Slechts twee ingredienten, geen peper, geen knoflook.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Slechts twee ingrediënten? Geen peper of knoflook of olie ofzo?
Doe ook altijd room door de carbonara, heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, ben ik het ook mee eens hoor. Ik doe er ook altijd room doorheen wat blijkbaar helemaal uit den boze is. Maar wel erg lekker.
Klinkt ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Doe ook altijd room door de carbonara, heerlijk![]()
Gisteren pasta gemaakt met kastanjechampignons, sjalot, knoflook, hamreepjes en crème fraiche. Op smaak gebracht met peper,zout en peterselie.
Lekker Pasta Aglio e Olio.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:53 schreef FANN het volgende:
Snelle pastagerechten met weinig ingredienten
Olijfolie in de pan, 4 tenen uitgeperste knoflook erbij, véél knoflook dus![]()
Gekookte spaghetti erbij en het is al lekker![]()
als je wél meer ingredienten in huis hebt, kan je er nog, bijvoorbeeld parmezaanse kaas of ander kaas doorheen roeren, stukjes tomaat, basilicum of peterselie.
Klaar is Klara !
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker Pasta Aglio e Olio.
Wat kan simpel toch lekker zijn he!
FArfalle zijn die strikjes toch? Dat is de kutste pasta die er is, want het middenstukje wordt nooit gaar tenzij je de hele pasta veel te gaar kookt !quote:Op dinsdag 19 juli 2016 04:30 schreef mcthom het volgende:
pasta (al dente gekookt uiteraard), net iets te rijpe roma tomaten, pesto saus van een a-merk en pecorino kaas. Alleen die laatste is duur maar je doet er lang mee.
Mijn Italiaanse maten zweren bij linguine, maar ik vind zelf farfalle of penne lekkerder met de pesto combineren. Maar stiekem komt dat allemaal op hetzelfde neer
Morgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:10 schreef tailfox het volgende:
Pasta+ pesto + courgette + salami+room
Vermoed dat sirdinalot ze niet moddergaar kookt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:57 schreef mcthom het volgende:
Farfalle is het italiaanse woord voor vlinder. Maar ik neem aan dat jij dat op strikjes vindt lijken. En dat probleem heb ik nooit. Geen idee wat jij anders doet dan ik.
Tagliatelle met Vongole en Pasata?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tagliatelle met Vongole en Pasata?
Met Paranoten is ook lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Pesto gewoon zelf maken, verse basilicum, pijnboompitten, pecorino of parmazaan, wat knolook, zout en olijfolie. Dood kind kan de was doen. Dit is zoveel lekkerder dan die potjes troep. Gisteren nog gemaakt.
Heb ooit een keer zelf pesto gemaakt. Op zich lekker, maar de smaak van rauwe knoflook overheerste (vooral na afloopquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Pesto gewoon zelf maken, verse basilicum, pijnboompitten, pecorino of parmazaan, wat knolook, zout en olijfolie. Dood kind kan de was doen. Dit is zoveel lekkerder dan die potjes troep. Gisteren nog gemaakt.
Minder knoflook gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heb ooit een keer zelf pesto gemaakt. Op zich lekker, maar de smaak van rauwe knoflook overheerste (vooral na afloop). Hoort dat of doe ik iets fout?
Beetje laat om te quoten, maar dit is wel de essentie veel gerechten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |