SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Je zal geen jet-lag hebben in ieder gevalquote:
Ja man, heb ff gemaild om taxi kort te sluiten dan boek ikquote:
Klasgenootje doet het voor midweek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal geen jet-lag hebben in ieder geval
Beetje prijzig voor een weekendje weg, dat wel
Waar precies?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet maar ruim weekendje, ga maroc denk ik
Ga weekendje Marrakech ofzo, adt schijnt wel chill te zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet maar ruim weekendje, ga maroc denk ik
Veel hoeren ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga weekendje Marrakech ofzo, adt schijnt wel chill te zijn
kan gratis in villatje in casa zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga weekendje Marrakech ofzo, adt schijnt wel chill te zijn
En tandentrekkers en slangenbezweerdersquote:
Hoezo, heb je daar contacten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gratis in villatje in casa zitten
maar duur vliegen.
Ryanair vliegt ook op Maroc toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
300 ofzo met royal air maroc
ben gekke henkie niet
Waar zou je dan zitten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar niet naar casa man, iig niet vanuit hier.
Daar zit de hele Amsterdamse onderwereld in de zomerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Casablanca schijnt veel flanneren te zijn, en veel geld.
Hmmquote:
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar zit de hele Amsterdamse onderwereld in de zomer
Zit veel geld, veel moderner dan die andere steden manquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me wel de minste van de steden daar eig![]()
Ja maar naar Marokko ga je niet om modern leven in te stappenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit veel geld, veel moderner dan die andere steden man
Wel als ik gewoon weekendje zon wil. Beetje zonnen, beetje flanneren, assie rokenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar naar Marokko ga je niet om modern leven in te stappen
Ja oke dan kan het wel opzich wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel als ik gewoon weekendje zon wil. Beetje zonnen, beetje flanneren, assie roken
Daar zit namelijk echt IEDEREEN. Vastgoedmensen, onderwereld en startupsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker witwassen. Beetje dealtjes sluiten. Niks mis mee.
Had laatst stuk over gelezen Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zit namelijk echt IEDEREEN. Vastgoedmensen, onderwereld en startups
Wat voor zaakjes heeft hij daar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig kan ik daar gratis zitten, helemaal legit hoor AIVD.
Mrblabla?quote:
Ieder zo zijn vakantie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Die mensen die voor een all-inclusive resort waar ze niet afkomen helemaal naar Mexico, Playa del Carmen gaanDat vind ik wel echt het allertreurigst
Ja, ik kijk niet neer op het soort vakantie hoorquote:
Schijnt wel goed stadje te zijn, broertje is er 3 keer geweest voor een maand.quote:
Verdiep je je voor een weekend ook niet heel erg in natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu wil ik niet neerbuigend zijn over marrokko, maar die oude oude cultuur interesseert me minder.
Maar hoe gaat tie met jou Krekje?quote:
Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk niet neer op het soort vakantie hoor
Maar waarom ga je dan helemaal naar Mexico
Ga dan naar Can. eilanden ofzo of Turkije
ja daarom, en casablanca lijkt me echt goed goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdiep je je voor een weekend ook niet heel erg in natuurlijk
Dat is het punt dan ook totaal niet. Never mindquote:
Anders even die vakantiepiraten sites checken enzo, hebben ook vaak goeie aanbiedingenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daarom, en casablanca lijkt me echt goed goed.
maar moet wel even fatsoenlijke vlucht vinden
Houdt ze niet van?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wil ook eigenlijk niet met mn vriendin naar die conservatieve steden
bohh veel nanathee drinkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Wel lekker hoor, zon, marrokkaans theetje drinken
Waterpijpje, lekkere tajines eten savonds
nou ik nietquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik niet
geef mij maar dat moderne, heb geen zin hele tijd dat ze moet nadenken waar je in loopt in zo'n medina
gewoon jezelf wakker snuivenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Hoe zit het met drugs en algehele narcose?
wtff wanneerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Vanaf Amsterdam is het 65 euro naar Casablanca he Inso
https://www.transavia.com(...)dYwwG3w&gclsrc=aw.dsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtff wanneer
voordeel van grote mocro community dan
Vliegt weinig naar maroc vanaf hier hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.transavia.com(...)dYwwG3w&gclsrc=aw.ds
Zal wel iets duurder uitvallen natuurlijk
Maar goedkoper dan 300 moet toch wel mogelijk zijn lijkt me
Ja zal vast wel een verschil zijn ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegt weinig naar maroc vanaf hier he
en veel nog een overstap ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal vast wel een verschil zijn ja.
In UK veel vluchten naar India en Pakistan?quote:
zal vast meer dan nederland jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In UK veel vluchten naar India en Pakistan?
Weet jij trouwens of je met een stempel uit Iran in je paspoort Israel inkomt?quote:
Is geen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of je met een stempel uit Iran in je paspoort Israel inkomt?
Andersom lukt het niet namelijk
Apart wel dat ht andersom dan uitgesloten is. Amerika-Iran ookquote:
Amerika is sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart wel dat ht andersom dan uitgesloten is. Amerika-Iran ook
Houden ze je gewoon een dagje op vliegveld jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is sowieso moeilijk.
Mn neef kwam met business vanuit Bangkok naar NYC.
Maar had een stamp uit Pakistan in zn paspoort.
9 uur ondervraging.
Mwah, uurtje of 17.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Tering lang trouwens Bangkok-NY pff. zal wel uurtje of 20 zijn
Ik wil zo weinig mogelijk vliegen volgend jaarquote:
Ga denk ik eht nooit meer niet meer vliegend naar vakantiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil zo weinig mogelijk vliegen volgend jaar
Heb toch de tijd
Je zit op een eiland dus dan maak je het jezelf sowieso al moeilijk hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik eht nooit meer niet meer vliegend naar vakantie
Airasia is gewoon prima hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben toch niet zo happig hoor met Airasia enzo.
Ja dat zegt bij mij niet zoveelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Staan toch gewoon op de lijst van EU
vind die aziaatjes beter dan ryan air klote maatshcappijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zegt bij mij niet zoveel
Heb er al mee gevlogen hoor
Hoezo KLM?quote:
Die fokkers waar KLM city hopper mee vliegt zijn toch extreem kut.quote:
Oh weet niet, nooit klm gevlogenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die fokkers waar KLM city hopper mee vliegt zijn toch extreem kut.
Nee wellicht niet, maar ja afgelopen 2 jaar toch vliegtuigje gecrasht he van Airasiaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat is allemaal niet beter dan die aziaatjes hoor.
Oh nee, dat vind ik zo irrelevant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wellicht niet, maar ja afgelopen 2 jaar toch vliegtuigje gecrasht he van AirasiaZal toch onbewust wel meespelen
Omdat de gemiddeld HHB ganger toch slaaf van de commercie is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedenk mij dus net he. Waarom is RedBull normaal zo duur als ze het bij HHB zo goedkoop weg doen. Want ik heb namelijk nog een bon gekregen voor 4 gratis blikjes in de winkel. Dus eigenlijk 8 voor 2 euro. Betaal je normaal voor 1 blikje bijna
Ik koop het hierna toch komende maanden niet weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddeld HHB ganger toch slaaf van de commercie is.
De gemiddelde persoon wel, anders gaven ze het niet weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop het hierna toch komende maanden niet weer.
True. Waar was dat ook alweer? Spanje toch?quote:
Tenerife.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Waar was dat ook alweer? Spanje toch?
Ach ben wel blij met hun enorme korting vandaag. Ik vind het ook gewoon best wel lachwekkend. 16 blikjes voor 4 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon wel, anders gaven ze het niet weg.
Wat het altijd blijft. Het blijft gewoon onnatuurlijk voor de mens om op 10 km hoogte te reizen, dat doet rare dingen met je hersenen kennelijkquote:
Vriendin van broertje komt naar hier, die komt op bezoek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké genoeg over RedBull. Gaan jullie wat leuks doen dit weekend?
Moet zaterdag waarschijnlijk op kraambezoek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké genoeg over RedBull. Gaan jullie wat leuks doen dit weekend?
Uren achter schermen zitten per dag is ook onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat het altijd blijft. Het blijft gewoon onnatuurlijk voor de mens om op 10 km hoogte te reizen, dat doet rare dingen met je hersenen kennelijk![]()
Want dat het 40-45 keer veiliger is dan wat dan ook weet elke kip verder ook wel
Maar dat kan je op elk gewenst moment veranderenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uren achter schermen zitten per dag is ook onnatuurlijk.
Oh dat is wel leuk voor hemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin van broertje komt naar hier, die komt op bezoek.
verder wedstrijd spelen
Kraambezoek, oeh leuk. Van wie? Ik ga niks boeiends doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zaterdag waarschijnlijk op kraambezoek.
Verder nog geen idee, jij?
In een auto wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat kan je op elk gewenst moment veranderen
Nichtje en dr vriend. Man eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk voor hem![]()
[..]
Kraambezoek, oeh leuk. Van wie? Ik ga niks boeiends doen eigenlijk.
Klopt. Maar ik denk toch dat dat wel zo geldt. Je kan je auto sturen om een ongeluk te voorkomen. Als je in een vliegtuig zit en het gaat mis is het gewoon klaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een auto wel ja.
Maar daar kan iedere tegenligger bezopen zijn en je de klote in helpen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk toch dat dat wel zo geldt. Je kan je auto sturen om een ongeluk te voorkomen.
Ik heb nooit echt een goede band gehad met nichten of nevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nichtje en dr vriend. Man eigenlijk![]()
Al lang niet meer gezien dus wel leuk. Wel jammer, door verschillende levensstijlen vlakt dat allemaal wel wat af. Had vroeger echt leuke band met neven/nichten enzo, maar ja, veel trouwen en kinderen. dan krijg je dat
Soms niet nee tuurlijkquote:
Je hersenen werken simpelweg niet snel genoeg om heel veel ongelukken te voorkomen.quote:
Maar geef je controle maar eens weg aan een computer die jenaar onnatuurlijke hoogte brengtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hersenen werken simpelweg niet snel genoeg om heel veel ongelukken te voorkomen.
Een computer die een vliegtuig in de lucht haalt is duizenden keren sneller.
Dat heb ik liever dan aan anderen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geef je controle maar eens weg aan een computer die jenaar onnatuurlijke hoogte brengt
Ook dat doe je natuurlijk met een pilootquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan aan anderen.
Dat zijn er 2.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat doe je natuurlijk met een piloot
Dat noem ik dan geen band natuurlijk. Heb ook een oom die ik nog nooit gezien heb, denk niet dat het me veel zal doen als ik een keer hoor dat hij overleden is. Ik ken hem namelijk nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook veel neven/nichten die ik nog nooit of zelden heb gezien, maar ja, blijft familia he.
Gewoon familieband.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat noem ik dan geen band natuurlijk. Heb ook een oom die ik nog nooit gezien heb, denk niet dat het me veel zal doen als ik een keer hoor dat hij overleden is. Ik ken hem namelijk niet
Behalve als ze depressief zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn er 2.
Op een weg wel wat meer.
En piloten doen vrijwel alles op de computer.
En daarvan heb je er op een weg duizenden per rit, die allemaal depressief, een vlaag van verstandsverbijstering of niet kunnen rijden kunnen zijnquote:
Is zo, is zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvan heb je er op een weg duizenden per rit, die allemaal depressief, een vlaag van verstandsverbijstering of niet kunnen rijden kunnen zijn
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is vliegen wel vooral enorm saai.
Oh van dat laatste heb ik geen last. Is toch op elk vliegveld het zelfde slechte eten, onvriendelijke personeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
En je ziet veel minder van het uitzicht. Is ook gewoon een deel reisgenot vind ik.
Stress op vliegvelden verpest dat het alleen maar weer
Je moet het gewoon eens doen dan sanp je wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh van dat laatste heb ik geen last. Is toch op elk vliegveld het zelfde slechte eten, onvriendelijke personeel.
Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens doen dan sanp je wel wat ik bedoel
Treinen. Vooral de mooie routes dan.quote:
Gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treinen. Vooral de mooie routes dan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Een keer ayuthaya - chiang mai in trein meegemaakt.
en een keer naar berlijn met trein.
walgelijk
was goedkoop toen, was toen 15 ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vind het echt heel erg z`n charme hebben
hoezo ben je naar Berlijn met de trein gegaan dan?
Kan allemaal zo gebeuren jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nreed-vergeven.dhtml
Zo, net nu we het over auto`s hebbenVreselijk zeg
Risk en FIFA16.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft ajax gister gespeeld?
Nadat je gister zei, heb ik wat van hem geluisterd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Damien Rice concert Paleis Soestdijk und ich bin dabei JAOWHOLLL![]()
![]()
![]()
Heb 'm al eens live gezien, en dat was echt echt echt super mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat je gister zei, heb ik wat van hem geluisterd.
Lijkt me mooi concert. Mooie, gevoelige liedjes
HALLO NETTE MANquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nadat ik gisteren mijn snor en baard ben kwijt geraakt, ga ik over een kwartier mijn lange haartjes kwijtraken.
Dan zie ik er weer uit als een nette man
Dan ben je weer de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nadat ik gisteren mijn snor en baard ben kwijt geraakt, ga ik over een kwartier mijn lange haartjes kwijtraken.
picssquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik het weer goedmaken? Dit doet mij extreem veel pijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey haags
(ik durf je geen vriend meer te noemen na het debacle van afgelopen week)
Het is al goedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik het weer goedmaken? Dit doet mij extreem veel pijn.
Waarom wil je een klacht indienenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet weet hoe ik een klacht in kan dienen bij het bedrijf van die sandwichbroodjes op het station.
Omdat ik gisteren een broodje had wat echt vreemd was. Ene kant was allemaal rucola en de andere kant een hoop plakjes kipfilet. En het was niet gaan schuiven. En zelf goed doen was beetje onmogelijk in de trein want er zat eiersalade bij op dus dan werd het een smeerboel.quote:
Maar wat heeft het voor nut om dan een klacht in te dienen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren een broodje had wat echt vreemd was. Ene kant was allemaal rucola en de andere kant een hoop plakjes kipfilet. En het was niet gaan schuiven. En zelf goed doen was beetje onmogelijk in de trein want er zat eiersalade bij op dus dan werd het een smeerboel.
Zag er slecht uit voor zo'n duur broodje.
Ik wil dat ze er beter oplettenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor nut om dan een klacht in te dienen?
Dat lijkt me ook niet neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dat ze er beter oplettenMaar ik vind het niet zo klachtwaardig dat ik er veel moeite voor ga doen.
Volgens mij is het allemaal van het zelfde bedrijf (AH to go, kiosk enz). En ik koop graag zo'n sandwich als ik in de trein zit en eten wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet neekoop je het voortaan ergens anders, opgelost
Ah to go is toch gewoon van Ahold lijkt me?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal van het zelfde bedrijf (AH to go, kiosk enz). En ik koop graag zo'n sandwich als ik in de trein zit en eten wil.
Broodzaak ken ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is toch gewoon van Ahold lijkt me?
Je kan ook Broodzaak wat kopen, dat is wel aardige kwaliteit
Ja denk hetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broodzaak ken ik nietZit dat ook op de grotere stations?
Wij hebben alleen een kiosk en domino's hier. Maar als ik in de trein moet koop ik toch nooit hier eten, doe ik vaak ergens in Nederland tijdens overstappen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk hetzal wel niet in Emmen zitten inderdaad
In Utrecht zitten er twee zelfs op cs geloof ik. Je moet niet naar de kiosk gaan, dat is echt pure troep. en duurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Zal volgende keer er eens opletten of ik de broodjeszaak zie. Thanks voor de tip.
Ik weet nooit zo goed waar ik chill eten kan halen haha. Maar zal er de volgende keer opletten. Zag gisteren op de reisplanner app dat je ook kan zien nu welke winkels nog open zijn op een stationquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Utrecht zitten er twee zelfs op cs geloof ik. Je moet niet naar de kiosk gaan, dat is echt pure troep. en duur
Nope, bijna alles op stations is van Stationsfoodstore en zij zijn franchisenemer van veel zaken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is toch gewoon van Ahold lijkt me?
Je kan ook Broodzaak wat kopen, dat is wel aardige kwaliteit
Hm oke. Ach het is allemaal geldverspillingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, bijna alles op stations is van Stationsfoodstore en zij zijn franchisenemer van veel zaken.
En stationsfoodstore = van ns![]()
eten meenemen vanuit huis?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik chill eten kan halen haha. Maar zal er de volgende keer opletten. Zag gisteren op de reisplanner app dat je ook kan zien nu welke winkels nog open zijn op een stationDat is ook wel fijn.
jezusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren een broodje had wat echt vreemd was. Ene kant was allemaal rucola en de andere kant een hoop plakjes kipfilet. En het was niet gaan schuiven. En zelf goed doen was beetje onmogelijk in de trein want er zat eiersalade bij op dus dan werd het een smeerboel.
Cannabis energy drankquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben weer nette man.
Heb stripwinkels weer bezoekje gebracht, doktertje gedaan, weegschaal gekocht, kilo's gedroogde groenten, en cannabis energy drink.
Goede dag tot nu toe
Is die energy drink eigenlijk te zuipen? Zie het vaker maar lijkt me niks..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben weer nette man.
Heb stripwinkels weer bezoekje gebracht, doktertje gedaan, weegschaal gekocht, kilo's gedroogde groenten, en cannabis energy drink.
Goede dag tot nu toe
Ditquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb liever cannabis EN energiedrink.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het hebt gekocht, maar een sandiwch op een station kopen kun je natuurlijk niet veel van verwachtenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voelde me gewoon net een konijn.
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het hebt gekocht, maar een sandiwch op een station kopen kun je natuurlijk niet veel van verwachten
Ik drink nu voor het eerst.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is die energy drink eigenlijk te zuipen? Zie het vaker maar lijkt me niks..
Kom maar, gaan we samenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet nodig weer eens op de weegschaal gaan staan
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet nodig weer eens op de weegschaal gaan staan
Dan moet je af van je komkommer en water dieet hequote:
Juist nietquote:
Lol wat moet je de hele dag borenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme tyfus buurman. Al een week lang iedere dag boren van 15.00 tot 22.00
Begin het nu wel zat te worden.
Hij is met zijn badkamer bezig. Hij wilde het niet laten doen door een specialist. Heeft zelfs mij nog gevraagd aangezien ik ook veel bijklus zo nu en dan maar opeens was dat niet meer nodig. Oké dan niet...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol wat moet je de hele dag boren
Boor zijn vrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme tyfus buurman. Al een week lang iedere dag boren van 15.00 tot 22.00
Begin het nu wel zat te worden.
Die is echt lelijk. Die zou ik met een zak over haar hoofd nog niet doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boor zijn buurvrouw
Dat zal hem leren
Wat je zegt, ben je zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is echt lelijk. Die zou ik met een zak over haar hoofd nog niet doen.
kut voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik had een plaatje in mijn Word-document geplaatst en toen geprint, maar toen kwam er niks uit(behalve de tekst, maar geen plaatje)
HOE MOET HET
Even opslaan als pdf en printen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik had een plaatje in mijn Word-document geplaatst en toen geprint, maar toen kwam er niks uit(behalve de tekst, maar geen plaatje)
HOE MOET HET
zal morgen wel proberen, ben alweer uit de UBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even opslaan als pdf en printen?
Dat interesseert mij geen ene reet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik vind jou niet aardig
:squote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij geen ene reet.
viesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat vinden jullie van borsthaar
Ligt er een dier op je arm of ligt een vrouw op haar buik op je arm?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er ligt een poes op mijn arm.
Klein beetje kan wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat vinden jullie van borsthaar
nee bahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ook niet n heel klein beetje?
Dierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ligt er een dier op je arm of ligt een vrouw op haar buik op je arm?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik zag vanmiddag een leuke jongen in de UB met n beetje borsthaar
vandaar
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag deze niet aankomen.
quote:
Dat kan prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik zag vanmiddag een leuke jongen in de UB met n beetje borsthaar
vandaar
niets mis met esthetiek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Extreem huilen om wat haar neigt toch ook wel naar latente nichterigheid hoor
ja tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Extreem huilen om wat haar neigt toch ook wel naar latente nichterigheid hoor
Boratgodquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja toch
ik vind t wel sexy (en heb t zelf ook)
maar niet zoveel haar als n aap ofzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En bij navel een klein streepje of kaal.
Daar mag van mij ook wel wat haar zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En bij navel een klein streepje of kaal.
En konthaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar mag van mij ook wel wat haar zitten.
maar niet teveelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar mag van mij ook wel wat haar zitten.
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is het allermeest sexy aan een man natuurlijk
Dat je het kan kammenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is het allermeest sexy aan een man natuurlijk
Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Een oerwoud hebben daar beneden![]()
Zie ik soms nog weleens op sportschool. Dan krijg ik oogaids.
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor sportschool?
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?
Zolang het gemengd isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?
Ben je een dikkertje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.
Dit iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.
Mensen die dat gelijk linken aan bangquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Smerig man.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die dat gelijk linken aan banggewoon lekker in m'n eigen douche douchen
Ik doe andere sporten om dun te blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een dikkertje?
Dat zeker maar ik pak vaak nog de sauna mee, dus dan is douchen wel handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die dat gelijk linken aan banggewoon lekker in m'n eigen douche douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |