tijdje echt beroerd, en nu floept hij soms nog steeds naar verrot beeld maar niet meer zo erg als eerst. Toen moest hij ook een paar keer per aflevering laden.
Ja, zit elke keer te duimen dat hij het nog doetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slecht beeld ervaar ik niet, gelukkig.
Doe jij ook elke keer een schietgebedje?
Ik was gisteravond Mad Men aan het kijken, via telefoon en Apple TV en opeens hield-ie ermee op. Ik schrikken, maar ik werd simpelweg gebeld.
Maar bij NL via de chromecast had ik er geen last van. Maar toen liep de app te heksen op de iPad en kon dat ook niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Had ik ook. alsof ik naar betamax zat te kijken, had al geklaagd bij Zggo
Ik keek via appletv met ethernetkabel in t kastje dus niet eens via wifiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij NL via de chromecast had ik er geen last van. Maar toen liep de app te heksen op de iPad en kon dat ook niet meer
Ik wel. Voor die 4 euro die het me per maand kost, loont het nog steeds, ook met enkel Nederlandse content.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Gaan jullie Netflx houden als je allleen de NL kan kijken?
Ja, ok, dat is wat anders danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Voor die 4 euro die het me per maand kost, loont het nog steeds, ook met enkel Nederlandse content.
Voor acht euro zou ik het ook nog steeds voldoende content vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |