SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
4 kilo? damn goed bezig... wil ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:58 schreef Sarabi het volgende:
MFP doet nu helemaal blij als je gewicht naar beneden gaat
4 kilo in een kleine 2 maanden, niet snel maar dat hoeft ook niet
O: groene smoothie
S: hardlopen
L: pasta van gisterenavond
D: AGV
S: grote ronde wandelen
T: eigen gebrouwen biertje (of twee)
In het begin ging het snelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:03 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
4 kilo? damn goed bezig... wil ik ook![]()
Kom op moment niet verder dan 1,5 kilo in 1,5 maand
en dan de zak snoep hoog in de kast weg zetten en dan vijftien keer teruglopen voor 1 dropje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:20 schreef Lonaa het volgende:
Avondsnaaien is ook wel echt mijn valkuil x 1000
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan de zak snoep hoog in de kast weg zetten en dan vijftien keer teruglopen voor 1 dropje.
Want ach, 1 dropje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Als ik in dit tempo door ga wel, maar daar ga ik niet van uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Netjes, sarabi! Is de 85 al in zicht?
Maar je was toch twee maanden geleden net boven de 90? Dan ben je er bijna hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik in dit tempo door ga wel, maar daar ga ik niet van uit![]()
Volgens de planning zou het ergens in mei/juni moeten zijn.
Maar heb dit getal al in geen eeuwen geziendus al kan ik het stabiel hier op houden ben ik heel blij.
Een paar kilo kan erg ver weg zijn hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je was toch twee maanden geleden net boven de 90? Dan ben je er bijna hoor!
We hebben allemaal hetzelfde probleem geloof ik, de laatste loodjes bluesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:28 schreef Shandaly het volgende:
Kom je wel aan je stappen als je voor elk dropje apart loopt
Ik moet eigenlijk ook weer de teugels iets strenger aantrekken, anders gaan die laatste paar kilootjes nooit lukken natuurlijk. Zit nu al een maand op hetzelfde gewicht...
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben allemaal hetzelfde probleem geloof ik, de laatste loodjes blues
Vanmiddag een lekker lang rondje?
Klopt, lekker rustigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:36 schreef Shandaly het volgende:
[..]Heb je er tijd voor? Je OoO staat nog aan
ja, misschien ga ik ooit nog eens overstag. Wellicht vraag ik er 1 voor mijn 35e verjaardag. Ik heb vernomen dat je houdbaarheid als vrouw dan ineens drastisch omlaag gaat en je harder moet werken voor resultatenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef Shandaly het volgende:
Die laatste loodjes blues is best irritant eigenlijk...
Dan kijk je in de spiegel, en denk je "Ach, eigenlijk is het ook niet meer zo hard nodig, zie er prima uit zo" en hop, daar gaat weer een (extra) koekje... waar je je dan toch weer schuldig om voelt, want eigenlijk zou dat doel van 75 toch misschien wel een beetje beter staan...
Maar de fitbitchallenges gaan dan weer wel heel goed... die werken wel echt (voor mij) om letterlijk een stapje extra te zetten...
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, misschien ga ik ooit nog eens overstag. Wellicht vraag ik er 1 voor mijn 35e verjaardag. Ik heb vernomen dat je houdbaarheid als vrouw dan ineens drastisch omlaag gaat en je harder moet werken voor resultaten
ik ben om 11 uur overstag gegaan. Gelukkig heb ik nog een pond groenten en een grapefruit voor laterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:30 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb al de hele ochtend zin in mijn lunch, maar moet nog een uur wachten![]()
Hier net zo, maar is voor mij het "extras" alsnog niet te slecht (Broodje) terwijl de meeste mensen mijn normale lunch (omeletje etc) als traktatie zienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat vind ik altijd zo moeilijk aan vrijdag, zelfs als je niet eens per se trek hebt in verwennerijen/extra lekker eten, vind ik toch dat ik het verdien of dat het erbij hoort of zo
is het ook. Maar als ik niks lekkers meer heb liggen is mijn honger ook vaak significant minderquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een pond groente voor lunch. Maar ik vind het maar saai en meh.
Ik moet nog even bedenken hoe ik het ga aanpakken vandaag. Op zich heb ik ook genoeg lekkere dingen bij me hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier net zo, maar is voor mij het "extras" alsnog niet te slecht (Broodje) terwijl de meeste mensen mijn normale lunch (omeletje etc) als traktatie zien
Ja, nou, ik heb echt wel serieuze honger.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het ook. Maar als ik niks lekkers meer heb liggen is mijn honger ook vaak significant minder
Wat is dat eerste doel dan? Want het was niet 85 kg zei je zonet, en je bent al tijden 90 kg zeg je zelf en 90 - 4 is toch echt 86.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog 1 kilo tot mijn eerste doel
(Kleine stapjes)
Dan voldoet kool primaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb echt wel serieuze honger.
* Lonaa neemt nog een hap witte kool.
hoop je op wodka of hoop je op 2 glazen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:54 schreef Lonaa het volgende:
Mijnes:
O: krentenbol met boerenkaas
S: helemaal kapot gaan met boksen.
T: Eiwitreep want HONGER
L: salade met zoete aardappel, witte kool, ui, sla.
D: Butterchicken met kool (de kool moet op) en platbrood.
T: 2 glazen wodka-colalight. Hoop ik.
2 glazen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoop je op wodka of hoop je op 2 glazen?
Eerste twee kilo ging snelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
4 kilo in 2 maanden, netjes hoor en snel genoeg toch!
net rondje gelopen met de kleine dame, maar die kreeg het koud en wou terug naar binnen, dus maar een half uurtje ipv geplande uurtje
ow en lunch wordt straks een tosti
Ik las in de gauwigheid 'team jellybean' en wilde me al aansluitenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben lid van Team Jellyfish.Geen ruggegraat alles.
Haha. Je mag je wel aansluiten bij team Jellyfish. We hebben een feestboekgroep waar je in kan zetten als je in de kroeg zit. En dan komen de anderen ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik las in de gauwigheid 'team jellybean' en wilde me al aansluiten![]()
2quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerste twee kilo ging snelnu ga ik voor ongeveer een kilo per maand.
Hoe oud is je kleine dame?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga even wandelen met SHANDALY SHANDALA SHANDALY SHANDALA zo ging het ongeveer.
Ik nu dus ook. Naast dat ik al dagen zin heb in sushi.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, ik ga even wandelen met SHANDALY SHANDALA SHANDALY SHANDALA zo ging het ongeveer.
Leuke foto van je hond in je icoontjequote:
Alweer?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon ff zo'n voor/na foto posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb nog wel deze niet gepost, van mijn niet-meer-zo-dikke-plofkopWat een toffe fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb nog wel deze niet gepost, van mijn niet-meer-zo-dikke-plofkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Lars & Femke
ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:42 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]![]()
Maar zeker mooie foto!! (ondanks je hengel uitwerpen)
Ik kreeg laatst de vraag of ik een nieuwe bril had. 'Nee, hoezo?'quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Rauw. het volgende:
onee, die van jou is groter. Hij lijkt op mijn oude bril.
Ik gebruikte eerst altijd Google My Tracks, maar Google gaat daar binnenkort mee stoppen, dus ik was op zoek naar nieuwe tracker. Zag deze MapMyWalk op fb voorbijkomen, van jou zelfs geloof ik, dus ben 'm eens aan het uitproberen. Zelfde publisher als MFP. Heb nog niet alle settings bekekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]heb jij auto pauze aan of uit staan?
Dat zijn de betere complimentenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de vraag of ik een nieuwe bril had. 'Nee, hoezo?'
'Deze lijkt groter'
'Mijn kop is gewoon minder dik'
'Oh'
Ja, dat had ik ook! Als ik dan voorover boog dan bungelde iequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zijn de betere complimenten
Ik moet eerdaags ook de pootjes eens laten bijstellen, die staan nog op Walter Melon.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw?
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi hoofd Lonaa!
Zo, wekbrauwen zijn eindelijk weer terug in proportie, ik ben daar nooit zo goed in en nu ga ik even mijn grijs wegverven.
Upping my game zogezegd, weg met die slons!
Je ondertiteling/sig/hoe heet dat ding zou dat nu wel uit de lucht moeten helpenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb die associatie denk ik omdat ik in het verleden met een vrouwelijke wh00p in een topic postte
(Ze zien mij nog steeds regelmatig voor een man aan op FOK, no worries)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Haha nee dat ben ik niet. Wel een verleden op FOK maar dan met ander oud verloren account en dan ook nog steeds mannelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb die associatie denk ik omdat ik in het verleden met een vrouwelijke wh00p in een topic postte
(Ze zien mij nog steeds regelmatig voor een man aan op FOK, no worries)
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
voor jezelf zorgen !!
Niet alleen het gewicht maar ook de rest van je lichaam even pimpen!
ik ben daar verder helemaal niet zo van, maar 1 keer per maand laat ik mijn nagels doen.. dan voel ik me gewoon even een extra beetje vrouw
[..]
Je ondertiteling/sig/hoe heet dat ding zou dat nu wel uit de lucht moeten helpenKomen we vast wel uit, ik ben absoluut niet zo van hoofdprijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Tsssk. Geef lekker jezelf een skop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik vak meteen weer stil hé..maar goed, moest nog ff les geven. Nu vakantie!!
*geeft Lonaa een schop onder de kont*
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
heb ik al lang gedaan.. en daarom eet ik vanavond pannenkoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mijn moeder heeft heel veel mensen op haar facebook die zo pratenquote:
"Wat een rijkdom he" (over babies of mannen die een cliche geurkaars voor ze kopen)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft heel veel mensen op haar facebook die zo praten
De mijne ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft heel veel mensen op haar facebook die zo praten
O GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"Wat een rijkdom he" (over babies of mannen die een cliche geurkaars voor ze kopen)
Mijn moeder kent heel veel mensen in een dagverblijf voor gehandicapten en die heeft ze op fb en die zijn echt het ergstquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
"LEKKER EVEN GENIETEN MET JE MANNETJE GROETJES HENK EN RIA EN DE KIDS"
je vergeet de poot van de sjiwawa.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
"En een poot van Lucky" (of een lik)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
is het een sjiwawa of een jack?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"En een poot van Lucky" (of een lik)
Lucky is de hond en dit is de letterlijke ondertekening van mijn oom bij berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Pas op voor oogaids:Huuuuu, sorry mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja, die ben ik dus deze week al 2x op mijn timeline tegen gekomenquote:
Vuilnisbakkenras geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een sjiwawa of een jack?
'vrouwtje' al net zo erg! Mijn broer zegt dat over zijn vrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Sarabi het volgende:
Het ergste is dat ik mensen tussen de 25 en 35 heb dus het al over genieten met het mannetje hebben.
Sowieso het woord mannetje (ookal zijn sommige ook wel echt klein).
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'vrouwtje' al net zo erg! Mijn broer zegt dat over zijn vrouw![]()
Dat klinkt eigenlijk helemaal fout.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'vrouwtje' al net zo erg! Mijn broer zegt dat over zijn vrouw![]()
Ik heb een vriendinnetje die dingen zegt als 'wat was vandaag weer een cadeau'tje! #lovemyjob'.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"Wat een rijkdom he" (over babies of mannen die een cliche geurkaars voor ze kopen)
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Zo'n brede kale amsterdammer die dan 'm'n wijffie' zegt wordt ik dan wel weer nat van.
oh godquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een vriendinnetje die dingen zegt: 'wat was vandaag weer een cadeau'tje! #lovemyjob'.
Wij deden dat nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh god![]()
Ik ben best blij met mijn leven, maar niet zó blij. Ross vroeg mij op Valentijn ook vertwijfeld of hij zijn liefde ook op fb moest verklaren, omdat iedereen (die samen woont of getrouwd is) dat leek te doen
roflquote:
lekker #genieten wijffie!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik zit bij de kapper! Na het verven meteen nog stukje bij laten knippen. Ik vind mijn bovenste laag te lang. En hij maakte tijd voor me!
En een paar stellen die dat continu deden zijn het afgelopen jaar uit elkaar gegaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap dat ook niet, je vaste vriend de liefde verklaren op facebook en dat die dan ook nog gaat reageren: "Ik ook van jou schatje! xx" terwijl je waarschijnlijk gewoon naast elkaar op de bank zit.
WHYYYYY
Nee ook nog elke hashtag afsluiten met nog een hashtagquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker #genieten wijffie!
#pamperen #metime #worthit
Ik snap ook niet waarom je hele gesprekken met elkaar moet hebben op facebookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man en ik negeren elkaar gewoon op facebook
Oh aan affectie tonen doen wij ook niet hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je hele gesprekken met elkaar moet hebben op facebooken dat iedereen dat dan moet zien dat je van elkaar houdt.
Dat houden we wel lekker voor onszelf.Dat wil ook niemand zien, want we sporen compleet niet als het gaat om 'affectie tonen', en zeggen regelmatig 'het is maar goed dat niemand ons ziet'
![]()
Jij hebt dan ook een kint. Die moet dan ook gewoon volledig geloven dat jullie ooit maar één keer heel kort even seks hebben gehad en dat zij daar uit is komen rollen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh aan affectie tonen doen wij ook niet hoor!
#efficiency #aintnobodygottimefothat
Dat doen wij ook af en toequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef DeLuna het volgende:
Owh af en toe wil ik dat affectie tonen op fb nog wel eens doen, zoals toen we afstudeerden of iets dergelijks, maar verder niet. Niet met valentijnsdag oid.
Ik ken die als 'met mijn kont'quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb 1 x een lief plaatje/ding op de fb van mn kerel gezet, want die was awesome. Het was deze:
[ afbeelding ]
Dat moet ook. Poepluiers ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik post soberso alleen nog maar over me princes op me faceboek
ik heb iemand op fb die veel en vaak Wilders is goed posts deelt en liked..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen wij ook af en toe
Maar niet als ie naast me op de bank zit
Ach iedereen ergert zich weer ergens anders aan.
Gewoon ontvrienden/volgen als je het echt niet leuk vind.
Mijn FBposts zijn nu ook weer niet erg nuttig.
ja omg dat heb ik ook altijd met tokkies ja, dan wil ik ze niet ontvrienden omdat ik me zo lekker aan ze kan ergerenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb iemand op fb die veel en vaak Wilders is goed posts deelt en liked..
ik ben het er enorm niet mee eens, maar ergens intrigeert het me ook wel
Al die mensen heb ik geblokkeerd. Geen zin meer in hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:58 schreef Barreltje het volgende:
ik heb iemand op fb die veel en vaak Wilders is goed posts deelt en liked..
ik ben het er enorm niet mee eens, maar ergens intrigeert het me ook wel
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
omg dat heb ik ook altijd met tokkies ja, dan wil ik ze niet ontvrienden omdat ik me zo lekker aan ze kan ergeren
Helaas ontvrienden ze me dan vaak omdat ik hun djaylano's niet vaak genoeg like
Dit. Mijn tijdlijn is zó opgeruimdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die mensen heb ik geblokkeerd. Geen zin meer in hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Er is iemand in mijn lijst met een kind dat Jay-Lano heet.
Dan vallen de mensen in mijn fb nog meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Er is iemand in mijn lijst met een kind dat Jay-Lano heet.
Er nog even extra aandacht op vestigen ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik had er ook een die postte dat ze haar beschamende fbposts van toen ze 18 was (nu 26) aan het verwijderen was. 1. Wie lees dat nou? 2. Wie boeit dat wat dat je dat nu aan het doen bent?
dat nodigt uit tot teruglezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik had er ook een die postte dat ze haar beschamende fbposts van toen ze 18 was (nu 26) aan het verwijderen was. 1. Wie lees dat nou? 2. Wie boeit dat wat dat je dat nu aan het doen bent?
Ja, dat, en familie enzo...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ontvrienden zal met sommige mensen ook lastig gaan, sommige van die vreemde posters zijn ook gewoon mijn dagelijkse collega's en zo
Ik heb iemand op mijn fb, een collega, die eens in de zoveel tijd weer eens roept dat hij allemaal mensen gaat ontvrienden omdat hij geen nep mensen in zijn leven wilquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
dat nodigt uit tot teruglezen.
Verder gewoon aandachtshoererij. Net als mensen die posten dat ze zich vervelen. Echt. Fuck off
Gelukkig komt dat gedrag bij mensen boven de 21 maar sporadisch voor.
Maar zij is ook echt heel kinderachtig. Ze zegt ook steeds dat ze niet van de kleffe posts is en ze was ook niet van de zwangerschapsposts (dat postte ze ook echt) maar toch is er vanalles op haar fb beland met dat ze niet zo'n goede vriendin meer was want hormonen en nu kunnen we iedere week een foto van haar kleine aanschouwen. Maar nee hoor, daar was ze niet van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat nodigt uit tot teruglezen.
Verder gewoon aandachtshoererij. Net als mensen die posten dat ze zich vervelen. Echt. Fuck off
Gelukkig komt dat gedrag bij mensen boven de 21 maar sporadisch voor.
Dat had je nou niet moeten zeggen.!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Maar zij is ook echt heel kinderachtig. Ze zegt ook steeds dat ze niet van de kleffe posts is en ze was ook niet van de zwangerschapsposts (dat postte ze ook echt) maar toch is er vanalles op haar fb beland met dat ze niet zo'n goede vriendin meer was want hormonen en nu kunnen we iedere week een foto van haar kleine aanschouwen. Maar nee hoor, daar was ze niet van.![]()
Ohja en ze doet de hele tijd .! Dus " Vandaag even lekker op pad met kind.! " Dat kan ik op de een of andere manier niet hebben, dat punt uitroepteken.
die ben ik graag voorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb iemand op mijn fb, een collega, die eens in de zoveel tijd weer eens roept dat hij allemaal mensen gaat ontvrienden omdat hij geen nep mensen in zijn leven wil
Jup, hoe kleffer op facebook, hoe groter de kans dat de relatie geen ruk meer voorstelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een paar stellen die dat continu deden zijn het afgelopen jaar uit elkaar gegaan
ja echt he, waarom?? praten ze in het echt niet met elkaar? laat dat gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap dat ook niet, je vaste vriend de liefde verklaren op facebook en dat die dan ook nog gaat reageren: "Ik ook van jou schatje! xx" terwijl je waarschijnlijk gewoon naast elkaar op de bank zit.
WHYYYYY
NIET VACKINEREN!! ILLOEMIENAADIE! AUTISME! DEEL DIT ALS JE VIND DAT AUTISTEN OOK SOMS MENSEN ZIJN GEWOON OMDAT JE VAN JE KINT HOUDT! AMEN! 1Like=1PRAYER!quote:
Gnorf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NIET VACKINEREN!! ILLOEMIENAADIE! AUTISME! DEEL DIT ALS JE VIND DAT AUTISTEN OOK SOMS MENSEN ZIJN GEWOON OMDAT JE VAN JE KINT HOUDT! AMEN! 1Like=1PRAYER!
Het kan zijn dat facebook daarbij helpt he, sommige posts komen gewoon niet door als fb denkt dat jij ze niet interessant vindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat als ik iets zwemgerelateerds post, dan al mijn zwemvrienden liken, en bij hardlopen alle hardlopers en bij de muziek de halve muziekvereniging in de like lijst staat.
En andersom is meer uitzondering, zie weinig zwemmers mijn muziekposts liken zegmaar.
heb jij een wildersfanaat in de aanbieding?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:13 schreef MutedFaith het volgende:
anti-vaccinatie mensen heb ik dan weer niet in mn timeline.
Iemand die er een dubbel heeft en wil ruilen?
Trumpquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trump had ook wat te zeggen over vaccins:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trump had ook wat te zeggen over vaccins:
[ afbeelding ]
Mijn schone zus! Maar die is sowieso van alle conspiracy theories en momenteel heel erg in de anti-moslim fase in haar leven. Post veel per dag, dus extra plezier van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:13 schreef MutedFaith het volgende:
anti-vaccinatie mensen heb ik dan weer niet in mn timeline.
Iemand die er een dubbel heeft en wil ruilen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NIET VACKINEREN!! ILLOEMIENAADIE! AUTISME! DEEL DIT ALS JE VIND DAT AUTISTEN OOK SOMS MENSEN ZIJN GEWOON OMDAT JE VAN JE KINT HOUDT! AMEN! 1Like=1PRAYER!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen.!
Daarom ontvolgenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ontvrienden zal met sommige mensen ook lastig gaan, sommige van die vreemde posters zijn ook gewoon mijn dagelijkse collega's en zo
Ja dat zal ook wel zo zijn ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kan zijn dat facebook daarbij helpt he, sommige posts komen gewoon niet door als fb denkt dat jij ze niet interessant vindt.
Ik heb schone zus ook ontvolgdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Daarom ontvolgendat heb ik ook met een paar mensen die ik niet kan ontvrienden
Mijn klant kijkt me ook heel vreemd aan nu ik voor het scherm zit te proestenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze kijken me nu raar aan hier bij de kapper.
Ik ben nu bijna geneigd zo'n share-plaatje te posten. Bijna.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Afgezien van die Moblo trouwens.. wat die allemaal postal 10x bijna ontvolgd
Shit, geaccepteerd voordat ik dat lasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Fuck, ik heb moblo helemaal niet. Snel toevoegen zodat ik luiers op dr tijdlijn kan plempen!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna geneigd zo'n share-plaatje te posten. Bijna.
Ja, nu wil ik ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Fuck, ik heb moblo helemaal niet. Snel toevoegen zodat ik luiers op dr tijdlijn kan plempen!
Niet? Ik vind dat vaak juist heel fijn. Bummer dat het voor jou niet werkte.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:11 schreef MutedFaith het volgende:
Dingen die geen goed idee zijn op een lege maag:
- poging tot hardlopen
hoe heet je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik ook natuurlijk!
MoBlo keeps me on the good side, ik durf nauwelijks foto's van het spul te plaatsen uit angst dat ze me unfriend.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dat IJsdraakje me nu in elk geval vervloekt
Mag ik mee? Bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wou dat ik dat kon zeggen, loop al de hele dag te vreten
ben nog maar een uurtje gaan fietsen om t enigsinds te compenseren- mezelf in elk geval in die tijd weg te kunnen houden van eetbare dingen![]()
en morgen heb ik een bbq en bierbrouwworkshop dus, dat zal er niet veel beter uitzien![]()
achja orgenvroeg eerst sporten...dat dan weer wel!
Dat dacht ik welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]That's me.
Althans die met die sax.
De saxmevrouw :-)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]That's me.
Althans die met die sax.
ik wil je best adopteren op Facebook hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:17 schreef MutedFaith het volgende:
Ik voel me weer even een newbie tussen de incrowd zo
Ik heb ook alleen Sun & Isaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:17 schreef MutedFaith het volgende:
Ik voel me weer even een newbie tussen de incrowd zo
Te veel poepluiers?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen Sun & Isa
Ben door BE, SQ en Moblo ontvriend
Hoe lang geleden had je gegeten? Ik train eigenlijk best vaak op een lege maag, vooral 's ochtends omdat ik dan geen tijd heb om eerst te ontbijten en dat te laten zakken. Het is even wennen maar in principe heb je genoeg energie in je systeem! Het is wel makkelijker om rustige duurtrainingen te doen op lege maag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:11 schreef MutedFaith het volgende:
Dingen die geen goed idee zijn op een lege maag:
- poging tot hardlopen
Voor t laatst gegeten om half 1 / 1 uur. Dus daar zat een uurtje of 5 in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je gegeten? Ik train eigenlijk best vaak op een lege maag, vooral 's ochtends omdat ik dan geen tijd heb om eerst te ontbijten en dat te laten zakken. Het is even wennen maar in principe heb je genoeg energie in je systeem! Het is wel makkelijker om rustige duurtrainingen te doen op lege maag.
En waar kreeg je dan last van onderweg?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Voor t laatst gegeten om half 1 / 1 uur. Dus daar zat een uurtje of 5 in.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik ook natuurlijk!
MoBlo keeps me on the good side, ik durf nauwelijks foto's van het spul te plaatsen uit angst dat ze me unfriend.![]()
Licht in mn hoofd / duizeligheid. Ik heb t wel vaker gehad tijdens t sporten, opdagen dat ik te weinig eet en wel ga trainen. Maar dan weet ik t meestal vantevoren wel, bijvoorbeeld omdat ik ziek ben geweest en wel ga sporten ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En waar kreeg je dan last van onderweg?
Ik ben een tijdje terug heel rigoreus door mijn lijst gegaan. In een 'het internet is kut-bui'.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen Sun & Isa
Ben door BE, SQ en Moblo ontvriend
Dat is jammer, zo vervelend was ik toch nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug heel rigoreus door mijn lijst gegaan. In een 'het internet is kut-bui'.
Nope, not at all.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is jammer, zo vervelend was ik toch niet
Ik ben maar gestopt met proberen op -13 kg sinds gisterenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie score rauw, en roei ze!
Kwak, dat klinkt echt briljant
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met proberen op -13 kg sinds gisteren
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh, haha. Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
En nu moeten we vragen wat de gelegenheid is of vertel je dat zelf?
Mooie resultaten bij iedereen! Hier ook weer een ltl op 70.7. Nog twee ons verwijderd van groene cijfers
-13 op een dagquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ja, of bevallen? Zo'n 'ik wist het echt niet'-kind.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
-13 op een dagHad je een arm geamputeerd?
De zon schijnt, dus het is wandelweer
Wauw wat een gaaf gevoel moet dat zijn!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
En nu moeten we vragen wat de gelegenheid is of vertel je dat zelf?
Mooie resultaten bij iedereen! Hier ook weer een ltl op 70.7. Nog twee ons verwijderd van groene cijfers
Neitjes. Mag ik vragen wat jou kcalorieën doel is per dag? Ik moet wat omhoog denk ik om vooruitgang te boeken qua gewichten denk ik, maar weet niet zo goed waarheenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
61,0 preciesNog 1 kg tot het einddoel, ik wil graag minstens één keertje een getal onder de 60 zien (slaat nergens op, weet ik
) en dan kijken of ik het stabiel kan houden rond de 60.
Vanochtend een enorme stapel bananenpannenkoeken gebakken, inclusief beleg van bosbessen en waldenfarms voor slechts 360 kcal, omnomnom wat was dat lekker! En straks een heerlijk loopje gaan doen in dit prachtige weer!
Hmm ik ben niet zo heel precies, maar het verschilt tussen 1900 en 2200 meestal, uitschieters daargelaten. Soms heb ik wel dagen dat ik voel/weet dat ik meer nodig heb. Er is bij mij gemeten dat mijn verbruik ongeveer 2250 is op rustdagen/rustige trainingsdagen en 2600 op trainingsdagen. Bedoel je vooruitgang qua gewichten tillen in de sportschool?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Neitjes. Mag ik vragen wat jou kcalorieën doel is per dag? Ik moet wat omhoog denk ik om vooruitgang te boeken qua gewichten denk ik, maar weet niet zo goed waarheen
Bevalt mij inderdaad prima zo, 0.5/1kg per week afvallen met 3 cheatmeals, hoop dat dit nog doorzet.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bevalt mij inderdaad prima zo, 0.5/1kg per week afvallen met 3 cheatmeals, hoop dat dit nog doorzet.
In een week of 10 op m'n einddoel vermoed ik.
Dat is wel lekker als het zo soepel gaat hequote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bevalt mij inderdaad prima zo, 0.5/1kg per week afvallen met 3 cheatmeals, hoop dat dit nog doorzet.
Tja het hangt natuurlijk van heel veel dingen af, hoe lang je er al mee bezig hebt, hoeveel aanleg je hebt, hoe goed je techniek is.. Zo veel til ik volgens mij niet met krachttrainen hoor? Ik rommel maar wat aanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja qua tillen ja
Okee, dan ga ik denk ik eens een paar weken 1900/2000 proberen, kijken hoe dat werkt.
Aangezien jij flink meer gewicht tilt als ik zul je dus ook in rust wel meer verbruiken gok ik
Wat voor roeien?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:25 schreef Rauw. het volgende:
-0.7
Rise and shine voor een hoop roei vandaag![]()
Mag ik vragen wat jouw definitie is van een cheatmeal?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iets van de Mac toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw definitie is van een cheatmeal?
Dingen die ik normaliter niet eet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw definitie is van een cheatmeal?
Pittig! Al heb ik eigenlijk geen idee hoe lang je daarvoor moet ergometeren, wij moesten meestal gewoon 3x20 minuten op een bepaalde splittijd of hartslag, of 6x500 meter of zoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In totaal 100cal, en 100pushups, opgebroken.
Neuh, daar kom ik eigenlijk alleen voor een Flurry.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:48 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iets van de Mac toch?
Ah oke, dus niet eens zozeer qua kcal, maar meer qua samenstelling dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dingen die ik normaliter niet eet.
Brood is wat dat betreft een beetje grijs gebied. Maar over het algemeen zoetigheid (Ijs/chocola) als T, D's met een P of fastfood.
Geen hele extreme pizza's en bakken B&J's hier.
Heeft mij in totaal 6 minuten gekost denk ik, en de pushups nog eens een minuut of 5quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pittig! Al heb ik eigenlijk geen idee hoe lang je daarvoor moet ergometeren, wij moesten meestal gewoon 3x20 minuten op een bepaalde splittijd of hartslag, of 6x500 meter of zo
Inderdaad, qua kcal heb ik vaak nog voldoende over op een dag en als ik mij eens laat gaan misschien 2/300kcal overschot.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, dus niet eens zozeer qua kcal, maar meer qua samenstelling dan?
Oh dat is ZO lekkerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Lonaa, je diner! Ik kreeg gewoon een huivering over mijn hele lijf! Eet smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |