Wel als ik gewoon weekendje zon wil. Beetje zonnen, beetje flanneren, assie rokenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar naar Marokko ga je niet om modern leven in te stappen
Ja oke dan kan het wel opzich wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel als ik gewoon weekendje zon wil. Beetje zonnen, beetje flanneren, assie roken
Daar zit namelijk echt IEDEREEN. Vastgoedmensen, onderwereld en startupsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker witwassen. Beetje dealtjes sluiten. Niks mis mee.
Had laatst stuk over gelezen Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zit namelijk echt IEDEREEN. Vastgoedmensen, onderwereld en startups
Wat voor zaakjes heeft hij daar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig kan ik daar gratis zitten, helemaal legit hoor AIVD.
Mrblabla?quote:
Ieder zo zijn vakantie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Die mensen die voor een all-inclusive resort waar ze niet afkomen helemaal naar Mexico, Playa del Carmen gaanDat vind ik wel echt het allertreurigst
Ja, ik kijk niet neer op het soort vakantie hoorquote:
Schijnt wel goed stadje te zijn, broertje is er 3 keer geweest voor een maand.quote:
Verdiep je je voor een weekend ook niet heel erg in natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu wil ik niet neerbuigend zijn over marrokko, maar die oude oude cultuur interesseert me minder.
Maar hoe gaat tie met jou Krekje?quote:
Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk niet neer op het soort vakantie hoor
Maar waarom ga je dan helemaal naar Mexico
Ga dan naar Can. eilanden ofzo of Turkije
ja daarom, en casablanca lijkt me echt goed goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdiep je je voor een weekend ook niet heel erg in natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |