Kan allemaal zo gebeuren jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nreed-vergeven.dhtml
Zo, net nu we het over auto`s hebbenVreselijk zeg
Risk en FIFA16.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft ajax gister gespeeld?
Nadat je gister zei, heb ik wat van hem geluisterd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Damien Rice concert Paleis Soestdijk und ich bin dabei JAOWHOLLL![]()
![]()
![]()
Heb 'm al eens live gezien, en dat was echt echt echt super mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat je gister zei, heb ik wat van hem geluisterd.
Lijkt me mooi concert. Mooie, gevoelige liedjes
HALLO NETTE MANquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nadat ik gisteren mijn snor en baard ben kwijt geraakt, ga ik over een kwartier mijn lange haartjes kwijtraken.
Dan zie ik er weer uit als een nette man
Dan ben je weer de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nadat ik gisteren mijn snor en baard ben kwijt geraakt, ga ik over een kwartier mijn lange haartjes kwijtraken.
picssquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik het weer goedmaken? Dit doet mij extreem veel pijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey haags
(ik durf je geen vriend meer te noemen na het debacle van afgelopen week)
Het is al goedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik het weer goedmaken? Dit doet mij extreem veel pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |