Waarom wil je een klacht indienenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet weet hoe ik een klacht in kan dienen bij het bedrijf van die sandwichbroodjes op het station.
Omdat ik gisteren een broodje had wat echt vreemd was. Ene kant was allemaal rucola en de andere kant een hoop plakjes kipfilet. En het was niet gaan schuiven. En zelf goed doen was beetje onmogelijk in de trein want er zat eiersalade bij op dus dan werd het een smeerboel.quote:
Maar wat heeft het voor nut om dan een klacht in te dienen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren een broodje had wat echt vreemd was. Ene kant was allemaal rucola en de andere kant een hoop plakjes kipfilet. En het was niet gaan schuiven. En zelf goed doen was beetje onmogelijk in de trein want er zat eiersalade bij op dus dan werd het een smeerboel.
Zag er slecht uit voor zo'n duur broodje.
Ik wil dat ze er beter oplettenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor nut om dan een klacht in te dienen?
Dat lijkt me ook niet neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dat ze er beter oplettenMaar ik vind het niet zo klachtwaardig dat ik er veel moeite voor ga doen.
Volgens mij is het allemaal van het zelfde bedrijf (AH to go, kiosk enz). En ik koop graag zo'n sandwich als ik in de trein zit en eten wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet neekoop je het voortaan ergens anders, opgelost
Ah to go is toch gewoon van Ahold lijkt me?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal van het zelfde bedrijf (AH to go, kiosk enz). En ik koop graag zo'n sandwich als ik in de trein zit en eten wil.
Broodzaak ken ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is toch gewoon van Ahold lijkt me?
Je kan ook Broodzaak wat kopen, dat is wel aardige kwaliteit
Ja denk hetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broodzaak ken ik nietZit dat ook op de grotere stations?
Wij hebben alleen een kiosk en domino's hier. Maar als ik in de trein moet koop ik toch nooit hier eten, doe ik vaak ergens in Nederland tijdens overstappen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk hetzal wel niet in Emmen zitten inderdaad
In Utrecht zitten er twee zelfs op cs geloof ik. Je moet niet naar de kiosk gaan, dat is echt pure troep. en duurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Zal volgende keer er eens opletten of ik de broodjeszaak zie. Thanks voor de tip.
Ik weet nooit zo goed waar ik chill eten kan halen haha. Maar zal er de volgende keer opletten. Zag gisteren op de reisplanner app dat je ook kan zien nu welke winkels nog open zijn op een stationquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Utrecht zitten er twee zelfs op cs geloof ik. Je moet niet naar de kiosk gaan, dat is echt pure troep. en duur
Nope, bijna alles op stations is van Stationsfoodstore en zij zijn franchisenemer van veel zaken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah to go is toch gewoon van Ahold lijkt me?
Je kan ook Broodzaak wat kopen, dat is wel aardige kwaliteit
Hm oke. Ach het is allemaal geldverspillingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, bijna alles op stations is van Stationsfoodstore en zij zijn franchisenemer van veel zaken.
En stationsfoodstore = van ns![]()
eten meenemen vanuit huis?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik chill eten kan halen haha. Maar zal er de volgende keer opletten. Zag gisteren op de reisplanner app dat je ook kan zien nu welke winkels nog open zijn op een stationDat is ook wel fijn.
jezusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren een broodje had wat echt vreemd was. Ene kant was allemaal rucola en de andere kant een hoop plakjes kipfilet. En het was niet gaan schuiven. En zelf goed doen was beetje onmogelijk in de trein want er zat eiersalade bij op dus dan werd het een smeerboel.
Zag er slecht uit voor zo'n duur broodje.
Cannabis energy drankquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben weer nette man.
Heb stripwinkels weer bezoekje gebracht, doktertje gedaan, weegschaal gekocht, kilo's gedroogde groenten, en cannabis energy drink.
Goede dag tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |