quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:29 schreef Staaf het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie naar Noord Korea maar blijkbaar hebben ze geen Netflix daar godverdomme!
Elke avond wel, ik kijk nauwelijks nog gewone televisie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg aan het NL aanbod, vorig weekend Making a Murderer afgekeken, en gisteren begonnen met Fargo. House of Cards komt er aan, en Better Call Saul wil ik ook nog zien. Ik schiet bijna in de Netflix-stress.
Hoeveel of hoe vaak kijken jullie?
Ik kijk erg weinig TV en dan eigenlijk alleen Netflix.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg aan het NL aanbod, vorig weekend Making a Murderer afgekeken, en gisteren begonnen met Fargo. House of Cards komt er aan, en Better Call Saul wil ik ook nog zien. Ik schiet bijna in de Netflix-stress.
Ik kijk denk ik tussen de vijf en de tien uur Netflix in de week.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
max 1 aflevering per avond van (toevallig?) al die series die jij opnoemt. Allemaal al gezien trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik kwam er niet doorheen, na drie afleveringen gestopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef ShevaJB het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Hemlock Grove? Vreemde serie. Desondanks wel alles gezien
Dat is met Famke Jansen toch? Paar afleveringen gezien toen gestopt, pakte me niet. Weet niet of het nou saai of te raar was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef ShevaJB het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Hemlock Grove? Vreemde serie. Desondanks wel alles gezien
Wil ik ook nog steeds een keertje in zijn geheel bekijken. Wel een tijdje gevolgd op de "gewone" tv en vond het toen heel erg leuk. Hopelijk komt die serie nog eens op de Nederlandse Netlfix. Net als The Big Bang Theory (al volg ik die serie al wel zo'n beetje buiten NF om) en Scrubs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk op dit moment alleen Grey's AnatomyMaar het is ook zo verslavend en het zijn elf seizoenen. Doordeweeks vaak één aflevering tijdens het eten en soms later nog eentje, in het weekend wat meer achter elkaar.
Me2! Nouja, op wat series met recente afleveringen na dan. Ben zo verslaafd!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk op dit moment alleen Grey's AnatomyMaar het is ook zo verslavend en het zijn elf seizoenen. Doordeweeks vaak één aflevering tijdens het eten en soms later nog eentje, in het weekend wat meer achter elkaar.
En wat vindt hij van Donna?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:38 schreef Amnistia het volgende:
Mijn vriend en ik kijken nu Suits. Zelf ben ik Shadowhunters, vikings, Better call saul en dexter aan het kijken.
Bij mij werkt het nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb mijn Unblock-Us opgezegd toen het zoveelste persbericht over het blokkeren van VPN's er weer uit ging, een poosje terug. Maar het werkt nog gewoon, begrijp ik?
Het is even een paar dagen wat trager geweest, maar het werkt nog steeds vlekkeloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb mijn Unblock-Us opgezegd toen het zoveelste persbericht over het blokkeren van VPN's er weer uit ging, een poosje terug. Maar het werkt nog gewoon, begrijp ik?
Is dat nog een beetje leuk tegenwoordig? Ben volgens mij afgehaakt in seizoen 8 ofzo na die zwarte oliemonsters.quote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk tegenwoordig? Ben volgens mij afgehaakt in seizoen 8 ofzo na die zwarte oliemonsters.
Dan wacht ik nog even tot je zover bentquote:
Dat slinger ik dan straks maar eens even aan zodra verder iedereen op mijn werk weg is.quote:
Hij zal gaaf zeggen, maar ongetwijfeld wat anders bedoelen...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mijn vriend? Hij vind haar een gaaf wijf! Net als ik..
Oh hier verheug ik me zo op!quote:
ook alles gezien, seizoen 1 was apart maar wel goed, seizoen 2 al wat minder en 3 was gewoon complete bagger. Desondanks wel afgekeken omdat je wil weten hoe het aflooptquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef ShevaJB het volgende:
Klopt, zolang je niet uitlogt hoef je niet elke keer opnieuw in te loggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Als je nu je abonnement deelt met iemand anders die ergens anders woont, hoe gaat dit dan? Inloggen met hetzelfde gebruikersnaam/passwoord elke keer? Of hoe gaat dit?
En hoe zit dat nu met die z.g.n. secret codes. Hoe gebruik je dit op een TV, gewoon code invoeren in het search vak ofzo? Want die internetlinks doen het daar natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef marcek het volgende:
[..]
Klopt, zolang je niet uitlogt hoef je niet elke keer opnieuw in te loggen.
Afhankelijk van je abonnement kan je ook tegelijk op 2 of 4 locaties kijken.
Bij het goedkoopste kan er maar op 1 locatie gekeken worden een krijgt de ander een melding dat er al gekeken wordt.
Wat denk je dat je met die 'secret' codes kan doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hoe zit dat nu met die z.g.n. secret codes. Hoe gebruik je dit op een TV, gewoon code invoeren in het search vak ofzo? Want die internetlinks doen het daar natuurlijk niet op.
Het werkt nog. Maar het wordt waarschijnlijk wel een kat en muis spel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cooked (seizoen 1) – 2016 9 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Intellectueel, Sociocultureel
Bakken, brouwen en smoren: Michael Pollan laat ons zien hoe koken ons voedsel en de wereld heeft veranderd.
Love (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Comedy, Drama, Droge humor
De opstandige Mickey en vriendelijke Gus delen lief en leed in deze gedurfde comedy over moderne relaties, waarvan Judd Apatow een van de makers is.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Series/films bekijken die anders verborgen blijven?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat denk je dat je met die 'secret' codes kan doen dan?
Niks is werkelijk verborgen. Met de zoekfunctie vind je elke titel als je de naam maar weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Series/films bekijken die anders verborgen blijven?
Ik ben benieuwd naar Love! Zodra ik Weeds afheb, ga ik 'm kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef Aether het volgende:
Love (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Comedy, Drama, Droge humor
De opstandige Mickey en vriendelijke Gus delen lief en leed in deze gedurfde comedy over moderne relaties, waarvan Judd Apatow een van de makers is.
Een van de grappigste stukjes met hem vond ik dat hij de receptioniste lastig ging vallen, omdat ze de telefoon opnam met "Pearson Specter".quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, toch maar aan Suits begonnen. Had jaren geleden 4 afleveringen gezien en vond het toen niet zo geweldig, maar vind het nu toch wel een aardige serie, alhoewel de zaakjes wel erg snel afgewerkt worden. Dat terzijde, moet wel steeds enorm lachen om die Louis Litt trouwens. Die gast heeft wel komisch talent ook.
Hahaha.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Een van de grappigste stukjes met hem vond ik dat hij de receptioniste lastig ging vallen, omdat ze de telefoon opnam met "Pearson Specter".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
Ja, ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken. Vind het wel grappig, het is wel heel traag, dus je moet er in komen. Daarna heeft het wel grappige momenten. Heb een paar keer hardop gelachen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hahaha.Hooguit één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alleen voor mensen die extreem ver achter lopen. In dat geval kan je dit topic sowieso beter niet lezen.
Dit is het algemene Netflix-topic, hè.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:46 schreef Physsic het volgende:
Hooguit één?
En alleen voor mensen die extreem ver achter lopen. In dat geval kan je dit topic sowieso beter niet lezen.
Ik vind het leuk, maar niet traag. Er is constant ontwikkeling, en die is interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:38 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja, ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken. Vind het wel grappig, het is wel heel traag, dus je moet er in komen. Daarna heeft het wel grappige momenten. Heb een paar keer hardop gelachen.
Niet. Je kan ze op een browser gebruiken en daarmee content ontdekken die niet in de standaard Netflix interface naar voren komt. Vervolgens kun je die titels wel opzoeken via de zoekfunctie op je tv en daarna natuurlijk kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hoe zit dat nu met die z.g.n. secret codes. Hoe gebruik je dit op een TV
Ah ok, ja eigenlijk heel logisch :-)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet. Je kan ze op een browser gebruiken en daarmee content ontdekken die niet in de standaard Netflix interface naar voren komt. Vervolgens kun je die titels wel opzoeken via de zoekfunctie op je tv en daarna natuurlijk kijken.
Had jij een maand of twee geleden ook niet al dit soort vragen? Het is blijkbaar wel spannend allemaal he...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Ok, want ik wil graag weten wat er nog meer te zien is aan Nederlandse content.
Niet dat ik weet vriend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Had jij een maand of twee geleden ook niet al dit soort vragen? Het is blijkbaar wel spannend allemaal he...
Q1 2017quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand enig idee wanneer het nieuwste seizoen van The Walking Dead op Netflix komt? Dat nu gewoon op het open kanaal van FOX uitgezonden wordt...
Smartflix geen optie?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:31 schreef Zapata het volgende:
He shit, veel moeite gedaan om een service te vinden die nog wel werkt en die stoppen nu ook met Paypal. (of Paypal stopt met hen)
Dat wordt dus geen Netflix meer en terug naar de piratebay.
gemiddeld genomen worden series te hoog gescoord op imdb imhoquote:Op zondag 21 februari 2016 00:21 schreef waxmask het volgende:
Ik kwam vandaag Red vs Blue tegen omdat die serie een 8+ heeft op IMDB. Vage shit die ik helemaal niet eens kende en in die tijd wel HALO speelde.
quote:Op zondag 21 februari 2016 08:45 schreef mschol het volgende:
gemiddeld genomen worden series te hoog gescoord op imdb imho
geen pokemon: the XXX parody?quote:Op zondag 21 februari 2016 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon XY uitgekekenHopelijk komt seizoen twee ook snel
Heb ook zin om een Pokemon-game te spelen nu! Hopelijk komt er dit jaar een nieuw deel.
Nu maar iets volwassen kijken met veel bloed, geweld en sex. Iemand tips?
Bij mij werkt het nog prima. Heb je contact met ze opgenomen?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:41 schreef richolio het volgende:
Wat is er gebeurd met Unblock US? Ik heb nu mijn dns weer normaal gezet, maar daarvoor kreeg ik een stomme melding. Is het gestopt?
Ik ben gisteren met Love begonnen, vind het erg leuk! Moet vaak lachen en vind het soms ook heerlijk ongemakkelijk. Aanrader.quote:
Oh ik dacht misschien is er iets in het algemeen (door TT ook). Maar ik probeer het nog een keer en anders neem ik maar contact op ja..quote:Op zondag 21 februari 2016 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog prima. Heb je contact met ze opgenomen?
De TT gaat over PayPal die UnBlock niet meer als klant accepteert, dus kun je daar niet meer mee betalen.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:53 schreef richolio het volgende:
Oh ik dacht misschien is er iets in het algemeen (door TT ook). Maar ik probeer het nog een keer en anders neem ik maar contact op ja..
Ja, dat is bekend. Neem contact op met UnBlock en je krijgt nieuwe codes.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:02 schreef richolio het volgende:
Deze dus;
"Uit onze gegevens blijkt dat je een unblocker of proxy gebruikt. Schakel dergelijke services uit en probeer het opnieuw."
Klinkt erg alsof ze unblockers niet meer accepteren
Black Sails, Spartacus.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon XY uitgekekenHopelijk komt seizoen twee ook snel
Heb ook zin om een Pokemon-game te spelen nu! Hopelijk komt er dit jaar een nieuw deel.
Nu maar iets volwassen kijken met veel bloed, geweld en sex. Iemand tips?
volgens mij al geprobeerd en werkte niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |